Gå til innhold

Helene Drage


Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Laia skrev (6 minutter siden):

Men hvorfor merkes de ikke som reklame? 🤔 I stories dukker kjolene alltid opp med annonselink (etterpå). Det er et eller annet utspekulert og sleipt med det hele, iallfall er det slik jeg oppfatter det.

Ja, hun merker ikke reels. Det er uoverkommelig å merke reklame riktig, fordi hun stiller så høye krav til seg selv og er perfeksjonist 🙄

  • Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lill :) skrev (51 minutter siden):

Ja, hun merker ikke reels. Det er uoverkommelig å merke reklame riktig, fordi hun stiller så høye krav til seg selv og er perfeksjonist 🙄

Næhei! Det er fordi hun har #mombrain og sikkert #ammetåke og alt mulig som gjør at hun glemmer så lett. Man glemmer alt mulig når man har fått barn sier Helene.  Har forresten hørt at dette fenomenet kan vare lenge, lenge. Så lenge det trengs faktisk ;) 

  • Liker 4
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (1 time siden):

Er det virkelig der barnet sover 😫

Ja det er barnerommet. 

Tideligere når folk kommenterte at helene publiserte mye om barnet, så laget hun poeng av at "ja men vi viser ikke soverommet hennes", "vi viser ikke favoritt kosedyret". 

Er blitt filmet mye fra det soverommet....

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Albbas

Er nå ingen krise at en ettåring ikke har eget rom. Min treåring liker fortsatt ikke å leke på rommet sitt, og sover fortsatt best i vår seng. Da barna var ett hadde vi ikke en gang tenkt tanken på å flytte de ut av vårt rom. 

Ingen fan av kjolegalskapen altså, men at folk bor litt annerledes ser jeg ingen problem med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Albbas said:

Er nå ingen krise at en ettåring ikke har eget rom. Min treåring liker fortsatt ikke å leke på rommet sitt, og sover fortsatt best i vår seng. Da barna var ett hadde vi ikke en gang tenkt tanken på å flytte de ut av vårt rom. 

Ingen fan av kjolegalskapen altså, men at folk bor litt annerledes ser jeg ingen problem med. 

Selvfølgelig ikke noe krise det. Jeg skrev bare at jeg reagerte på at det ser ut som de har satt en barneseng inn i en bod/walk in closet. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sozzen skrev (11 timer siden):

Tror ikke det er barnerommet. Sikkert en seng de ikke bruker mer som bare står der 😊

En 1-åring bruker vel fortsatt sprinkelseng, og jeg tviler på at de har så god plass at de bare har en ekstra seng.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finlay
mumrikk1 skrev (1 time siden):

Umerket innlegg😒

Ja. Hva er det som foregår hos HD egentlig?

Denne kjolen kan man åpenbart kun få link til via dm. Hun har også en rabattkode på den, noe som vel må bety et samarbeid?

Ser jo dette stadig oftere hos henne.

Edit: ser kjolen er fra Ellos, en samarbeidspartner over lang tid.

 

https://www.ellos.no/ellos-collection/dress-josefin/7016680-023CE226BB-7595-4CD3-9136-D09EC6B2A8DD.jpeg

C86A22CA-A892-4DCD-BE9B-4929AE66CF42.jpeg

Endret av Finlay
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Finlay said:

Ja. Hva er det som foregår hos HD egentlig?

Denne kjolen kan man åpenbart kun få link til via dm. Hun har også en rabattkode på den, noe som vel må bety et samarbeid?

Ser jo dette stadig oftere hos henne.

Edit: ser kjolen er fra Ellos, en samarbeidspartner over lang tid.

 

https://www.ellos.no/ellos-collection/dress-josefin/7016680-023CE226BB-7595-4CD3-9136-D09EC6B2A8DD.jpeg

C86A22CA-A892-4DCD-BE9B-4929AE66CF42.jpeg

Ang den kjolen. Er veldig glad for at hun la ut video hvor hun har på kjolen. I den videoen får man inntrykk av hvordan kjolen egentlig er på, ikke bare disse oppstilte bildene i poseringer som gjør kjolen finest på. I reklameinnlegget ser den veldig fin ut, men i videoen sitter den helt annerledes og ser nesten gjennomsiktig ut. Viser igjen hvor uærlig annonser rundt klesplagg er. Er jo et kjent fenomen blant influencere. 

  • Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, stoffet ser skikkelig kjipt ut, og lite flatterende. Kudos for å dele hvordan den egentlig ser ut på henne. Samme med den trange hvite i videoen senere, der ser man også hvordan den sklir opp og strammer

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (1 time siden):

Ja. Hva er det som foregår hos HD egentlig?

Denne kjolen kan man åpenbart kun få link til via dm. Hun har også en rabattkode på den, noe som vel må bety et samarbeid?

Ser jo dette stadig oftere hos henne.

Edit: ser kjolen er fra Ellos, en samarbeidspartner over lang tid.

 

https://www.ellos.no/ellos-collection/dress-josefin/7016680-023CE226BB-7595-4CD3-9136-D09EC6B2A8DD.jpeg

C86A22CA-A892-4DCD-BE9B-4929AE66CF42.jpeg

Det er akkurat dette som, i mine øyne, har gjort at Helene har mistet all troverdighet når det kommer til reklame dessverre. Tidligere likte jeg henne så godt; hun fremsto og snakket om hvordan hun etterstrebet å merke innleggene korrekt og sette sin stolthet i å være en ærlig influenser mht det. Hun laget sågar i den tid en lang story sekvens der hun hadde en lang rant mot sine influencer-kolleger som ikke merket korrekt. 

Nå virker det som hun har gjort en helomvending. Og dermed forsvant min tillit også.  Er det i det hele tatt noen av de seneste kjole-postene som er merket? (har kun sett det i stories i etterkant, eller som du nevner: hun sender link i DM til de som spør i kommentarfeltet). Fremstår bare som utrolig shady og gjennomskuelig…hvorfor ikke bare svare? (og MERKE!)

Når du har først har mistet troverdighet og tillit skal det mye til å gjenvinne den. For min egen del kommer jeg av prinsipp aldri til å klikke på linkene i stories, uansett hvor mye rabattkode det måtte gi.

  • Liker 17
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lileep skrev (1 time siden):

Ang den kjolen. Er veldig glad for at hun la ut video hvor hun har på kjolen. I den videoen får man inntrykk av hvordan kjolen egentlig er på, ikke bare disse oppstilte bildene i poseringer som gjør kjolen finest på. I reklameinnlegget ser den veldig fin ut, men i videoen sitter den helt annerledes og ser nesten gjennomsiktig ut. Viser igjen hvor uærlig annonser rundt klesplagg er. Er jo et kjent fenomen blant influencere. 

Jeg tenkte også på gjennomsiktigheten når jeg så videoen. Jeg hater kjoler med så tynt stoff at man ser alt gjennom så det gjør det ofte vanskelig å handle på nett. Kjolen ser veldig pen ut på bilder, men ikke i den første videoen (og det har ingenting med HD å gjøre, kun kjolen). Synd at hun ofte ikke viser de i en naturlig setting. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finlay
Lill :) skrev (12 minutter siden):

Må melde inn disse bruddene til FT. Jeg gjør det. 

Jeg har også gjort det. Det blir litt i overkant sleskt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

29 minutter siden, Lill :) said:

Må melde inn disse bruddene til FT. Jeg gjør det. 

Har meldt inn flere ganger, men skjer jo ingen ting. Er nok derfor hun driver på, det får ingen konsekvenser overhode.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lily Of the Valley

Siste bilde på storyen nå ser ut til å skulle please Helenes mannlige fans… rett og slett trist å se at hun må spille så til de grader på kløft 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lily Of the Valley skrev (2 timer siden):

Siste bilde på storyen nå ser ut til å skulle please Helenes mannlige fans… rett og slett trist å se at hun må spille så til de grader på kløft 

Kunne lagt bildeteksten nederst i «kløfta» for å dekke bh som vises så hadde bilde vært mere flatterende 😅 Men ekke lett å gjemme bort kløfta med litt/mye overvekt når en er brystfager 😊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At ikke mannen går lei all den negativiteten hele tiden, han må jo se hva henne legger ut hver dag, jeg hadde syntes det var fryktelig slitsomt om partneren min skulle være så negativ.

likte Helene før, men nå er det bare klaging og jamring, og det har det vært i 1-2 år nå. 
bitte litt motgang så faller hun nesten sammen. 
 

  • Liker 10
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...