Gå til innhold

Helene Drage


Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når hun må sitte i bilen for å ikke møte veggen når hun går inn døra hjemme 

Happy life 

  • Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvasierdu skrev (43 minutter siden):

Når hun må sitte i bilen for å ikke møte veggen når hun går inn døra hjemme 

Happy life 

Hver eneste dag🤷🏼‍♀️

  • Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner at det knyter seg i magen av å se hvor mye annonser hun legger ut for fast fashion kjeder. Det har tatt helt av i sommer. Hun er opphengt i å kopiere andre mer suksessfulle influencere, men det skinner gjennom at det egentlig ikke er helt henne. Samtidig ruller hun ut nye samarbeid på løpende bånd, og istedenfor å slå et slag for miljøet og være et tidsriktig forbilde, kjøper hun stadig nye klær fra billigkjeder og oppfordrer andre til å gjøre det samme via annonselenker. 
 

Nå har hun testet ut et produkt som ikke var sponset og heller ikke annonse (Glöd self tan lotion), men da er hun selvfølgelig ikke like entusiastisk. Må forøvrig legge til at resultatet hun la ut enten skyldes slurvete påføring eller fukt/svette som har gjort at kremen har rent av og lagt seg skjoldete. 

Endret av Fizzypo
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Fizzypo said:

Jeg kjenner at det knyter seg i magen av å se hvor mye annonser hun legger ut for fast fashion kjeder. Det har tatt helt av i sommer. Hun er opphengt i å kopiere andre mer suksessfulle influencere, men det skinner gjennom at det egentlig ikke er helt henne. Samtidig ruller hun ut nye samarbeid på løpende bånd, og istedenfor å slå et slag for miljøet og være et tidsriktig forbilde, kjøper hun stadig nye klær fra billigkjeder og oppfordrer andre til å gjøre det samme via annonselenker. 
 

Nå har hun testet ut et produkt som ikke var sponset og heller ikke annonse (Glöd self tan lotion), men da er hun selvfølgelig ikke like entusiastisk. Må forøvrig legge til at resultatet hun la ut enten skyldes slurvete påføring eller fukt/svette som har gjort at kremen har rent av og lagt seg skjoldete. 

Garantert ikke brukt vott, som er helt must. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det lov å gå rundt i butikken og ta bilde av kjoler og andre plagg for å deretter knytte dette opp mot link hun får prosenter av??

Eier ikke klærne selv en gang...

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lily Of the Valley

Jeg syns Helene skal ha ros for å vise litt selvironi ref. siste reel. Det er godt å se noe med litt humor fra henne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg skjønner ikke vitsen med sånne videoer i heletatt. At man står og poserer med et falskt smil..

Samme med disse som tar filmer når de går nedover veien og tar en liten piruett mens de smiler.

Det ser fryktelig påtatt ut

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lily Of the Valley
Sozzen skrev (11 minutter siden):

Eg skjønner ikke vitsen med sånne videoer i heletatt. At man står og poserer med et falskt smil..

Samme med disse som tar filmer når de går nedover veien og tar en liten piruett mens de smiler.

Det ser fryktelig påtatt ut

Det ser absolutt påtatt ut. Men dersom det selger, så er vel målet nådd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så flaut å skrive på engelsk når man ikke er i stand til det...

"If I got 5 minuts extra life every time I forgot something after becomming a mom" 

"I have a briliant beyond briliant idea" 

  • Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner nå hvorfor 1) Reelsene er så kleine 2) hvorfor hun har så lite tid ( bruker åpenbart mye tid på til tok). 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fabiola skrev (2 timer siden):

Det er så flaut å skrive på engelsk når man ikke er i stand til det...

"If I got 5 minuts extra life every time I forgot something after becomming a mom" 

"I have a briliant beyond briliant idea" 

🎵Hjalmar. Hjalmar slutta skolen i fjerde. Snakket som en engelskmann. Trodde han. Når han sang. Wo-oo-hoooi....🎶

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fabiola skrev (3 timer siden):

Det er så flaut å skrive på engelsk når man ikke er i stand til det...

"If I got 5 minuts extra life every time I forgot something after becomming a mom" 

"I have a briliant beyond briliant idea" 

Dette er jo kun kopier av andre folk sine TikTok videoer. Hun har ikke giddet å oversette de til norsk en gang 🤦‍♀️

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner det merkelig at hun snakker om at hun liker kroppen sin og bladibla, men på siste reel jobber hun beinhardt med å holde kjolen ut fra kroppen sånn at den ikke skal legge seg inntil magen… 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg får sånne hoarding-vibber av begge de to. Det er så mye ting overalt. Kjoler, kommoder, bøker, rot og stabler....

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fabiola skrev (4 timer siden):

Det er så flaut å skrive på engelsk når man ikke er i stand til det...

"If I got 5 minuts extra life every time I forgot something after becomming a mom" 

"I have a briliant beyond briliant idea" 

🫣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Hvasierdu said:

Når barnerommet til arvingen er klesskapet til mor

Er det virkelig der barnet sover 😫

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tullerikke skrev (På 9.7.2022 den 18.22):

Enda en dårlig reel.

Men hvorfor merkes de ikke som reklame? 🤔 I stories dukker kjolene alltid opp med annonselink (etterpå). Det er et eller annet utspekulert og sleipt med det hele, iallfall er det slik jeg oppfatter det.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...