Gå til innhold

Helene Drage


Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Gjest CecilieX
2 timer siden, Nikoletta skrev:

Da tar leger feil og du har rett. Men jeg har ikke noe å trang til å forsvare dette noe da dette er min egen opplevelse 🙂 

Det ville ikke være første gang at noen gjemte seg bak nick og gav seg ut for å ha medisinsk kompetanse;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

52 minutter siden, CecilieX skrev:

Det ville ikke være første gang at noen gjemte seg bak nick og gav seg ut for å ha medisinsk kompetanse;-)

Jeg er ikke lege, men jeg skrev at mine leger ( altså flere av de leger jeg bruker) gav meg informasjon om at min medisinbruk var årsaken, jeg tok også av meg disse kiloene på 2 måneder etter medisinbytte så det jeg mener er at jeg har erfart at man kan så visst legge på seg av medisiner og at leger har bekreftet dette. 

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
3 timer siden, Nikoletta skrev:

Da tar leger feil og du har rett. Men jeg har ikke noe å trang til å forsvare dette noe da dette er min egen opplevelse 🙂 

De fleste som jobber i helsevesenet vet at man kan få vektoppgang av enkelte medikamenter, man kan få en blanding av ødemer, økt appetitt og nedsatt forbrenning. Det mange i denne tråden holder på med er bare synsing for å ha noe å "ta" HD på, jeg tenker at de har et stort problem når vekt er det eneste de "tar"henne på.

Endret av lillesnøfnugg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
54 minutter siden, Nikoletta skrev:

Jeg er ikke lege, men jeg skrev at mine leger ( altså flere av de leger jeg bruker) gav meg informasjon om at min medisinbruk var årsaken, jeg tok også av meg disse kiloene på 2 måneder etter medisinbytte så det jeg mener er at jeg har erfart at man kan så visst legge på seg av medisiner og at leger har bekreftet dette. 

 

Kommentaren min var ikke rettet mot deg😀, men nettopp mot de som sitter på nett og vet bedre enn leger. Eller som feks utgir seg for å være leger i kommentarfelt. Det er en referanse til kommentarfeltjuksingen som pågikk på bloggen til Caroline Berg Eriksen. Flere av de som er kritiske til Helene Drage, er hyppige forsvarere av CBE, derav referansen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp så mange kanaler hun er på.. pause fra blogging gir jo null mening når hun publiserer nøyaktig det samme på Instagram, og nå i tillegg er både på Snapchat og YouTube.. 

Videre er jeg noe skeptisk til storyen på Instagram, muligens det var ironisk ment? Her syns jeg Carina (Fetmenfattet) har gode poenger "bare vent til jeg blir slank, i psykisk balanse, blablabla, så er det over for dere". Igjen med fokus på at sålenge man er slank og pen, får man en stemme i samfunnet. 

Det *er* så usunt fokus! 

Screenshot_2020-02-06-17-36-38-299_com.instagram.android.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oida, de siste bildene viser en annen historie enn tidligere for meg. Jeg håper hun lykkes med forandringen nå

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, CabinCruiser skrev:

Oida, de siste bildene viser en annen historie enn tidligere for meg. Jeg håper hun lykkes med forandringen nå

Hvor og hva da?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Finnwife skrev:

Hjelp så mange kanaler hun er på.. pause fra blogging gir jo null mening når hun publiserer nøyaktig det samme på Instagram, og nå i tillegg er både på Snapchat og YouTube.. 

Videre er jeg noe skeptisk til storyen på Instagram, muligens det var ironisk ment? Her syns jeg Carina (Fetmenfattet) har gode poenger "bare vent til jeg blir slank, i psykisk balanse, blablabla, så er det over for dere". Igjen med fokus på at sålenge man er slank og pen, får man en stemme i samfunnet. 

Det *er* så usunt fokus! 

Screenshot_2020-02-06-17-36-38-299_com.instagram.android.jpg

Dette er bare ment som å være en morsom meme, sette den masse rundt på insta 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, Finnwife said:

Hjelp så mange kanaler hun er på.. pause fra blogging gir jo null mening når hun publiserer nøyaktig det samme på Instagram, og nå i tillegg er både på Snapchat og YouTube.. 

Videre er jeg noe skeptisk til storyen på Instagram, muligens det var ironisk ment? Her syns jeg Carina (Fetmenfattet) har gode poenger "bare vent til jeg blir slank, i psykisk balanse, blablabla, så er det over for dere". Igjen med fokus på at sålenge man er slank og pen, får man en stemme i samfunnet. 

Det *er* så usunt fokus! 

Screenshot_2020-02-06-17-36-38-299_com.instagram.android.jpg

Selvfølgelig er den ironisk ment, det er jo sitert fra sarcasm_only 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.2.2020 den 16.53, Tulleruska skrev:

Det kalles genser...😂

Tror hun skjønte det. Men var vel mer ufattelig at voksne mennesker står drar opp genseren  på treningssenter for å vise frem...pupper? Svetteflekk? 

🤢

Endret av Clara80
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
2 timer siden, Clara80 skrev:

Tror hun skjønte det. Men var vel mer ufattelig at voksne mennesker står drar opp genseren  på treningssenter for å vise frem...pupper? Svetteflekk? 

🤢

Sportsbh? Slik man må ha hvis man  har noe større enn en A-Cup?? Det er reklame for sportsklær?? 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slettet innlegg fjernet fra sitat. Sol, admin.

Lurer mer på hvem det er hun prøver å overbevise  om at hun er så fornøyd? 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, panzerpølsa skrev:

Lurer mer på hvem det er hun prøver å overbevise  om at hun er så fornøyd? 

Fordi det er umulig å være fornøyd med en slik kropp, mener du? 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, Birdo skrev:

Fordi det er umulig å være fornøyd med en slik kropp, mener du? 

Nei, det går vel heller på måten det blir gjort på gang etter gang. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, panzerpølsa skrev:

Nei, det går vel heller på måten det blir gjort på gang etter gang. 

Ja jeg og reagerte på det faktum at samtidig som hun står og digger seg selv prater hun og veldig nedlatende om kroppen sin. Hun fokuserer så voldsomt på det. Jeg hadde ikke pratet slik foran barna mine. "Ja var jeg ikke fin idag, TIL TROSS for *sett inn alle potensielle komplekser*?" 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sahara_ skrev:

Ja jeg og reagerte på det faktum at samtidig som hun står og digger seg selv prater hun og veldig nedlatende om kroppen sin. Hun fokuserer så voldsomt på det. Jeg hadde ikke pratet slik foran barna mine. "Ja var jeg ikke fin idag, TIL TROSS for *sett inn alle potensielle komplekser*?" 

Snakker hun sånn foran barna sine da? Nei vent, hun har ingen🤷🏻‍♀️

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun burde få seg litt klasse😇

Hun som er så opptatt av prinsesser og tiara burde vite korleis dei oppfører seg 😋 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...