Gå til innhold

Helene Drage

Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lill :) skrev (45 minutter siden):

Det som ikke er logisk er at man kan innta godteri for 3000kr i måneden, når magevolumet ikke tilsvarer volumet til en som ikke er slankeoperert. Det ville i praksis bety at HD hadde lagt på seg noe voldsomt de siste 1,6 årene, og det har hun ikke. Så enten er det en overdrivelse eller en løgn, for å brukes i markedsføring. Og hvis det er tilfelle så er det fryktelig ugreit. 

100kr dagen er vel ikke noe problem? Et kakestykke og en brus, så er du der… 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, cerruti said:

100kr dagen er vel ikke noe problem? Et kakestykke og en brus, så er du der… 

Sikkert bare pirk, men nå skriver HD penger hun sparer på godteri. Ikke brus, kaker, kjeks osv. 100kr dagen i godteri til en person med mikromage er mye. Uansett hvor mye folk prøver å forsvare det! 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunfl0wer
Lill :) skrev (18 minutter siden):

Ja, da må man opplyse om det da! Slik det fremstår er det HD som har brukt 3000kr i godteri alene. Folk er da ikke tankeleser eller skjønner at hun mener ikke det hun skiver. Skal man først markedsføre noe så er vel tydelighet viktig.

B887E378-23D7-4C16-BE10-8A63E0615BA0.jpeg

8BACAD54-09D4-4994-A0E6-12B20E65BC47.jpeg

Man kan lett bruke 3000 i mnd selv også! Bare eks litt over 100 kr dagen så har man brukt 3000 i mnd...Så er faktisk ikke noe hokus pokus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunfl0wer
Lileep skrev (1 minutt siden):

Sikkert bare pirk, men nå skriver HD penger hun sparer på godteri. Ikke brus, kaker, kjeks osv. 100kr dagen i godteri til en person med mikromage er mye. Uansett hvor mye folk prøver å forsvare det! 

Man kan lett bruke 100 kr dagen kun på godteri også og åpenbart er jo det for mye å spise for hver dag med minimage og ellers med vanlig mage. Hun har ikke akkurat skrytt av å bruke penger på mye snop når hun er operert...Men det er ikke noe noen har rett til å kritisere. Så jeg tror 100% hun kan ha brukt 3000 på godteri i mnd også hvis man ser bort ifra om mannen har vært med på det eller ikke. Helt utrulig hva man velger å henge seg opp i 🤦‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
Sunfl0wer skrev (13 minutter siden):

Man kan lett bruke 100 kr dagen kun på godteri også og åpenbart er jo det for mye å spise for hver dag med minimage og ellers med vanlig mage. Hun har ikke akkurat skrytt av å bruke penger på mye snop når hun er operert...Men det er ikke noe noen har rett til å kritisere. Så jeg tror 100% hun kan ha brukt 3000 på godteri i mnd også hvis man ser bort ifra om mannen har vært med på det eller ikke. Helt utrulig hva man velger å henge seg opp i 🤦‍♀️

Det handler om et narrative som skal selges inn og et noe lettbeint forhold til sannheten. Klart det er viktig å sette spørsmålstegn til hva som blir servert av historier. De fleste skjønner at HD skal tjene penger på det som serveres, og det er helt fair. Men man bør forvente at det selges inn etter gjeldene regelverk og etiske standarder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, Sunfl0wer said:

Om du ikke har forstått det til nå, så handlet det opprinnelig om hvor lite troverdig det HD legger ut om er! For meg virka det lite troverdig, som beror på hvor ofte hun tas i løgn og unøyaktigheter.. 

Endret av Lileep
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunfl0wer
Lileep skrev (19 minutter siden):

Om du ikke har forstått det til nå, så handlet det opprinnelig om hvor lite troverdig det HD legger ut om er! For meg virka det lite troverdig, som beror på hvor ofte hun tas i løgn og unøyaktigheter.. 

Men for meg så er det troverdig for der er ikke vanskelig å regne seg fram til at det ER mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunfl0wer
Lill :) skrev (32 minutter siden):

Det handler om et narrative som skal selges inn og et noe lettbeint forhold til sannheten. Klart det er viktig å sette spørsmålstegn til hva som blir servert av historier. De fleste skjønner at HD skal tjene penger på det som serveres, og det er helt fair. Men man bør forvente at det selges inn etter gjeldene regelverk og etiske standarder!

Men når da folk spør seg om det virkelig er mulig for en person som er slankeoperert å bruke mye penger på godteri så er svaret ja. Så får man velge hva man ønsker å tro på eller ikke🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunfl0wer skrev (5 minutter siden):

Men for meg så er det troverdig for der er ikke vanskelig å regne seg fram til at det ER mulig.

Men synes du den generelle troverdigheten til HD er god? Har du fulgt henne så lenge at du ser hvor mye hun vrir på fakta fra en måned til en annen?

Endret av *blueberry*
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*blueberry* skrev (17 minutter siden):

Men synes du den generelle troverdigheten til HD er god? Har du fulgt henne så lenge at du ser hvor mye hun vrir på fakta fra en måned til en annen?

Og endrer på innlegg når hun blir tatt i å ha et avslappet forhold til sannhet/fakta..for å si det sånn...Hun snakker så mye om *dønn ærlig*....det er en *sannhet* med modifikasjoner...

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (2 timer siden):

Så du har lagt på deg som slankeoperert med bare inntak av godteri og bakst, eller var det i tillegg til annen mat? Og hvordan er det fysisk mulig hvis ikke magesekken utvider seg igjen? Tviler ikke på historien din, men dette er virkelig viktig informasjon ovenfor andre slankeopere/som ønsker å operere seg. Slik informasjon finner man ikke på HD sine kanaler. 

Magesekken kan utvide seg igjen ved sleeve, derfor det er nøye å ikke overspise,  eller pushe på med mengder.

Når det gjelder gbp utvides tarmen under magesekken og lager lomme der med plass til mer mat. Porsjonskontroll er viktig livet ut. Samt velge riktig mat, faste måltider, ikke småspise og vente med drikke.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunfl0wer
*blueberry* skrev (36 minutter siden):

Det er få influencere som er 100% troverdig,så nei. Men at man sier at man bruker flere tusen i mnd på godis er ikke utenkelig hvis man orker å regne seg fram til det og det er det jeg snakker om👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kattedama
Sunfl0wer skrev (25 minutter siden):

Det er få influencere som er 100% troverdig,så nei. Men at man sier at man bruker flere tusen i mnd på godis er ikke utenkelig hvis man orker å regne seg fram til det og det er det jeg snakker om👍

Men hvis det er tilfelle at man spist godteri for 3000kr i måneden (alene) i tillegg til mat, ville ikke vektøkningen vært markant? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (4 minutter siden):

Men hvis det er tilfelle at man spist godteri for 3000kr i måneden (alene) i tillegg til mat, ville ikke vektøkningen vært markant? 

Så du den godteriskuffen hun tømte nå sist? Det er ingen tvil om at hun bruker så mye penger på godis, det trenger ikke nødvendigvis å bety at hun faktisk har spist absolutt alt..

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (2 minutter siden):

Så du den godteriskuffen hun tømte nå sist? Det er ingen tvil om at hun bruker så mye penger på godis, det trenger ikke nødvendigvis å bety at hun faktisk har spist absolutt alt..

Jeg tenker også at dette er tilfellet. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Lileep skrev (2 timer siden):

Det er ikke spesielt mye, 40 kr for en plate sjokolade , 35 for potetgull ++

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunfl0wer
Lill :) skrev (27 minutter siden):

Hun har jo gått opp litt. Det ser man. Men når man er slankeoperert ,ihvertfall i mitt tilfelle,så går man sakte opp i vekt. Jeg brukte ett par år på å legge på meg 20 kg. Noe som jeg før slankeoperasjon kunne bruke bare kanskje under ett år på. Så jeg tror helt på at hun har brukt så mye og at hun har slitt med sukker og usunn mat inntaket sitt. Det er jo ikke noe nytt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
Birdo skrev (1 time siden):

Det kan definitivt være tilfelle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...