Gå til innhold

Helene Drage


Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når du står på stuegulvet i nattkjolen og bedriver reklame på Instastory. Og tar av deg nattkjolen. Og bloggerfoten er på plass hele veien. 

Tror aldri jeg har sett en mer ukomfortabel stilling å stå i. For ikke å snakke om hvor komplett latterlig det ser ut. 

Influencere. Der har du en gjeng raringer.

 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken Scott skrev (55 minutter siden):

Når du står på stuegulvet i nattkjolen og bedriver reklame på Instastory. Og tar av deg nattkjolen. Og bloggerfoten er på plass hele veien. 

Tror aldri jeg har sett en mer ukomfortabel stilling å stå i. For ikke å snakke om hvor komplett latterlig det ser ut. 

Influencere. Der har du en gjeng raringer.

 

Er den nettbutikken for gamliser egentlig? Syns det hun viste frem var så bestemor. Å den foten!! Så unaturlig å sku stå slik hele tiden. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger Drage, men noe jeg ikke forstår. Alt er så flott og fint den ene dagen. Hun spiser bra osv osv.

Så kommer det et nytt innlegg på ista 2 dager etterpå og hun glemmer å spise.

Ikke noe negativt om kostholdet eller annet, men hun vingler sånn. Det er ikke noe som er stabilt. Om det er humøret, formen, maten, sitt eget syn på seg selv eller sine egne meninger.

For meg blir dette utrolig rotete. Det er ikke dans på roser å gå hjemme, men her burde man kanskje tatt seg en pause og fokusert på seg selv en periode.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (På 23.7.2021 den 10.12):

Ja, hvis ikke det er skadelig så driver ingen av disse med normal BMI heller med dårlig påvirkning. De har sikkert noen frikort de kan dra frem de også hvis det trengs. BMI, barsel, whatever. Hvor lavt må man synke for å forsvare dette makkverket av en påvirker? «Kudos for å dele 22.07. støtteerklæring.». Slik et par millioner andre mennesker i dette landet gjorde også? I tillegg ser jeg at Drage uttaler seg om noe i kraft av å være påvirker. Dessverre faller hun igjennom, når hun får gode svar fra ammehjelpen, mens hun selv henviser til at «folk har skrevet dette til meg» så da er det vel riktig da🙄

 

Og for en frekk motbydelig tone hun har på Instagram. Hun vet best, kan best og det er fader meg ingen som skal fortelle henne noe som helst. I tillegg til at hun ikke har noe fornuftig å formidle. 

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nussepus skrev (10 minutter siden):

Og for en frekk motbydelig tone hun har på Instagram. Hun vet best, kan best og det er fader meg ingen som skal fortelle henne noe som helst. I tillegg til at hun ikke har noe fornuftig å formidle. 

Enig, hun er helt uspiselig til tider. 

Jeg kan forstå at det er tøft å få høre andres meninger om det du gjør hele tiden, men det er jo jobben hennes i være influenser? Hun burde bare logge av. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble avfølg i går etter nok en gang å ha fått pumpingen hennes i fleisen på IG, jada det er fint at hun gir ungen morsmelk, men jeg skjønner ikke behovet for å stadig legge det ut. På toppen av det kom bloggerfoten i reklamen og ikke minst gnaget vedrørende den personen som sa hun burde amme. Jada jeg skjønner at hun ble krenka (som vanlig), men er ikke så mye bedre som legger ut kommentaren fra denne personen og fortsetter å gnåle om det i flere innlegg på story. 

Morsomt at hun føler hun har andre interesser enn Frøya når alt hun legger ut er pumping, baby på brystet, handling av babytøy ispedd litt ukritisk reklame om at alt hun har prøvd kan hun seriøst gå god for. Selv om jeg nok tror det er inntektene fra det som lokker aller mest. 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hebi skrev (1 time siden):

Er den nettbutikken for gamliser egentlig? Syns det hun viste frem var så bestemor. Å den foten!! Så unaturlig å sku stå slik hele tiden. 

Den er nok litt for den noe mer modne ja, men det som er er at alt finnes i store str der. Jeg har aldri funnet noe jeg likte der, men min bestemor på 93 handler noe der.

Endret av Tessa12
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cappuccino skrev (11 minutter siden):

Ble avfølg i går etter nok en gang å ha fått pumpingen hennes i fleisen på IG, jada det er fint at hun gir ungen morsmelk, men jeg skjønner ikke behovet for å stadig legge det ut. På toppen av det kom bloggerfoten i reklamen og ikke minst gnaget vedrørende den personen som sa hun burde amme. Jada jeg skjønner at hun ble krenka (som vanlig), men er ikke så mye bedre som legger ut kommentaren fra denne personen og fortsetter å gnåle om det i flere innlegg på story. 

Morsomt at hun føler hun har andre interesser enn Frøya når alt hun legger ut er pumping, baby på brystet, handling av babytøy ispedd litt ukritisk reklame om at alt hun har prøvd kan hun seriøst gå god for. Selv om jeg nok tror det er inntektene fra det som lokker aller mest. 

Jeg skal holde meg for god til å mene veldig mye om amming, pumping osv. Men hvis det ikke er noen fysisk grunn for ikke å amme, men at man velger å fullpumpe for å gi barnet morsmelk på flaske, da lager man seg veldig mye ekstraarbeid som kan ta motet fra hvem som helst. Det tror jeg ikke hun har tenkt over. Det skal pumpes, melken skal tas vare på, flasker skal steriliseres, melken skal varmes, den skal tas med og også varmes hvis man er på farten osv. Det blir veldig mye ekstra arbeid i lengden. Tid som kunne vært brukt på å slappe av, kose med barnet, egentid og -pleie mm. 

Endret av Lunabelle
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dottie skrev (38 minutter siden):

Men, den foten - hvilken «effekt» har den? 

At beinet skal se lengre og smalere ut..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun skriver så fryktelig mye passiv-aggressiv nonsens på innleggene sine. Hun vil sutre, men ikke ha NOEN tilbakemelding. Kan hun ikke bare drite i å ha kommentarfelt i stedet? Alt blir så negativt på denne måten. Hun er så surmaga. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miranda16 skrev (21 minutter siden):

I dag, bruk av barn i reklame for vippestol

Også klarte hun bare å merke en av storyene med reklame🙈 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har faktisk fullpumpet i 6mnd, og det er noe herk når du skal gjøre noe annet enn å bare være hjemme med babyen. Kravet om renslighet, alt som må kokes og steriliseres  (skeptisk til noen av beholderne de bruker, og de er ikke merket veldig godt). Og den jævlige melkesprengen som er helt anderledes enn ved amming, og melkekuler oppstår lettere. Det ER mye mer jobb. Supert at hun gidder, men det er greit å være litt ydmyk på at andre har innspill. Hun har EN baby, det er mulig å prøve å die litt. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Summeer skrev (5 minutter siden):

Jeg har faktisk fullpumpet i 6mnd, og det er noe herk når du skal gjøre noe annet enn å bare være hjemme med babyen. Kravet om renslighet, alt som må kokes og steriliseres  (skeptisk til noen av beholderne de bruker, og de er ikke merket veldig godt). Og den jævlige melkesprengen som er helt anderledes enn ved amming, og melkekuler oppstår lettere. Det ER mye mer jobb. Supert at hun gidder, men det er greit å være litt ydmyk på at andre har innspill. Hun har EN baby, det er mulig å prøve å die litt. 

vil hun ikke amme er det som er greia?  har ikke peiling på slike ting, men synes løsningen ser styrete ut. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar man en liten titt på profilen hun outer så skjønner man mest sannsynlig at vedkommende kanskje ikke er helt som veldig mange andre og da synes jeg det er enda mer uspiselig med måten Helene opptrer på! Menmen, viktig å STAY KRENKA, Helene for å holde på oppmerksomheten 👌🏻

Endret av Elisiaflisa
Skriveleif
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finlay
Klementine skrev (14 minutter siden):

vil hun ikke amme er det som er greia?  har ikke peiling på slike ting, men synes løsningen ser styrete ut. 

Skjønner heller ikke helt greia.

Forsto det sånn at pga barnet var prematurt/svakt sug  måtte det pumpes og gis flaske i tillegg til ammingen. Men nå virker det som om ammingen er lagt på hylla for godt?

Pumping er ingen lettvint løsning i hvert fall. Brystmelk er alltid perfekt temperert, ren og tilgjengelig så skjønner ikke helt at den må pumpes ut, avkjøles i kjøleskapet, for så å varmes opp før barnet får den.

Synes også man får en helt annen kontakt med barnet under amming enn med flaske. Som foreldre får man dele på matingen på denne måten, men skjønner ikke at hun vil gi fra seg den eksklusive mor-baby stunden ammingen gir🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...