Roadrunner Skrevet 24. juni 2020 #3961 Del Skrevet 24. juni 2020 Beklager, jeg blingset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 24. juni 2020 #3962 Del Skrevet 24. juni 2020 (endret) 2 minutter siden, Roadrunner skrev: Beklager, jeg blingset! Fort gjort 😊 Men poenget er at alle klær ser og føles best på i riktig størrelse. Uansett om du er xs eller xxxl. I tillegg når man skal reklamere for ett produkt, der det i hovedsak er nettbasert handling, burde man være ærlig på reelle størrelser. Endret 24. juni 2020 av panzerpølsa Skrivefeil 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 24. juni 2020 #3963 Del Skrevet 24. juni 2020 Akkurat nå, panzerpølsa skrev: Fort gjort 😊 Men poenget er at alle klær der og føles best på i riktig størrelse. Uansett om du er xs eller xxxl. I tillegg når man skal reklamere for ett produkt, der det i hovedsak er nettbasert handling, burde man være ærlig på reelle størrelser. Veldig enig! Og spesielt den lyse buksen var altfor trang. Men jeg synes det generelt er små størrelser som brukes av Helene, mye av tøyet ser snuppete ut og tights strekkes til bristepunktet. Hvorfor? Med en gang det er snev av løst stoff poengteres det at plagget er litt stort. Hver sin smak, men jeg blir sjelden inspirert av plagg som alltid ser ut til å være for små. Opplever for øvrig akkurat det samme hos CBE, med turbukser som sitter som limt på, snuppete jakker og sandaler hvor tærne er langt utenfor. Men størrelsen på merkelappen er kanskje viktigere enn passform? 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 24. juni 2020 #3964 Del Skrevet 24. juni 2020 3 minutter siden, Roadrunner skrev: Veldig enig! Og spesielt den lyse buksen var altfor trang. Men jeg synes det generelt er små størrelser som brukes av Helene, mye av tøyet ser snuppete ut og tights strekkes til bristepunktet. Hvorfor? Med en gang det er snev av løst stoff poengteres det at plagget er litt stort. Hver sin smak, men jeg blir sjelden inspirert av plagg som alltid ser ut til å være for små. Opplever for øvrig akkurat det samme hos CBE, med turbukser som sitter som limt på, snuppete jakker og sandaler hvor tærne er langt utenfor. Men størrelsen på merkelappen er kanskje viktigere enn passform? Jeg tror mye ligger i ønske om minst mulig størrelse. Som for meg ikke gir noen mening. Man ender ofte opp med å se stappa ut, og det buler, strekkes og ser generelt lite flatterende ut. At man klarer å presse seg inn i noe som er 2-3 størrelser for lite, betyr ikke at det passer. Og som du sier, det frister ikke å handle tilsvarende. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattivatti Skrevet 24. juni 2020 #3965 Del Skrevet 24. juni 2020 2 minutter siden, Roadrunner skrev: Veldig enig! Og spesielt den lyse buksen var altfor trang. Men jeg synes det generelt er små størrelser som brukes av Helene, mye av tøyet ser snuppete ut og tights strekkes til bristepunktet. Hvorfor? Med en gang det er snev av løst stoff poengteres det at plagget er litt stort. Hver sin smak, men jeg blir sjelden inspirert av plagg som alltid ser ut til å være for små. Opplever for øvrig akkurat det samme hos CBE, med turbukser som sitter som limt på, snuppete jakker og sandaler hvor tærne er langt utenfor. Men størrelsen på merkelappen er kanskje viktigere enn passform? Akkurat dette har jeg reagert litt på selv også. Jeg liker Helene og synes hun generelt er flink å kle seg, men underdelen spesielt har en lei tendens til å sitte litt for stramt for kroppen hennes. Jeg bruker Helene en del som inspirasjon da jeg selv er blitt overvektig og synes det er vanskelig å kle seg. Jeg har lært at jeg ikke kan stole på henne størelsesmessig, men ellers er det utrolig fint å se hvor flink hun er med kjoler og lignende. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cappuccino Skrevet 24. juni 2020 #3966 Del Skrevet 24. juni 2020 Akkurat i denne videoen om buksa sa Helene at det ikke er størrelsen som står inni som teller, men at buksa sitter bra på. Men følte hun var litt ukomfortabel da det kom spørsmål om størrelse på buksa. Jeg syns den svarte buksa satt greit på og tenker den ikke er for stor selv om den er bittelitt løs i stoffet ved lommene. Den blå derimot er i mine øyne for trang selv om hun påsto den ble bedre og bedre og videt seg ut i løpet av videoen. At hun bruker L i tightsene er for meg uforståelig for de er litt små i størrelse. Akkurat der vil jeg si hun driver villedende markedsføring. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 25. juni 2020 #3967 Del Skrevet 25. juni 2020 (endret) Hadde aldri orka å gå i bukser som for det første er så vanskelig å få på pga for liten størrelse, og fordi den vil klemme inn så sykt ved knappen at det blir både ømt og sårt! Jeg er heller ikke fan av bukser som fremhever hudposen på magen! Hun reklamerer jo for buksa, men kanskje ikke på den måten hun og produsenten ønsker. Hun reklamerer for hvor lite pent og ikke minst hvor slitsomt det er å presse seg inn i altfor små størrelser! Jeg er selv stor, og har nå godtatt at jeg må opp i både xl og xxl og 46 og noen ganger 48 i bukser. Men so what? Jeg går da ikke med klistrelapper på klærne som viser størrelsen! Jeg ser og føler meg mer vel med det som passer! Skjønner virkelig ikke hvorfor hun ikke tør å kjøpe størrelser som passer.. jeg må ærlig innrømme at jeg legger mer merke til de som desperat prøver å passe små størrelser.. de som kler seg i riktig størrelse og er på min størrelse ser jeg ofte på som inspirasjon. Rett størrelse kan gjør at man faktisk virker mindre enn hva man er! Endret 25. juni 2020 av Lileep 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alix Skrevet 25. juni 2020 #3968 Del Skrevet 25. juni 2020 Hvorfor satt hun seg på bordet når hun skulle ta den "sittetesten" egentlig? Sofaen var jo rett bak.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lopploella Skrevet 25. juni 2020 #3969 Del Skrevet 25. juni 2020 Jeg forstår ikke hvordan dette kan være en reklame. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 25. juni 2020 #3970 Del Skrevet 25. juni 2020 Tråden er ryddet for krenkelser. Måne, admin. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ranunkelen Skrevet 25. juni 2020 #3971 Del Skrevet 25. juni 2020 6 timer siden, alix skrev: Hvorfor satt hun seg på bordet når hun skulle ta den "sittetesten" egentlig? Sofaen var jo rett bak.. Var vel redd for at den skulle sprekke.. Altså, jeg er stor selv, og alle ser da at hun ikke er en str 40-42! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 25. juni 2020 #3972 Del Skrevet 25. juni 2020 Sier hun selv at hun er en 40/42? Wow. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lirah Skrevet 25. juni 2020 #3973 Del Skrevet 25. juni 2020 (endret) 1 time siden, Ranunkelen skrev: Var vel redd for at den skulle sprekke.. Altså, jeg er stor selv, og alle ser da at hun ikke er en str 40-42! 1 time siden, hippyskippy skrev: Sier hun selv at hun er en 40/42? Wow. Nå sa ikke hun bastant at hun er en størrelse 40/42. Hun sa faktisk at hun var usikker, sier senere at hun av og til er 44. Jeg vurderer å bestille en slik jeans (jeg er på jakt etter behagelige jeans uansett størrelse jeg er) i størrelse XXL. Jeg tror Helene er på samme størrelse som meg, ser slik ut på bilder iallefall, og det er ikke alltid jeg passer XXL - noen ganger må jeg opp. På Bara sine sider er så klart XXL utsolgt. Jeg er så forbanna jævla satans drittlei av at store størrelser blir utsolgt på sekundet, og så tar det en evighet før det kommer inn. Det er ÅPENBART at det er stor etterspørsel når det kommer til XL-XXXL, dette gjelder MANGE butikker, og ikke faen om de klarer å holde tritt. Jeg blir skikkelig, skikkelig sint. Man føler seg dritt fordi man aldri finner klær i sin størrelse, når problemet ikke ligger i størrelsen du bruker, men at de helsikes butikkene ikke kan ta inn mer klær! Det skjer ca. hele tiden når jeg skal kjøpe klær i butikk eller på nett eller whatever (og tro meg, der er mange klesbutikker på nett), så mangler de ALLTID de større størrelsene. Hva er poenget med å selge klær i større størrelser om du faen ikke kan ta de inn i butikken!? I rest my case, fasan!!! Endret 25. juni 2020 av Lirah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odalsjinta92 Skrevet 25. juni 2020 #3974 Del Skrevet 25. juni 2020 56 minutter siden, Lirah skrev: Nå sa ikke hun bastant at hun er en størrelse 40/42. Hun sa faktisk at hun var usikker, sier senere at hun av og til er 44. Jeg vurderer å bestille en slik jeans (jeg er på jakt etter behagelige jeans uansett størrelse jeg er) i størrelse XXL. Jeg tror Helene er på samme størrelse som meg, ser slik ut på bilder iallefall, og det er ikke alltid jeg passer XXL - noen ganger må jeg opp. På Bara sine sider er så klart XXL utsolgt. Jeg er så forbanna jævla satans drittlei av at store størrelser blir utsolgt på sekundet, og så tar det en evighet før det kommer inn. Det er ÅPENBART at det er stor etterspørsel når det kommer til XL-XXXL, dette gjelder MANGE butikker, og ikke faen om de klarer å holde tritt. Jeg blir skikkelig, skikkelig sint. Man føler seg dritt fordi man aldri finner klær i sin størrelse, når problemet ikke ligger i størrelsen du bruker, men at de helsikes butikkene ikke kan ta inn mer klær! Det skjer ca. hele tiden når jeg skal kjøpe klær i butikk eller på nett eller whatever (og tro meg, der er mange klesbutikker på nett), så mangler de ALLTID de større størrelsene. Hva er poenget med å selge klær i større størrelser om du faen ikke kan ta de inn i butikken!? I rest my case, fasan!!! Daaaa kan du jo følge HD sine anbefalinger å starte med FUS og vipps så er du str 40/42 problem løst 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cappuccino Skrevet 25. juni 2020 #3975 Del Skrevet 25. juni 2020 1 time siden, Lirah skrev: Nå sa ikke hun bastant at hun er en størrelse 40/42. Hun sa faktisk at hun var usikker, sier senere at hun av og til er 44. Jeg vurderer å bestille en slik jeans (jeg er på jakt etter behagelige jeans uansett størrelse jeg er) i størrelse XXL. Jeg tror Helene er på samme størrelse som meg, ser slik ut på bilder iallefall, og det er ikke alltid jeg passer XXL - noen ganger må jeg opp. På Bara sine sider er så klart XXL utsolgt. Jeg er så forbanna jævla satans drittlei av at store størrelser blir utsolgt på sekundet, og så tar det en evighet før det kommer inn. Det er ÅPENBART at det er stor etterspørsel når det kommer til XL-XXXL, dette gjelder MANGE butikker, og ikke faen om de klarer å holde tritt. Jeg blir skikkelig, skikkelig sint. Man føler seg dritt fordi man aldri finner klær i sin størrelse, når problemet ikke ligger i størrelsen du bruker, men at de helsikes butikkene ikke kan ta inn mer klær! Det skjer ca. hele tiden når jeg skal kjøpe klær i butikk eller på nett eller whatever (og tro meg, der er mange klesbutikker på nett), så mangler de ALLTID de større størrelsene. Hva er poenget med å selge klær i større størrelser om du faen ikke kan ta de inn i butikken!? I rest my case, fasan!!! De har inne flere farger i xxl. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cappuccino Skrevet 25. juni 2020 #3976 Del Skrevet 25. juni 2020 Var inne og så på bikinitrusa som Helene reklamerer for, om jeg ikke tar feil er det denne. Det jeg ikke skjønner er hvorfor den dras så langt opp, er det kun for å vise fram rumpa? Føler ikke at hun gjør en spesielt god reklame, synes bare det er merkelig ut å dra ei truse som ikke er beregnet for det så høyt opp. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosasko Skrevet 25. juni 2020 #3977 Del Skrevet 25. juni 2020 9 minutter siden, Cappuccino skrev: Var inne og så på bikinitrusa som Helene reklamerer for, om jeg ikke tar feil er det denne. Det jeg ikke skjønner er hvorfor den dras så langt opp, er det kun for å vise fram rumpa? Føler ikke at hun gjør en spesielt god reklame, synes bare det er merkelig ut å dra ei truse som ikke er beregnet for det så høyt opp. Skjule magen regner jeg med... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tutsi123 Skrevet 25. juni 2020 #3978 Del Skrevet 25. juni 2020 26 minutter siden, Cappuccino skrev: Var inne og så på bikinitrusa som Helene reklamerer for, om jeg ikke tar feil er det denne. Det jeg ikke skjønner er hvorfor den dras så langt opp, er det kun for å vise fram rumpa? Føler ikke at hun gjør en spesielt god reklame, synes bare det er merkelig ut å dra ei truse som ikke er beregnet for det så høyt opp. Er det virkelig samme? På HD ser det jo ut som en string. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gull vaffel Skrevet 25. juni 2020 #3979 Del Skrevet 25. juni 2020 18 minutter siden, Rosasko skrev: Skjule magen regner jeg med... Da burde hun velge en med høyt liv da. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 25. juni 2020 #3980 Del Skrevet 25. juni 2020 (endret) Mon tro hva bara sier til den reklamen for bukser som virkelig ikke satt flatterende på? Når hun bruker xxl og kjemper sånn med å få den på og den helt klart er for liten, så spørs det hvor mye de tjener på å ha samarbeid med henne. Endret 26. juni 2020 av Summeer 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå