RandiO Skrevet søndag kl. 18:20 #23861 Skrevet søndag kl. 18:20 cerruti skrev (36 minutter siden): Hvorfor skal hun absolutt løpe egentlig? Hun liker det ikke, har ikke løpekropp og virker å ha tusen andre baller i lufta hun bør følge opp. Hvordan ser en løpekropp ut? 1 2
hubbabubba00 Skrevet søndag kl. 18:44 #23862 Skrevet søndag kl. 18:44 cerruti skrev (1 time siden): Hvorfor skal hun absolutt løpe egentlig? Hun liker det ikke, har ikke løpekropp og virker å ha tusen andre baller i lufta hun bør følge opp. Nysgjerrig. Hva er en løpekropp?? 1
hubbabubba00 Skrevet søndag kl. 18:47 #23863 Skrevet søndag kl. 18:47 Kommentaren på hennes siste innlegg fra livsstilmicha bekrefter vel også at både hun og Helene leser her inne. Regner med det er gjengen her hun sikter til.
cerruti Skrevet søndag kl. 18:50 #23864 Skrevet søndag kl. 18:50 hubbabubba00 skrev (4 minutter siden): Nysgjerrig. Hva er en løpekropp?? Selvsagt kan alle løpe, men det er noen som egner seg bedre - sånn er det bare. 1
Lileep Skrevet søndag kl. 18:51 #23865 Skrevet søndag kl. 18:51 cerruti skrev (1 time siden): Hvorfor skal hun absolutt løpe egentlig? Hun liker det ikke, har ikke løpekropp og virker å ha tusen andre baller i lufta hun bør følge opp. Løpekropp finnes ikke... alle kan få til å løpe uavhengig av fasong osv, men det kreves jo selvsagt trening. Den biten feilberegnet HD denne gang. Har ingen ting med hvordan kroppen hennes er, men med hvordan hun har forberedt seg.
Lileep Skrevet søndag kl. 18:54 #23866 Skrevet søndag kl. 18:54 hubbabubba00 skrev (4 minutter siden): Kommentaren på hennes siste innlegg fra livsstilmicha bekrefter vel også at både hun og Helene leser her inne. Regner med det er gjengen her hun sikter til. Det hadde stått stor respekt av henne hvis hun klarte å innrømme at denne gang feilberegna forberedelsene. Men det skjer nok aldri, selv om det er veldig tydelig. Blir spennende å se i juni, om hun kan vise til en forbedring 🙂 1 2
Jaddah123 Skrevet søndag kl. 18:58 #23867 Skrevet søndag kl. 18:58 Lileep skrev (2 minutter siden): Det hadde stått stor respekt av henne hvis hun klarte å innrømme at denne gang feilberegna forberedelsene. Men det skjer nok aldri, selv om det er veldig tydelig. Blir spennende å se i juni, om hun kan vise til en forbedring 🙂 Jeg tror ikke hun visste selv hvor dårlig formen hennes faktisk er. Hvis hun skal fortsette å prioritere pilates, så blir nok ikke formen så mye bedre til neste løp heller. 3 4
Frøken79 Skrevet søndag kl. 19:03 #23868 Skrevet søndag kl. 19:03 Babyface skrev (4 timer siden): Hvordan kan en overvektig og veldig dårlig trent person ha troverdighet som pt? Jeg forstår ikke at hun har kunder. I mitt hode, så er det umulig. 3 2
Jaddah123 Skrevet søndag kl. 19:09 #23869 Skrevet søndag kl. 19:09 Babyface skrev (4 timer siden): Hvordan kan en overvektig og veldig dårlig trent person ha troverdighet som pt? Jeg forstår ikke at hun har kunder. Hun ble veldig avslørt ang formen denne gangen. Reelene hun har lagt ut av seg selv viser noe annet enn virkeligheten. 3 5
Jaddah123 Skrevet søndag kl. 19:14 #23870 Skrevet søndag kl. 19:14 hubbabubba00 skrev (26 minutter siden): Kommentaren på hennes siste innlegg fra livsstilmicha bekrefter vel også at både hun og Helene leser her inne. Regner med det er gjengen her hun sikter til. Hun hadde tenkt til å gi seg etter 3 km. Da har hun ikke løpt 7 km på mølla. 3 4
irevin Skrevet søndag kl. 19:19 #23871 Skrevet søndag kl. 19:19 (endret) Jaddah123 skrev (12 timer siden): Hun ble veldig avslørt ang formen denne gangen. Reelene hun har lagt ut av seg selv viser noe annet enn virkeligheten. Og da tror jeg heller ikke at hun er så mye bedre i det hun viser av styrketrening. Tiden på treningssenter går nok ikke med til å pushe seg selv, men heller ta selfies, innhold til reels og egentid. Gårsdagens avsløring om elendig dårlig form får jeg ikke til å rime med hennes flere siste innlegg om hvordan hun gikk ned 20 kg på et halvt år med mere bevegelse og at «ingenting» behøver å være perfekt. Jeg tenker at man skal være temmelig strukturert å gå ned i snitt over 3 kg pr måned, slik hun hele livet har strevet med vekt, uten en diett eller ved medisinsk hjelp. Tillegg; det er i snitt omtrent mer enn det de klarer i 16 ukers helvete og der følger de et regime hva lite/ingen rom for utskeilser… Endret mandag kl. 07:53 av irevin Tillegg 3 11
Harlekin Skrevet søndag kl. 19:20 #23872 Skrevet søndag kl. 19:20 (endret) Jaddah123 skrev (6 minutter siden): Hun hadde tenkt til å gi seg etter 3 km. Da har hun ikke løpt 7 km på mølla. Det er helt normalt å ha perioder der man føler at man vil bryte under et løp, uansett hvor mye og hvor langt man har løpt tidligere. Løping er mental trening. Det er også annerledes å løpe ute vs mølle. Endret søndag kl. 19:20 av Harlekin 4 3
Gjest22 Skrevet søndag kl. 19:27 #23873 Skrevet søndag kl. 19:27 Hun løp ikke. Hun gikk i 5,7 km/t.. 2 7
Fenomen Skrevet søndag kl. 19:35 #23874 Skrevet søndag kl. 19:35 Melkebart1 skrev (1 time siden): Jogga da… Hun kom seg i mål og løp sakte da jeg så henne! Så ja, hun klarte da det? Hun kan jo ikke ha jogga med snittfart på 5,7 km/t. Og ja, hun klarte det. Selvfølgelig. Det hadde vært kritisk om hun ikke klarte å gå 10 km. Det gjør de aller fleste. 1 3
Jaddah123 Skrevet søndag kl. 19:48 #23875 Skrevet søndag kl. 19:48 Fenomen skrev (13 minutter siden): Hun kan jo ikke ha jogga med snittfart på 5,7 km/t. Og ja, hun klarte det. Selvfølgelig. Det hadde vært kritisk om hun ikke klarte å gå 10 km. Det gjør de aller fleste. Hun hadde tenkt til å bryte etter 3 km. Sier vel sitt. 1 3
Jaddah123 Skrevet søndag kl. 19:50 #23876 Skrevet søndag kl. 19:50 irevin skrev (30 minutter siden): Og da tror jeg heller ikke at hun er så mye bedre i det hun viser av styrketrening. Tiden på treningssenter går nok ikke med til å pushe seg selv, men heller ta selfies, innhold til reels og egentid. Gårsdagens avsløring om elendig dårlig form får jeg ikke til å rime med hennes flere siste innlegg om hvordan hun gikk ned 20 kg på et halvt år med mere bevegelse og at «ingenting» behøver å være perfekt. Jeg tenker at man skal være temmelig strukturert å gå ned i snitt over 3 kg pr måned, slik hun hele livet har strevet med vekt, uten en diett eller ved medisinsk hjelp. Hun hadde ikke gjort det bra i en konkurranse i styrketrening heller. Hun har heller ikke vist noe særlig til trening på lenge, så tviler på hun trener noe særlig. Er nok andre grunner til vektnedgangen, men så ikke mye til verken midje eller kragebein av andres filming denne helga. 3 7
MiniMjau Skrevet mandag kl. 10:35 #23877 Skrevet mandag kl. 10:35 vi ser jo i siste reel hvor sakte det faktisk går. Når de to bak HD, (de to med vimpel ) går i helt normal sakte sakte gange. Håper hun melder seg på den 5km'n hun snakket om og får inn noe ordentlig kondis-trening ! 🙂 4
Jaddah123 Skrevet mandag kl. 10:49 #23878 Skrevet mandag kl. 10:49 MiniMjau skrev (13 minutter siden): vi ser jo i siste reel hvor sakte det faktisk går. Når de to bak HD, (de to med vimpel ) går i helt normal sakte sakte gange. Håper hun melder seg på den 5km'n hun snakket om og får inn noe ordentlig kondis-trening ! 🙂 Skjønner ikke hvordan det er mulig å jogge så sakte😅 2 1
MiniMjau Skrevet mandag kl. 10:53 #23879 Skrevet mandag kl. 10:53 Jaddah123 skrev (2 minutter siden): Skjønner ikke hvordan det er mulig å jogge så sakte😅 Du kan så si, står jo nesten på stedet hvil. Det "positive" er jo at det med litt innsats så kan HD oppleve stor forbedring med løpingen! 🙂 2
Andrea59 Skrevet mandag kl. 10:54 #23880 Skrevet mandag kl. 10:54 Jaddah123 skrev (4 minutter siden): Skjønner ikke hvordan det er mulig å jogge så sakte😅 Tenker at det vel krever mer energi/er mer slitsomt å jogge langsomt enn å gå i samme tempo? Uten at jeg har prøvd 😛 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå