Måndagsbarn Skrevet 13. november 2020 #4921 Del Skrevet 13. november 2020 Det er vanskelig å forutse hvor mye du går ned etter slankeoperasjon. Det er ikke en kontrollert forhåndsbestemt metode der du eller legen bestemmer at de strammer inn x mye så du går ned 40 kg fordi du veier akkurat 40 for mye. Noen ender opp med å mates med sonde.. andre går ikke ned halvparten av det de hadde trengt å gå ned engang- derfor er og bør slankeoperasjon være siste utvei. Det virker det som om Helene har tatt på alvor, etter mange år med seriøse forsøk. Kroppen vil butte imot på ett tidspunkt, og den største jobben er ikke vektnedgangen, men livsstilsendringen, de nye vanene, å greie å holde et normalt nivå av vitaminer (kjempevanskelig når man ikke har opptak av næring på normal måte) og så - å ikke gå opp igjen. Klarer man å videre gå ned kg eller bygge muskler etter at kroppen sier "nå holder det", da har man fått til noe veldig bra og langt mer enn de som forblir svært overvektige resten av livet kanskje kan håpe på. Å leve med ettervirkninger av en slankeoperasjon er mye mye tøffere enn mange både tror og vet. Noen er heldige og får "bare" de enkleste bieffektene som lavt jern, lavt d-vitamin og lav b12 og må følges opp 4-5 ganger i året, andre får tarmslyng, mister håret, mister tenner, nyrestein, gallestein og ME og kommer seg aldri ut i "livet" igjen. Jeg gikk ned nesten 60 kg, men har fått mange av de kjipeste ettervirkningene og advarer alltid om hvor lite forskning og forståelse medisinsk det foreligger for slankeoperasjoner. Så om noen her tenker på det, eller har en ide om at det er enkelt og at livet blir lett og alle spiseforstyrrelser etc forsvinner som dugg for solen- slik er det dessverre ikke. Håper forøvrig HD blir bedre på å merke reklamen sin, irriterer meg også når bloggere ikke merker.. de VET de skal. Dette er uprofesjonelt! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lirah Skrevet 13. november 2020 #4922 Del Skrevet 13. november 2020 45 minutter siden, Ella Peralta skrev: Takk for en lang og oppklarende tilbakemelding. Hva fritar DEG fra folkeskikk? Må være deilig å være fasit 😉 Igjen, vær så snill, lær deg å lese. Det står ikke skrevet at det jeg skriver er fasit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 13. november 2020 #4923 Del Skrevet 13. november 2020 5 timer siden, Lirah skrev: Det kan være, men også fordi hun har et sykelig fokus på kropp. Et overfladisk fokus. Kropp genererer likes, så.... Ja, og fordi hun synes å ønske et fokus på at hun trener for mye, glemmer å spise, veier seg hver dag, blir deppa over at det ikke skjer mer osv. Så hun signaliserer først et vanvittig ønske om å bli tynn og at hun nesten overdriver mot det ønsket, for så å pakke det inn i at det ikke betyr noe og at alt skyldes fokus på helse. Det er vanskelig å kjøpe den siste forklaringen. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 13. november 2020 #4924 Del Skrevet 13. november 2020 5 timer siden, Lirah skrev: Helene legger for øvrig ikke så mye ut om slanking. Hun har lagt ut en del, men hun er sparsommelig når det kommer til å dele vekt og hvor mye hun har gått ned. Hun poster noen før og etter bilder, og snakker om operasjonen noen ganger, men det blir mindre og mindre. Dette er jeg ikke enig i. Bortsett fra det med å dele vekt. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella Peralta Skrevet 13. november 2020 #4925 Del Skrevet 13. november 2020 6 timer siden, Lirah skrev: Igjen, vær så snill, lær deg å lese. Det står ikke skrevet at det jeg skriver er fasit. Ikke kupp tråden med dine nedlatende kommentarer til meg. Du må tåle at dine kommentarer fulle av dine egne meninger blir tolket på lik linje som du tolker andre sine kommentarer. Jeg kan å lese. Jeg har lest MENINGENE dine. De er motatt, uten at jeg nødvendigvis er enig i alt. Ikke belær andre om folkeskikk når du åpenbart trenger denne belæringen selv. Uansett tror jeg du har totalt misforstått mitt ståsted. Ha en strålende dag. 😊 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepsimaximus Skrevet 13. november 2020 #4926 Del Skrevet 13. november 2020 8 timer siden, Lirah skrev: Det er ikke en kjeft som har skrevet at DU mener hun skal ha utstikkende kragebein eller what not. Ro deg ned selv og lær deg å lese før du kommenterer. Grunnleggende ferdigheter som å lese kan være nyttig når man henger på et diskusjonsforum. La meg oppklare noen ting for deg. Folk responderer ulikt på ulike ting og opplever forskjellige ting annerledes. Effekten av et medikament oppleves annerledes fra person til person, en matrett smaker annerledes fra person til person, ett spesifikt klesplagg har ulik passform fra person til person. Dette er jo fordi vi mennesker er ulike. Du og jeg er unike, akkurat som alle andre. Dermed er det slik at resultater og ringvirkninger etter en slankeoperasjon varierer fra person til person. Noen opplever å gå ned mye mens andre bare går ned litt. Noen går ned helt ekstremt mye mens andre ikke klarer bli normalvektige. Noen får mye løs hud og andre ikke. Noen går opp igjen i vekt etter noen år, mens andre holder vekta. Årsakene kan være så mange men den vanligste årsaken er nok at de fleste som er sykelig overvektige, har et problematisk forhold til mat og dette løser seg ikke selv om de går ned i vekt, da med slankeoperasjon som verktøy. Der finnes ulike slankeoperasjoner, og det er ikke sikkert at de du kjenner tok den samme operasjonen som Helene. De to menneskene du kjenner er ikke representative for verdens befolkningen og heller ikke Helene sin reise. Det at du er overvektig selv er ikke relevant og gjør ikke ditt spørsmål mer eller mindre interessant, og det fritar deg ikke for folkeskikk. Jeg foreslår at du sender en melding til Helene for å spørre henne. Ingen av oss er Helene og vi kan ikke svare for henne, men vi kan svare på et generelt grunnlag og basert på det hun selv har sagt. Kanskje du kan be om nummeret til legen hennes og kirurgen som utførte operasjonen for å få informasjon der, siden dette er svært viktig for deg. Da vil du få svar med faglig tyngde. Det er ikke sikkert du tror på det de sier siden du har to bekjente/venner som gikk ned mer enn Helene, men det er vel verdt et forsøk? Slankeprat er til dels relevant, men spørsmålet du stiller har blitt stilt i tråden her før, og ingen har et tilfredsstillende svar eller et svar som kan garanteres som riktig. Det er fordi Helene selv ikke er aktiv i denne tråden. Det du gjør med å stille slike spørsmål er å shame Helene fordi hun ikke har gått ned mer enn hun har gjort, du mener at hun skal gå ned mye mer. Det er åpenbart ettersom du syns det er merkelig at hun ikke har gått ned mer, når hun allerede har gått ned mange titalls kilo. Alt er relativt og at du mener at hun er "veldig stor" er faktisk ikke fakta. Hun er kanskje overvektig fortsatt, men hun har redusert sin kroppsmasse betraktelig, og det vil gi henne store helsegevinster. Målet er ikke å bli slank og stram og dritpen, målet er å ivareta sin helse. Jeg vil anbefale deg å lese om slankeoperasjoner, mål for slankeoperasjon, hvorfor mennesker er overvektige, spiseforstyrrelser og diverse. Og ja da jeg vet du er overvektig selv men det har ingenting å si. Helene legger for øvrig ikke så mye ut om slanking. Hun har lagt ut en del, men hun er sparsommelig når det kommer til å dele vekt og hvor mye hun har gått ned. Hun poster noen før og etter bilder, og snakker om operasjonen noen ganger, men det blir mindre og mindre. Og bare fordi hun har delt litt betyr ikke det at hun skal dele alt, men du mener vel at vi har krav på alt siden hun har delt litt? Siden hun er en "slankeblogg" eller hva du enn nå skrev tidligere. Hun har aldri definert seg som det. Og forresten, det du skriver, er så jævla typisk KG. Så velkommen i klubben. Applaus 👏🏻👏🏻 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lirah Skrevet 13. november 2020 #4927 Del Skrevet 13. november 2020 (endret) 42 minutter siden, Ella Peralta skrev: Ikke kupp tråden med dine nedlatende kommentarer til meg. Du må tåle at dine kommentarer fulle av dine egne meninger blir tolket på lik linje som du tolker andre sine kommentarer. Jeg kan å lese. Jeg har lest MENINGENE dine. De er motatt, uten at jeg nødvendigvis er enig i alt. Ikke belær andre om folkeskikk når du åpenbart trenger denne belæringen selv. Uansett tror jeg du har totalt misforstått mitt ståsted. Ha en strålende dag. 😊 Du kan tolke det som nedlatende om du vil det. Det er du som mener/tror at det jeg skriver er en fasit(?), når det åpenbart ikke er det. Noe av det jeg skrev var dog ikke bare mine egne meninger men også generelt fakta om slankeoperasjon (for eksempel at målet ikke er å bli normalvektig og at psyken ikke blir fikset når man slankeopererer, men slik informasjon finner du på nettet også). Og jeg tror ikke jeg har misforstått så mye, hva er der å misforstå? Du og flere her inne forstår ikke hvorfor Helene ikke er normalvektig/tynn ettersom hun har tatt en slankeoperasjon. Det er et gjengående spørsmål i tråden her og så snart man prøver å forklare vedkommende som spør hva som er grunnen til at Helene ikke er tynn som ei flis, så blir ikke det tatt godt imot heller. Det er litt dumt å stille spørsmål uten å ta innover seg svarene, og ikke minst frustrerende. Skjønner godt at Helene blir lei av spørsmålene, og kunnskap om slankeoperasjon er tilgjengelig for alle, det krever bare noen googlesøk. Og som sagt kan man alltids spørre Helene direkte, hun svarer på dm på instagram. 3 timer siden, cerruti skrev: Dette er jeg ikke enig i. Bortsett fra det med å dele vekt. Har Helene noen gang definert seg som en slankeblogger? Mulig jeg formulerte meg litt feil, jeg har slutta å følge Helene for en god stund siden. Endret 13. november 2020 av Lirah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobleplasten Skrevet 13. november 2020 #4928 Del Skrevet 13. november 2020 På 11.11.2020 den 22.26, Cappuccino skrev: Hva mener du? At hvis slike som f.eks. Camilla Lorentzen sier det er greit å akseptere seg selv som en er og spise smågodt, så blir det en hvilepute for deg slik at du fortsetter å leve usunt? Ja, det er vel det man mener. For noen gir dette en positiv effekt, for andre er det en negativ. For eksempel at man bagatelliserer dårlige vaner og tar det å ikke trene/leve sunt som en misforstått måte å "ta vare på seg selv". På samme måte som en del kan bli negativt påvirket av kompromissløse fitness-folk med sixpack som ikke har hatt en cheat day siden 2008. Mens andre kan bli inspirerte av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella Peralta Skrevet 13. november 2020 #4929 Del Skrevet 13. november 2020 50 minutter siden, Lirah skrev: Du kan tolke det som nedlatende om du vil det. Det er du som mener/tror at det jeg skriver er en fasit(?), når det åpenbart ikke er det. Noe av det jeg skrev var dog ikke bare mine egne meninger men også generelt fakta om slankeoperasjon (for eksempel at målet ikke er å bli normalvektig og at psyken ikke blir fikset når man slankeopererer, men slik informasjon finner du på nettet også). Og jeg tror ikke jeg har misforstått så mye, hva er der å misforstå? Du og flere her inne forstår ikke hvorfor Helene ikke er normalvektig/tynn ettersom hun har tatt en slankeoperasjon. Det er et gjengående spørsmål i tråden her og så snart man prøver å forklare vedkommende som spør hva som er grunnen til at Helene ikke er tynn som ei flis, så blir ikke det tatt godt imot heller. Det er litt dumt å stille spørsmål uten å ta innover seg svarene, og ikke minst frustrerende. Skjønner godt at Helene blir lei av spørsmålene, og kunnskap om slankeoperasjon er tilgjengelig for alle, det krever bare noen googlesøk. Og som sagt kan man alltids spørre Helene direkte, hun svarer på dm på instagram. Har Helene noen gang definert seg som en slankeblogger? Mulig jeg formulerte meg litt feil, jeg har slutta å følge Helene for en god stund siden. Men jeg har ikke definert henne som slankeblogger? Men oprasjonen og livsstilendringene er jo en stor del av bloggen. Personlig er det kun derfor jeg har kikket innom henne. Du kan da ikke forvente at jeg skal lese hele tråden for å forsikre meg om at jeg ikke spør om noe som allerede er spurt om. Det må man vel ærlig talt kunne tåle. Jeg shamer ikke Helene på noen som helst måte fordi jeg stiller et relativt spørsmål om noe hun hsr delt så mye om. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella Peralta Skrevet 13. november 2020 #4930 Del Skrevet 13. november 2020 Lirah, du kan ikke definere og bestemme hva som er lov/ikke lov til å diskutere inne på et forum. Hvis man ikke kan spør om noe som allerede er spurt om (må lese heeele tråden først for å forsikre seg), deretter google for å forsikre seg om man ikke finner svar på akkurat det man lurte på der før man har lov til å spørre om noe blir KG ganske kjapt en ikke-eksisterende plattform. Du må tåle at noen lurer på noe som for deg tydligvis er klinkende klart.. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaymie Skrevet 13. november 2020 #4931 Del Skrevet 13. november 2020 4 timer siden, cerruti skrev: Ja, og fordi hun synes å ønske et fokus på at hun trener for mye, glemmer å spise, veier seg hver dag, blir deppa over at det ikke skjer mer osv. Så hun signaliserer først et vanvittig ønske om å bli tynn og at hun nesten overdriver mot det ønsket, for så å pakke det inn i at det ikke betyr noe og at alt skyldes fokus på helse. Det er vanskelig å kjøpe den siste forklaringen. Jeg har også lagt merke til denne komboen som dukker opp når vektnedgangen går hennes vei. Slik som da hun først gikk ned masse etter operasjon, når hun begynte på FUS og nå så blir fokuset hennes så ofte på at hun sliter med å ta en uplanlagt treningsfri, kragebein kan endelig synes osv. Det virker som småskryt, og det er fullt av triggere som kan påvirke andre. Jeg har hele tiden sagt at jeg ønsker Helene får et sunt og avslappet forhold til kropp og mat, men foreløpig ser det ikke ut som hun er der enda dessverre. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lirah Skrevet 13. november 2020 #4932 Del Skrevet 13. november 2020 37 minutter siden, Ella Peralta skrev: Men jeg har ikke definert henne som slankeblogger? Men oprasjonen og livsstilendringene er jo en stor del av bloggen. Personlig er det kun derfor jeg har kikket innom henne. Du kan da ikke forvente at jeg skal lese hele tråden for å forsikre meg om at jeg ikke spør om noe som allerede er spurt om. Det må man vel ærlig talt kunne tåle. Jeg shamer ikke Helene på noen som helst måte fordi jeg stiller et relativt spørsmål om noe hun hsr delt så mye om. 33 minutter siden, Ella Peralta skrev: Lirah, du kan ikke definere og bestemme hva som er lov/ikke lov til å diskutere inne på et forum. Hvis man ikke kan spør om noe som allerede er spurt om (må lese heeele tråden først for å forsikre seg), deretter google for å forsikre seg om man ikke finner svar på akkurat det man lurte på der før man har lov til å spørre om noe blir KG ganske kjapt en ikke-eksisterende plattform. Du må tåle at noen lurer på noe som for deg tydligvis er klinkende klart.. Jeg har ikke skrevet at jeg bestemmer hva som er lov eller ikke lov til å diskutere, nå begynner jeg å bli drittlei av at du tilegner meg ord og meninger jeg ikke har. Du har ikke kalt henne en slankeblogger nei, men skriver at hun blogger om slanking. Hun blogger om mer enn bare slanking, selv om trening og vektnedgang er en del av hennes blogg og instagram. Du har helt rett i at man kan ikke forvente at folk skal lese hele tråden. Men dette med at Helene ikke har gått ned nok går på repeat her i tråden og det er jo egentlig et unødvendig spørsmål og unødvendig å spekulere i, dette er jo ting man kan ta med Helene direkte også, som sagt så svarer hun på dm på instagram. Vi vet jo ikke svarene på hvorfor hun har respondert slik som hun har på slankeoperasjonen, hun hevder selv at en medisin gjorde at hun sluttet å gå ned og gikk opp igjen. Jeg har iallfall svart på spørsmålet du hadde og det har andre i tråden her også, så du har nok fått svar på det du lurer på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella Peralta Skrevet 13. november 2020 #4933 Del Skrevet 13. november 2020 5 timer siden, Lirah skrev: Jeg har ikke skrevet at jeg bestemmer hva som er lov eller ikke lov til å diskutere, nå begynner jeg å bli drittlei av at du tilegner meg ord og meninger jeg ikke har. Du har ikke kalt henne en slankeblogger nei, men skriver at hun blogger om slanking. Hun blogger om mer enn bare slanking, selv om trening og vektnedgang er en del av hennes blogg og instagram. Du har helt rett i at man kan ikke forvente at folk skal lese hele tråden. Men dette med at Helene ikke har gått ned nok går på repeat her i tråden og det er jo egentlig et unødvendig spørsmål og unødvendig å spekulere i, dette er jo ting man kan ta med Helene direkte også, som sagt så svarer hun på dm på instagram. Vi vet jo ikke svarene på hvorfor hun har respondert slik som hun har på slankeoperasjonen, hun hevder selv at en medisin gjorde at hun sluttet å gå ned og gikk opp igjen. Jeg har iallfall svart på spørsmålet du hadde og det har andre i tråden her også, så du har nok fått svar på det du lurer på. Så med andre ord burde jeg ikke spør om noe her jeg kan ta kontakt med henne direkte og spør om? Har ikke nettopp DU tilegnet meg ord og meninger jeg ikke har? Ja, du har svart på spørsmålet mitt ganske så inngående, hovedsakelig med et drøss av egne meninger og fordømmelser av meg. Vet ikke hvem du tror du er, men du burde ikke være så bastant i møte med andre inne på dette forumet. Men takk for dine tanker og meninger. Nå er jeg ferdig med dette 😊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lirah Skrevet 13. november 2020 #4934 Del Skrevet 13. november 2020 51 minutter siden, Ella Peralta skrev: Så med andre ord burde jeg ikke spør om noe her jeg kan ta kontakt med henne direkte og spør om? Har ikke nettopp DU tilegnet meg ord og meninger jeg ikke har? Ja, du har svart på spørsmålet mitt ganske så inngående, hovedsakelig med et drøss av egne meninger og fordømmelser av meg. Vet ikke hvem du tror du er, men du burde ikke være så bastant i møte med andre inne på dette forumet. Men takk for dine tanker og meninger. Nå er jeg ferdig med dette 😊 Du gjør som du vil, du må ikke på død og liv svare meg heller. Jeg er ikke bastant, er åpen for det meste, men du har jo ikke sagt meg imot eller utfordret påstandene mine. Grunnen til at jeg skrev at du kan spørre Helene direkte er som sagt at da får du jo et svar fra henne selv. Kanskje hun også legger ut om det på instagrammen siden der sikkert er flere som lurer. Her er andre som har svart deg også men de ignorerer du, så.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 14. november 2020 #4935 Del Skrevet 14. november 2020 På 13.11.2020 den 0.55, Lirah skrev: Det er ikke en kjeft som har skrevet at DU mener hun skal ha utstikkende kragebein eller what not. Ro deg ned selv og lær deg å lese før du kommenterer. Grunnleggende ferdigheter som å lese kan være nyttig når man henger på et diskusjonsforum. La meg oppklare noen ting for deg. Folk responderer ulikt på ulike ting og opplever forskjellige ting annerledes. Effekten av et medikament oppleves annerledes fra person til person, en matrett smaker annerledes fra person til person, ett spesifikt klesplagg har ulik passform fra person til person. Dette er jo fordi vi mennesker er ulike. Du og jeg er unike, akkurat som alle andre. Dermed er det slik at resultater og ringvirkninger etter en slankeoperasjon varierer fra person til person. Noen opplever å gå ned mye mens andre bare går ned litt. Noen går ned helt ekstremt mye mens andre ikke klarer bli normalvektige. Noen får mye løs hud og andre ikke. Noen går opp igjen i vekt etter noen år, mens andre holder vekta. Årsakene kan være så mange men den vanligste årsaken er nok at de fleste som er sykelig overvektige, har et problematisk forhold til mat og dette løser seg ikke selv om de går ned i vekt, da med slankeoperasjon som verktøy. Der finnes ulike slankeoperasjoner, og det er ikke sikkert at de du kjenner tok den samme operasjonen som Helene. De to menneskene du kjenner er ikke representative for verdens befolkningen og heller ikke Helene sin reise. Det at du er overvektig selv er ikke relevant og gjør ikke ditt spørsmål mer eller mindre interessant, og det fritar deg ikke for folkeskikk. Jeg foreslår at du sender en melding til Helene for å spørre henne. Ingen av oss er Helene og vi kan ikke svare for henne, men vi kan svare på et generelt grunnlag og basert på det hun selv har sagt. Kanskje du kan be om nummeret til legen hennes og kirurgen som utførte operasjonen for å få informasjon der, siden dette er svært viktig for deg. Da vil du få svar med faglig tyngde. Det er ikke sikkert du tror på det de sier siden du har to bekjente/venner som gikk ned mer enn Helene, men det er vel verdt et forsøk? Slankeprat er til dels relevant, men spørsmålet du stiller har blitt stilt i tråden her før, og ingen har et tilfredsstillende svar eller et svar som kan garanteres som riktig. Det er fordi Helene selv ikke er aktiv i denne tråden. Det du gjør med å stille slike spørsmål er å shame Helene fordi hun ikke har gått ned mer enn hun har gjort, du mener at hun skal gå ned mye mer. Det er åpenbart ettersom du syns det er merkelig at hun ikke har gått ned mer, når hun allerede har gått ned mange titalls kilo. Alt er relativt og at du mener at hun er "veldig stor" er faktisk ikke fakta. Hun er kanskje overvektig fortsatt, men hun har redusert sin kroppsmasse betraktelig, og det vil gi henne store helsegevinster. Målet er ikke å bli slank og stram og dritpen, målet er å ivareta sin helse. Jeg vil anbefale deg å lese om slankeoperasjoner, mål for slankeoperasjon, hvorfor mennesker er overvektige, spiseforstyrrelser og diverse. Og ja da jeg vet du er overvektig selv men det har ingenting å si. Helene legger for øvrig ikke så mye ut om slanking. Hun har lagt ut en del, men hun er sparsommelig når det kommer til å dele vekt og hvor mye hun har gått ned. Hun poster noen før og etter bilder, og snakker om operasjonen noen ganger, men det blir mindre og mindre. Og bare fordi hun har delt litt betyr ikke det at hun skal dele alt, men du mener vel at vi har krav på alt siden hun har delt litt? Siden hun er en "slankeblogg" eller hva du enn nå skrev tidligere. Hun har aldri definert seg som det. Og forresten, det du skriver, er så jævla typisk KG. Så velkommen i klubben. Jeg skjønner godt at folk dropper å spørre Helene om noe som helst. Når du ser hvordan hun svarer og reagerer på spørsmål som ikke gjelder ros, beundring eller kompliment. Det er passiv aggressive svar, latterliggjøring og usaklig oppførsel på story. I dette tilfellet spurte personen om hennes filterbruk i det siste, spørsmålet var saklig og greit. Helenes respons er rett i forsvar, og en titade med hånlige svar. Så nei, det er ikke alltid bare å spørre Drage om hvorfor, for du får ikke alltid noe godt svar. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lirah Skrevet 14. november 2020 #4936 Del Skrevet 14. november 2020 6 minutter siden, panzerpølsa skrev: Jeg skjønner godt at folk dropper å spørre Helene om noe som helst. Når du ser hvordan hun svarer og reagerer på spørsmål som ikke gjelder ros, beundring eller kompliment. Det er passiv aggressive svar, latterliggjøring og usaklig oppførsel på story. I dette tilfellet spurte personen om hennes filterbruk i det siste, spørsmålet var saklig og greit. Helenes respons er rett i forsvar, og en titade med hånlige svar. Så nei, det er ikke alltid bare å spørre Drage om hvorfor, for du får ikke alltid noe godt svar. Sant nok, men noen ganger reagerer hun med å svare innholdsrikt i storyen sin. Men stemmer at hun er passiv aggressiv. Så at hun ble spurt om hvorfor hun bruker så mye filter, og svaret hennes var ganske surt der hun påsto at hun nesten ikke bruker filter.... Altså kom an kvinne. Og den der "må ta det som et kompliment da siden alle tror jeg bruker filter", nei frøken, det er ikke et kompliment. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 14. november 2020 #4937 Del Skrevet 14. november 2020 2 minutter siden, Lirah skrev: Sant nok, men noen ganger reagerer hun med å svare innholdsrikt i storyen sin. Men stemmer at hun er passiv aggressiv. Så at hun ble spurt om hvorfor hun bruker så mye filter, og svaret hennes var ganske surt der hun påsto at hun nesten ikke bruker filter.... Altså kom an kvinne. Og den der "må ta det som et kompliment da siden alle tror jeg bruker filter", nei frøken, det er ikke et kompliment. Nettopp! Hun bruker mye filter, og det hadde vært så mye bedre om hun bare hadde svart skikkelig. Uten denne barnslige oppførselen, som ikke gjør henne noen tjeneste. Hun fremstår bare som fryktelig usympatisk, og frekk. Derfor tror jeg mange dropper å spørre henne direkte, da man aldri får noe konkret svar, bare frekke kommentarer og nedlatende holdning. Hun har alltid vært dårlig på kritikk, men syns hun har blitt helt uspiselig det siste året. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lirah Skrevet 14. november 2020 #4938 Del Skrevet 14. november 2020 1 minutt siden, panzerpølsa skrev: Nettopp! Hun bruker mye filter, og det hadde vært så mye bedre om hun bare hadde svart skikkelig. Uten denne barnslige oppførselen, som ikke gjør henne noen tjeneste. Hun fremstår bare som fryktelig usympatisk, og frekk. Derfor tror jeg mange dropper å spørre henne direkte, da man aldri får noe konkret svar, bare frekke kommentarer og nedlatende holdning. Hun har alltid vært dårlig på kritikk, men syns hun har blitt helt uspiselig det siste året. Sant. Dårlig av meg å foreslå å spørre henne direkte @Ella Peralta, hadde glemt litt hvor spydig hun kan være... Har som sagt sluttet å følge henne og titter bare innom i blant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillehammeren Skrevet 14. november 2020 #4939 Del Skrevet 14. november 2020 Det siste bildet på Instagram ble for meget... 🙈 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 14. november 2020 #4940 Del Skrevet 14. november 2020 1 minutt siden, lillehammeren skrev: Det siste bildet på Instagram ble for meget... 🙈 Jeg tror det er det mest harry og vulgære bildet jeg har sett på lenge 😂😂😂 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå