Rosalie Skrevet 2. august 2019 #341 Del Skrevet 2. august 2019 1 time siden, Ikanonym skrev: Feks. Over sin egen situasjon. Mye frem og tilbake og d er ho klar over. Skjønner hva du mener. Det var derfor jeg begynte å følge henne. Men over tid ble det bare hakk i plata. Det, sammen med den ekstreme eksponeringstrangen gjorde at jeg sluttet å følge henne. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikanonym Skrevet 2. august 2019 #342 Del Skrevet 2. august 2019 1 time siden, Rosalie skrev: Skjønner hva du mener. Det var derfor jeg begynte å følge henne. Men over tid ble det bare hakk i plata. Det, sammen med den ekstreme eksponeringstrangen gjorde at jeg sluttet å følge henne. Ja det kan nok hende. Jeg kikka bare innom bloggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miramira95 Skrevet 4. august 2019 #343 Del Skrevet 4. august 2019 Er det hos XXL hun jobber nå? Ja det er jo en kjede som får mye oppmerksomhet i media nå. Skulle likt å høre hva hun synes om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
korallrev Skrevet 4. august 2019 #344 Del Skrevet 4. august 2019 46 minutter siden, Miramira95 skrev: Er det hos XXL hun jobber nå? Ja det er jo en kjede som får mye oppmerksomhet i media nå. Skulle likt å høre hva hun synes om det. Nei, hvorfor skulle hun legge ut om dét? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beatbox Skrevet 5. august 2019 #345 Del Skrevet 5. august 2019 Ref til de 2 siste bildene på IG...hun skal ha den at hun er en mester i å posere seg slankere.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kahaki Skrevet 5. august 2019 #346 Del Skrevet 5. august 2019 Hun har jo flere ganger beviselig blitt tatt i å redigere bildene av seg smalere (leggene sist). 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinity Skrevet 5. august 2019 #347 Del Skrevet 5. august 2019 1 time siden, kahaki skrev: Hun har jo flere ganger beviselig blitt tatt i å redigere bildene av seg smalere (leggene sist). Da må du nesten linke til bevisene. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 5. august 2019 #348 Del Skrevet 5. august 2019 1 time siden, kahaki skrev: Hun har jo flere ganger beviselig blitt tatt i å redigere bildene av seg smalere (leggene sist). Hun hadde brukt portrettfunksjonen på kamera. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 5. august 2019 #349 Del Skrevet 5. august 2019 Grusom hårfarge. Hadde aldri min arbeidsplass godtatt. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
korallrev Skrevet 5. august 2019 #350 Del Skrevet 5. august 2019 10 minutter siden, Moongirl skrev: Grusom hårfarge. Hadde aldri min arbeidsplass godtatt. Så smålige kommentarer som ryr inn her. Så fint at man står fritt til å velge hårfarge og at arbeidsplasser er forskjellige. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 5. august 2019 #351 Del Skrevet 5. august 2019 8 minutter siden, korallrev skrev: Så smålige kommentarer som ryr inn her. Så fint at man står fritt til å velge hårfarge og at arbeidsplasser er forskjellige. Gir ikke et seriøst inntrykk i en kundebehandlingsbedrift, men så virker jo ikke XXL særlig seriøse heller så...så sånn sett passer hun fint inn da. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Plannergirl Skrevet 5. august 2019 #352 Del Skrevet 5. august 2019 2 minutter siden, Moongirl skrev: Gir ikke et seriøst inntrykk i en kundebehandlingsbedrift, men så virker jo ikke XXL særlig seriøse heller så...så sånn sett passer hun fint inn da. Utrolig gammeldags holdning. Man kan fint fremstå profesjonelt uten å ha en naturlig hårfarge. Kjenner mange med slik hårfarge som har bra jobber. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
korallrev Skrevet 5. august 2019 #353 Del Skrevet 5. august 2019 1 time siden, Moongirl skrev: Gir ikke et seriøst inntrykk i en kundebehandlingsbedrift, men så virker jo ikke XXL særlig seriøse heller så...så sånn sett passer hun fint inn da. Haha, så alle som f.eks har ekstrajobb et sted må holde seg til nøytrale hårfarger? Hva med de som har piercing og tatovering? Burde de dekke det til dersom de blir sett av folk/kunder i løpet av en dag? Jeg gjentar: smålig. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kahaki Skrevet 5. august 2019 #354 Del Skrevet 5. august 2019 5 timer siden, Infinity skrev: Da må du nesten linke til bevisene. Det er tidligere blitt lenket til IMGUR av brukere her inne, om det ble slettet under de håpløse tilstandene med svenskene i sommer kan jeg ikke hjelpe deg, men hvis ikke er det bare å bla seg litt bakover i tråden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinity Skrevet 5. august 2019 #355 Del Skrevet 5. august 2019 Jeg har lest tråden. At noen påstår at hun redigerer er ikke det samme som redigering. Det kalles spekulasjon. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 5. august 2019 #356 Del Skrevet 5. august 2019 13 minutter siden, Infinity skrev: Jeg har lest tråden. At noen påstår at hun redigerer er ikke det samme som redigering. Det kalles spekulasjon. Du har fulgt henne i årevis og jeg tror ingenting på at du ikke ser at hun redigerer. Det er veldokumentert i alle some kanaler. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 5. august 2019 #357 Del Skrevet 5. august 2019 Om Drage redigerer eller ikke, er det bare hun som vet. Det vi andre både ser og kan bekrefte, er det at hun poserer seg til halv størrelse med vinkler og lys. Som kommer godt frem når man ser videoklipp og andre sine bilder av henne. I tillegg innrømmer hun at hun ikke har det så bra, sanker litt poeng for ett innlegg om å følelser, for så å fortsette å pøse ut de samme selfiene, poseringene og awesome-innlegg. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
korallrev Skrevet 5. august 2019 #358 Del Skrevet 5. august 2019 (endret) Skjerpings! Det er bare å se på instastoryen med VIDEO av leggene hennes eller å scrolle ned for å se på en video, så ser man at bildene fra lillefrekke ikke er representable for leggene per nå. Vinkler og perspektiv har også noe å si for hvordan det ser ut på et bilde. Endret 5. august 2019 av korallrev 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pollen Skrevet 5. august 2019 #359 Del Skrevet 5. august 2019 Hvorfor skulle hun redigert en legg egentlig? Den andre er jo ikke det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 5. august 2019 #360 Del Skrevet 5. august 2019 1 minutt siden, Infinity skrev: Posere gjør alle. Slanke influensere poserer også for å se slankere ut, så jeg forstår ikke hvorfor det skal være en egen regel for HD . Det aller fleste influensere bruker også redigeringsprogrammer og det gjelder også plus size influensere 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå