Moongirl Skrevet 30. juli 2019 #321 Del Skrevet 30. juli 2019 12 minutter siden, hippyskippy skrev: Nåja, hun er vel litt mindre enn tidligere. https://www.lillefrekke.no/blogg/bilder-fra-shoots/601-helene-drage-pa-frekk-photoshoot.html Myye større der ja....😳...faktisk aldri sett hun så stor på bloggen før.... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cati Skrevet 30. juli 2019 #322 Del Skrevet 30. juli 2019 Synes det blir helt usaklig å spekulere i at hun ikke har gått ned noe særlig i vekt. Altså, hun har gått ned mange kilo. Ingen tvil om det! Men str 38 er hun et stykke unna og helt ærlig så er vel ikke det noe mål i seg selv heller? 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 30. juli 2019 #323 Del Skrevet 30. juli 2019 Hun har jo gått ned mye, det ser man jo veldig godt på de bildene. Å det skal hun ha skryt for 👏 Håper bare hun klarer å fortsette den veien hun har gått vektmessig siden operasjonene, å når normalvekt. Å da selvfølgelig klarer å holde den, så ikke operasjonene blir bortkastet. Jeg kjenner flere som har tatt samme operasjon som i dag er større enn de var før de ble opererte. Å det syns jeg er misbruk av helsevesentes penger. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 30. juli 2019 #324 Del Skrevet 30. juli 2019 24 minutter siden, Flettfrid skrev: Håper bare hun klarer å fortsette den veien hun har gått vektmessig siden operasjonene, å når normalvekt. Å da selvfølgelig klarer å holde den, så ikke operasjonene blir bortkastet. Jeg synes hun kan være fornøyd med den vekten hun har fått nå. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 30. juli 2019 #325 Del Skrevet 30. juli 2019 1 time siden, cerruti skrev: Jeg synes hun kan være fornøyd med den vekten hun har fått nå. Hjelper ikke hva vi syns, om hun ikke er det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 31. juli 2019 #326 Del Skrevet 31. juli 2019 13 timer siden, Butternut skrev: Tror hun leser her inne mtp det siste innlegget.. ..og en ting til; jeg skulle ønske at hun hadde beholdt det lange, fine og naturlige håret sitt!! Det skrev hun her om dagen, at frisøren måtte klippe bort mye fordi det er veldig tynt og flisete etter operasjonen. Veldig trist å lese at denne tråden blir like stygg som den forrige, det så lenge lyst ut. Håper ikke de her inne som skriver så stygge ting, snakker slik til folk i virkeligheten også. På en annen side så burde de jo ikke skrive ting de ikke hadde turt å si til Helene face to face😏 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 31. juli 2019 #327 Del Skrevet 31. juli 2019 15 minutter siden, Birdo skrev: Det skrev hun her om dagen, at frisøren måtte klippe bort mye fordi det er veldig tynt og flisete etter operasjonen. Veldig trist å lese at denne tråden blir like stygg som den forrige, det så lenge lyst ut. Håper ikke de her inne som skriver så stygge ting, snakker slik til folk i virkeligheten også. På en annen side så burde de jo ikke skrive ting de ikke hadde turt å si til Helene face to face😏 Enig , utrolig stygt mye av det som skrives i denne tråden 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 31. juli 2019 #328 Del Skrevet 31. juli 2019 7 timer siden, loveli skrev: Hvorfor? Hun er fremdeles veldig stor ift hva som er anbefalt. Hun har gått ned mye og klarer nok å gå ned til en sunn vekt ganske snart. Jeg tror ikke den vekten hun har nå er så usunn akkurat da... 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forum-Moderator Skrevet 31. juli 2019 #329 Del Skrevet 31. juli 2019 ryddemelding : Spekulasjoner eller ryktespredning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forum-Moderator Skrevet 31. juli 2019 #330 Del Skrevet 31. juli 2019 ryddemelding :Spekulasjoner eller ryktespredning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beatbox Skrevet 31. juli 2019 #331 Del Skrevet 31. juli 2019 Jeg fatter ikke hvorfor hun fortsetter å blogge...de 10 siste innleggene...5 kommentarer...Hun har blogget i 10-11 år...på tide å begynne å variere innholdet litt mer og by på andre ting enn pupper og rompe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 31. juli 2019 #332 Del Skrevet 31. juli 2019 10 minutter siden, Beatbox skrev: Jeg fatter ikke hvorfor hun fortsetter å blogge...de 10 siste innleggene...5 kommentarer...Hun har blogget i 10-11 år...på tide å begynne å variere innholdet litt mer og by på andre ting enn pupper og rompe... På bloggen sier hun at hun vil motivere og inspirere. Det gjorde hun en periode etter siste "oppgjør" om disse lettkledde bildene til en hver tid. Men nå er det tilbake i samme greie. Bare eksponeringsbehov, og fryktelig lite innhold. Hvem blir inspirert av enhjørning-fjas og andre folk sine rumper? Hva skjedde med matinspirasjon, hverdagstips, treningstips og tanker rundt livsstilsendring? 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beatbox Skrevet 31. juli 2019 #333 Del Skrevet 31. juli 2019 4 minutter siden, panzerpølsa skrev: På bloggen sier hun at hun vil motivere og inspirere. Det gjorde hun en periode etter siste "oppgjør" om disse lettkledde bildene til en hver tid. Men nå er det tilbake i samme greie. Bare eksponeringsbehov, og fryktelig lite innhold. Hvem blir inspirert av enhjørning-fjas og andre folk sine rumper? Hva skjedde med matinspirasjon, hverdagstips, treningstips og tanker rundt livsstilsendring? WORD! Hadde vært mye mer interessant om hun kunne delt tankene rundt eksponeringsbehovet sitt..f.eks...tankene rundt sitt forhold til mat..litt mer enn at * jeg liker ikke å lage mat *....og droppe dette awesome-greiene sine..hun er den første som stadig viser at hun ikke tror på det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 31. juli 2019 #334 Del Skrevet 31. juli 2019 2 timer siden, cerruti skrev: Jeg tror ikke den vekten hun har nå er så usunn akkurat da... Hun har antageligvis en BMI innenfor "fedme"-området, så jo, vekten er usunn. Jeg tror hun skal videre ned i vekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisiaflisa Skrevet 31. juli 2019 #335 Del Skrevet 31. juli 2019 Hun kan jo ikke slutte å blogge for hun er jo en INFLUENSER, en mer offentlig person enn den vanlige mannen/damen i gata, må vite.......... Virker som hun ser på sin egen berømmelse et par hakk høyere enn virkeligheten.... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 31. juli 2019 #336 Del Skrevet 31. juli 2019 Tråden er ryddet for spekulasjon til skade og svar til dette. Sol, admin. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikanonym Skrevet 1. august 2019 #337 Del Skrevet 1. august 2019 Lest litt på bloggen hennes nå, syns ho virker ekte stolt og reflektert. Mye pupper og rosa hår osv men det gjør bildene mer interessante enn om det bare var en overvektig jente der liksom. Nei, alle fordommene jeg hadde etter å ha lest her forsvant litt faktisk. Og jeg er en rimelig negativ person 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tutsi123 Skrevet 2. august 2019 #338 Del Skrevet 2. august 2019 På 1.8.2019 den 9.29, Ikanonym skrev: Lest litt på bloggen hennes nå, syns ho virker ekte stolt og reflektert. Mye pupper og rosa hår osv men det gjør bildene mer interessante enn om det bare var en overvektig jente der liksom. Nei, alle fordommene jeg hadde etter å ha lest her forsvant litt faktisk. Og jeg er en rimelig negativ person Reflektert med tanke på hva? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikanonym Skrevet 2. august 2019 #339 Del Skrevet 2. august 2019 1 time siden, tutsi123 skrev: Reflektert med tanke på hva? Feks. Over sin egen situasjon. Mye frem og tilbake og d er ho klar over. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 2. august 2019 #340 Del Skrevet 2. august 2019 (endret) Det kan jo i hvert fall ikke være bra for en skjør psyke med denne evige poserende eksponeringen. - Ikke for noen egentlig. Endret 2. august 2019 av cerruti 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå