Gå til innhold

Helene Drage

Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Pollen skrev:

40-38?

Ja, det skrev hun selv som svar å spørsmålsrunde på insta i går  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

55 minutter siden, hippyskippy skrev:

Hun redigerer bildene sine mye. Se det seneste bildet i sykkelshorts på insta, og zoom inn på beina. Flaut. 

Ha ha, det var veldig tydelig😂 Veldig dårlig jobb der H! 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Butternut said:

Vet ikke helt hvor fornøyd man er når man redigerer beina SÅ åpenbart..40 kg er jo kjempebra, synd at hun må ty til slike metoder da:/

Joda, jeg er enig i det. Jeg tror hun er fornøyd med 40 kg ned, men samtidig desperat etter å gå ned enda mer. Jeg biter heller ikke på "Jeg er så fornøyd med utseendet/sexy/awesome/#kropperflott"-gimmicken hennes, når all redigering og posering (og til dels fokuset på hår/negler/sminke/vipper etc) tyder på det motsatte. 40 kg ned er kjempebra, men virker ikke som om hodet henger helt med.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, kahaki skrev:

@Mehr ser du selv hva du skriver?

Du er ikke fornøyd med deg selv om du ikke vil være tjukk. Hvis du vil slanke deg så ønsker du å endre deg.

Jo, jeg ser nøyaktig hva jeg skriver. Jeg er glad i meg selv og fornøyd med hvem jeg er som menneske. Jeg ønsker å ta vare på meg selv og kroppen min, dermed velger jeg å gå ned i vekt for å utsette den for mindre belastning og minske risikoen for en rekke livsstilsykdommer. 

Klart man ønsker å endre seg om man vil slanke seg. Det er fullt mulig å være fornøyd med seg selv, selv om man velger å gå opp eller ned i vekt. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, SunnivaOslo skrev:

Greit nok men hun er ikke en vanlig str 38. Husk at det er store forskjeller fra merke til merke og er seff annerledes med en treningstights i str 38 enn jeans. 

Ja, klart det! Ville bare opplyse om størrelsestabellen hos zizzi jeg.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt forstyrret om jeg skulle handle på xxl og jeg så hele halve bhen.. vet ikke hva som er fint med den buen over brystene som hun hadde i går, jeg aner ikke hva det heter. Men fint er det ikke i mine øyne hvertfall. Ikke passelig på jobb heller.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Halloi skrev:

Jeg hadde blitt forstyrret om jeg skulle handle på xxl og jeg så hele halve bhen.. vet ikke hva som er fint med den buen over brystene som hun hadde i går, jeg aner ikke hva det heter. Men fint er det ikke i mine øyne hvertfall. Ikke passelig på jobb heller.

Har ikke xxl pique skjorter som uniform?

Skjønte det sånn i snappen at det var før og etter arbeidstid det var snappet..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, arnoyb skrev:

Har ikke xxl pique skjorter som uniform?

Skjønte det sånn i snappen at det var før og etter arbeidstid det var snappet..

Jo! Ihvertfall skal de ha det😊 Tenkte ikke på at hun var igjen etter arbeidstid og tok selfies. My bad😎

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Halloi skrev:

Ja det er lite pent å se på. Men hun synes nok selv dette er veldig lekkert 😂Har sagt det før. Jeg er lite imponert over undertøyet hun viser.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Pollen skrev:

Havner alt fra tråden her inn på Jodel?

Alt fra tråden havner nå på instaen hennes, slik "motangrep" hos CBE ofte blir gjort dagen derpå noe skrives i den tråden

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun LURER leserne sine til å tro at hun er MYE tynnere enn hun er. Det har hun gjort hele tiden med vinkler og positurer. Hun gir inntrykk av å ha flat mage fordi hun drar skjørtet langt opp under puppa. Og det samme med å gå med korte topper. Hun går med små kroppsnære klær som er litt for små. Det er veldig fint å ha gått ned mye i vekt. Men det er IKKE pent å kle seg sånn etter kroppsformen. Hadde vi fått se hun fra siden på bildene ville vi sett en kort topp og bulende mage. Selvom hun har gått ned så er hun ganske kraftig. Man ser det noe på videoene hennes. Jeg tror vekta har stoppet nå. Og det for en liten stund siden. 

Jeg syns det er ukult å lure leserne På den måten. Gi oss heller ekte bilder ikke bilder hvor du ser ut som str 40 også er du i 44-46!!

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Bjørnemor skrev:

Jeg synes hun LURER leserne sine til å tro at hun er MYE tynnere enn hun er. Det har hun gjort hele tiden med vinkler og positurer. Hun gir inntrykk av å ha flat mage fordi hun drar skjørtet langt opp under puppa. Og det samme med å gå med korte topper. Hun går med små kroppsnære klær som er litt for små. Det er veldig fint å ha gått ned mye i vekt. Men det er IKKE pent å kle seg sånn etter kroppsformen. Hadde vi fått se hun fra siden på bildene ville vi sett en kort topp og bulende mage. Selvom hun har gått ned så er hun ganske kraftig. Man ser det noe på videoene hennes. Jeg tror vekta har stoppet nå. Og det for en liten stund siden. 

Jeg syns det er ukult å lure leserne På den måten. Gi oss heller ekte bilder ikke bilder hvor du ser ut som str 40 også er du i 44-46!!

Når man «lever av» å lure/føre bak lyset/lyve, er det sikkert vanskelig å bli ærlig. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Bjørnemor skrev:

Hva taper leserne hennes på at hun poserer? På hvilken måte går det ut over noen?

Altså: akkurat hva er det hun lurer noen med hvis man tror at hun er tynnere enn hun er i virkeligheten?

Jeg kjenner mange som poserer både med kropp og ansikt slik at de ikke ligner på seg selv, og i noen tilfeller vil jeg påstå at de ser bedre ut på bilder enn i virkeligheten. Da sier man gjerne at de er fotogene. Jeg selv blir ofte regelrett styggere på bilder da jeg misliker å bli fotografert - og jeg skjønner ikke hvorfor noen skulle ønske å legge ut bilder hvor man ikke selv synes man ser fin ut? 

Endret av korallrev
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, korallrev skrev:

Hva taper leserne hennes på at hun poserer? På hvilken måte går det ut over noen?

Altså: akkurat hva er det hun lurer noen med hvis man tror at hun er tynnere enn hun er i virkeligheten?

Jeg kjenner mange som poserer både med kropp og ansikt slik at de ikke ligner på seg selv, og i noen tilfeller vil jeg påstå at de ser bedre ut på bilder enn i virkeligheten. Da sier man gjerne at de er fotogene. Jeg selv blir ofte regelrett styggere på bilder da jeg misliker å bli fotografert - og jeg skjønner ikke hvorfor noen skulle ønske å legge ut bilder hvor man ikke selv synes man ser fin ut? 

Helt riktig.

Det det reageres på hos Drage, er nok dobbeltkommunikasjonen. At det hevdes at man er «awsome» og «så fornøyd» og at slankeoperasjonen kun dreier seg om «helseperspektivet», mens bildene hele tiden skal vise en mer markert midje, mindre silhuett eller mindre armer. Så hvorfor ikke være ærlig om det? «Jeg vil bli mindre og trives bedre da» ferdig snakket. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det som er mest forunderlig etter min mening er at det er så veldig, veldig lite substans i bloggingen hennes. Hun har jo alle muligheter til å skape seg et meningsfylt innhold, men det virker som at det er posering og selfies som er formålet...

Hun omtaler seg selv som en offentlig person, men hvor mange kjenner egentlig til Helene Drage?

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, cerruti skrev:

Helt riktig.

Det det reageres på hos Drage, er nok dobbeltkommunikasjonen. At det hevdes at man er «awsome» og «så fornøyd» og at slankeoperasjonen kun dreier seg om «helseperspektivet», mens bildene hele tiden skal vise en mer markert midje, mindre silhuett eller mindre armer. Så hvorfor ikke være ærlig om det? «Jeg vil bli mindre og trives bedre da» ferdig snakket. 

Man kan være fornøyd og likevel ønske å forbedre noe, fremheve noe og dempe noe uten at det nødvendigvis ikke er forenelig. 

Så hvis hun hadde fremhevet - hva da? - hadde man trodd mer på helseperspektivet da? Jeg spør fordi jeg faktisk ikke forstår all kritikken i denne tråden.

5 timer siden, Dråpe skrev:

Det som er mest forunderlig etter min mening er at det er så veldig, veldig lite substans i bloggingen hennes. Hun har jo alle muligheter til å skape seg et meningsfylt innhold, men det virker som at det er posering og selfies som er formålet...

Hun omtaler seg selv som en offentlig person, men hvor mange kjenner egentlig til Helene Drage?

Men det er jo ikke noe krav til verken det å blogge/snappe/legge ut på IG det om å ha et «meningsfylt innhold»? Hun blogger jo «på si» da hun har andre jobber som hovedinntektskilde.

Og til det siste som nevnes: nettopp derfor finner jeg denne tråden ekstremt merkelig. For HVEM er det egentlig som er skadelidende av at hun poserer seg slankere og på hvilken måte.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hilde444 skrev:

Leier de fortsatt eller har de kjøpt leilighet nå? 

De leier vel enda. Husker hun gjorde et stort nummer ut av at folk syntes det var rart at de ikke kjøpte🙄

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...