Gå til innhold

Paradise Hotel 2019 - Spoilertråd

Skeivskank

Anbefalte innlegg

Gjest Malika
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jippi! Tea K er ute. Måtte det forbli sånn. Ikke Sofie inn heller. Deilig! 

Anonymkode: 600d9...a76

Tea K virker å være godt likt blant de fleste på hotellet. Til og med Theas allianse. Så hun var en sterk spiller, og mange av dere på KG gikk som vanlig fem på og dømte henne utifra de få minuttene hun hadde på skermen, samt klipping. Losers. 

Prøv å skjønne at dette er underholdning og at det er produksjonen som styrer her. 

Heia Tea K. Skal ikke forundre meg at hun kommer inn i neste uke. Hun, Sofie og Robin tror jeg kommer inn. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
12 timer siden, Tapas skrev:

Fordi de seiler seg gjennom uten å få en skramme mens de andre går gjennom ild og vann. Vinnere i mine øyne er de som tar risiko og er der for å spille. For de to handler det mer om om latskap og feighet. Det er tydelig at Tix er der for å bli mer kjent/få litt ekstra penger og Marthe er helt blåst i sin egen verden. Klarer ikke ta beslutninger eller stole på seg selv. I stedet skylder hun på at hun ikke vil såre noen. Hva faen tror sånne som hun at paradise handler om? 10 år har programmet vært på TV og hun tror fortsatt at det handler om å dra på badeferie. 

Skjønner ikke problemet. Hvis noen seiler gjennom og kommer til finalen uten å gjøre stort, så har de fortjent det. Om ikke annet så fordi de andre har vært så dumme at de ikke har sett det. PH handler faktisk ikke om å "gå gjennom ild og vann" og spille ræva av seg, det handler om å holde seg der lengst mulig ved å sørge for å ha en partner hver uke. Om man holder seg der inne ved å kjempe hardt eller om man seiler gjennom ved å holde lav profil er da revnende likegyldig.

9 timer siden, Tapas skrev:

Nei han får penger hvis han vinner. 

Lommerusk for Tix :P

1 time siden, #Sunrise skrev:

Hva om Henrik og Thea sin plan er å stå i finalen sammen, men bare spille i motsatt allianse sånn at de skaffer fler stemmer, å alltid er trygg.🤔

Oi, ja man vet aldri! 😮 Da håper jeg i såfall han kaster kula før hun gjør det, og ler den velkjente Henrik-latteren så det runger i hele Pærradais Håtell. Jamillas reaksjon da hadde vært priceless :ler:

Anonymkode: a704f...f38

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Lurer på hvem det er.. «Visst faen er det henne», også ser man kun to ben. Stygt redd det er Sofie, men rart ikke Mario hev seg opp fra teppet da🤔 Kanskje det er Bettina?😍

01B663D4-CFBA-456C-9F14-211366B4B1D8.jpeg

Anonymkode: dbafe...794

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 timer siden, Malika skrev:

Tea K virker å være godt likt blant de fleste på hotellet. Til og med Theas allianse. Så hun var en sterk spiller, og mange av dere på KG gikk som vanlig fem på og dømte henne utifra de få minuttene hun hadde på skermen, samt klipping. Losers. 

Prøv å skjønne at dette er underholdning og at det er produksjonen som styrer her. 

Heia Tea K. Skal ikke forundre meg at hun kommer inn i neste uke. Hun, Sofie og Robin tror jeg kommer inn. ;)

Spiller ingen rolle for meg om de på hotellet liker henne. Dama er uhyggelig fæl på tv-skjermen. Dialekta, uttrykkene og alt :spy: Jeg tror også Sofie kommer igjen, men Thea K kommer aldri inn igjen :) 

Anonymkode: 071ed...bc7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malika
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Spiller ingen rolle for meg om de på hotellet liker henne. Dama er uhyggelig fæl på tv-skjermen. Dialekta, uttrykkene og alt :spy: Jeg tror også Sofie kommer igjen, men Thea K kommer aldri inn igjen :) 

Det var da voldsomt fordømmende å kalle noen uhyggelig fæl pga dialekt og ansiktsuttrykk! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 timer siden, Malika skrev:

De få minuttene hun hadde på TV? Haha. Har du sett fra starten?? Hun har oppført seg utrolig ufyselig i spesielt sync! Dessuten har hun vært ekstremt usmakelig i diskusjoner med de andre til tider. Jeg aner ikke hva du har sett på de siste ukene, men jeg tror du burde se om igjen for å skjønne hvorfor de fleste folk på KG misliker Tea K. (I PH). Kan hende hun er bedre på utsiden 

Anonymkode: 99328...b4e

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Malika
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

De få minuttene hun hadde på TV? Haha. Har du sett fra starten?? Hun har oppført seg utrolig ufyselig i spesielt sync! Dessuten har hun vært ekstremt usmakelig i diskusjoner med de andre til tider. Jeg aner ikke hva du har sett på de siste ukene, men jeg tror du burde se om igjen for å skjønne hvorfor de fleste folk på KG misliker Tea K. (I PH). Kan hende hun er bedre på utsiden 

Anonymkode: 99328...b4e

Jeg har sett på samme programmet som deg, men med andre øyne. Synes Tea K er morsom, litt usikker og en fin jente. Og tydelig at de på PH også liker henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 timer siden, Malika skrev:

Det var da voldsomt fordømmende å kalle noen uhyggelig fæl pga dialekt og ansiktsuttrykk! 

Det handler om et helhetsinntrykk. Hun er ikke typen som blir tatt inn igjen. Det er Sofie. Produksjonen tar aldri inn den «mindre pene» jenta, og det betyr at vi slipper Thea K. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malika
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det handler om et helhetsinntrykk. Hun er ikke typen som blir tatt inn igjen. Det er Sofie. Produksjonen tar aldri inn den «mindre pene» jenta, og det betyr at vi slipper Thea K. 

Herregud! Den mindre pene jenta? Nå må du skjerpe deg. Utseendehets er såååå 2015.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 timer siden, Malika skrev:

Herregud! Den mindre pene jenta? Nå må du skjerpe deg. Utseendehets er såååå 2015.

Helt enig. Den type hets er helt fjernt for meg. Tea K er nydelig å se på.  Er det rart det er press i mediene om hvordan man skal se ut? 

Jeg bedømmer ut fra handling fremfor utseendet. Viktig å se skatter der andre ser skrot. Er ikke verdens peneste jeg heller, og har fått høre litt opp gjennom. Jeg har til gjengjeld venner som ser forbi det ytre 😊

Om jeg støtter Tea i det hun gjør og sier? Nei, det gjør jeg ikke. Jeg har tidligere nevnt i tråden at det er mye spilling og backstabbing. Og alle har sine svin på skogen, så ingen av de kan sitte på sin høye hest og tro at de er bedre enn de andre. 

Alle der inne har gjort et eller fler dårlige valg. Gleder meg til finaleuka, for da blir det drama fra gamle deltakere fra første steg innenfor dørene der. 

Anonymkode: 78e58...935

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes Tea K er MYE finere enn Sofie! Sofie lager drama så hun kommer garantert inn igjen.

Anonymkode: 778ad...1d8

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes Tea K er MYE finere enn Sofie! Sofie lager drama så hun kommer garantert inn igjen.

Anonymkode: 778ad...1d8

Helt enig! Tea K ser tilnærmet naturlig ut ift Sofie. Sofie er pen hun også, men på en annen måte. Synes alle mennesker er pene, men på forskjellige måter. 

Sofie eller Bettina kommer inn neste uke, tror jeg. Men heller Tea K fremfor Sofie. Og Bettina før Tea K. 

Anonymkode: 78e58...935

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 9.5.2019 den 23.14, AnonymBruker skrev:

Lurer på hvem det er.. «Visst faen er det henne», også ser man kun to ben. Stygt redd det er Sofie, men rart ikke Mario hev seg opp fra teppet da🤔 Kanskje det er Bettina?😍

01B663D4-CFBA-456C-9F14-211366B4B1D8.jpeg

Anonymkode: dbafe...794

Beina er for store. Tror det er hun zeinab 

Anonymkode: 97336...67e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Beina er for store. Tror det er hun zeinab 

Anonymkode: 97336...67e

Hun tror jeg hvertfall ikke det er. Er vel ikke vane for å ta inn igjen folk som lyver til produksjonen og sniker seg med på falske vilkår? 

Anonymkode: d2376...fcc

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Omtrent ikke noe spoiling i denne tråden! 😂 Har deltakerne i år virkelig vært så flinke til å holde tett om hva som skjer?! 

Kjenner en som er/var utrolig god venn med Walid. Han hadde ikke spoilet noe. Det er jo på en måte fint de ikke bryter kontraktene sine, men hadde jo vært morsomt med noe mer spoil enn kun det tv3 selv avslører. 🙊😂

Anonymkode: a5779...190

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker nesten sånn, hvis ikke produksjonen overvåker her inne. Synes det er ganske rart hvor lite det har vært av det i år i forhold til andre år. Selv på Jodel har det vært ganske lite med spoilers, og virker ikke som det er noen der inne som vet hvem som vinner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Kanskje det er Lea? Mulig det er Bettina siden mario angrer sånn og gruer seg til uka.. 🤔

Anonymkode: e1076...6c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Syns det ligna på Sofie sine ben i slutten av dagens episode... Bettina er vel ikke så brun? Men håper det er Bettina. 

Anonymkode: 95bf3...fae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje det er Lea? Mulig det er Bettina siden mario angrer sånn og gruer seg til uka.. 🤔

Anonymkode: e1076...6c4

Lea var jo dødskjedelig. 

Anonymkode: b5d55...211

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kine sjekker ut, og nå sjekker jo Sofie inn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...