Gå til innhold

Kan lege tenne på sine pasienter/tidligere pasienter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som en som har utført ett tresifret antall GU (uten at jeg bryter reglene å sier jeg har det som endel av mitt yrke) så må jeg si at en GU er den minst seksuelle situasjonen du kan være i. En medisinsk undersøkelse av ett (gjerne sykt) kjønnsorgan er ikke tennende.  Fra vårt synsted så er det heller tvert i mot.

Det er jobb.

Det er ingen forskjell på om det er en fot eller ett kjønnsorgan som undersøkes. 

Anonymkode: ee7a0...ea7

Det kan jeg tro. Ved en enkel celleprøve trenger ikke kjønnsorganet å være sykt, hvilket det heller ikke var i mitt tilfelle. Men skal jeg være ærlig, så syntes jeg vi damer ser LITE attraktive ut nedentil. For meg ser deg mer ut som et flykræsj..😏😝

Hilsen meg på 32!

Anonymkode: 7ad7f...0db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Faen, jeg glemte anonym-knappen. Hurra, der forsvant et konstruktivt innlegg...

Endret av Vampyrjeger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Vampyrjeger skrev:

Faen, jeg glemte anonym-knappen. Hurra, der forsvant et konstruktivt innlegg...

Går fint det. Men ey? Du vet ikke tilfeldig hvordan man sletter/fjerner profilen sin fra Kg? 😊

Anonymkode: 2ab56...c58

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle kan bli interessert i sin tidligere pasient. Ingen som sier det ikke er lov, så lenge alt er innafor retningslinjene. 

Anonymkode: 7ad7f...0db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker det at det an oppstå følelser i ettertid mellom lege og en pasient man har hatt for flere år siden, kan skje. Nå har deg vist sdg at det er mulig også, man kan jo ikke huske hver en pasient de har hatt gjennom årene. Hvis man attpå bytter yrke også, er det jo helt lovlig. 

Anonymkode: 7ad7f...0db

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 7.8.2019 den 22.36, AnonymBruker skrev:

Alle kan bli interessert i sin tidligere pasient. Ingen som sier det ikke er lov, så lenge alt er innafor retningslinjene. 

Anonymkode: 7ad7f...0db

Ok.

Anonymkode: 2ab56...c58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...