Neida så Skrevet 27. mai 2019 #461 Skrevet 27. mai 2019 Beskyldningene mot TV2 begynte lenge før filminga var ferdig. Er ikke vanskelig å se i klippen hvem som var talsperson for anklagene 😄
Gjest loveli Skrevet 27. mai 2019 #462 Skrevet 27. mai 2019 (endret) 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Morsomt hvordan du later som at du ikke nettopp skrev at to av parene som klager ikke hadde mulighet til å vinne hytta ved å klage, og at de derfor har legitim kritikk. Dette er bitre deltagere som gjemmer seg bak «rettferdighetens navn» for å fremme sine egne egoistiske interesser. Det er ingen rettferdighet i hva de har utsatt KK og dommerne for i etterkant. Skamme seg burde de! Anonymkode: d16c3...aa5 Kjempemorsomt... To av parene har ikke mulighet til å vinne hytta ved å klage på dømmingen i DENNE runden nei, men de kan vinne i en NY rettferdig konkurranse (vel, bortsett fra Miriam og Aleksander 😂). Jeg reagerer mest på at Lars, snekkeren, ikke ga sin hammer til Emma og Jostein som var klart best på nettopp snekring. De som fikk den, fikk den vel på grann av at de viste progresjon. Men med det som grunnlag for avgjørelsen burde vel Miriam og Alexander vunnet hele hytta, så... Jeg opplever ikke de tre andre parene som bitre, argumentene de har kommet med har vært helt innafor. Jeg vil si at det er dommerne og produksjonen i TV2 som burde skamme seg. Endret 27. mai 2019 av loveli
Gjest loveli Skrevet 27. mai 2019 #463 Skrevet 27. mai 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Så hvis de feks vil gi pengene til Fillip så motsetter du deg det? https://www.spleis.no/project/70735 (Tilfeldig spleis jeg kom over på facebook) Anonymkode: 3285b...45e (snip) Dette blir en annen debatt og trenger ikke bli diskutert i denne tråden.
Gjest loveli Skrevet 27. mai 2019 #464 Skrevet 27. mai 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har M og A det mener du? Anonymkode: 66a38...d34 Upresist formulert. JEG synes ikke det, men når man er i en offentlig debatt vet man at mange er både for OG IMOT det du selv står for. De visste at ikke alle ville stille seg bak dem. Man vet at med én gang man viser og ytrer seg offentlig vil mange hate deg, uansett hvem du er. Og det er det jeg mener, for de folka som går imot deg så har du mistet det gode ryktet ditt. Bare se i denne tråden, det er mange som kommer med negative uttalelser om dem. De er bitre, dårlige tapere, de burde skamme seg osv osv.
Gjest Justsaying Skrevet 27. mai 2019 #465 Skrevet 27. mai 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er ikke «som om hvis penger gitt til kreftforskning ble brukt på noe annet.». Sier du at Emma og Jostein har bedt om at folk støtter dem med penger? Til hva da, egentlig? Sier du at å gi et par velbemidlede realitydeltakere som dessverre tapte en konkurranse er det samme som å støtte en forening som driver med forskning på en sykdom som tar tusenvis av liv i året? Jeg har selv en sjelden kreftsykdom som de ikke vet hvordan de skal behandle, siden det ikke er forsket noe særlig på den. Skam deg for sammenligningen din. Virkelig. Anonymkode: 66d6e...13c Oida, litt hissig? Jeg sa ikke at noe var det samme som noe, jeg sa at jeg ikke ville likt at kreftforskningspenger ble brukt til annet enn kreftforskning. Det burde du være glad for at folk mener hvis du har kreft - ellers kan du la være å kommentere negativt til oss som gir til kreftforskning så ikke holdningen din ødelegger den givergleden.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #466 Skrevet 27. mai 2019 1 time siden, loveli skrev: (snip) Dette blir en annen debatt og trenger ikke bli diskutert i denne tråden. Jeg tenker det er svar godt nok. Anonymkode: 3285b...45e 3
Gjest loveli Skrevet 27. mai 2019 #467 Skrevet 27. mai 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker det er svar godt nok. Anonymkode: 3285b...45e Nå må du gi deg! Hadde jeg svart deg (noe jeg gjorde, men slettet svaret mitt og derfor "snippet" vekk) hadde det blitt en diskusjon om noe annet enn trådens tema og dermed slettet. Det vil også skje nå, så gratulerer, du klarte det.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #468 Skrevet 27. mai 2019 34 minutter siden, loveli skrev: Nå må du gi deg! Hadde jeg svart deg (noe jeg gjorde, men slettet svaret mitt og derfor "snippet" vekk) hadde det blitt en diskusjon om noe annet enn trådens tema og dermed slettet. Det vil også skje nå, så gratulerer, du klarte det. Ja det er en ubehagelig diskusjon. Det skjønner jeg. Anonymkode: 3285b...45e 2
Gjest loveli Skrevet 27. mai 2019 #469 Skrevet 27. mai 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja det er en ubehagelig diskusjon. Det skjønner jeg. Anonymkode: 3285b...45e Hva har det med saken å gjøre? Jeg tar gjerne diskusjonen jeg, men ikke i denne tråden. Nå er jeg ferdig med å spore av.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #470 Skrevet 28. mai 2019 På 27.5.2019 den 11.42, AnonymBruker skrev: Nei, det er ikke «som om hvis penger gitt til kreftforskning ble brukt på noe annet.». Sier du at Emma og Jostein har bedt om at folk støtter dem med penger? Til hva da, egentlig? Sier du at å gi et par velbemidlede realitydeltakere som dessverre tapte en konkurranse er det samme som å støtte en forening som driver med forskning på en sykdom som tar tusenvis av liv i året? Jeg har selv en sjelden kreftsykdom som de ikke vet hvordan de skal behandle, siden det ikke er forsket noe særlig på den. Skam deg for sammenligningen din. Virkelig. Anonymkode: 66d6e...13c Wow, pust! Det var da ingen sammenligning. Det var vel mer et argument for at når man gir penger til et formål så forventer man pengene går til nettopp det formålet. Være seg spleis for E og J, være fadder for barn i Afrika, nødhjelpsgiver for røde kors, eller donere penger til kreftforskning. Anonymkode: 3d7f5...310 3
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #471 Skrevet 28. mai 2019 Hele denne tråden har vel mer eller mindre sporet fullstendig av nå... Anonymkode: ceb0b...540 6
Vampyrina Skrevet 31. mai 2019 #472 Skrevet 31. mai 2019 Er det fortsatt ingen som vet om parene får tilbud om å kjøpe hyttene «sine»?
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #473 Skrevet 31. mai 2019 39 minutter siden, Vampyrina skrev: Er det fortsatt ingen som vet om parene får tilbud om å kjøpe hyttene «sine»? Jeg lurer også på det. Mulig de parene som er med, er med fordi de kanskje ikke har råd til å kjøpe seg en hytte? Anonymkode: 621cd...aad
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #474 Skrevet 31. mai 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg lurer også på det. Mulig de parene som er med, er med fordi de kanskje ikke har råd til å kjøpe seg en hytte? Anonymkode: 621cd...aad Eh nei... Vinnerparet hadde både leilighet på Tjuvholmen og hus på Vinderen. Miriam og Aleksander kjøpte seg nettopp hus til over 7 mill. Anonymkode: 76582...3b7 1
Oida Skrevet 31. mai 2019 #475 Skrevet 31. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Eh nei... Vinnerparet hadde både leilighet på Tjuvholmen og hus på Vinderen. Miriam og Aleksander kjøpte seg nettopp hus til over 7 mill. Anonymkode: 76582...3b7 Vinnerne hadde leilighet på Tjuvholmen som de solgte for å finansiere babydrømmen med eggdonor og surrogatmor i USA. Huset på Vinderen ble kjøpt da leiligheten ble solgt. 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #476 Skrevet 31. mai 2019 Deltagerne får tilbud om å kjøpe hytten "sin" til markedspris. Anonymkode: e86c3...ee2
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #477 Skrevet 31. mai 2019 2 timer siden, Oida skrev: Vinnerne hadde leilighet på Tjuvholmen som de solgte for å finansiere babydrømmen med eggdonor og surrogatmor i USA. Huset på Vinderen ble kjøpt da leiligheten ble solgt. Du vet kanskje ikke hva det koster for hus på Vinderen? Man skal være godt over gjennomsnittet bemidlet for å ha råd til å kjøpe hus der. Anonymkode: 76582...3b7 4
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #478 Skrevet 31. mai 2019 Beklager, var bare et forslag til hvorfor det var slik. 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Eh nei... Vinnerparet hadde både leilighet på Tjuvholmen og hus på Vinderen. Miriam og Aleksander kjøpte seg nettopp hus til over 7 mill. Anonymkode: 76582...3b7 Anonymkode: 621cd...aad
Oida Skrevet 31. mai 2019 #479 Skrevet 31. mai 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du vet kanskje ikke hva det koster for hus på Vinderen? Man skal være godt over gjennomsnittet bemidlet for å ha råd til å kjøpe hus der. Anonymkode: 76582...3b7 Ja jeg vet hva en bolig på Vinderen koster. Men nå var det ikkeboligpriser jeg kommenterte. Det ble hevdet at vinnerne hadde bolig både på Tjuvholmen og Vinderen, noe som ikke er riktig. De har i intervju fortalt at de flyttet fra sjø utsikt på Tjuvholmen til Vinderen for å finansiere babydrømmen. Når det er sagt er det etter min mening rimelig uvesentlig hva deltagerne har eller ikke har på konto. 5
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #480 Skrevet 1. juni 2019 19 timer siden, Oida skrev: Ja jeg vet hva en bolig på Vinderen koster. Men nå var det ikkeboligpriser jeg kommenterte. Det ble hevdet at vinnerne hadde bolig både på Tjuvholmen og Vinderen, noe som ikke er riktig. De har i intervju fortalt at de flyttet fra sjø utsikt på Tjuvholmen til Vinderen for å finansiere babydrømmen. Når det er sagt er det etter min mening rimelig uvesentlig hva deltagerne har eller ikke har på konto. Å skalere ned økonomisk til Vinderen sier det meste om hvor mye cash de to gutta har. Vinderen er kanskje også litt mer praktisk mtp barn en leilighet på Tjuvholmen? Anonymkode: 76582...3b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå