Gå til innhold

Mrchristian83

Tjukk Norris

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Hollie321 skrev:

Det er forskjell på å ha dårlig helse og å være dødssyk. 

Selvsagt, men det var det skrevet at hun ikke kom til å bli gammel pga helsen. Samma det, trist er det for de uansett

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er bare trist. Stakkars familie. Jeg vet godt hvem de er, vi stod på samme stall en gang. Der hadde de en søt hest de hadde reddet, og de tok vare på den inn i alderdommen med kos og stell. Minnes Gro som en koselig, morsom og ærlig dame. 

Føler veldig med familien:(

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

På 17.7.2020 den 21.36, Mumlehumle skrev:

Bare jeg som synes frieriet var kleint? 

På 17.7.2020 den 23.05, Viking-girl skrev:

Ja

Kleint til de grader 🤮 Og hensynsløst til hans gravide kjæreste som måtte klatre opp alle stige trinnene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Always skrev:

Kleint til de grader 🤮 Og hensynsløst til hans gravide kjæreste som måtte klatre opp alle stige trinnene. 

Han klarte liksom å få det til å dreie seg mer om hva han hadde stelt i stand enn selve handlingen - det å fri

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kleineste og mest Harry jeg har sett noen gang tror jeg 🙈 godt man har vær sin smak! Så lenge de to var fornøyde med frieriet er vel det viktigest!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Always skrev:

Synst igrunn det er litt smålig å kalle andres frieri for kleint... han gjorde hvertfall stas på henne, å gjorde det på sin måte. Hun likte det! Ser ikke problemet

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trynefaktor

Hun så ut til å like det, det er vel det viktigste. Han er jo litt harry og veldig klein, men det er vel ikke så farlig 🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.7.2020 den 23.06, 29_j skrev:

Jeg skal følge med videre på Christian uansett. 🖤

Innlegget er endret iht ryddemelding. Sol, admin.

Hva er det å følge videre på ? 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på hva resten av familien føler, når Christian legger ut gamle opptak av moren. La siden være ifred nå ! Slutt og tjen penger på å legge ved signerte kort fra din mor, ved salg av disse collegegenserne. Kynisk å fortsette dette når Gro er gått bort. Livet handler om flere en Christian, på tide han viser hensyn. Er han klar over han må dele inntekten fra dette salget med sin søster? 

Endret av Always
Endret setning
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, 29_j skrev:

Du følger tydeligvis videre du også. 

Hold deg til saken og svar på spørsmålet mitt. Det er ingenting å følge med videre på. Gamle opptak av moren, og reprise videoer av han selv og kjæresten. Alt for å prøve å holde liv i det han holder på med. Han har ingenting å levere lenger, da det var Gro som drog inn følgere. Skal han fortsette å drive forretninger med å inkludere hans avdøde mor? Salg av tskjorter, når han kun gjorde dette for å hjelpe moren i hennes vanskelige hverdag. Det er noe stort tull og løgn, det ser vi tydelig nå. Hvis han gjorde det kun for å hjelpe moren, så hadde han ikke prøvd å tjene penger på salg av diverse. Pengene han tjener på salg av tskjorter og kaffekopper med bilder av Gro på, blir penger som han må dele med søsteren, da søsteren har rett på 50% av dette. Smakløst han fortsetter med dette nå. Tipper han sutrer over dette showet han hadde planer om å.sette opp. Morsomt med hele showet han innbiller seg å dra inn penger på. Tror han folk hadde reise fra hele Norge for å se på dette showet? På tide han lander og innser Gro var den store. Han selv er bare innmari klein og oppmerksomhetssyk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Always skrev:

Hold deg til saken og svar på spørsmålet mitt. Det er ingenting å følge med videre på. Gamle opptak av moren, og reprise videoer av han selv og kjæresten. Alt for å prøve å holde liv i det han holder på med. Han har ingenting å levere lenger, da det var Gro som drog inn følgere. Skal han fortsette å drive forretninger med å inkludere hans avdøde mor? Salg av tskjorter, når han kun gjorde dette for å hjelpe moren i hennes vanskelige hverdag. Det er noe stort tull og løgn, det ser vi tydelig nå. Hvis han gjorde det kun for å hjelpe moren, så hadde han ikke prøvd å tjene penger på salg av diverse. Pengene han tjener på salg av tskjorter og kaffekopper med bilder av Gro på, blir penger som han må dele med søsteren, da søsteren har rett på 50% av dette. Smakløst han fortsetter med dette nå. Tipper han sutrer over dette showet han hadde planer om å.sette opp. Morsomt med hele showet han innbiller seg å dra inn penger på. Tror han folk hadde reise fra hele Norge for å se på dette showet? På tide han lander og innser Gro var den store. Han selv er bare innmari klein og oppmerksomhetssyk

Kan du ikke slutte å følge han hvis du synst han er så klein å oppmerksomhetssyk? Jeg liker å følge han og opplever ikke spesielt mye av det du beskriver her. Han minnes sin mor inni mellom, det er faktisk helt normalt når man har mistet en person som sto deg nær. Har ikke opplevd stor markedsføring av produkter heller, kun deling av det fornøyde kunder har sendt inn. Søsken har da vel ikke automatisk rett på 50% av salg heller. Spørst helt hvordan dette var løst når Gro var i live. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@Hollie321 Det er normalt å minnes en vi har mistet, men det er ikke normalt å holde en forretning gående ved å bruke en vi har mistet. Det er det Christian gjør nå, ved å legge ut gamle bilder og videoer av moren. Markedsføringen han legger ut, som du sier du ikke legger merke til, er akkurat det du beskriver ovenfor, han legger ut bilder av hva andre har kjøpt. Det er reklame, for å lokke andre til å kjøpe disse latterlige kaffekoppene til en pris av 459 kroner. Angående arv, hvis søsteren og han skal ha 50 % hver av det Gro etterlater seg, så har søsteren rett på sin andel av salget, da Christian tjener penger på sin avdøde mor. Dette blir arv etter Gro, og den riktige prosenten søsteren skal ha etter salget, blir 25%. Han og søsteren skal ha halvdelen hver av siste 50 %. Det han selger har påtrykk av Gro sine rosa briller, sier sitt, han tjener penger i Gro sitt navn, hun var også stjernen i forretningen. Kaffekoppen med Christian sin slappe og hengende mage, undrer jeg meg over om noen i det hele tatt kjøper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Always skrev:

@Hollie321 Det er normalt å minnes en vi har mistet, men det er ikke normalt å holde en forretning gående ved å bruke en vi har mistet. Det er det Christian gjør nå, ved å legge ut gamle bilder og videoer av moren. Markedsføringen han legger ut, som du sier du ikke legger merke til, er akkurat det du beskriver ovenfor, han legger ut bilder av hva andre har kjøpt. Det er reklame, for å lokke andre til å kjøpe disse latterlige kaffekoppene til en pris av 459 kroner. Angående arv, hvis søsteren og han skal ha 50 % hver av det Gro etterlater seg, så har søsteren rett på sin andel av salget, da Christian tjener penger på sin avdøde mor. Dette blir arv etter Gro, og den riktige prosenten søsteren skal ha etter salget, blir 25%. Han og søsteren skal ha halvdelen hver av siste 50 %. Det han selger har påtrykk av Gro sine rosa briller, sier sitt, han tjener penger i Gro sitt navn, hun var også stjernen i forretningen. Kaffekoppen med Christian sin slappe og hengende mage, undrer jeg meg over om noen i det hele tatt kjøper.

Han sier han har noen kopper igjen enda, så hvis noen vil kjøpe de så kan han det. Hvorfor skal han ikke få lov å selge de? Skal han kaste de da? Sette de i en mørk bod? Det florerer ikke akkurat av gammle videoer av hans mor. Forstår godt at han savner henne, det er ikke lenge siden hun gikk bort ganske brått. Så at han ser tilbake på videoer og minnes henne sammen med følgerene som sikkert også savner henne synst jeg ikke er så rart. Du glemmer at mye av disse pengene går i innkjøpskostnader, og det er ikke sikkert gro har tatt fortjeneste av dette da hun levde heller. Godt mulig han allerede deler dette med sin søster. At du ikke forstår hvorfor noen vil kjøpe kopp av han på er jo helt greit, men du kan ikke si det er feil av han å selge de bare fordi du ikke liker dem. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Hollie321 skrev:

Han sier han har noen kopper igjen enda, så hvis noen vil kjøpe de så kan han det. Hvorfor skal han ikke få lov å selge de? Skal han kaste de da? Sette de i en mørk bod? Det florerer ikke akkurat av gammle videoer av hans mor. Forstår godt at han savner henne, det er ikke lenge siden hun gikk bort ganske brått. Så at han ser tilbake på videoer og minnes henne sammen med følgerene som sikkert også savner henne synst jeg ikke er så rart. Du glemmer at mye av disse pengene går i innkjøpskostnader, og det er ikke sikkert gro har tatt fortjeneste av dette da hun levde heller. Godt mulig han allerede deler dette med sin søster. At du ikke forstår hvorfor noen vil kjøpe kopp av han på er jo helt greit, men du kan ikke si det er feil av han å selge de bare fordi du ikke liker dem. 

Han kan selge hva han vil, men det er smakløst å tjene penger på noens bortgang. Jeg forstår også han savner henne men det er unødvendig å legge ut videoer av en som er gått bort. Jeg er klar over disse kaffekoppene har en innkjøpspris. Alt som blir lagt ut for salg har en innkjøpspris. Når 3 kaffekopper koster 459 kroner, hva tjener han ikke på det? De kaffekoppene koster lite i innkjøpspris, bli tåpelig å påstå mye av den prisen går til hva han tjener etter salget. Slutt å putt ord i min munn som jeg aldri har uttalt meg om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Always skrev:

Han kan selge hva han vil, men det er smakløst å tjene penger på noens bortgang. Jeg forstår også han savner henne men det er unødvendig å legge ut videoer av en som er gått bort. Jeg er klar over disse kaffekoppene har en innkjøpspris. Alt som blir lagt ut for salg har en innkjøpspris. Når 3 kaffekopper koster 459 kroner, hva tjener han ikke på det? De kaffekoppene koster lite i innkjøpspris, bli tåpelig å påstå mye av den prisen går til hva han tjener etter salget. Slutt å putt ord i min munn som jeg aldri har uttalt meg om. 

Han kjøper disse koppene gjennom ett firma, dette firmaet tar betalt pr kopp di og. Du får jo synst det er smakløst å dele videoer, det er din fulle rett. Jeg synst det er OK for det er snakk om hans mor. Han deler gode minner, det er helt normalt i en sorgprosess. Dette kommer til å dabbe av av seg selv, hadde dette fortsatt skjedd om 1 år og to så hadde det vert noe annet. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...