Gå til innhold

Til dere menn så har valgt å være evig single og aldri har hatt dame


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er jo selve jakten som er spennende for meg. Når "byttet" er nedlagt, er det ikke så moro lenger. Liker å reise, trenger mye alenetid. Lever ikke akkurat noe typisk A-4 liv. Kvinner i hverdagslivet er ikke noe for meg, har ett barn.  Jeg har leilighet i byen, og hus på landet. Nå planlegger jeg vinterpensjonistbolig i Portugal. Verdiene mine har jeg jobbet hardt for, å jeg orker ikke drama, mas og krangling når jeg har fri.

Men jeg er en dameglad mann, har både venninner og elskerinner, og liker å date og "jakte".

Anonymkode: 8fdec...211

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det som gjør at det frister mer å være singel enn å ha dame, hvis du aldri noen gang har prøvd å hatt dame? Er dere redde for at deres privatliv blir invadert, eller at dere ikke får gjøre som dere vil? Eller er det rett og slett en beskyttelsestaktikk for å skjule deres egen usikkerhet?

Anonymkode: a0c0c...f55

Blir mye mer sex om man er singel :)

Anonymkode: fbd2c...85c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det som gjør at det frister mer å være singel enn å ha dame, hvis du aldri noen gang har prøvd å hatt dame? Er dere redde for at deres privatliv blir invadert, eller at dere ikke får gjøre som dere vil? Eller er det rett og slett en beskyttelsestaktikk for å skjule deres egen usikkerhet?

Anonymkode: a0c0c...f55

kan jeg som er kvinne svare da? jeg tror ikke forskjellen er så stor. Jeg har for det første ikke noe ønske om å bo med en kjæreste. Jeg trenger liksom ikke å bo med noen. 
Selv om jeg er fullt klar over at ikke alle damer er sånn, så føler jeg det blir veldig fort drama. Hvis man bare leser her inne så ser man hvor fort damer analyserer. I tillegg vet jeg om enkelte menn som er dritt lei av at dama hele tiden skal på shopping.

Anonymkode: 8d9a8...cd6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en evig singel mann som aldri har hatt dame. Jeg er veldig kresen og hvis jeg må streve for å få hun jeg vil ha så lar jeg heller være og bruker tiden og kreftene på gøyere ting. Sjangsen min for å få meg dame er omtrent null ved mindre en eller annen tynn og heit dame bestemmer seg for å gi meg alt jeg vil ha uten at jeg trenger å løfte en finger for det.

Anonymkode: 22ac4...b49

Jeg er en evig singel dame som er som deg. Jeg har aldri hatt mann fordi ingen mann har giddet løfte en finger for å få meg. Så jeg bruker tiden min på hobbyer og lesing. Og itillegg så trives jeg best i mitt eget selskap. Men hvis en kjekk mann skulle dukke opp og gjøre en innsats for å bli kjent med meg  uten at jeg må streve for det så er sjansen stor for at jeg vil takke ja.

Anonymkode: cff20...3af

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er godt å høre at andre er enig i at jeg ikke bør sløse tid på å skaffe kjæreste. 

Anonymkode: 22ac4...b49

Hahaha, nå fikk jeg meg en god latter! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Blir mye mer sex om man er singel :)

Anonymkode: fbd2c...85c

Der tar du nok feil. I et bra forhold har du tilgang på sex flere ganger i uka. Som singel har du enten kun sex i helgene eller i perioder med elskere/elskerinner, og lange perioder uten.

Anonymkode: a0c0c...f55

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen går lettere inn i forhold enn andre... 
Noen vil vente med forhold til dem føler seg helt sikker, og for noen tar det lengre tid å finne noen man føler seg sikker på. 
 

Anonymkode: 5d2bb...d0c

Og noen venter til 33 fordi ingen ville ha dem før det.

Anonymkode: 0151d...d87

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan bare si det kjæresten min sa til meg når vi ble sammen - han hadde ikke funnet den rette enda, og ville ikke gå inn i et forhold med hvem som helst. Han hadde da vært siden siden han var rundt 18 til jeg traff han når han var 33. 

Så når vi ble sammen visste jeg at bare det var et stort kompliment til meg som person, om det gir mening :) han var veldig glad for at han fant meg til slutt, og jeg det samme :hjerte:

Anonymkode: 2242b...195

Og derfor er du inne på KG, singelliv og dating i steden for å være med din utkårede

Anonymkode: 857a1...05e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Født og oppvokst på småbruk i karrig fjelldal i vest seier seg sjølv at ingen jente vil bli med meg på livets sti.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, county1174 skrev:

Født og oppvokst på småbruk i karrig fjelldal i vest seier seg sjølv at ingen jente vil bli med meg på livets sti.

Joda. Jeg vurderer å flytte på bygda de nærmeste 2-3 årene, men det har jo ikke noe å si da jeg er over 30 så da er jeg jo fullstendig uinteressant for de fleste menn uansett.

Jeg ser ikke vits med forhold når de fleste ender i vasken og mannen bytter ut den trofaste kona med en thaijente når han har gått lei og når man må finne seg i så mye rart for å tekkes en mann.

Anonymkode: cd0cd...196

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, county1174 skrev:

Født og oppvokst på småbruk i karrig fjelldal i vest seier seg sjølv at ingen jente vil bli med meg på livets sti.

Der tar du feil. Massevis av kvinner som er alvorlig lei av byliv og metroseksuelle menn som tror de beholder en maskulin identitet med å pumpe jern 2 ganger i uken på SATS. Spark i gang en nettdatingsprofil, med bilde av deg med møkkagreipet høyt hevet så skal du se du blir nedrent av kvinner som vil UT av byene og VEKK fra by-gutta som bare puler og ghoster dem.

Anonymkode: b9c02...d83

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joda. Jeg vurderer å flytte på bygda de nærmeste 2-3 årene, men det har jo ikke noe å si da jeg er over 30 så da er jeg jo fullstendig uinteressant for de fleste menn uansett.

Jeg ser ikke vits med forhold når de fleste ender i vasken og mannen bytter ut den trofaste kona med en thaijente når han har gått lei og når man må finne seg i så mye rart for å tekkes en mann.

Anonymkode: cd0cd...196

Meg personlig kunne eg aldri ha blitt i lag med ei thaijente for den nordiske kvinna er verdens vakreste.Du seier du er 30 år og eg meinar du er i ein fin alder på grunn av at ein muligens er blitt litt meir moden og  roa seg litt med tanke på og slå seg til ro og få ein familie.Eg seier at eg har tru på deg.Stå på!.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Der tar du feil. Massevis av kvinner som er alvorlig lei av byliv og metroseksuelle menn som tror de beholder en maskulin identitet med å pumpe jern 2 ganger i uken på SATS. Spark i gang en nettdatingsprofil, med bilde av deg med møkkagreipet høyt hevet så skal du se du blir nedrent av kvinner som vil UT av byene og VEKK fra by-gutta som bare puler og ghoster dem.

Anonymkode: b9c02...d83

Eg skulle så ønske at eg hadde treft ei snill og jordnær jente/dame som ville ha stifta familie i lag.Eg er ikkje rik på gull og pengar men eg har mykje anna og by på som frihet. Ein spektakuler utsikt og ein avslappande kvardag utan stress ein særs god plass for eventulle born og vekse opp på.Treningsenteret her er og reise i skogen med traktor og motorsag.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg have eit råd frå far mi, han Torlaug frå Flæsjå. Han sa, Tormod, guten min, inkje ska du lita på kvinnfolk som inkje kan snurra lefså, dei heve ein mann lita bruk før. Snurr lefså rikteg, ok eg vil festa meg til møjen på flekki. Men dekkan skal inkje heve hekse merku.

Anonymkode: b891f...34a

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så vanskelig å få sex som single og voksen, selv drikker jeg ikke noe lenger. Men klarer da enda å få meg sexpartnere som alltid blir mer enn 1 gang.

Alt fra kvinner jeg har snakket med tilfeldig på cafe til møtt på treningsenter. Ute på reise, mange kvinner reiser alene i jobbreise. Møtes nede i baren/lobby, småprat ender opp med sex på rommet etterpå. Det er også nok av kvinner som har mistet spenningen i forhold, som gjerne har seg etpar ganger med noen ukjente for å komme seg videre i forholdet.

Det handler om hvordan du behandler og møter et menneske, kan du oppføre deg så blir ting litt enklere. Vær imøtekommende, kvinnen trenger litt empati og trygghet. Da kan ting skje.

 

Ulempen med samboer; ting blir fort så kjedelig. Man har flyttet sammen, hverdagen starter. "Hva nå?".

Anonymkode: cb292...b7e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo selve jakten som er spennende for meg. Når "byttet" er nedlagt, er det ikke så moro lenger. Liker å reise, trenger mye alenetid. Lever ikke akkurat noe typisk A-4 liv. Kvinner i hverdagslivet er ikke noe for meg, har ett barn.  Jeg har leilighet i byen, og hus på landet. Nå planlegger jeg vinterpensjonistbolig i Portugal. Verdiene mine har jeg jobbet hardt for, å jeg orker ikke drama, mas og krangling når jeg har fri.

Men jeg er en dameglad mann, har både venninner og elskerinner, og liker å date og "jakte".

Anonymkode: 8fdec...211

Enig i dette, når jakten er over går det ikke lang tid før det blir kjedelig.

A4-livet ønsker jeg ikke, livet er en gang! Da skal friheten dyrkes, reising er også noe av det største i livet. 

Anonymkode: cb292...b7e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, county1174 said:

Eg skulle så ønske at eg hadde treft ei snill og jordnær jente/dame som ville ha stifta familie i lag.Eg er ikkje rik på gull og pengar men eg har mykje anna og by på som frihet. Ein spektakuler utsikt og ein avslappande kvardag utan stress ein særs god plass for eventulle born og vekse opp på.Treningsenteret her er og reise i skogen med traktor og motorsag.

Du høres ut til å være en kjempegod kandidat som deltager (en av bøndene) i Jakten på kjærligheten, på TV2.

Har du vurdert å søke noen gang?

Anonymkode: 2f867...b00

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og derfor er du inne på KG, singelliv og dating i steden for å være med din utkårede

Anonymkode: 857a1...05e

Min utkårede og jeg er ikke limt til hverandre til alle døgnets tider :ler:

Vet ikke helt hva du ville med det utsagnet, jeg skriver hvor jeg vil på nett uavhengig av sivilstatus ;)

Anonymkode: 2242b...195

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter til jeg finner riktig dame. Det har hendt at jeg har møtt riktig dame. Hun har avvist meg da. Er elendig på å "selge varene" når den riktige først ankommer. Evig ond sirkel. Gidder ikke å ende opp med en jente som blir "andrevalget". Det blir bare kjipt for meg og henne. 

Anonymkode: 8d845...3bd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...