Gå til innhold

Til dere menn så har valgt å være evig single og aldri har hatt dame


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er det som gjør at det frister mer å være singel enn å ha dame, hvis du aldri noen gang har prøvd å hatt dame? Er dere redde for at deres privatliv blir invadert, eller at dere ikke får gjøre som dere vil? Eller er det rett og slett en beskyttelsestaktikk for å skjule deres egen usikkerhet?

Anonymkode: a0c0c...f55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror det er mange som gir opp. Mange synes det blir for vanskelig og skylder på det motsatte kjønn. Jeg tror den største frykten er at man ikke får være seg selv. Det å gå inn i et forhold krever at mye klaffer, samt at man tilpasser seg en god del.

Tror dette gjelder for både kvinner og menn.

Hilsen en som var singel i en del år, men som ikke er det lenger.

Anonymkode: 10274...626

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hatt forhold/kjæreste, er 40år. Men hatt endel elskerinner.

Synes det med forhold er så krevende at jeg ikke orker tanken på det, deltid som betyr 2-3 dager i uken kan jeg klare. Men når det skal kreve så mye som mange gjør er det helt umulig. Blir kvalt fullstendig, lite egentid, kan ikke bestemme over seg selv lenger, friheten, reise ut i verden alene, ingen diskusjoner om ting, slipper å inngå komprimi, liker å sove alene.

Fordelene med å være single er større enn å være i forhold for min del, men deltidsforhold kunne vært noe. Men ikke møtt noen som godtar dette, men har hatt samme elskerinne i årevis. Så det går også ann, sex og nærhet hjelper mye det.

Anonymkode: cb292...b7e

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bare si det kjæresten min sa til meg når vi ble sammen - han hadde ikke funnet den rette enda, og ville ikke gå inn i et forhold med hvem som helst. Han hadde da vært siden siden han var rundt 18 til jeg traff han når han var 33. 

Så når vi ble sammen visste jeg at bare det var et stort kompliment til meg som person, om det gir mening :) han var veldig glad for at han fant meg til slutt, og jeg det samme :hjerte:

Anonymkode: 2242b...195

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan bare si det kjæresten min sa til meg når vi ble sammen - han hadde ikke funnet den rette enda, og ville ikke gå inn i et forhold med hvem som helst. Han hadde da vært siden siden han var rundt 18 til jeg traff han når han var 33. 

Så når vi ble sammen visste jeg at bare det var et stort kompliment til meg som person, om det gir mening :) han var veldig glad for at han fant meg til slutt, og jeg det samme :hjerte:

Anonymkode: 2242b...195

Så han mener at folk som ikke venter til de er 33, er sånne som er sammen med «hvem som helst»?

Anonymkode: 0151d...d87

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så han mener at folk som ikke venter til de er 33, er sånne som er sammen med «hvem som helst»?

Anonymkode: 0151d...d87

Det var da litt av en generalisering :)

Nei, han ville vente med et forhold til han fant den rette, eller for å si det på en annen måte, noen med samme interesser, veldig god kjemi, og full klaff på alle måter. Det skjedde tilfeldigvis når han var 33. Hadde det skjedd når han var 22 hadde han gått inn i et forhold da. 

Anonymkode: 2242b...195

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har valgt hund foran partner. Hvorfor? Google it. 

Anonymkode: 37d4a...b6b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært mann hadde jeg skydd kvinner som pesten.

Anonymkode: dcf47...00a

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Så han mener at folk som ikke venter til de er 33, er sånne som er sammen med «hvem som helst»?

Anonymkode: 0151d...d87

Noen går lettere inn i forhold enn andre... 
Noen vil vente med forhold til dem føler seg helt sikker, og for noen tar det lengre tid å finne noen man føler seg sikker på. 
 

Anonymkode: 5d2bb...d0c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av mine ekser er en mann på 49 år, og singel. Han har hatt kun 3 seriøse forhold eller forelskelser i hele sitt liv, og ingen lengre enn et par år. Meg (kvinne) var han sammen med mange ganger i løpet av en periode på 6-7 år, det lengste vi var sammen i ett strekk var ett år. Ellers var det mange korte forhold mellom oss. Det var når vi var unge, i 20-årene.  

Nå har han vel vært singel i 18 år. Siste seriøse forhold var slutt rundt år 2000. Han har vært forelsket èn gang siden, men det i en gift kvinne, og hun gikk tilbake til mannen sin etter 3 mnd forhold. Da ble han sinnsykt ulykkelig. For når han først forelsker seg, så er det til gangs. Det skjer sjelden, men han går "all in" når det først skjer.

Han sier han ikke gidder å bruke tid på halvveis forhold med damer han ikke virkelig elsker av hele sitt hjerte. Det er ikke sånn han er skrudd sammen, sier han, så han er heller singel i år etter år, og har litt tilfeldig sex her og der i stedet noen ganger. Forhold holder han seg langt unna, så lenge han ikke føler dette er virkelig den rette.

I en alder av 49, er han vel en sånn som mange anser for "evig singel". Han har forøvrig ingen barn.

 

Anonymkode: fd62e...3a6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er dere redde for at deres privatliv blir invadert, eller at dere ikke får gjøre som dere vil? Eller er det rett og slett en beskyttelsestaktikk for å skjule deres egen usikkerhet?

Anonymkode: a0c0c...f55

For min del er det en reaksjon på hvordan jeg ser mange kamerater blir herset med. Har lært hvordan det blir ved å se på andre, kan man si. Så meg har samboerskap aldri fristet det aller minste. Slitsomt nok å være omgitt av damer på jobb, så om kvelden vil jeg helst ha fri fra skravla.
Usikkerhet, det vet jeg ikke riktig hva du mener med. Ja, det er mye jeg ikke kan og mye jeg ikke vet, men hva har det med kjæresteri å gjøre?

Anonymkode: c9c4a...ea2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En av mine ekser er en mann på 49 år, og singel. Han har hatt kun 3 seriøse forhold eller forelskelser i hele sitt liv, og ingen lengre enn et par år. Meg (kvinne) var han sammen med mange ganger i løpet av en periode på 6-7 år, det lengste vi var sammen i ett strekk var ett år. Ellers var det mange korte forhold mellom oss. Det var når vi var unge, i 20-årene.  

Nå har han vel vært singel i 18 år. Siste seriøse forhold var slutt rundt år 2000. Han har vært forelsket èn gang siden, men det i en gift kvinne, og hun gikk tilbake til mannen sin etter 3 mnd forhold. Da ble han sinnsykt ulykkelig. For når han først forelsker seg, så er det til gangs. Det skjer sjelden, men han går "all in" når det først skjer.

Han sier han ikke gidder å bruke tid på halvveis forhold med damer han ikke virkelig elsker av hele sitt hjerte. Det er ikke sånn han er skrudd sammen, sier han, så han er heller singel i år etter år, og har litt tilfeldig sex her og der i stedet noen ganger. Forhold holder han seg langt unna, så lenge han ikke føler dette er virkelig den rette.

I en alder av 49, er han vel en sånn som mange anser for "evig singel". Han har forøvrig ingen barn.

 

Anonymkode: fd62e...3a6

Han får gjøre som menn i hans alder å finne seg en thai eller filipiner dame. Da kan han få barn.

Anonymkode: cff20...3af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en evig singel mann som aldri har hatt dame. Jeg er veldig kresen og hvis jeg må streve for å få hun jeg vil ha så lar jeg heller være og bruker tiden og kreftene på gøyere ting. Sjangsen min for å få meg dame er omtrent null ved mindre en eller annen tynn og heit dame bestemmer seg for å gi meg alt jeg vil ha uten at jeg trenger å løfte en finger for det.

Anonymkode: 22ac4...b49

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bare en unnskyldning taper menn bruker fordi ingen vil ha dem.

Anonymkode: f42ca...711

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg er en evig singel mann som aldri har hatt dame. Jeg er veldig kresen og hvis jeg må streve for å få hun jeg vil ha så lar jeg heller være og bruker tiden og kreftene på gøyere ting. Sjangsen min for å få meg dame er omtrent null ved mindre en eller annen tynn og heit dame bestemmer seg for å gi meg alt jeg vil ha uten at jeg trenger å løfte en finger for det.

Anonymkode: 22ac4...b49

Ja, sjansen din er nok lik null. Jeg er enig i det.

Anonymkode: 2f867...b00

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en evig singel mann som aldri har hatt dame. Jeg er veldig kresen og hvis jeg må streve for å få hun jeg vil ha så lar jeg heller være og bruker tiden og kreftene på gøyere ting. Sjangsen min for å få meg dame er omtrent null ved mindre en eller annen tynn og heit dame bestemmer seg for å gi meg alt jeg vil ha uten at jeg trenger å løfte en finger for det.

Anonymkode: 22ac4...b49

Du kan nok regne med at den er lik null ja. 

Anonymkode: d4c9c...470

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Just now, AnonymBruker said:

Ja, sjansen din er nok lik null. Jeg er enig i det.

Anonymkode: 2f867...b00

Det er godt å høre at andre er enig i at jeg ikke bør sløse tid på å skaffe kjæreste. 

Anonymkode: 22ac4...b49

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke mann, men ifht de observerasjonene jeg har gjort på dette området, virker det en del menn går «all-in» med sjel og hjerte til èn kvinne, og klarer ikke å gå videre etter det. Vet om en del som fortsatt henger fast i minnet om ungdomskjæresten sin. 

Ganske fascinerende, og helt ulogisk ifht evolusjon osv..ofte er dette menn jeg tenker burde hatt 4-5 barn og en kone de fikk lov å øse sin kjærlighet på, fordi de rett og slett er fantastiske mennesker fulle av omsorg og kjærlighet. Trist. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han får gjøre som menn i hans alder å finne seg en thai eller filipiner dame. Da kan han få barn.

Anonymkode: cff20...3af

Har ikke inntrykk av at smaken hans går i den retningen, men man vet aldri.  

Anonymkode: fd62e...3a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Du kan nok regne med at den er lik null ja. 

Anonymkode: d4c9c...470

Det gjør jeg, men man kan jo alltids vinne i lotto. 

Anonymkode: 22ac4...b49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...