Belsie Skrevet 22. mars 2022 #5941 Del Skrevet 22. mars 2022 Laura80 skrev (23 minutter siden): Ja stort sett har man det, så i skrivende stund bør den være ferdig ja. Jeg har ofte ettermurringer selv. Da tror jeg vi «tar fri» ikveld 😅 Greit å vite! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #5942 Del Skrevet 29. mars 2022 Vi har bestemt oss for å begynne å prøve fra april og jeg har prøvd å teste for eggløsning nå i mars for å sette meg litt inn i hvordan jeg gjør det. Begynte å teste på CD10 og tror det var alt for sent da jeg hadde høyest nivåer den dagen og nok hadde eggløsning på CD11. Noen som har litt bedre peiling enn meg som vil gi meg noen tips til neste syklus? Jeg burde nok i allefall begynne å teste mye tidligere. På forhånd takk. Anonymkode: 23fa6...080 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #5943 Del Skrevet 29. mars 2022 Positiv? Jeg synes det, men premom ga den bare 0.77 🤔 Anonymkode: dd69f...7fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 29. mars 2022 #5944 Del Skrevet 29. mars 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Positiv? Jeg synes det, men premom ga den bare 0.77 🤔 Anonymkode: dd69f...7fe Positiv, man skal ikke stole blindt på Premom 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøvr Skrevet 31. mars 2022 #5945 Del Skrevet 31. mars 2022 Snart positiv? Clareblue digital viser blinkende smilefjes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 31. mars 2022 #5946 Del Skrevet 31. mars 2022 Prøvr skrev (1 time siden): Snart positiv? Clareblue digital viser blinkende smilefjes. Positiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 31. mars 2022 #5947 Del Skrevet 31. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 29.3.2022 den 9.22): Vi har bestemt oss for å begynne å prøve fra april og jeg har prøvd å teste for eggløsning nå i mars for å sette meg litt inn i hvordan jeg gjør det. Begynte å teste på CD10 og tror det var alt for sent da jeg hadde høyest nivåer den dagen og nok hadde eggløsning på CD11. Noen som har litt bedre peiling enn meg som vil gi meg noen tips til neste syklus? Jeg burde nok i allefall begynne å teste mye tidligere. På forhånd takk. Anonymkode: 23fa6...080 Syns de var litt pussige, for sent var det ikke for du fikk jo veldig positiv test cd10, men jeg syns det pussige er at alle testene dine videre også ser positive ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøvr Skrevet 31. mars 2022 #5948 Del Skrevet 31. mars 2022 Laura80 skrev (6 minutter siden): Positiv Positiv? Clareblue digital viste jo negativ 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 31. mars 2022 #5949 Del Skrevet 31. mars 2022 Prøvr skrev (1 time siden): Positiv? Clareblue digital viste jo negativ 😅 Syns den ser ut som en test som ville blitt positiv ila timer. Kanskje cb også ville det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #5950 Del Skrevet 1. april 2022 Hei! Er disse strekene like nok til å være positiv, eller bør teststreken bli sterkere? Anonymkode: fcea0...d8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessiekd Skrevet 1. april 2022 #5951 Del Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hei! Er disse strekene like nok til å være positiv, eller bør teststreken bli sterkere? Anonymkode: fcea0...d8b Jeg ville tolket den som positiv for den blir nok heelt positiv ila noen timer tenker jeg ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #5952 Del Skrevet 1. april 2022 Tessiekd skrev (22 minutter siden): Jeg ville tolket den som positiv for den blir nok heelt positiv ila noen timer tenker jeg ☺️ Var det jeg også regnet med! Noen timer fra eller til er jo ikke såå nøye heller 😅 Anonymkode: fcea0...d8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 1. april 2022 #5953 Del Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Hei! Er disse strekene like nok til å være positiv, eller bør teststreken bli sterkere? Anonymkode: fcea0...d8b Positiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #5954 Del Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hei! Er disse strekene like nok til å være positiv, eller bør teststreken bli sterkere? Anonymkode: fcea0...d8b Idag er teststreken litt sterkere enn kontrollstreken, da regner jeg med eggløsning er rett rundt hjørnet! 😊 Gøy å se at syklusen nå endelig er stabil! Anonymkode: fcea0...d8b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #5955 Del Skrevet 2. april 2022 On 3/31/2022 at 7:02 PM, Laura80 said: Syns de var litt pussige, for sent var det ikke for du fikk jo veldig positiv test cd10, men jeg syns det pussige er at alle testene dine videre også ser positive ut. Ja jeg forstår det ikke helt selv. Er redd for «å bomme» på neste EL, men vi får vel bare legge inn aksjer over mange dager 😅 Anonymkode: 23fa6...080 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosaa Skrevet 4. april 2022 #5956 Del Skrevet 4. april 2022 Eggløsning i dag? Eller har egget alt sluppet i natt? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #5957 Del Skrevet 8. april 2022 Hva tenker dere om denne? Anonymkode: 986f8...529 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 8. april 2022 #5958 Del Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva tenker dere om denne? Anonymkode: 986f8...529 Positiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #5959 Del Skrevet 10. april 2022 Hvor store svingninger i LH er det naturlig å få i ukene etter mensen men før eggløsning? Når er stigningen så stor at dere tenker at eggløsning nærmer seg og dere ville gådd over til å teste to ganger daglig? Hvis man feks tar utgangspunkt i score på premom. Vet testene kan svinge fra å være nesten blenda til å være noe sterkere uten at det betyr at det er en varig stigning og at eggløsning er rundt hjørnet. Anonymkode: 98fb4...144 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 11. april 2022 #5960 Del Skrevet 11. april 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hvor store svingninger i LH er det naturlig å få i ukene etter mensen men før eggløsning? Når er stigningen så stor at dere tenker at eggløsning nærmer seg og dere ville gådd over til å teste to ganger daglig? Hvis man feks tar utgangspunkt i score på premom. Vet testene kan svinge fra å være nesten blenda til å være noe sterkere uten at det betyr at det er en varig stigning og at eggløsning er rundt hjørnet. Anonymkode: 98fb4...144 Jeg tar aldri utgangspunkt hos Premom for den er ikke alltid veldig god på gjetning. Jeg bruker heller øynene. Dersom Jeg ser at streken er veldig sterk for meg å være (men ikke positiv), så tar jeg ofte en ny test på kvelden også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå