Gå til innhold

Samletråd for tolking av eggløsningstester


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hva tenker dere om denne?ED8FEE31-B1A3-4570-B28C-96E68B6C0041.thumb.jpeg.49785433a87265a0bab4f59e280c3da8.jpeg

Anonymkode: d9da0...00c

Nesten. Mine blir positive 10-12 senere når de er så sterke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Laura80 skrev (6 minutter siden):

Nesten. Mine blir positive 10-12 senere når de er så sterke.

10-12 timer? Tok en i morges også, da var streken kjempesvak😔 
Har syklus på 44 dager ca, så er så vanskelig å si når det er tid for å prøve🙏🏼

Anonymkode: d9da0...00c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

10-12 timer? Tok en i morges også, da var streken kjempesvak😔 
Har syklus på 44 dager ca, så er så vanskelig å si når det er tid for å prøve🙏🏼

Anonymkode: d9da0...00c

Om du dere legger inn aksjer annen hver dag i perioden du tror du har EL vil jeg tro sjansen er relativt stor til å lykkes 🥰

Anonymkode: 74674...514

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

10-12 timer? Tok en i morges også, da var streken kjempesvak😔 
Har syklus på 44 dager ca, så er så vanskelig å si når det er tid for å prøve🙏🏼

Anonymkode: d9da0...00c

Hvilken dag er du på nå? Kan jo hende denne ikke var langt unna en positiv og at el skjer i dag? Merker du noen smerter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laura80 skrev (14 timer siden):

Hvilken dag er du på nå? Kan jo hende denne ikke var langt unna en positiv og at el skjer i dag? Merker du noen smerter?

Jeg tok denne i morges, og vi har hatt kos mandag og i går - kan det være mulig det vil sitte? 🤞🏼🥺

 

har ingen smerter annet enn i ryggen! 

C300F32C-0D78-4327-93DB-82A8D5DCBD9F.jpeg

Anonymkode: d9da0...00c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg tok denne i morges, og vi har hatt kos mandag og i går - kan det være mulig det vil sitte? 🤞🏼🥺

 

har ingen smerter annet enn i ryggen! 

C300F32C-0D78-4327-93DB-82A8D5DCBD9F.jpeg

Anonymkode: d9da0...00c

Den er jo dessverre veldig lik den du tok for noen dager siden. Hvor lange har syklusene dine pleid å være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Laura80 skrev (30 minutter siden):

Den er jo dessverre veldig lik den du tok for noen dager siden. Hvor lange har syklusene dine pleid å være?

😔💕

 

Etter jeg sluttet på pilla i oktober, har de vært på 44 dager ish

Anonymkode: d9da0...00c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

😔💕

 

Etter jeg sluttet på pilla i oktober, har de vært på 44 dager ish

Anonymkode: d9da0...00c

Og hvor er du nå? Hvilken dag er denne tatt på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laura80 skrev (11 minutter siden):

Og hvor er du nå? Hvilken dag er denne tatt på?

Er på dag 33. Testen er tatt idag😌

Anonymkode: d9da0...00c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Er på dag 33. Testen er tatt idag😌

Anonymkode: d9da0...00c

Hm ja nei; syns jo ikke syklusen din lover så godt dessverre når du har flere nesten positive i samme syklus men ingen positive Og du er kommet så langt i syklusen. Kanskje det i neste syklus kan være lurt å tempe også for å kanskje lettere se om det går an å spore el?  Jeg hadde lange sykluser som deg men har prøvd to sykluser med agnus castus nå, de ble normal lengde på, så anbefaler virkelig det når man har lange sykluser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laura80 skrev (1 time siden):

Hm ja nei; syns jo ikke syklusen din lover så godt dessverre når du har flere nesten positive i samme syklus men ingen positive Og du er kommet så langt i syklusen. Kanskje det i neste syklus kan være lurt å tempe også for å kanskje lettere se om det går an å spore el?  Jeg hadde lange sykluser som deg men har prøvd to sykluser med agnus castus nå, de ble normal lengde på, så anbefaler virkelig det når man har lange sykluser. 

Det føles så håpløst💕😔

Anonymkode: d9da0...00c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det føles så håpløst💕😔

Anonymkode: d9da0...00c

Huffja… skjønner. Har selv slitt med lange sykluser, men har heldigvis alltid hatt eggløsning i de, men mange lange sykluser er også uten el. Kan jo være at du bare ikke greier spore el..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet igjen 23 februar å den var positiv ja😵💫😅 så da tok det bare noen dager med sterke tester føre denne kom...🤩

Tror ikke helt vi treffer denne mnd. Hadde sex 19 og 24 februar og eggløsning testen slo ut for fullt 23 feb🙈 4 dager er vel litt for lenge føre....

Eller en dag over alt for sent.

115FBFF6-50DF-4D6F-853F-D1E737258C30.jpeg

Endret av Erosrose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Erosrose skrev (1 time siden):

Testet igjen 23 februar å den var positiv ja😵💫😅 så da tok det bare noen dager med sterke tester føre denne kom...🤩

Tror ikke helt vi treffer denne mnd. Hadde sex 19 og 24 februar og eggløsning testen slo ut for fullt 23 feb🙈 4 dager er vel litt for lenge føre....

Eller en dag over alt for sent.

115FBFF6-50DF-4D6F-853F-D1E737258C30.jpeg

Synes det høres ut som dere har truffet ganske godt :) Er jo ganske vanlig at egget slipper ca. 24 timer etter positiv test. Så tenker 24. var en veldig god dag å legge inn aksjer 👍

Anonymkode: 98fb4...144

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laura80 skrev (9 timer siden):

Huffja… skjønner. Har selv slitt med lange sykluser, men har heldigvis alltid hatt eggløsning i de, men mange lange sykluser er også uten el. Kan jo være at du bare ikke greier spore el..

Ja, det er slitsomt☹️ får vente to ukers tid og se om det er noe der… 🤞🏼

Anonymkode: d9da0...00c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Synes det høres ut som dere har truffet ganske godt :) Er jo ganske vanlig at egget slipper ca. 24 timer etter positiv test. Så tenker 24. var en veldig god dag å legge inn aksjer 👍

Anonymkode: 98fb4...144

Ja det kan hende. Det er så rart, jeg har ventet sååå lenge på denne eggløsningen, 8 mnd siden baby ble født. Ville egentlig vente til sommeren med baby 3, men om det skjer nå så er det fantastisk ♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ser at testen ikke er positiv, men jeg har hatt alle fysiske tegn på at  eggløsning skjedde i natt. Har som oftest hatt lang lh topp og ikke hatt problem med å fange den  men innimellom har jeg typ hatt positiv test kl 08 og negativ til kl 12 igjen. 

Noen med erfaring med denne typen tester? Første gang jeg bruker de og veldig usikker siden jeg ikke fikk positiv test...

 

 

Screenshot_20220226-111343_Premom.jpg

Anonymkode: dd69f...7fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg ser at testen ikke er positiv, men jeg har hatt alle fysiske tegn på at  eggløsning skjedde i natt. Har som oftest hatt lang lh topp og ikke hatt problem med å fange den  men innimellom har jeg typ hatt positiv test kl 08 og negativ til kl 12 igjen. 

Noen med erfaring med denne typen tester? Første gang jeg bruker de og veldig usikker siden jeg ikke fikk positiv test...

 

 

Screenshot_20220226-111343_Premom.jpg

Anonymkode: dd69f...7fe

Ikke godt å si, ikke sikkert du finner svaret før om 2 uker ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette LH nivået høyt nok? Er det forsent å ha samleie imorgen tidlig igjen eventuelt? Hadde tidlig idag, og før det var det 3-4 dager siden, da el pleier å være før.

ny på denne testingen.737F11E7-5646-4643-A26A-EB59DA10BDF4.thumb.jpeg.7c7ab2e3fd40b4f1943915e9b565c27e.jpeg

Anonymkode: 3ff80...405

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Er dette LH nivået høyt nok? Er det forsent å ha samleie imorgen tidlig igjen eventuelt? Hadde tidlig idag, og før det var det 3-4 dager siden, da el pleier å være før.

ny på denne testingen.737F11E7-5646-4643-A26A-EB59DA10BDF4.thumb.jpeg.7c7ab2e3fd40b4f1943915e9b565c27e.jpeg

Anonymkode: 3ff80...405

Vil si den er positiv ja! Jeg er gravid nå, hadde sex 3 dager før eggløsning og 4 dager etter 😊

Anonymkode: 74674...514

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...