Laura80 Skrevet 14. mars 2022 #5921 Del Skrevet 14. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ser ut som jeg har veldig kort lh-topp 🤔 Nå er LH på tur ned etter å være på topp i går kveld. Hadde jeg kun målt på morgenen hadde jeg ikke fanget opp toppen. Er det vanlig å ha så kort topp? Har hatt masse symptomer på eggløsning de siste dagene, så antar el skjer i dag kanskje etter topp i går. Men temper ved siden, så venter på å se temp-stigning der. Anonymkode: 98fb4...144 Noen ganger er det sånn hos meg med Lh topp og, men ikke hver syklus. Kommer sn på hvor sterk streken er den aktuelle morgenen. Vil si terten på cd 22 også er positiv selv om appen sier 0.5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #5922 Del Skrevet 14. mars 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Dette er veldig normalt. Poenget er at man etter første positive test skal regne med at egget slipper 12-36 timer etterpå, uavhengig sv hva de neste dagene med test viser. Så du har nok el ca imorgen, og er 1DPO i overimorgen 🙂 du har størst sjanse til å få til graviditet med å ha hatt sex igår og idag 🙂 Anonymkode: ab433...9b2 Okei, takk for svar 😄 Er ny i dette, men greit å vite at det er normalt! Og også fint for neste syklus og vite at jeg må teste litt hyppigere. Laura80 skrev (16 minutter siden): Noen ganger er det sånn hos meg med Lh topp og, men ikke hver syklus. Kommer sn på hvor sterk streken er den aktuelle morgenen. Vil si terten på cd 22 også er positiv selv om appen sier 0.5 Mulig 0,5 cd22 også var positiv ja! Håper syklusene mine blir litt kortere enn 36 dager etter hvert, men i første omgang er jeg bare glad for å få eggløsning i det hele tatt! Takk for så mye hjelp 🙈 Har jo testet noen måneder, men siden jeg aldri har fått positiv test før var det plutselig mange flere ting å tenke på 😄 Nå er jeg uansett fri for tester, så nå blir det ikke mer testing før neste syklus. Ved mindre man får positiv graviditetstest såklart, ingenting hadde jo vært bedre, er bare veldig innstilt på at det blir å ta litt tid 😄 Anonymkode: 98fb4...144 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 14. mars 2022 #5923 Del Skrevet 14. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Okei, takk for svar 😄 Er ny i dette, men greit å vite at det er normalt! Og også fint for neste syklus og vite at jeg må teste litt hyppigere. Mulig 0,5 cd22 også var positiv ja! Håper syklusene mine blir litt kortere enn 36 dager etter hvert, men i første omgang er jeg bare glad for å få eggløsning i det hele tatt! Takk for så mye hjelp 🙈 Har jo testet noen måneder, men siden jeg aldri har fått positiv test før var det plutselig mange flere ting å tenke på 😄 Nå er jeg uansett fri for tester, så nå blir det ikke mer testing før neste syklus. Ved mindre man får positiv graviditetstest såklart, ingenting hadde jo vært bedre, er bare veldig innstilt på at det blir å ta litt tid 😄 Anonymkode: 98fb4...144 Har sein eggløsning denne mnd jeg og.. forrige mnd var fin; cd 15 og også måneden før; cd 16. tok da vitex. Har tatt vitex denne mnd og men fikk corona på cd 5, og det virket som alt stoppet opp da. Nå merker jeg «ting begynne skje» igjen, men er kommet til cd 19 nå.. og enda ikke positiv eltest … Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #5924 Del Skrevet 14. mars 2022 Laura80 skrev (2 minutter siden): Har sein eggløsning denne mnd jeg og.. forrige mnd var fin; cd 15 og også måneden før; cd 16. tok da vitex. Har tatt vitex denne mnd og men fikk corona på cd 5, og det virket som alt stoppet opp da. Nå merker jeg «ting begynne skje» igjen, men er kommet til cd 19 nå.. og enda ikke positiv eltest … Så kjedelig da! Hører jo at både vaksina og sykdommen kan gi forstyrrelser i menstruasjonssyklus. Håper du får positiv el test snart, og at sykluslengden retter seg opp neste måned 😊 Hvor lenge har dere vært prøvere? Anonymkode: 98fb4...144 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 14. mars 2022 #5925 Del Skrevet 14. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så kjedelig da! Hører jo at både vaksina og sykdommen kan gi forstyrrelser i menstruasjonssyklus. Håper du får positiv el test snart, og at sykluslengden retter seg opp neste måned 😊 Hvor lenge har dere vært prøvere? Anonymkode: 98fb4...144 Ja sykdom kan forsinke eggløsning, tror ikke det er fordi det er covid men mer det at jeg var syk, uansett om det hadde vært covid eller en annen influensa så vil det ofte forsinke el, har merket det før. Kjipt, men tror nok el snart kommer. vi har prøvd over 1,5 år, nærmere to år til sommeren så jeg kjenner jeg har begynner miste håpet… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #5926 Del Skrevet 15. mars 2022 Er denne bare nesten positiv? Har et sterkt håp om at EL skjer nå, da mannen har dradd idag, og vi fikk kun lagt inn aksjer igår. Han er ikke hjemme før på torsdag, og er redd for å miste vinduet vårt kan det hende at denne blir mer positiv idag? Tatt for en halvtime siden, 4 timer siden forrige dobesøk. Synes den ser mer positiv når jeg holder over toppen på kontrollstreken på andre bilde. Er det håp?? Anonymkode: ab433...9b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #5927 Del Skrevet 15. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er denne bare nesten positiv? Har et sterkt håp om at EL skjer nå, da mannen har dradd idag, og vi fikk kun lagt inn aksjer igår. Han er ikke hjemme før på torsdag, og er redd for å miste vinduet vårt kan det hende at denne blir mer positiv idag? Tatt for en halvtime siden, 4 timer siden forrige dobesøk. Synes den ser mer positiv når jeg holder over toppen på kontrollstreken på andre bilde. Er det håp?? Anonymkode: ab433...9b2 Tok en ny test nå som ble positiv, så da er EL på gang innen et døgn🤞🏻 Anonymkode: ab433...9b2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #5928 Del Skrevet 16. mars 2022 God morgen! Er denne testen positiv? Min første graviditetstest... Skulle hatt mensen i går. Er streken for svak? Kan jeg evt få det bekreftet hos legen? Eller er dette ikke en positiv test? Anonymkode: 38015...fdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belsie Skrevet 16. mars 2022 #5929 Del Skrevet 16. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): God morgen! Er denne testen positiv? Min første graviditetstest... Skulle hatt mensen i går. Er streken for svak? Kan jeg evt få det bekreftet hos legen? Eller er dette ikke en positiv test? Anonymkode: 38015...fdc Den der er da vel positiv den? 😊 Det er en egen tråd for tolking av graviditetstester, om du ikke er klar over det 🥰 Denne er for eggløsning sånn egentlig ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #5930 Del Skrevet 16. mars 2022 Belsie skrev (2 minutter siden): Den der er da vel positiv den? 😊 Det er en egen tråd for tolking av graviditetstester, om du ikke er klar over det 🥰 Denne er for eggløsning sånn egentlig ☺️ Se der ja! Så trøtt at jeg ikke fikk med meg det🙈 Takk skal du ha! Anonymkode: 38015...fdc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #5931 Del Skrevet 18. mars 2022 Hadde eggløsning på dag 15 i forrige syklus. Nå er jeg på dag 6 og det har allerede begynt å øke? Kan de være en mulighet for at eggløsningen allerde kommer om noen dager? Har en syklus på 28/29 dager. Anonymkode: 3ff80...405 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #5932 Del Skrevet 18. mars 2022 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Hadde eggløsning på dag 15 i forrige syklus. Nå er jeg på dag 6 og det har allerede begynt å øke? Kan de være en mulighet for at eggløsningen allerde kommer om noen dager? Har en syklus på 28/29 dager. Anonymkode: 3ff80...405 Økning kommer i ny og ne gjennom hele syklusen for de fleste. Du må selvsagt fortsette å teste deg, men mest sannsynlig er det nok bare vanlig variasjon ☺️ Anonymkode: ab433...9b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #5933 Del Skrevet 19. mars 2022 Enig i at de er positiv? Tatt med 2 timers mellomrom 😛 Anonymkode: 658bd...427 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 19. mars 2022 #5934 Del Skrevet 19. mars 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Enig i at de er positiv? Tatt med 2 timers mellomrom 😛 Anonymkode: 658bd...427 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #5935 Del Skrevet 21. mars 2022 Kan eggløsning være rett rundt hjørnet? 🥺 Anonymkode: 184ac...72d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 21. mars 2022 #5936 Del Skrevet 21. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan eggløsning være rett rundt hjørnet? 🥺 Anonymkode: 184ac...72d Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #5937 Del Skrevet 22. mars 2022 Hva betyr en så svak strek på testen?🙈 Anonymkode: d9da0...00c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 22. mars 2022 #5938 Del Skrevet 22. mars 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hva betyr en så svak strek på testen?🙈 Anonymkode: d9da0...00c Ingenting. Annet enn at du Ikke får eggløsning i morgen 😄 nivåene svinger opp og ned og kan være både svake og halvsterke gjennom syklusen inntil de plutselig er Knall positiv og el kommer ila et døgn ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belsie Skrevet 22. mars 2022 #5939 Del Skrevet 22. mars 2022 (endret) Ikke tolkning av eggløsningstest, men jeg spør likevel.. Når man får første positive eggløsningstest på lørdag klokka 12:30 - da har man hatt eggløsning i skrivende stund, sant? Det har ikke noe for seg å legge inn aksjer i kveld liksom? 🧐 Har eggøsningsmurringer enda, men det har jeg i grunnen hatt helt siden positiv eggløsningstest 😝 Jeg kan vel ikke ha eggløsning nå liksom? Kan det være ettermurringer? 😂 Endret 22. mars 2022 av Belsie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 22. mars 2022 #5940 Del Skrevet 22. mars 2022 Belsie skrev (6 minutter siden): Ikke tolkning av eggløsningstest, Men jeg spør likevel.. Når man får første positive eggløsningstest på lørdag klokka 12:30 - da har man hatt eggløsning i skrivende stund, sant? Det har ikke noe for seg å legge inn aksjer i kveld liksom? 🧐 Har eggøsningsmurringer enda, men det har jeg i grunnen hatt helt siden positiv eggløsningstest 😝 Jeg kan vel ikke ha eggløsning nå liksom? Kan det være ettermurringer? 😂 Ja stort sett har man det, så i skrivende stund bør den være ferdig ja. Jeg har ofte ettermurringer selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå