Belsie Skrevet 8. mars 2022 #5901 Del Skrevet 8. mars 2022 Når på dagen er det best å ta LH-tester egentlig, og hvor mange LH-tester er lurt i løpet av en dag? 😊 Til hvilke tidspunkt tester dere? Jeg har pleid å teste én gang rundt klokka 12, men lurer på om jeg skal teste to ganger rundt EL. Hvilke tidspunkt er da lure? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #5902 Del Skrevet 10. mars 2022 Positiv? Anonymkode: dd69f...7fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #5903 Del Skrevet 10. mars 2022 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Positiv? Anonymkode: dd69f...7fe Ikke heeelt, men ville testet ganske hyppig fremover, for det er nok rett før den blir positiv. Om neste test er negativ, ville jeg tenkt at denne var positiv og at lh-toppen kom like etter denne testen. Anonymkode: 98fb4...144 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 10. mars 2022 #5904 Del Skrevet 10. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Positiv? Anonymkode: dd69f...7fe Ja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #5905 Del Skrevet 10. mars 2022 Hva er prinsippet bak at man må vente 3-4 timer med å gå på do før man skal teste? Og er det egentlig 3 eller 4 timer? Leser begge deler. Må så sykt tisse, men det er bare gått 3 timer siden jeg var på do sist. Anonymkode: 98fb4...144 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 10. mars 2022 #5906 Del Skrevet 10. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva er prinsippet bak at man må vente 3-4 timer med å gå på do før man skal teste? Og er det egentlig 3 eller 4 timer? Leser begge deler. Må så sykt tisse, men det er bare gått 3 timer siden jeg var på do sist. Anonymkode: 98fb4...144 Poenget er å ha konsentrert urin. Personlig får jeg positiv test på temmelig utvannet urin så lenge det faktisk er LH stigning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #5907 Del Skrevet 10. mars 2022 Neutral90 skrev (31 minutter siden): Poenget er å ha konsentrert urin. Personlig får jeg positiv test på temmelig utvannet urin så lenge det faktisk er LH stigning. Skjønner Har ikke opplevd å få positiv test enda, selvom jeg har testet en stund. Anonymkode: 98fb4...144 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #5908 Del Skrevet 10. mars 2022 Blir så lei av å aldri få positive tester. Slik har alle syklusene mine sett ut siden jeg sluttet på p-piller i november. Anonymkode: 98fb4...144 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #5909 Del Skrevet 10. mars 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Positiv? Anonymkode: dd69f...7fe Ikke helt enda Anonymkode: 986f8...529 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #5910 Del Skrevet 13. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 10.3.2022 den 19.40): Blir så lei av å aldri få positive tester. Slik har alle syklusene mine sett ut siden jeg sluttet på p-piller i november. Anonymkode: 98fb4...144 Sterkeste testen jeg har fått til nå, tatt i dag Skikkelig spennende å se om jeg faktisk blir å få helt positiv test! Har ikke hatt eggløsning til nå etter prevansjonsslutt. Anonymkode: 98fb4...144 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #5911 Del Skrevet 13. mars 2022 Hjelp til tolkning 🙏🏻 Anonymkode: 3c697...537 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 13. mars 2022 #5912 Del Skrevet 13. mars 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Hjelp til tolkning 🙏🏻 Anonymkode: 3c697...537 Ja ville sagt de er positive Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 13. mars 2022 #5913 Del Skrevet 13. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Sterkeste testen jeg har fått til nå, tatt i dag Skikkelig spennende å se om jeg faktisk blir å få helt positiv test! Har ikke hatt eggløsning til nå etter prevansjonsslutt. Anonymkode: 98fb4...144 Håper den snart er positiv nå. Prøv en ny sent i kveld også nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #5914 Del Skrevet 13. mars 2022 Laura80 skrev (3 timer siden): Håper den snart er positiv nå. Prøv en ny sent i kveld også nå. Dagens tre tester! Trur bare det er dere her inne på forumet som kan forstå min entusiasme for å eggløsning 😅 ENDELIG kan vi og begynne å prøve på ordentlig ☺️ Men, hvorfor registreres testen som high og ikke som peak? Hva skal til for at man får peak? ☺️ Nederste testen er vel positiv sant?? Anonymkode: 98fb4...144 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 13. mars 2022 #5915 Del Skrevet 13. mars 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Dagens tre tester! Trur bare det er dere her inne på forumet som kan forstå min entusiasme for å eggløsning 😅 ENDELIG kan vi og begynne å prøve på ordentlig ☺️ Men, hvorfor registreres testen som high og ikke som peak? Hva skal til for at man får peak? ☺️ Nederste testen er vel positiv sant?? Anonymkode: 98fb4...144 Ja!! Endelig skjer det den er positiv! Er bare å ta bilder 3-4 ganger av samme positive test så skriver appen peak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #5916 Del Skrevet 13. mars 2022 Laura80 skrev (5 minutter siden): Ja!! Endelig skjer det den er positiv! Er bare å ta bilder 3-4 ganger av samme positive test så skriver appen peak Trur kanskje den har ligget litt vel lenge nå til å ta flere bilder, men takk for tips! Skal huske det til neste gang. Ser man kan velge å endre til peak manuelt også. I premom appen står det at sterkeste testen registreres som peak, men er det ikke slik at egget slipper 24-48 timer etter første positive test? Anonymkode: 98fb4...144 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 13. mars 2022 #5917 Del Skrevet 13. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Trur kanskje den har ligget litt vel lenge nå til å ta flere bilder, men takk for tips! Skal huske det til neste gang. Ser man kan velge å endre til peak manuelt også. I premom appen står det at sterkeste testen registreres som peak, men er det ikke slik at egget slipper 24-48 timer etter første positive test? Anonymkode: 98fb4...144 Ja du kan endre selv til peak også. Spiller ingen rolle, du vet jo den er positiv uansett el kommer stort sett rundt 24 timer etter positiv test, tipper eggløsningen din skjer ila morgendagen, evt senest morgen kveld/natt til tirsdag. Vil anbefale sex i kveld så ligger der sperm klar til egget slippes i morgen. Og gjerne sex i morgen kveld også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #5918 Del Skrevet 13. mars 2022 Laura80 skrev (10 minutter siden): Ja du kan endre selv til peak også. Spiller ingen rolle, du vet jo den er positiv uansett el kommer stort sett rundt 24 timer etter positiv test, tipper eggløsningen din skjer ila morgendagen, evt senest morgen kveld/natt til tirsdag. Vil anbefale sex i kveld så ligger der sperm klar til egget slippes i morgen. Og gjerne sex i morgen kveld også. Vi hygget oss nå i ettermiddag, men skal ta en ny runde i morgen ettermiddag/kveld 🙈 Skikkelig spennende dette! Så glad for å endelig få være med på morroa, men er forberedt på det kan ta en stund før spira sitter. Anonymkode: 98fb4...144 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #5919 Del Skrevet 14. mars 2022 Ser ut som jeg har veldig kort lh-topp 🤔 Nå er LH på tur ned etter å være på topp i går kveld. Hadde jeg kun målt på morgenen hadde jeg ikke fanget opp toppen. Er det vanlig å ha så kort topp? Har hatt masse symptomer på eggløsning de siste dagene, så antar el skjer i dag kanskje etter topp i går. Men temper ved siden, så venter på å se temp-stigning der. Anonymkode: 98fb4...144 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #5920 Del Skrevet 14. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ser ut som jeg har veldig kort lh-topp 🤔 Nå er LH på tur ned etter å være på topp i går kveld. Hadde jeg kun målt på morgenen hadde jeg ikke fanget opp toppen. Er det vanlig å ha så kort topp? Har hatt masse symptomer på eggløsning de siste dagene, så antar el skjer i dag kanskje etter topp i går. Men temper ved siden, så venter på å se temp-stigning der. Anonymkode: 98fb4...144 Dette er veldig normalt. Poenget er at man etter første positive test skal regne med at egget slipper 12-36 timer etterpå, uavhengig sv hva de neste dagene med test viser. Så du har nok el ca imorgen, og er 1DPO i overimorgen 🙂 du har størst sjanse til å få til graviditet med å ha hatt sex igår og idag 🙂 Anonymkode: ab433...9b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå