Gå til innhold

Samletråd for tolking av eggløsningstester


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Et spørsmål; jeg har stort sett brukt de fra billigtester (babyplan) og fått mange nesten-positive, mens RFSU har vært totalt blanke. Er babyplan litt unøyaktig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp! Jeg er helt ny på dette og har en helt forskrudd syklus.. Eneste gangene jeg har hatt noe form for blødning regelmessig er ved bruk av p ring..

Nå er jeg såklart uten prevensjon og synes disse testene virker vanskelig å lese av.  Trodde strek betød positiv, men etter å ha lest litt her skjønner jeg at d er små marginer..

Legger ved bilde av test tatt nå også kan dere se de fra de 2 foregår de dager.. Synes den fra i dag er tydelig sterkere..

Hva tenker dere drevne damer? Er de en positiv eller på vei til å bli d? Hva bør vi isåfall gjøre nå ifht sex? Håper på raske svar, så tusen takk på forhånd 😍

IMG_20191130_161723.jpg

Endret av Lykkeliten83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Lykkeliten83 skrev:

Hjelp! Jeg er helt ny på dette og har en helt forskrudd syklus.. Eneste gangene jeg har hatt noe form for blødning regelmessig er ved bruk av p ring..

Nå er jeg såklart uten prevensjon og synes disse testene virker vanskelig å lese av.  Trodde strek betød positiv, men etter å ha lest litt her skjønner jeg at d er små marginer..

Legger ved bilde av test tatt nå også kan dere se de fra de 2 foregår de dager.. Synes den fra i dag er tydelig sterkere..

Hva tenker dere drevne damer? Er de en positiv eller på vei til å bli d? Hva bør vi isåfall gjøre nå ifht sex? Håper på raske svar, så tusen takk på forhånd 😍

IMG_20191130_161723.jpg

Syns den ser positiv ut nå! Hopp i køys i kveld, og i morgen 😄 lykke til! 

Anonymkode: 5236f...a66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Syns den ser positiv ut nå! Hopp i køys i kveld, og i morgen 😄 lykke til! 

Anonymkode: 5236f...a66

Takk for svar 😍Da blir d å kjøre på idag og imorgen.. Flax siden jeg reiser bort mandags morgen og ikke er hjemme før på onsdag igjen 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syns den ser positiv ut nå! Hopp i køys i kveld, og i morgen 😄 lykke til! 

Anonymkode: 5236f...a66

Den er slik idag.. Er d over da? Vanlig at den blir såpass mye svakere under et døgn etterpå? 

IMG_20191201_162652.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er denne positiv da? Må teststreken være like tykk som kontrollstreken også? Synes de ser nesten like sterke ut i allefall.. 

DSC_0014.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kaisamaia skrev:

Er denne positiv da? Må teststreken være like tykk som kontrollstreken også? Synes de ser nesten like sterke ut i allefall.. 

DSC_0014.JPG

Syntes den ser negativ ut, ta ny i kveld og i morgen tidlig😊

Anonymkode: 2054b...3a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lykkeliten83 skrev:

Den er slik idag.. Er d over da? Vanlig at den blir såpass mye svakere under et døgn etterpå? 

IMG_20191201_162652.jpg

Helt vanlig ja😊

Anonymkode: 2054b...3a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syntes den ser negativ ut, ta ny i kveld og i morgen tidlig😊

Anonymkode: 2054b...3a4

Ah, takk. 😊 Får dessverre ikke prøvd noe mer nå da.. Så får bare se om forsøket i går gjør noe utslag likevel. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kaisamaia skrev:

Ah, takk. 😊 Får dessverre ikke prøvd noe mer nå da.. Så får bare se om forsøket i går gjør noe utslag likevel. 😊

Er det den sterkeste du har fått?😊

Anonymkode: 2054b...3a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det den sterkeste du har fått?😊

Anonymkode: 2054b...3a4

Ja. 😊 Og i går var det syklusdag 14 og i dag 15. Varierer den syklusen min, men sist var det 29 dager. Så er det opp til 31-32.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt vanlig ja😊

Anonymkode: 2054b...3a4

Takk 😊Hadde positiv test igår tror jeg, den så jo slik ut og jeg merket d var noe m kroppen min der nede veldig tydelig.. Får håpe sex igår gjorde sitt da😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Kaisamaia skrev:

Ja. 😊 Og i går var det syklusdag 14 og i dag 15. Varierer den syklusen min, men sist var det 29 dager. Så er det opp til 31-32.

Da er nok el rett rundt hjørnet da kanskje, så er nok lurt å kose deg litt ekstra disse dagene😊

Anonymkode: 2054b...3a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er nok el rett rundt hjørnet da kanskje, så er nok lurt å kose deg litt ekstra disse dagene😊

Anonymkode: 2054b...3a4

Det går dessverre ikke, for nå har mannen reist igjen. Får bare krysse fingrene. 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

2 timer siden, Kaisamaia skrev:

Er denne positiv da? Må teststreken være like tykk som kontrollstreken også? Synes de ser nesten like sterke ut i allefall.. 

DSC_0014.JPG

Denne er tydelig negativ. Teststreken er veldig mye svakere enn kontrollstreken, dessverre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, J1994 skrev:

 

Denne er tydelig negativ. Teststreken er veldig mye svakere enn kontrollstreken, dessverre :)

Hmm, okei. 😊 Men vet du om det här noe å si om teststreken er tynnere enn kontrollstreken, så lenge begge er like sterke? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Kaisamaia skrev:

Hmm, okei. 😊 Men vet du om det här noe å si om teststreken er tynnere enn kontrollstreken, så lenge begge er like sterke? 

Nei, det tror jeg ikke. Tror det at hvis teststreken hadde hatt mer farge ville den vært tykkere også :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...