Patriotpaula Skrevet 30. september 2019 #2821 Del Skrevet 30. september 2019 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Denne er vel positiv? Min første el-test. Slutter på p-pillen for 18 dager siden. Fikk noen merkelige småblødninger i uken etter. De siste dagene graviditetstester jeg trodde var postitiv (men var nok skygger). Tok graviditetstest i dag, og synes jeg fikk svak, svak strek der også (eBay-test). Har hatt smerter i magen pluss veldig ømme brystvorter. Pleier ikke å ha det. Tok el-test bare for å sjekke 😂 spiller egentlig ingen rolle, for kjæresten er bortreist i mange uker uansett nå. Håpet var at el hadde vært! (rosa el-test, blå graviditetstest) Anonymkode: 72cad...74e Absolutt positiv El-test Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J1994 Skrevet 30. september 2019 #2822 Del Skrevet 30. september 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Denne er vel positiv? Min første el-test. Slutter på p-pillen for 18 dager siden. Fikk noen merkelige småblødninger i uken etter. De siste dagene graviditetstester jeg trodde var postitiv (men var nok skygger). Tok graviditetstest i dag, og synes jeg fikk svak, svak strek der også (eBay-test). Har hatt smerter i magen pluss veldig ømme brystvorter. Pleier ikke å ha det. Tok el-test bare for å sjekke 😂 spiller egentlig ingen rolle, for kjæresten er bortreist i mange uker uansett nå. Håpet var at el hadde vært! (rosa el-test, blå graviditetstest) Anonymkode: 72cad...74e EL-testen er soleklart positiv Kan også skimte noe på graviditetstesten, men har ikke erfaring med den type test, så vil ikke uttale meg for verken det ene eller andre Men syntes kanskje det er vel tidlig med positiv graviditetstest så kort tid etter ppilleslutt? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #2823 Del Skrevet 30. september 2019 1 time siden, J1994 skrev: EL-testen er soleklart positiv Kan også skimte noe på graviditetstesten, men har ikke erfaring med den type test, så vil ikke uttale meg for verken det ene eller andre Men syntes kanskje det er vel tidlig med positiv graviditetstest så kort tid etter ppilleslutt? 🤔 Kan hende det er for tidlig 😊 har ikke testet etter el før nå. Sluttet midt i brettet, om det skulle ha noe å si. Men tenkte kanskje man kunne få el ganske rett etter slutt. Rettere sagt: jeg håpet at el skulle komme kjapt, siden vi visste kjæresten skulle bort (offshore) 🙊 Har ikke så mye peiling enda. Ble litt spontant bestemt, og så er jeg jo utålmodig allerede 😂 Anonymkode: 72cad...74e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J1994 Skrevet 30. september 2019 #2824 Del Skrevet 30. september 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan hende det er for tidlig 😊 har ikke testet etter el før nå. Sluttet midt i brettet, om det skulle ha noe å si. Men tenkte kanskje man kunne få el ganske rett etter slutt. Rettere sagt: jeg håpet at el skulle komme kjapt, siden vi visste kjæresten skulle bort (offshore) 🙊 Har ikke så mye peiling enda. Ble litt spontant bestemt, og så er jeg jo utålmodig allerede 😂 Anonymkode: 72cad...74e Godt spørsmål 🙈 Jeg selv sluttet i midten av Mai ifjor og fikk igjen mensen i slutten av Juni, og tenkte det var "normal tid" etter hormonprevansjon 😛 Hvis jeg hadde vært deg og hadde vært i tvil angående den graviditetstesten, hadde jeg tatt en digital, så hadde jeg fått det svart på hvitt Typisk med positiv eggløsningstest (hvis det er EL og ikke graviditet den har slått ut på) når typen er borte 😫 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #2825 Del Skrevet 30. september 2019 20 minutter siden, J1994 skrev: Godt spørsmål 🙈 Jeg selv sluttet i midten av Mai ifjor og fikk igjen mensen i slutten av Juni, og tenkte det var "normal tid" etter hormonprevansjon 😛 Hvis jeg hadde vært deg og hadde vært i tvil angående den graviditetstesten, hadde jeg tatt en digital, så hadde jeg fått det svart på hvitt Typisk med positiv eggløsningstest (hvis det er EL og ikke graviditet den har slått ut på) når typen er borte 😫 Har nok bare antatt at det går an siden man KAN bli gravid av å glemme p-piller feks. Da må man jo ha en eggløsning også 😊 Jeg får teste med graviditetstest når de kommer i posten 😄 og ja, det er skikkelig kjipt at han er borte. Kan bli laaaange prøverunder når han sannsynligvis vil være borte 50% av mine eggløsninger! Anonymkode: 72cad...74e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duckly Skrevet 30. september 2019 #2826 Del Skrevet 30. september 2019 Hei! Første måned med el-tester her 👌 er i dag på syklusdag 14, vil dere si at denne er positiv eller at det er rett rundt hjørnet? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netteflette Skrevet 30. september 2019 #2827 Del Skrevet 30. september 2019 32 minutter siden, duckly skrev: Hei! Første måned med el-tester her 👌 er i dag på syklusdag 14, vil dere si at denne er positiv eller at det er rett rundt hjørnet? 🤔 Vil si positiv, syns strekene har lik styrke☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duckly Skrevet 30. september 2019 #2828 Del Skrevet 30. september 2019 1 time siden, Netteflette skrev: Vil si positiv, syns strekene har lik styrke☺️ Takk for svar! ikke så lett å tolke disse strekene, blir så usikker 😅 satser på positiv! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #2829 Del Skrevet 3. oktober 2019 Tok to på samme urin. Nærmer det seg? Anonymkode: 251ee...a55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 3. oktober 2019 #2830 Del Skrevet 3. oktober 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tok to på samme urin. Nærmer det seg? Anonymkode: 251ee...a55 Ser sånn ut 👌🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J1994 Skrevet 3. oktober 2019 #2831 Del Skrevet 3. oktober 2019 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tok to på samme urin. Nærmer det seg? Anonymkode: 251ee...a55 Absolutt Hadde dette vært mine tester, hadde jeg testet både morgen og kveld nå for å være helt sikker på at jeg får en positiv test Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J1994 Skrevet 6. oktober 2019 #2832 Del Skrevet 6. oktober 2019 Er vel ikke der heelt enda, men lov å håpe de første dagene nå 🤞 Er på syklusdag 18 i dag, usikker på syklusens lengde, da jeg ikke har kommet i stabil syklus igjen etter MA. Får teste i kveld også, for å ikke gå glipp av lh-toppen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #2833 Del Skrevet 6. oktober 2019 Betyr dette at eggløsning er rett rundt hjørnet, eller at det har vært? Første gangen jeg prøver slike tester.. Anonymkode: 1d2f6...70b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #2834 Del Skrevet 6. oktober 2019 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Betyr dette at eggløsning er rett rundt hjørnet, eller at det har vært? Første gangen jeg prøver slike tester.. Anonymkode: 1d2f6...70b Det går ikke an å si utifra en test. Anonymkode: cbeec...4d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J1994 Skrevet 6. oktober 2019 #2835 Del Skrevet 6. oktober 2019 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Betyr dette at eggløsning er rett rundt hjørnet, eller at det har vært? Første gangen jeg prøver slike tester.. Anonymkode: 1d2f6...70b Helt umulig å vite, kan være både før og etter Hvilken syklusdag er du på og hvor lang syklus pleier du å ha? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #2836 Del Skrevet 6. oktober 2019 2 minutter siden, J1994 skrev: Helt umulig å vite, kan være både før og etter Hvilken syklusdag er du på og hvor lang syklus pleier du å ha? Okay, er på dag 16. Pleier å ha en syklus på 32-33 dager Anonymkode: 1d2f6...70b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #2837 Del Skrevet 6. oktober 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Okay, er på dag 16. Pleier å ha en syklus på 32-33 dager Anonymkode: 1d2f6...70b Da har nok ikke eggløsning vært. Fortsett å teste. Anonymkode: cbeec...4d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 6. oktober 2019 #2838 Del Skrevet 6. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Okay, er på dag 16. Pleier å ha en syklus på 32-33 dager Anonymkode: 1d2f6...70b Jeg har lik sykluslengde som deg, har EL stort sett mellom CD21-24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J1994 Skrevet 6. oktober 2019 #2839 Del Skrevet 6. oktober 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Okay, er på dag 16. Pleier å ha en syklus på 32-33 dager Anonymkode: 1d2f6...70b Fortsett å teste, du har sannsynligvis ikke hatt EL enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J1994 Skrevet 7. oktober 2019 #2840 Del Skrevet 7. oktober 2019 Positiv eller rett før? Legger også ved bilde av begge testene fra i går (morgen og kveld). Den blir iallefall sterkere 👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå