AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #2661 Del Skrevet 1. august 2019 Den digitale fra clearblue er den avanserte med to hormoner. Den har blinket i 4 dager, men nå i kveld ble smilefjeset konstant 😊 men strimmelen er jo ikke helt positiv?! Hva betyr dette tro? Anonymkode: 8a00d...8fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Traktorkusken Skrevet 1. august 2019 #2662 Del Skrevet 1. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Den digitale fra clearblue er den avanserte med to hormoner. Den har blinket i 4 dager, men nå i kveld ble smilefjeset konstant 😊 men strimmelen er jo ikke helt positiv?! Hva betyr dette tro? Anonymkode: 8a00d...8fb Da min var sånn nesten positiv på strimmelen, så viste det seg at jeg var gravid. Prøv å ta en G-test om 1 ukes tid❤️ Min eggløsningstest var veldig sterk dpo 4/5/6/7/8/9 helt til jeg fikk positiv graviditetstest🙈 da ble eggløsningstesten gradvis positiv helt til dagene over forventet mens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Traktorkusken Skrevet 1. august 2019 #2663 Del Skrevet 1. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Den digitale fra clearblue er den avanserte med to hormoner. Den har blinket i 4 dager, men nå i kveld ble smilefjeset konstant 😊 men strimmelen er jo ikke helt positiv?! Hva betyr dette tro? Anonymkode: 8a00d...8fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Traktorkusken Skrevet 1. august 2019 #2664 Del Skrevet 1. august 2019 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #2665 Del Skrevet 1. august 2019 29 minutter siden, Traktorkusken skrev: Da min var sånn nesten positiv på strimmelen, så viste det seg at jeg var gravid. Prøv å ta en G-test om 1 ukes tid❤️ Min eggløsningstest var veldig sterk dpo 4/5/6/7/8/9 helt til jeg fikk positiv graviditetstest🙈 da ble eggløsningstesten gradvis positiv helt til dagene over forventet mens Tror nok ikke jeg er gravid. Hadde mensen for to uker siden og tydligvis har jeg eggløsning i dag? Eller i morgen? Eller hva mener du?😇 Anonymkode: 8a00d...8fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #2666 Del Skrevet 1. august 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror nok ikke jeg er gravid. Hadde mensen for to uker siden og tydligvis har jeg eggløsning i dag? Eller i morgen? Eller hva mener du?😇 Anonymkode: 8a00d...8fb Ikke hør på Traktorkusken, hun bare babler. Jeg ville stolt på den digitale hvis jeg var deg, så eggløsning skjer nok i morgen 😊💕 Anonymkode: cbeec...4d1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #2667 Del Skrevet 1. august 2019 40 minutter siden, Traktorkusken skrev: Da min var sånn nesten positiv på strimmelen, så viste det seg at jeg var gravid. Prøv å ta en G-test om 1 ukes tid❤️ Min eggløsningstest var veldig sterk dpo 4/5/6/7/8/9 helt til jeg fikk positiv graviditetstest🙈 da ble eggløsningstesten gradvis positiv helt til dagene over forventet mens Du babler. Og slutt å spamme ned med alle de testene dine. Tror hele forumet har fått de trykt opp i trynet en haug med ganger. Anonymkode: cbeec...4d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #2668 Del Skrevet 1. august 2019 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du babler. Og slutt å spamme ned med alle de testene dine. Tror hele forumet har fått de trykt opp i trynet en haug med ganger. Anonymkode: cbeec...4d1 Liker hvordan du prøver å backe deg selv opp. Feigt. Anonymkode: edad4...ac6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Traktorkusken Skrevet 1. august 2019 #2669 Del Skrevet 1. august 2019 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror nok ikke jeg er gravid. Hadde mensen for to uker siden og tydligvis har jeg eggløsning i dag? Eller i morgen? Eller hva mener du?😇 Anonymkode: 8a00d...8fb Trudde du hadde fått positiv eller veldig sterk strek etter bekrefta eggløsningstest, min feil😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Traktorkusken Skrevet 1. august 2019 #2670 Del Skrevet 1. august 2019 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du babler. Og slutt å spamme ned med alle de testene dine. Tror hele forumet har fått de trykt opp i trynet en haug med ganger. Anonymkode: cbeec...4d1 Du up-voter seg selv, hva er det du prøver på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Traktorkusken Skrevet 1. august 2019 #2671 Del Skrevet 1. august 2019 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du babler. Og slutt å spamme ned med alle de testene dine. Tror hele forumet har fått de trykt opp i trynet en haug med ganger. Anonymkode: cbeec...4d1 Har ALDRI lagt de ut her på denne tråden noen gang. Slutt å tro du kan komme her og være «politi» og bestemme hva andre kan legge ut eller ikke. Irriterende. Jeg svarte på noe hun ville ha svar på, noe jeg misforsto og trodde hun hadde hatt eggløsning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #2672 Del Skrevet 1. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ikke hør på Traktorkusken, hun bare babler. Jeg ville stolt på den digitale hvis jeg var deg, så eggløsning skjer nok i morgen 😊💕 Anonymkode: cbeec...4d1 Takk! Målte nå 3 timer senere og den ble utvilsomt veldig positiv 😄❤️ 3 timer i forskjell på disse to Anonymkode: 8a00d...8fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sekundærinfertil Skrevet 4. august 2019 #2673 Del Skrevet 4. august 2019 Positiv? eller kan den bli enda sterkere i fargen? Altså i morgen typ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #2674 Del Skrevet 4. august 2019 48 minutter siden, sekundærinfertil skrev: Positiv? eller kan den bli enda sterkere i fargen? Altså i morgen typ? Ikke helt positiv, men nærmer seg nok Anonymkode: 119b5...507 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #2675 Del Skrevet 4. august 2019 Er det nesten like før den blir positiv? Anonymkode: 2989a...c89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #2676 Del Skrevet 4. august 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det nesten like før den blir positiv? Anonymkode: 2989a...c89 Ja, ikke lenge til Anonymkode: 79d6a...3de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #2677 Del Skrevet 6. august 2019 Tenkte å begynne med testing denne mnd. Ser at det er anbefalt å teste til samme tid hver dag, jeg jobber turnus slik at det blir nærmest umulig for meg. Ser også at det er enkelte som tester flere ganger om dagen, så da spiller det egentlig ikke noen rolle om jeg tester til samme tid eller ikke? Så lenge jeg tester innenfor 24 timer slik at jeg ikke "går glipp" av eggløsningen? Hvilke tester anbefaler dere? Ser mange sliter med å tolke strimlene, men kunne tenkt meg å samle dem opp på et ark for å få oversikt (sett litt for mye på YouTube, hehe). Samtidig så vil jo digital gi en ganske klar beskjed om den er positiv eller ikke. Så vanskelig å bestemme seg.. Anonymkode: 9d55e...217 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J1994 Skrevet 6. august 2019 #2678 Del Skrevet 6. august 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Tenkte å begynne med testing denne mnd. Ser at det er anbefalt å teste til samme tid hver dag, jeg jobber turnus slik at det blir nærmest umulig for meg. Ser også at det er enkelte som tester flere ganger om dagen, så da spiller det egentlig ikke noen rolle om jeg tester til samme tid eller ikke? Så lenge jeg tester innenfor 24 timer slik at jeg ikke "går glipp" av eggløsningen? Hvilke tester anbefaler dere? Ser mange sliter med å tolke strimlene, men kunne tenkt meg å samle dem opp på et ark for å få oversikt (sett litt for mye på YouTube, hehe). Samtidig så vil jo digital gi en ganske klar beskjed om den er positiv eller ikke. Så vanskelig å bestemme seg.. Anonymkode: 9d55e...217 Jeg testet med strimler fra babyplan, da jeg ønsket å teste hele syklusen pga.ustabil syklus, og redd for å gå glipp av eggløsningen hvis jeg startet testingen for tidlig og avsluttet før EL, eller begynte å teste for sent og gikk glipp av EL. Da kunne jeg hamstre tester siden det er billigere jo flere du kjøper Har selv derfor ikke erfaring med de digitale. Jeg jobber også turnus, men testet alltid på morgenurin, enten jeg stod opp kl. 06.00 før tidligvakt eller jeg stod opp 10/11-tiden fordi jeg kunne sove lengre. Morgenurin er vel morgenurin? Hvis jeg så at testen en morgen begynte å nærme seg positiv, testet jeg også om kvelden, men passet da på å ikke drikke noe/holde meg unna toalettet på ca.4t Bare hugs på at en eggløsningstest bare gir et hint om at eggløsningen kommer til å skje, men ikke at egget faktisk slapp, da kan jeg anbefale å måle basaltemperaturen i tillegg, så vil du få det bekreftet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #2679 Del Skrevet 6. august 2019 Er denne positiv?🙏🏼 Anonymkode: a1b93...b80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puffy123 Skrevet 7. august 2019 #2680 Del Skrevet 7. august 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Er denne positiv?🙏🏼 Anonymkode: a1b93...b80 Ikke helt, men kanskje innen et par timer? Test igjen når du våkner i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå