Melus Skrevet 5. november 2023 #7221 Del Skrevet 5. november 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Fram til EL går mine også litt opp og ned ... Variasjon mellom 0,1-0,5 er heilt vanlig i tida før for meg. Eg tenker det er ingen grunn til å tenke noko er gale. Kor lange sykluser har du vanligvis? Anonymkode: a417c...afe Okei, da fortsetter jeg bare å teste. Syklusene er mellom 26 og 30 dager, ikke 100% regelmessige, men stort sett 29/30 dager. AnonymBruker skrev (10 timer siden): Tok ein screenshot her, dog ikkje med ein test. Men ser du T og C der eg ringa rundt? Appen prøver å plassere dei automatisk, men tidvis kommer den og ligger feil i forhold til test- og kontrollstreken. Det vil gi feil tall, Sidan den leser av feil plass. Du kan trykke på T eller C og dra sidelengs slik dei havner på riktig plass, og dermed gir riktig tall. Iallefall om du bruker manuell bildetakning, usikker på om du gjer det samme når du bruker automatisk. Hjalp det? Anonymkode: a417c...afe Takk, da forstår jeg! Har allerede testet i dag og kastet den, så får gjøre det i morgen. Den var negativ i dag også, men bittelitt sterkere strek enn i går. Er på syklusdag 15 da, så eggløsning bør vel skje snart hvis det skjer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #7222 Del Skrevet 5. november 2023 52 minutter siden, Melus said: Okei, da fortsetter jeg bare å teste. Syklusene er mellom 26 og 30 dager, ikke 100% regelmessige, men stort sett 29/30 dager. Takk, da forstår jeg! Har allerede testet i dag og kastet den, så får gjøre det i morgen. Den var negativ i dag også, men bittelitt sterkere strek enn i går. Er på syklusdag 15 da, så eggløsning bør vel skje snart hvis det skjer.. Kan trøste deg med at eg har ein sønn som vart unnfanga med EL dag 30-ish.. så ikkje stress, test og følg med, og med ein ganske regelmessig syklus så er det ingen grunn til å tenke at du ikkje har EL. Lykke til! Anonymkode: a417c...afe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #7223 Del Skrevet 5. november 2023 Får dere svake streker også helt utenom ELperioden? Anonymkode: 55dfb...6e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #7224 Del Skrevet 5. november 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Får dere svake streker også helt utenom ELperioden? Anonymkode: 55dfb...6e8 Ja, det er helt vanlig Anonymkode: bbc41...e3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #7225 Del Skrevet 5. november 2023 Testen ble slik etter en halvtimes tid. Negativ? Anonymkode: 6c783...594 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #7226 Del Skrevet 5. november 2023 9 minutter siden, AnonymBruker said: Testen ble slik etter en halvtimes tid. Negativ? Anonymkode: 6c783...594 Den kan ikke leses av etter en halvtime. Den må leses av innen angitt tid. Hvis ikke kan det gi falskt svar. Anonymkode: bbc41...e3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dårligpåbrukernavn Skrevet 5. november 2023 #7227 Del Skrevet 5. november 2023 (endret) . Endret 5. november 2023 av dårligpåbrukernavn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #7228 Del Skrevet 5. november 2023 24 minutter siden, dårligpåbrukernavn said: Negativ eller positiv? Negativ Anonymkode: bbc41...e3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 5. november 2023 #7229 Del Skrevet 5. november 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Kan trøste deg med at eg har ein sønn som vart unnfanga med EL dag 30-ish.. så ikkje stress, test og følg med, og med ein ganske regelmessig syklus så er det ingen grunn til å tenke at du ikkje har EL. Lykke til! Anonymkode: a417c...afe Takk ❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #7230 Del Skrevet 6. november 2023 Synes den teststreken er ganske så sterk? den var veldig mye svakere (nesten usynlig) for 2 dager siden Anonymkode: 444a8...b62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #7231 Del Skrevet 6. november 2023 9 minutter siden, AnonymBruker said: Synes den teststreken er ganske så sterk? den var veldig mye svakere (nesten usynlig) for 2 dager siden Anonymkode: 444a8...b62 Teststeken er ikke spesielt sterk. Den er negativ Anonymkode: bbc41...e3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 7. november 2023 #7232 Del Skrevet 7. november 2023 Ser det ut som eggløsning nærmer seg nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 7. november 2023 #7233 Del Skrevet 7. november 2023 Vet at den fremdeles er negativ, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #7234 Del Skrevet 7. november 2023 5 minutter siden, Melus said: Vet at den fremdeles er negativ, altså. De svinger ofte litt opp og ned gjennom syklusen. De gjorde ihvertfall det på meg Anonymkode: bbc41...e3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #7235 Del Skrevet 7. november 2023 Enig med den over. Ingen spesiell grunn å tenke snart, men kanskje... Mine går litt opp og ned mellom 0,1 og 0,4 før toppen kjem. Når toppen kjem, så er du ikkje i tvil! Anonymkode: a417c...afe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #7236 Del Skrevet 7. november 2023 Men test i ettermiddag om du trur noko skjer, eg får iallefall oftast den første positive på ettermiddagen. Anonymkode: a417c...afe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 7. november 2023 #7237 Del Skrevet 7. november 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Men test i ettermiddag om du trur noko skjer, eg får iallefall oftast den første positive på ettermiddagen. Anonymkode: a417c...afe Testet igjen nå. Den stiger i det minste! Dette er første syklusen jeg tester, så alt er veldig uvant. Får teste igjen i ettermiddag/kveld da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HeleneHS Skrevet 7. november 2023 #7238 Del Skrevet 7. november 2023 Tolkning av denne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ttcnummer2 Skrevet 7. november 2023 #7239 Del Skrevet 7. november 2023 HeleneHS skrev (4 timer siden): Tolkning av denne? Jeg vil si positiv, hvis ikke veldig nærme positiv! Fikk min positiv idag og den ser sånn ut ⬇️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 8. november 2023 #7240 Del Skrevet 8. november 2023 Betyr dette at jeg har eggløsning i dag? Eller i morgen? Hvor lenge varer eggløsningen, eller hvor lenge lever egget? Vi har ingen mulighet for samleie i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå