Laura80 Skrevet 5. juni 2022 #6101 Del Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hei, er det noen her som har opplevd at LH går veldig opp og ned før EL? er på CD 11 i dag Anonymkode: 89c16...905 Tja, men også at de ser ut som dine, dvs sterkere (men negative) og så enda mer negative igjen og så sterkere igjen etter hvert, for så bli helt positiv. At de kan vingle opp og ned før de blir positive. Ville ikke tolket testene dine som om du har hatt el, dag 8 er ekstremt tidlig og vil gi en dårlig eggløsning fordi egget ikke ville være godt nok modnet eller slimhinnen godt nok oppbygget. Men også fordi 0.33 ikke er spesielt høyt, den er også negativ selv om den er sterkere enn 0.17. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #6102 Del Skrevet 5. juni 2022 Vil bare si en ting til alle som tester for EL og blir skuffet. Jeg testet flere ganger men fikk aldri positiv EL test, men ble gravid alikevel. Så bare ha sex uansett og ikke gi opp håpet helt! Anonymkode: 35df4...38b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #6103 Del Skrevet 5. juni 2022 Laura80 skrev (58 minutter siden): Tja, men også at de ser ut som dine, dvs sterkere (men negative) og så enda mer negative igjen og så sterkere igjen etter hvert, for så bli helt positiv. At de kan vingle opp og ned før de blir positive. Ville ikke tolket testene dine som om du har hatt el, dag 8 er ekstremt tidlig og vil gi en dårlig eggløsning fordi egget ikke ville være godt nok modnet eller slimhinnen godt nok oppbygget. Men også fordi 0.33 ikke er spesielt høyt, den er også negativ selv om den er sterkere enn 0.17. Så godt å høre, regns med at d ikke var noe positivt enda - men ble litt redd for at dette tydet på at EL ikke kommer til å komme😅 Anonymkode: 89c16...905 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #6104 Del Skrevet 8. juni 2022 Hei dere! Jeg har korte LH-topper (typ maks noen timer). Har begynt å bruke Clearblue digital denne måneden (skal ha EL en gang rundt imorgen/til helga hvis jeg har rett). Det står man bare trenger å teste en gang per dag og at den plukker opp mer enn strimler. Mtp så kort LH-topp vil den kunne plukke opp en LH-topp da? Noen med erfaringer? Så langt har jeg bare en tom sirkel.. Anonymkode: ad3ee...9db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #6105 Del Skrevet 9. juni 2022 Har jeg el? eller snart? - kan jeg begynne å ha sex fra i dag? Anonymkode: 89c16...905 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 10. juni 2022 #6106 Del Skrevet 10. juni 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Har jeg el? eller snart? - kan jeg begynne å ha sex fra i dag? Anonymkode: 89c16...905 Ja det tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haapefull Skrevet 13. juni 2022 #6107 Del Skrevet 13. juni 2022 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 13. juni 2022 #6108 Del Skrevet 13. juni 2022 Haapefull skrev (8 timer siden): Ja positiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym3940 Skrevet 14. juni 2022 #6109 Del Skrevet 14. juni 2022 Er denne positiv? Den er ikke like fyldig som teststrek men likevel sterk i fargen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 14. juni 2022 #6110 Del Skrevet 14. juni 2022 Anonym3940 skrev (1 time siden): Er denne positiv? Den er ikke like fyldig som teststrek men likevel sterk i fargen. Ja det mener jeg ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym3940 Skrevet 14. juni 2022 #6111 Del Skrevet 14. juni 2022 Laura80 skrev (3 timer siden): Ja det mener jeg ☺️ Ok takk for svar! Så gøy :) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #6112 Del Skrevet 15. juni 2022 Er denne positiv? 🤭 Er på første runde med letrozole, CD 15. Anonymkode: d9da0...00c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessiekd Skrevet 15. juni 2022 #6113 Del Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Er denne positiv? 🤭 Er på første runde med letrozole, CD 15. Anonymkode: d9da0...00c Ja ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #6114 Del Skrevet 15. juni 2022 Tessiekd skrev (33 minutter siden): Ja ☺️ Babyplan testen også? 🤭 Anonymkode: d9da0...00c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessiekd Skrevet 16. juni 2022 #6115 Del Skrevet 16. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Babyplan testen også? 🤭 Anonymkode: d9da0...00c Ja jeg ville ihvertfall tolket den som positiv ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roffhvit Skrevet 17. juni 2022 #6116 Del Skrevet 17. juni 2022 Hei! Dette er min første ordentlige syklus etter en MA, som varte i 4 mnd ca. Har derfor må tracket min nye syklus nøye, med et ønske om å se at den er stabil igjen slik som de en gang var før jeg ble gravid for over 6 mdn siden. hva tenker dere om den siste prøven? Den er kanskje ikke helt positiv enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
s0la Skrevet 17. juni 2022 #6117 Del Skrevet 17. juni 2022 1 hour ago, Roffhvit said: Hei! Dette er min første ordentlige syklus etter en MA, som varte i 4 mnd ca. Har derfor må tracket min nye syklus nøye, med et ønske om å se at den er stabil igjen slik som de en gang var før jeg ble gravid for over 6 mdn siden. hva tenker dere om den siste prøven? Den er kanskje ikke helt positiv enda? Er den tatt i dag? Jeg ville testa igjen senere og eventuelt også kveld hvis den ikke blir positiv for den ser ganske sterk ut! Ikke positiv, men nært. Min så helt likens ut i morges, så jeg skal teste igjen rundt 12. 😃 Har du forresten noe symptomer på EL også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roffhvit Skrevet 17. juni 2022 #6118 Del Skrevet 17. juni 2022 s0la skrev (20 minutter siden): Er den tatt i dag? Jeg ville testa igjen senere og eventuelt også kveld hvis den ikke blir positiv for den ser ganske sterk ut! Ikke positiv, men nært. Min så helt likens ut i morges, så jeg skal teste igjen rundt 12. 😃 Har du forresten noe symptomer på EL også? Den er tatt i morges ja😄da får jeg ta en ny test om ikke så lenge! I følge Flo-appen skal eggløsning skje rundt disse dager også, så det stemmer jo bra med «stigende» tester. Så vi har vært proaktive med å legge inn litt aksjer de siste dagene. Har noen svake murringer, men det har jeg hatt litt av og på den siste uken. Økt utflod. Ikke sett eggløsningsslimet enda, har kunne sett det tidligere. Hva med deg?😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roffhvit Skrevet 17. juni 2022 #6119 Del Skrevet 17. juni 2022 Roffhvit skrev (1 time siden): Den er tatt i morges ja😄da får jeg ta en ny test om ikke så lenge! I følge Flo-appen skal eggløsning skje rundt disse dager også, så det stemmer jo bra med «stigende» tester. Så vi har vært proaktive med å legge inn litt aksjer de siste dagene. Har noen svake murringer, men det har jeg hatt litt av og på den siste uken. Økt utflod. Ikke sett eggløsningsslimet enda, har kunne sett det tidligere. Hva med deg?😊 Tatt en ny test nå. Nå kan man vel si at denne er positiv?😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 17. juni 2022 #6120 Del Skrevet 17. juni 2022 Roffhvit skrev (25 minutter siden): Tatt en ny test nå. Nå kan man vel si at denne er positiv?😊 Positiv den😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå