Gå til innhold

Samletråd for tolking av eggløsningstester


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hej, 

Jag er helt ny med tester. 

Er den positiv eller fortsatt negativ?

20220527_104409.jpg

Anonymkode: 37022...791

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hej, 

Jag er helt ny med tester. 

Er den positiv eller fortsatt negativ?

20220527_104409.jpg

Anonymkode: 37022...791

Positiv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, 

hva tror dere om disse? 
Torsdagens test var for øvrig enda svakere enn lørdagens. Fredagens sterkest; men ikke positiv? Kan jeg anta at EL er i dag/morgen basert på dette?🙈😅

959C7899-3F4A-4219-8929-FCA03EB9AE37.jpeg

Anonymkode: d3945...a72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenker vi om denne? Negativ eller nesten positiv? 😅 ny til el testing.. kanskje ta en ny ikveld? 

752066B0-B4FF-46BC-BF3A-43D97BCA0E49.jpeg

Anonymkode: a3111...4c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hva tenker vi om denne? Negativ eller nesten positiv? 😅 ny til el testing.. kanskje ta en ny ikveld? 

752066B0-B4FF-46BC-BF3A-43D97BCA0E49.jpeg

Anonymkode: a3111...4c0

Ikke positiv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! 
 

Har dere opplevd at eggløsning ikke kommer i løpet av en mnd? Første gang jeg ikke har fått fast smilefjes på clearblue sine tester og lurer da på om jeg ikke har hatt eggløsning denne mnd?😱

Endret av Heiheigra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heiheigra skrev (8 timer siden):

Hei! 
 

Har dere opplevd at eggløsning ikke kommer i løpet av en mnd? Første gang jeg ikke har fått fast smilefjes på clearblue sine tester og lurer da på om jeg ikke har hatt eggløsning denne mnd?😱

Jeg har ikke opplevd at den Ikke kommer MEN har opplevd mange ganger at den kommer ufattelig sent, så sent som over dag 30! Da blir også mensen tilsvarende sen, dvs etter eggløsning kommer alltid mensen min etter 14 dager. Så blir lange sykluser da. Men den kommer alltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laura80 skrev (4 timer siden):

Jeg har ikke opplevd at den Ikke kommer MEN har opplevd mange ganger at den kommer ufattelig sent, så sent som over dag 30! Da blir også mensen tilsvarende sen, dvs etter eggløsning kommer alltid mensen min etter 14 dager. Så blir lange sykluser da. Men den kommer alltid.

Okei, så da burde jeg egentlig bare fortsette å teste?

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heiheigra skrev (2 timer siden):

Okei, så da burde jeg egentlig bare fortsette å teste?

 

Ja jeg må teste ganske lenge enkelte sykluser :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heiheigra skrev (På 30.5.2022 den 11.59):

Okei, så da burde jeg egentlig bare fortsette å teste?

 

Ville gjort det! 
jeg har det helt likt akkurat nå! 
 

Har hatt blinkende smiley siden fredag, og den blinket idag også.. cd 15 idag.

Når jeg tok den ut igjen av testen idag så så kanskje strekene nesten positiv ut, så kanskje jeg bør teste igjen senere i kveld eller iallefall i morgen. 
 

Jeg hadde tydeligvis også veldig forsinket eggløsning i april, for da ble jeg gravid, og vi hadde kun sex på syklus dag 21. (endte i kjemisk)

Pleier ha syklus på 26-28 dager. Håper ikke den begynner å klusse nå.. aldri slitt med uregelmessig syklus tidligere. Men uansett, test videre..

Anonymkode: 0baa1...80e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde fått positiv gravidtest, men mista 4+5 ca, da blødningen kom ihvertfall. Spotta igår(slutten på blødningene) el smerter og disse testene idag og igår: 

Er det kroppen som spiller meg ett pluss eller kan det faktisk være at jeg nå, 5 dager etter aborten, har eggløsning? 🤷🏼‍♀️ 

 

Screenshot_20220601_154427.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner EL å nærme seg? - er på dag 8. Pleier ikke å få det så tidlig ( har gått på enkel dose på Letrozol for å booste EL)

image.thumb.jpeg.e10407a51ad8b212a3d723a8be6e5379.jpeg

image.thumb.jpeg.b2f7e5ba6f55b8778b3237a143fb73db.jpeg

 

Anonymkode: 89c16...905

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Marihøna* skrev (22 timer siden):

Hadde fått positiv gravidtest, men mista 4+5 ca, da blødningen kom ihvertfall. Spotta igår(slutten på blødningene) el smerter og disse testene idag og igår: 

Er det kroppen som spiller meg ett pluss eller kan det faktisk være at jeg nå, 5 dager etter aborten, har eggløsning? 🤷🏼‍♀️ 

 

Screenshot_20220601_154427.jpg

Men disse er jo ikke positive ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Begynner EL å nærme seg? - er på dag 8. Pleier ikke å få det så tidlig ( har gått på enkel dose på Letrozol for å booste EL)

image.thumb.jpeg.e10407a51ad8b212a3d723a8be6e5379.jpeg

image.thumb.jpeg.b2f7e5ba6f55b8778b3237a143fb73db.jpeg

 

Anonymkode: 89c16...905

Ikke godt å vite. Mine kan svinge raskt eller ikke så hos meg ville Ikke disse nødvendigvis betydd at el var like om hjørnet :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laura80 skrev (28 minutter siden):

Ikke godt å vite. Mine kan svinge raskt eller ikke så hos meg ville Ikke disse nødvendigvis betydd at el var like om hjørnet :) 

forstår, er bare veldig sjokka - Pleier ikke få EL før syklusdag 20-25. 

Anonymkode: 89c16...905

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laura80 skrev (2 timer siden):

Men disse er jo ikke positive ?

Gikk nok litt fort for seg når jeg skrev det. Det jeg mente var om det er mulig eggløsning er på vei allerede nå, eller om det er kroppen som tuller? Pleier ikke å få sånne streker som det før rett før eller etter eggløsning 🤔

Vet det beste er å bare vente å se, men greit å høre erfaringer også fra noen som kanskje har opplevd det samme 🤷🏼‍♀️

Endret av *Marihøna*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er den 29. mai om kvelden positiv eller bare jeg som er for optimistisk? 😅 synes strekene var ganske like på den🙈

05418B02-A9F6-4D07-92CB-3212D9BE30D4.jpeg

Anonymkode: a3111...4c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Marihøna* skrev (14 timer siden):

Gikk nok litt fort for seg når jeg skrev det. Det jeg mente var om det er mulig eggløsning er på vei allerede nå, eller om det er kroppen som tuller? Pleier ikke å få sånne streker som det før rett før eller etter eggløsning 🤔

Vet det beste er å bare vente å se, men greit å høre erfaringer også fra noen som kanskje har opplevd det samme 🤷🏼‍♀️

Ok. Kroppen har alltid lh så man får jo alltid to streker. Jeg har sånne når som helst utenom el, men vi kan jo være forskjellige, så vet ikke :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Er den 29. mai om kvelden positiv eller bare jeg som er for optimistisk? 😅 synes strekene var ganske like på den🙈

05418B02-A9F6-4D07-92CB-3212D9BE30D4.jpeg

Anonymkode: a3111...4c0

Ja vil kalle 29 positiv :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, er det noen her som har opplevd at LH går veldig opp og ned før EL? 

er på CD 11 i dag

image.thumb.jpeg.58d714d1004933f421ad2a30231e80e2.jpeg

Anonymkode: 89c16...905

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...