AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #3201 Del Skrevet 15. januar 2020 49 minutter siden, Loveandrespect skrev: Ser du dårlig? Mann ser at de ikke er "helt like" men mann ser tydelig at det er to streker der som nesten er like sterke spessielt den øverste og den fjerde på rekka øverst. ergo ts kan vel få lov og spørre uten frekke svar tilbake det kan jo hende det er første gangen hun tester med EL test?! Makan! Nei ser ikke dårlig, derfor ser jeg at ingen av de er positive. Streken skal være minst like sterk som kontrollstreken, ikke nesten. Anonymkode: 29868...784 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loveandrespect Skrevet 15. januar 2020 #3202 Del Skrevet 15. januar 2020 7 minutter siden, AnonymBruker said: Nei ser ikke dårlig, derfor ser jeg at ingen av de er positive. Streken skal være minst like sterk som kontrollstreken, ikke nesten. Anonymkode: 29868...784 Ja det vet jeg også du trenger ikke og kommentere mer. ts sier at de er sterkere i virkeligheten og at hun har testet på nytt og fått positivt. Dessuten går det ann og skrive det på en vanlig måte uten og dra det frem på en ufin frekk måte og si "du ser vel tydelig?" du vet ingenting hvordan testene ser ut i virkeligheten og du vet heller ingenting om ts er ny i og teste med EL tester. Da kan du vel formulere deg på en vennelig voksen måte istedenfor og være frekk og ufin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #3203 Del Skrevet 15. januar 2020 7 minutter siden, Loveandrespect skrev: Ja det vet jeg også du trenger ikke og kommentere mer. ts sier at de er sterkere i virkeligheten og at hun har testet på nytt og fått positivt. Dessuten går det ann og skrive det på en vanlig måte uten og dra det frem på en ufin frekk måte og si "du ser vel tydelig?" du vet ingenting hvordan testene ser ut i virkeligheten og du vet heller ingenting om ts er ny i og teste med EL tester. Da kan du vel formulere deg på en vennelig voksen måte istedenfor og være frekk og ufin? Ok, men da ser jeg ærlig talt ikke poenget med å vise et bilde og spørre, om bildet ikke gjenspeiler det virkelige resultatet. Jeg svarte utifra hva jeg så på bilde. Du er den eneste i tråden som har svart ja, ergo du leser el testen uriktig. En test er enten positiv eller negativ, hverken nesten eller litt positiv. Sorry, ser ikke hva det er å bli fornærmet for. Anonymkode: 29868...784 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loveandrespect Skrevet 15. januar 2020 #3204 Del Skrevet 15. januar 2020 5 minutter siden, AnonymBruker said: Ok, men da ser jeg ærlig talt ikke poenget med å vise et bilde og spørre, om bildet ikke gjenspeiler det virkelige resultatet. Jeg svarte utifra hva jeg så på bilde. Du er den eneste i tråden som har svart ja, ergo du leser el testen uriktig. En test er enten positiv eller negativ, hverken nesten eller litt positiv. Sorry, ser ikke hva det er å bli fornærmet for. Anonymkode: 29868...784 Måten du formulerte deg på ved og si "du ser vel tydelig selv" jeg tålker det som en ufin måte og skrive på! Ergo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #3205 Del Skrevet 15. januar 2020 7 minutter siden, Loveandrespect skrev: Måten du formulerte deg på ved og si "du ser vel tydelig selv" jeg tålker det som en ufin måte og skrive på! Ergo Ja, det er tydelig utifra bilde at kontrollstreken er sterkest på alle testene. Men tOlk i vei du, gidder ikke diskutere med noen som feiltolker. Anonymkode: 29868...784 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loveandrespect Skrevet 15. januar 2020 #3206 Del Skrevet 15. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ja, det er tydelig utifra bilde at kontrollstreken er sterkest på alle testene. Men tOlk i vei du, gidder ikke diskutere med noen som feiltolker. Anonymkode: 29868...784 det går ann og skrive ting på en litt finere måte du ser vel virkelig det?! Jeg misstolker ingenting men det virker som om du gjør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2020 #3207 Del Skrevet 20. januar 2020 Appen har notert seg at eg hadde eggløsning på cd 7, er det i det heile tatt mulig? Syns det var rart at det skal komme ei eggløsning så tidlig. Men det skal og seiast at syklusen min er litt all over the place. Så vidt eg har blødning når eg har mens. Og vist et egg slapp på cd7, og vi hadde sex cd9, er det fortsatt sjangs for graviditet? Anonymkode: f9316...63a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2020 #3208 Del Skrevet 20. januar 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Appen har notert seg at eg hadde eggløsning på cd 7, er det i det heile tatt mulig? Syns det var rart at det skal komme ei eggløsning så tidlig. Men det skal og seiast at syklusen min er litt all over the place. Så vidt eg har blødning når eg har mens. Og vist et egg slapp på cd7, og vi hadde sex cd9, er det fortsatt sjangs for graviditet? Anonymkode: f9316...63a Nei. Egget må befruktes innen 12-24 timer etter det har sluppet, ellers går det tilgrunne. Anonymkode: 693fe...62d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2020 #3209 Del Skrevet 20. januar 2020 21 minutter siden, AnonymBruker said: Nei. Egget må befruktes innen 12-24 timer etter det har sluppet, ellers går det tilgrunne. Anonymkode: 693fe...62d Men er det mulig at egget ikkje slapp og at det kommer en lh-økning til seinare i syklusen? Cd7 er jo veldig tidlig, kan ikkje skjønne at det er normalt. Anonymkode: f9316...63a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestalinn Skrevet 20. januar 2020 #3210 Del Skrevet 20. januar 2020 Vil dere si den sterkeste av siste testene er helt positiv eller ikke? Har litt tidligere eggløsning enn vanlig ut i fra disse strimmeltestene, så føler kroppen lurer meg litt denne syklusen 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snurk Skrevet 20. januar 2020 #3211 Del Skrevet 20. januar 2020 5 minutter siden, Vestalinn skrev: Vil dere si den sterkeste av siste testene er helt positiv eller ikke? Har litt tidligere eggløsning enn vanlig ut i fra disse strimmeltestene, så føler kroppen lurer meg litt denne syklusen 😅 Ville helt klart tolket den som positiv 😊👌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestalinn Skrevet 20. januar 2020 #3212 Del Skrevet 20. januar 2020 2 minutter siden, snurk skrev: Ville helt klart tolket den som positiv 😊👌 Så bra Får se hva tempen sier fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2020 #3213 Del Skrevet 20. januar 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei. Egget må befruktes innen 12-24 timer etter det har sluppet, ellers går det tilgrunne. Anonymkode: 693fe...62d Burde man ha samleie når strekene er sterkest eller når den har blitt negativ igjen? Anonymkode: 27cfb...8eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2020 #3214 Del Skrevet 20. januar 2020 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Burde man ha samleie når strekene er sterkest eller når den har blitt negativ igjen? Anonymkode: 27cfb...8eb De sier helst 2-3 dager før positiv test, dagen med positiv også dagen etter positiv om du orker. Da har dere lagt inn 100% med arbeid hvertfall. Vet mange blir gravide bare ved å ha samleie 1 gang noen dager før, eller på EL dagen. Jeg har EL få timer etter positiv test, har kun positiv test i et par timer så for å være sikker ville jeg hvertfall hatt det på dagen med positiv test. Anonymkode: 87ece...fa7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2020 #3215 Del Skrevet 20. januar 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: De sier helst 2-3 dager før positiv test, dagen med positiv også dagen etter positiv om du orker. Da har dere lagt inn 100% med arbeid hvertfall. Vet mange blir gravide bare ved å ha samleie 1 gang noen dager før, eller på EL dagen. Jeg har EL få timer etter positiv test, har kun positiv test i et par timer så for å være sikker ville jeg hvertfall hatt det på dagen med positiv test. Anonymkode: 87ece...fa7 Okei, takk for svar jeg hadde positiv test i 3 dager vi la inn godt arbeid de dagene men kan ikke helt huske om vi gjorde det den dagen den viste negativ🙈 da var det vanlige arbeidsdager og vi var slitne:( men håper vi klarte det😁 Anonymkode: 27cfb...8eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2020 #3216 Del Skrevet 20. januar 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Men er det mulig at egget ikkje slapp og at det kommer en lh-økning til seinare i syklusen? Cd7 er jo veldig tidlig, kan ikkje skjønne at det er normalt. Anonymkode: f9316...63a Jeg fikk positiv el test den 13 desember, men da har ikke kroppen klart å slippe egget, så fikk eggløsning den 25 desember (klart positiv test) og nå er jeg gravid. Så det er håp, bare lytt til kroppen!😊 Er forresten 12-36 timer etter positiv test, ikke 24, så man har litt lengre tid på seg. Men tryggeste er at det allerede ligger NON sædceller på lir og venter oppi der😊 Anonymkode: 2054b...3a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #3217 Del Skrevet 21. januar 2020 Kunne denne vært positiv hvis tisset mitt hadde vært «eldre» enn 2,5 time?🙈 Tatt nå og er 2,5 time siden jeg tissa Anonymkode: 27cfb...8eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #3218 Del Skrevet 21. januar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kunne denne vært positiv hvis tisset mitt hadde vært «eldre» enn 2,5 time?🙈 Tatt nå og er 2,5 time siden jeg tissa 665 kB · 0 nedlastinger Anonymkode: 27cfb...8eb Kunne kanskje vært bittelitt, men det er nok ubetydelig lite. 😊 Anonymkode: 2054b...3a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #3219 Del Skrevet 21. januar 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kunne kanskje vært bittelitt, men det er nok ubetydelig lite. 😊 Anonymkode: 2054b...3a4 Okei🤗 Anonymkode: 27cfb...8eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #3220 Del Skrevet 21. januar 2020 Er på CD 15 men blør enda, er det vits å begynne med el tester? Blør lite altså ( holder med truseinnlegg) men bruker letrozol og regnet med el på CD 14 ca 😳 Erfaring? Anonymkode: 18377...cbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå