Gå til innhold

Samletråd for tolking av eggløsningstester


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser ut som det kan nærme seg veldig! Den er nok rett rundt hjørnet. 

Anonymkode: 70873...6a7

Viste seg at jeg er gravid og har hatt eggløsning, uten positiv eggløsningstest🙈testet i dag😳

Anonymkode: a91d1...78d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har de siste to dagene sett en veldig svak skyggestrek der el-streken skal komme. Er dette et tegn på at det kan være en eggløsning i anmarsj? 

Anonymkode: e1156...829

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Viste seg at jeg er gravid og har hatt eggløsning, uten positiv eggløsningstest🙈testet i dag😳

Anonymkode: a91d1...78d

Ja, jeg tenkte på det idet jeg trykte sendt - at eggløsningen kan jo ha vært og at du er gravid :) Gratulerer så mye! ❤️ 

Anonymkode: 70873...6a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg tenkte på det idet jeg trykte sendt - at eggløsningen kan jo ha vært og at du er gravid :) Gratulerer så mye! ❤️ 

Anonymkode: 70873...6a7

Tusen takk!❤️

Anonymkode: a91d1...78d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den med sterkest strek er fra i dag tidlig. Den andre er fra i ettermiddag/kveld. 

Er den fra i dag tidlig positiv? Og, er kvaliteten dårlig på RFSU? Var de eneste de hadde inne på apoteket. Skal kalkulere innsett i naturlig syklus, og er litt fortvilet over så vagt svar på testene. Setter ovitrelle nå, så har kanskje ikke så mye å bety?

Folikkel var 16 mm på ul i gårmorges. Ved positiv el-test sist fryseforsøk, var folikkel 18 mm. 

BDCE7DBE-DA06-4973-A921-CA8007B649DD.jpeg

0A6C1076-1B19-4216-8E28-50DDACBD0F47.jpeg

Anonymkode: 75e10...fc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den med sterkest strek er fra i dag tidlig. Den andre er fra i ettermiddag/kveld. 

Er den fra i dag tidlig positiv? Og, er kvaliteten dårlig på RFSU? Var de eneste de hadde inne på apoteket. Skal kalkulere innsett i naturlig syklus, og er litt fortvilet over så vagt svar på testene. Setter ovitrelle nå, så har kanskje ikke så mye å bety?

Folikkel var 16 mm på ul i gårmorges. Ved positiv el-test sist fryseforsøk, var folikkel 18 mm. 

BDCE7DBE-DA06-4973-A921-CA8007B649DD.jpeg

0A6C1076-1B19-4216-8E28-50DDACBD0F47.jpeg

Anonymkode: 75e10...fc8

Disse er negative

Anonymkode: 693fe...62d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Tiiiiny skrev:

Egt ikke el før om 7 dager (cd 13 i dag) har langsyklus, tror dere el kommer tidligere denne mnd?

20200222_205623.jpg

Denne er negativ. Så vanskelig å si om den blir positiv i morgen eller om en uke 

Anonymkode: 693fe...62d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er vel negativ? Denne testen ble tatt imorges og er mye sterkere enn de testene jeg tok på fredag og igår. Tester ca. 2 ganger om dagen. Flere som opplever "nesten positive" EL tester en stund før EL? 

IMG_20200223_101045.jpg

Anonymkode: 36c20...892

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne er vel negativ? Denne testen ble tatt imorges og er mye sterkere enn de testene jeg tok på fredag og igår. Tester ca. 2 ganger om dagen. Flere som opplever "nesten positive" EL tester en stund før EL? 

IMG_20200223_101045.jpg

Anonymkode: 36c20...892

Negativ. Jeg hadde også stigende styrke når jeg testet etter El. Vet du ca når den er? Ser ut som den er nesten positiv så ville testet i kveld og i morgen ja :) vil tro den er rett rundt hjørnet :)

Anonymkode: 78adf...c79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Negativ. Jeg hadde også stigende styrke når jeg testet etter El. Vet du ca når den er? Ser ut som den er nesten positiv så ville testet i kveld og i morgen ja :) vil tro den er rett rundt hjørnet :)

Anonymkode: 78adf...c79

Jeg er usikker. Sliter med ustabil syklus dessverre. Men ifølge Flo appen så skal jeg ha den på onsdag. Jeg reiser ifm jobb fra imorgen tidlig til tirsdag kveld - så håper at det drøyer litt til 😅 Får ikke mulighet til å teste ofte der heller. Men jeg får teste ikveld og se hvordan jeg ligger an 😊

Anonymkode: 36c20...892

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde en annen test enn billig strimlene jeg vanligvis bruker. Denne er vel på kanten til positiv? 🤔

IMG_20200224_094101.jpg

Anonymkode: 36c20...892

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geirfuglen
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Prøvde en annen test enn billig strimlene jeg vanligvis bruker. Denne er vel på kanten til positiv? 🤔

IMG_20200224_094101.jpg

Anonymkode: 36c20...892

Jeg ville gått for den som positiv. Tror jeg aldri har hatt sterkere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prøvde en annen test enn billig strimlene jeg vanligvis bruker. Denne er vel på kanten til positiv? 🤔

IMG_20200224_094101.jpg

Anonymkode: 36c20...892

Jeg ville prøvd å ta en ny en i kveld å se om den blir sterkere 🙂

Anonymkode: f53a9...0a6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne la jeg inn i premom appen og fikk "low" på - men føler at denne er t.o.m enda sterkere enn testen jeg la ut igår 🤔 Denne testen er tatt nå btw. Men kan vel anse den og som positiv? 😅

IMG_20200225_074130.jpg

Anonymkode: 36c20...892

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Denne la jeg inn i premom appen og fikk "low" på - men føler at denne er t.o.m enda sterkere enn testen jeg la ut igår 🤔 Denne testen er tatt nå btw. Men kan vel anse den og som positiv? 😅

IMG_20200225_074130.jpg

Anonymkode: 36c20...892

Enig den ser posetiv ut🙂 jeg tok en test fra eveline som så ut som posetiv men kom på lav på appen, men babyplan testen som jg tok samtidig var helt klart posetiv, så vet ikke helt hvordan man skal tolke den 😅

Anonymkode: f53a9...0a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig den ser posetiv ut🙂 jeg tok en test fra eveline som så ut som posetiv men kom på lav på appen, men babyplan testen som jg tok samtidig var helt klart posetiv, så vet ikke helt hvordan man skal tolke den 😅

Anonymkode: f53a9...0a6

Nei sant 😅 Jeg føler det er best å bruke babyplan strimlene fordi de er enklere å tolke. Får ta en digital test når jeg kommer hjem ikveld 😬 Og hvis en strimmel er negativ imorgen så vet jeg iallefall at EL har skjedd 😊

Anonymkode: 36c20...892

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...