Rikke87 Skrevet 9. januar 2017 #401 Del Skrevet 9. januar 2017 Sluttet å blø for 3 dager siden, hadde da menstrasjon i 9 dager! Aldri skjedd før... trudde jeg var gravid da jeg fikk svak positiv på cb. Men så i dag fikk jeg denne. Noe på gang allerede ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rikke87 Skrevet 9. januar 2017 #402 Del Skrevet 9. januar 2017 (endret) Denne er tatt med urin ca 10 min etter men med en annen test Endret 9. januar 2017 av Rikke87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 9. januar 2017 #403 Del Skrevet 9. januar 2017 Synes at de ser positive ut @Rikke87 Snodig at det skal bli positivt så kjapt dog?!? Ta en GT for å være sikker på at det ikke var en lengre spotting du hadde sist nå? Sånn just in case.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rikke87 Skrevet 9. januar 2017 #404 Del Skrevet 9. januar 2017 Synes det var litt tidlig når jeg ikke skal ha eggløsning før om 5 dager ca. Men deler noen bilder av gt test for 1,5 uke siden og et som er tatt nå. Blødde lite i 9 dager i mellom. På 2 av gt skal det være kryss og den ene er cb early og bare være en strek. Noen som ser eller har jeg blitt blind 😂😂 får bare vente å se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 9. januar 2017 #405 Del Skrevet 9. januar 2017 Man kan få positive eltester ved svangerskap, men da burde hcgtestene også vært positive. Syns cb ser negativ ut. Vent et par dager og test igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hege899 Skrevet 9. januar 2017 #406 Del Skrevet 9. januar 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #407 Del Skrevet 9. januar 2017 21 minutter siden, Hege899 skrev: Veldig negativ. Streken skal være like sterk eller sterkere som kontrollstreken Anonymkode: 1c9ec...96c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rikke87 Skrevet 9. januar 2017 #408 Del Skrevet 9. januar 2017 Men disse er positive ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 9. januar 2017 #409 Del Skrevet 9. januar 2017 Den siste er iallfall positiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruccula Skrevet 10. januar 2017 #410 Del Skrevet 10. januar 2017 (endret) Dette er dag 12 morngen. Det er første skikkelige syklus etter spontanabort. Jeg forventer positiv test i morgen? Hva tror dere? Det jeg synes er så rart er at jeg pleide ikke å få positive el tester før dag 16-17 før SA'ene. Det er veldig merkelig med så sterk test på dag 12 for meg Jeg har forøvrig ikke el slim Endret 10. januar 2017 av Ruccula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2017 #411 Del Skrevet 10. januar 2017 3 minutter siden, Ruccula skrev: Dette er dag 12 morngen. Det er første skikkelige syklus etter spontanabort. Jeg forventer positiv test i morgen? Hva tror dere? Det jeg synes er så rart er at jeg pleide ikke å få positive el tester før dag 16-17 før SA'ene. Det er veldig merkelig med så sterk test på dag 12 for meg Tenker at negativ er negativ. Test de neste dagene, godt mulig det drøyer til 16-17 før den blir positiv, uansett ikke uvanlig at syklusen er litt forstyrret flere mnd etter abort om du får positiv alt i morgen. Lykke til! Anonymkode: bc053...6a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruccula Skrevet 10. januar 2017 #412 Del Skrevet 10. januar 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenker at negativ er negativ. Test de neste dagene, godt mulig det drøyer til 16-17 før den blir positiv, uansett ikke uvanlig at syklusen er litt forstyrret flere mnd etter abort om du får positiv alt i morgen. Lykke til! Anonymkode: bc053...6a9 Takk for svar mine el tester er veldig svake til vanlig og nå fikk de en plutselig oppsving, så det skjer jo ett eller annet hormonelt. Men jeg har ingen andre tegn til at el nærmer seg....el slim kåthet osv.. Er nok litt ustabiøt system fortsatt ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2017 #413 Del Skrevet 10. januar 2017 Den nederste er fra i dag, ovenfor er det to fra i går, deretter to fra dagen før og så en for hver dag dagene før. Den jeg tok i gårkveld var endelig litt sterkere enn de andre så tenkte at nå skjer det noe her, men så var ny test svakere igjen i dagtidlig. Er på syklusdag 17 i dag. Kan EL ha vært i natt? Eller kan den fortsatt komme selv om testen var svakere igjen? Anonymkode: 3cc00...6cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rikke87 Skrevet 10. januar 2017 #414 Del Skrevet 10. januar 2017 Dette er mine e tester du siste 3 dagene etter mens? Den første er ny av grønn og rosa. Strekene har vært like sterke som test streken men nå er di gamle å tørket ut. Men ser dagens forsatt positiv. ? Så mange like tester. 😓😅 blir ikke helt klok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2017 #415 Del Skrevet 10. januar 2017 1 time siden, Rikke87 skrev: Dette er mine e tester du siste 3 dagene etter mens? Den første er ny av grønn og rosa. Strekene har vært like sterke som test streken men nå er di gamle å tørket ut. Men ser dagens forsatt positiv. ? Så mange like tester. 😓😅 blir ikke helt klok Har du ikke tatt gt idag da? Anonymkode: 1c9ec...96c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rikke87 Skrevet 10. januar 2017 #416 Del Skrevet 10. januar 2017 Vært å kjøpt nå 😱🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2017 #417 Del Skrevet 10. januar 2017 56 minutter siden, Rikke87 skrev: Vært å kjøpt nå 😱🙈 Så spennende! Krysser fingrene for positiv test hos deg Anonymkode: 1c9ec...96c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rikke87 Skrevet 11. januar 2017 #418 Del Skrevet 11. januar 2017 Klarte ikke å vente med å ta den å var så lite urin at jeg trur rfs testen ble litt ødelagt eller ikke gyldig. Usikker jeg., ømme pupper og super trøtt og livmortappen er høyt oppe og lukket. Vente noen dager å ta en ny g test. Den grønne er g test. Den rosa og den andre er el test. Tok bilde av den rosa før den var ferdig så den ble positiv den å. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #419 Del Skrevet 11. januar 2017 Hva tror dere? Positiv? Det er dag 13 Anonymkode: 3ec2a...fe5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 11. januar 2017 #420 Del Skrevet 11. januar 2017 Ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå