Gå til innhold

Samletråd for tolking av eggløsningstester


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner meg ikke helt på disse testene. CD14 er tatt i dag, og det ser ut som jeg nærmer meg noe (jeg har antatt å ha eggløsning i morgen eller mandag). Samtidig viser clearblue (tatt CD13) negativ og veldig svak strek. Noen som vet hvorfor, eller kan si om CD 14 er positiv?

IMG_2912.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok, takk. Den er tatt tidlig på morgenen, så skal teste igjen i ettermidag og i kveld. Men det er vel ingen grunn til å vente med å prøve? Heller før enn for sent😂

 

Hvorfor skriver du "blir den positiv"? Er det ikke naturlig å tro at noe skjer snart siden streken brått ble mørkere, eller er det feil? 

Endret av mariefie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At man har en lh økning betyr ikke at den vil øke nok til at egget slippes. Det kan jo ikke jeg vite, derfor dersom. 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk maksimal fertilitet på denne her nå. 9 dager siden første menstruasjon. Kontrollstreken som kun vises, er det noe galt med testen??

IMG_1468.JPG

Anonymkode: a28bd...5e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enn nå, fortsatt ikke? Synes disse strimlene er så håpløse. De fra billigtest med de "tykke" strekene er lettere å tyde...🙈IMG_2919.JPG 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, mariefie skrev:

Enn nå, fortsatt ikke? Synes disse strimlene er så håpløse. De fra billigtest med de "tykke" strekene er lettere å tyde...🙈

Syns den siste er like sterk, eller ørlite sterkere enn kontrollstreken. Usikker.

Anonymkode: bc053...6a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man tror man har positiv billigtest så kontrollsjekker man med digital. Mulig at cd 14 er positiv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Jeg tok akkurat første billigtest som er klart sterkere enn kontrollstreken! Skal teste med digital i kveld! 👏🏻👏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har like sterk strek på eggløsningstesten, men fortsatt null smilefjes på clearblue! Tok to graviditetstester, og disse er vel positive?!?😱😱 kan jeg være gravid, og at det gir utslag på billigtest sine eggløsningstester, men ikke clear blue sine?

IMG_2924.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, mariefie skrev:

Jeg har like sterk strek på eggløsningstesten, men fortsatt null smilefjes på clearblue! Tok to graviditetstester, og disse er vel positive?!?😱😱 kan jeg være gravid, og at det gir utslag på billigtest sine eggløsningstester, men ikke clear blue sine?

IMG_2924.JPG

Fnis..gratulerer så masse:fnise: 

Anonymkode: bc053...6a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! 

Jeg skal begynne med EL tester neste syklus, hvis det ikke klaffer nå :-) 

Tok denne i dag, da jeg bare ville teste( fikk i posten i dag, klarte ikke å holde meg) I følge apper osv så hadde jeg EL i går. Har syklus på 31 dager. Testen er jo tydelig negativ :-) Men det jeg lurer på, hvilken dag skal jeg begynne å teste på? I neste syklus :) Skal også begynne å tempe. Men har bare 13 tester. 

IMG_4692.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skulle hatt mensen for 5 - 6 dager siden. Vi har prøvd i noen måneder nå, men har ikke testet før denne måneden (har alltid ventet for å se om mensen kommer først) 

Brystene mine har vært veldig ømme den siste uka, men ingen blødning. Bestilte 5 pk med tester fra babyplan. Tok én i dag. Den viste positivt og jeg tok to til 😅 

Kan jeg stole på disse testene? Har lest at de kan vise falsk positiv..

IMG_4360.JPG

Anonymkode: b6ed0...604

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Silfen skrev:

De er jo ekstremt positive. 

Ja, jeg ser at de er veldig tydelige (selvom jeg ikke har brukt disse testene før)

Blir bare så skeptisk siden jeg aldri har brukt disse, også leser jeg negative ting om at testene viser falsk positivt 😕 

Anonymkode: b6ed0...604

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...