Gå til innhold

Samletråd for tolking av eggløsningstester


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen av de er positive.. Mn ser stigning.. Tipper du får positiv imorgen eller på torsdag :) ville hoppet til køys ikveld itilfelde den er positiv imorgen. 

Anonymkode: 1c9ec...96c

Så sykt merkelig, for testen jeg tok i morges klokken 7,virket mye svakere !! Skjønner ingenting ☹️️ For meg virker det som om el kan ha vært i går? Men at jeg kanskje knipset bilde for tidlig? Eller? Med tanke på at den er svakere i morges? 

IMG_2694.JPG

Anonymkode: fde3f...66c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så sykt merkelig, for testen jeg tok i morges klokken 7,virket mye svakere !! Skjønner ingenting ☹️️ For meg virker det som om el kan ha vært i går? Men at jeg kanskje knipset bilde for tidlig? Eller? Med tanke på at den er svakere i morges? 

IMG_2694.JPG

Anonymkode: fde3f...66c

Hmm.. Du har ikke testen ifra igår liggende enda da? Så ser du forskjellen på de når den ufra idag også er helt tørket inn :) 

Anonymkode: 1c9ec...96c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hmm.. Du har ikke testen ifra igår liggende enda da? Så ser du forskjellen på de når den ufra idag også er helt tørket inn :) 

Anonymkode: 1c9ec...96c

Nei, har kastet de :( leste at etter 5 minutter skal man ikke lese av testen😅 Det kan vel ikke være at jeg ikke har hatt el vel?☹️️ Mulig jeg tok bilde i dårlig lys også, årh nå ble jeg litt små fortvila :( utifra de murringene og tester fra Igår så tenker jeg at den må jo ha funnet sted i går ? Siden den idag viste svakere? For meg så den positiv ut Igår, men er jo ikke lett å vite med de der testene. Tenk om jeg ikke har hatt el da? Tenker å ta en til etter jobb i dag jeg bare for å se..

Anonymkode: fde3f...66c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, har kastet de :( leste at etter 5 minutter skal man ikke lese av testen😅 Det kan vel ikke være at jeg ikke har hatt el vel?☹️️ Mulig jeg tok bilde i dårlig lys også, årh nå ble jeg litt små fortvila :( utifra de murringene og tester fra Igår så tenker jeg at den må jo ha funnet sted i går ? Siden den idag viste svakere? For meg så den positiv ut Igår, men er jo ikke lett å vite med de der testene. Tenk om jeg ikke har hatt el da? Tenker å ta en til etter jobb i dag jeg bare for å se..

Anonymkode: fde3f...66c

Kan være du hadde det igår ja. Ville testen ikveld evt imorgen tidlig, ser du at den bare blir svakere og svakere så hadde jeg regnet med st den var igår :) 

husk å ikke tisse på 4 timer før du tester da :) 

Anonymkode: 1c9ec...96c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, har kastet de :( leste at etter 5 minutter skal man ikke lese av testen😅 Det kan vel ikke være at jeg ikke har hatt el vel?☹️️ Mulig jeg tok bilde i dårlig lys også, årh nå ble jeg litt små fortvila :( utifra de murringene og tester fra Igår så tenker jeg at den må jo ha funnet sted i går ? Siden den idag viste svakere? For meg så den positiv ut Igår, men er jo ikke lett å vite med de der testene. Tenk om jeg ikke har hatt el da? Tenker å ta en til etter jobb i dag jeg bare for å se..

Anonymkode: fde3f...66c

Jeg må bare si at smertene kommer før egget slipper hos meg og blir borte når det har slippet. Det kan hende du enda ikke har hatt EL? Test morgen og kveld en stund til er mitt tips:)

Anonymkode: 31103...009

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, har kastet de :( leste at etter 5 minutter skal man ikke lese av testen😅 Det kan vel ikke være at jeg ikke har hatt el vel?☹️️ Mulig jeg tok bilde i dårlig lys også, årh nå ble jeg litt små fortvila :( utifra de murringene og tester fra Igår så tenker jeg at den må jo ha funnet sted i går ? Siden den idag viste svakere? For meg så den positiv ut Igår, men er jo ikke lett å vite med de der testene. Tenk om jeg ikke har hatt el da? Tenker å ta en til etter jobb i dag jeg bare for å se..

Anonymkode: fde3f...66c

Hadde dere sex i går da? 
Ha sex i dag og bare for å være sikker ;)

 

Og dersom du ikke har hatt EL så har dere i allefall hatt det gøy likevel :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan være du hadde det igår ja. Ville testen ikveld evt imorgen tidlig, ser du at den bare blir svakere og svakere så hadde jeg regnet med st den var igår :) 

husk å ikke tisse på 4 timer før du tester da :) 

Anonymkode: 1c9ec...96c

Ja,  får gjøre det! Takk for tips! Aksjer er lagt inn uansett så 😜 Kanskje legge inn noen aksjer i dag og for sikkerhetsskyld! Hehe😜

Anonymkode: fde3f...66c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må bare si at smertene kommer før egget slipper hos meg og blir borte når det har slippet. Det kan hende du enda ikke har hatt EL? Test morgen og kveld en stund til er mitt tips:)

Anonymkode: 31103...009

Hmm, blir en smule stresset nå🙄 Skal ikke være lett dette her,har hvertfall lagt inn godt med aksjer I helgen😜 Men siden jeg hadde litt små murringer Igår, så skulle man vel tro at det var Igår el fant sted? Med tanke på at testen i morges var svakere ? Hva tenker du? Jeg får ta en test senere i dag og en i morgen tidlig for å se. Blir den bare svakere og svakere er det vel ingen tvil om at el må ha vært i går? Kan hvertfall ikke ha gått glipp av el? 

Kan det være jeg ikke hadde el? Men da hadde vel ikke testene blitt så sterke?  

Anonymkode: fde3f...66c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, tr.heimspia83 skrev:

Hadde dere sex i går da? 
Ha sex i dag og bare for å være sikker ;)

 

Og dersom du ikke har hatt EL så har dere i allefall hatt det gøy likevel :bolledeig:

La inn noen aksjer på morgene før jobb Igår faktisk 😜 Så vi må jo ha klart å treffe el isåfall! Får teste senere i dag og i morgen å se om den bare blir svakere og svakere nå, isåfall er det vel ikke noe tvil om at el må ha vært i går? 😅

Anonymkode: fde3f...66c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, tr.heimspia83 skrev:

Ja! 

er helt i sjokk! Har ikke hatt mensen på over 1 år, gått på provera, femar og metformin og nå er den endelig positiv :o satt ut haha

Anonymkode: f14b2...9e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

er helt i sjokk! Har ikke hatt mensen på over 1 år, gått på provera, femar og metformin og nå er den endelig positiv :o satt ut haha

Anonymkode: f14b2...9e2

:hoppendeglad: SÅ gøy da! 

 

Nå er det bare en ting som gjelder ;) Kosen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, tr.heimspia83 skrev:

:hoppendeglad: SÅ gøy da! 

 

Nå er det bare en ting som gjelder ;) Kosen! 

ja :laugh:
haha ja, gubben har vært på jakttur hele helgen, så var bare helt tilfelle at jeg tok en test idag! Så nå er det bare å kjøre på. håpe ikke sjangsen er over :)

Anonymkode: f14b2...9e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

ja :laugh:
haha ja, gubben har vært på jakttur hele helgen, så var bare helt tilfelle at jeg tok en test idag! Så nå er det bare å kjøre på. håpe ikke sjangsen er over :)

Anonymkode: f14b2...9e2

Siste runde vi prøvde oss (og spiren satt, dessverre endte i en SA) så hadde vi ikke noe sex før positiv EL test... 
Og det gikk fint det ;)

Sånn rent optimalt er det jo best å fyre løs dagen før, men den testen indikerer jo bare at egget vil slippe innen 24-48 timer eller noe... Så det går nok skal du se ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, tr.heimspia83 skrev:

Siste runde vi prøvde oss (og spiren satt, dessverre endte i en SA) så hadde vi ikke noe sex før positiv EL test... 
Og det gikk fint det ;)

Sånn rent optimalt er det jo best å fyre løs dagen før, men den testen indikerer jo bare at egget vil slippe innen 24-48 timer eller noe... Så det går nok skal du se ;) 

Uff, beklager det.. Verste frykt at det skal skje :/
Ja, har tatt den CB monitoren og da stod det maksimal idag, men leste det vil stå det i 2 dager, så da vil vel egget slippe innen 24-48 timer da :) Får krysse fingrene!

Anonymkode: f14b2...9e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen som kan hjelpe meg? 

 

Nå har jeg fått positiv test hverdag  i snart 10 dager 2 dager før menstrasjon og bare forsatt å være positiv nå 3 dager etter jeg er ferdig. Hadde ulik menstrasjon som var anneedes enn jeg har hatt tidligere og den kom 3 dager før forventet mens. Tatt graviditetstest men den er negativ. Eller svak skyggestrek (kanskje innbilsk) 

 

men hvorfor får jeg positiv eggløsningstest når jeg ikke har eggløsning ? Ahhhhh

IMG_8077.JPG

IMG_8067.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rikke87 skrev:

Noen som kan hjelpe meg? 

 

Nå har jeg fått positiv test hverdag  i snart 10 dager 2 dager før menstrasjon og bare forsatt å være positiv nå 3 dager etter jeg er ferdig. Hadde ulik menstrasjon som var anneedes enn jeg har hatt tidligere og den kom 3 dager før forventet mens. Tatt graviditetstest men den er negativ. Eller svak skyggestrek (kanskje innbilsk) 

 

men hvorfor får jeg positiv eggløsningstest når jeg ikke har eggløsning ? Ahhhhh

IMG_8077.JPG

IMG_8067.JPG

Tatt en graviditetstest for å være sikker på at du ikke spottet og at det faktisk var mensen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rikke87 skrev:

Noen som kan hjelpe meg? 

 

Nå har jeg fått positiv test hverdag  i snart 10 dager 2 dager før menstrasjon og bare forsatt å være positiv nå 3 dager etter jeg er ferdig. Hadde ulik menstrasjon som var anneedes enn jeg har hatt tidligere og den kom 3 dager før forventet mens. Tatt graviditetstest men den er negativ. Eller svak skyggestrek (kanskje innbilsk) 

 

men hvorfor får jeg positiv eggløsningstest når jeg ikke har eggløsning ? Ahhhhh

IMG_8077.JPG

IMG_8067.JPG

den er nok ikke helt positiv, men det er rett rundt hjørnet.

Anonymkode: f14b2...9e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...