Gå til innhold

Samletråd for tolking av eggløsningstester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sluttet å blø for 3 dager siden, hadde da menstrasjon i 9 dager! Aldri skjedd før... trudde jeg var gravid da jeg fikk svak positiv på cb. Men så i dag fikk jeg denne. Noe på gang allerede ? 

9BE78CB9-74D2-4672-AF4A-ECBF9C8C1CF8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne er tatt med urin ca 10 min etter men med en annen test 

IMG_8573.JPG

Endret av Rikke87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes at de ser positive ut @Rikke87 :) 
Snodig at det skal bli positivt så kjapt dog?!? 

Ta en GT for å være sikker på at det ikke var en lengre spotting du hadde sist nå? 
Sånn just in case....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var litt tidlig når jeg ikke skal ha eggløsning før om 5 dager ca. Men deler noen bilder av gt test for 1,5 uke siden og et som er tatt nå. Blødde lite i 9 dager i mellom. På 2 av gt skal det være kryss og den ene er cb early og  bare være en strek. Noen som ser eller har jeg blitt blind 😂😂 får bare vente å se 

373DFF0B-EBAB-42FC-8F13-49DB4AEC69B9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan få positive eltester ved svangerskap,  men da burde hcgtestene også vært positive.  Syns cb ser negativ ut.  Vent et par dager og test igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
21 minutter siden, Hege899 skrev:

DSC_1450.JPG

Veldig negativ. Streken skal være like sterk eller sterkere som kontrollstreken :) 

Anonymkode: 1c9ec...96c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er dag 12 morngen. Det er første skikkelige syklus etter spontanabort.  Jeg forventer positiv test  i morgen? Hva tror dere?

Det jeg synes er så rart er at jeg pleide ikke å få positive el tester før dag 16-17 før SA'ene. Det er veldig merkelig med så sterk test på dag 12 for meg :vetikke: 

Jeg har forøvrig ikke el slim

DSC_0360.JPG

Endret av Ruccula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Ruccula skrev:

Dette er dag 12 morngen. Det er første skikkelige syklus etter spontanabort.  Jeg forventer positiv test  i morgen? Hva tror dere?

Det jeg synes er så rart er at jeg pleide ikke å få positive el tester før dag 16-17 før SA'ene. Det er veldig merkelig med så sterk test på dag 12 for meg :vetikke:

DSC_0360.JPG

Tenker at negativ er negativ. Test de neste dagene, godt mulig det drøyer til 16-17 før den blir positiv, uansett ikke uvanlig at syklusen er litt forstyrret flere mnd etter abort om du får positiv alt i morgen. :) Lykke til!

Anonymkode: bc053...6a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenker at negativ er negativ. Test de neste dagene, godt mulig det drøyer til 16-17 før den blir positiv, uansett ikke uvanlig at syklusen er litt forstyrret flere mnd etter abort om du får positiv alt i morgen. :) Lykke til!

Anonymkode: bc053...6a9

Takk for svar :) mine el tester er veldig svake til vanlig og nå fikk de en plutselig oppsving, så det skjer jo ett eller annet hormonelt. Men jeg har ingen andre tegn til at el nærmer seg....el slim kåthet osv.. Er nok litt ustabiøt system fortsatt ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nederste er fra i dag, ovenfor er det to fra i går, deretter to fra dagen før og så en for hver dag dagene før. Den jeg tok i gårkveld var endelig litt sterkere enn de andre så tenkte at nå skjer det noe her, men så var ny test svakere igjen i dagtidlig. Er på syklusdag 17 i dag. Kan EL ha vært i natt? Eller kan den fortsatt komme selv om testen var svakere igjen? 

2017-01-10 06.43.46.jpg

Anonymkode: 3cc00...6cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er mine e tester du siste 3 dagene etter mens? 

Den første er ny av grønn og rosa. Strekene har vært like sterke som test streken men nå er di gamle å tørket ut. Men ser dagens forsatt positiv. ? Så mange like tester. 😓😅 blir ikke helt klok 

IMG_8611.JPG

IMG_8615.PNG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rikke87 skrev:

Dette er mine e tester du siste 3 dagene etter mens? 

Den første er ny av grønn og rosa. Strekene har vært like sterke som test streken men nå er di gamle å tørket ut. Men ser dagens forsatt positiv. ? Så mange like tester. 😓😅 blir ikke helt klok 

IMG_8611.JPG

IMG_8615.PNG

Har du ikke tatt gt idag da? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
56 minutter siden, Rikke87 skrev:

Vært å kjøpt nå 😱🙈

Så spennende! Krysser fingrene for positiv test hos deg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte ikke å vente med å ta den å var så lite urin at jeg trur rfs testen ble litt ødelagt eller ikke gyldig. Usikker jeg., ømme pupper og super trøtt og livmortappen er høyt oppe og lukket.  Vente noen dager å ta en ny g test. 

Den grønne er g test. Den rosa og den andre er el test. Tok bilde av den rosa før den var ferdig så den ble positiv den å. 

6AE88891-53B5-4BE4-9CDA-93DB9314C800.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...