Gå til innhold

Samletråd for tolking av eggløsningstester


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hei, er det noen her som har opplevd at LH går veldig opp og ned før EL? 

er på CD 11 i dag

image.thumb.jpeg.58d714d1004933f421ad2a30231e80e2.jpeg

Anonymkode: 89c16...905

Tja, men også at de ser ut som dine, dvs sterkere (men negative) og så enda mer negative igjen og så sterkere igjen etter hvert, for så bli helt positiv. At de kan vingle opp og ned før de blir positive. Ville ikke tolket testene dine som om du har hatt el, dag 8 er ekstremt tidlig og vil gi en dårlig eggløsning fordi egget ikke ville være godt nok modnet eller slimhinnen godt nok oppbygget. Men også fordi 0.33 ikke er spesielt høyt, den er også negativ selv om den er sterkere enn 0.17. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil bare si en ting til alle som tester for EL og blir skuffet. Jeg testet flere ganger men fikk aldri positiv EL test, men ble gravid alikevel.   Så bare ha sex uansett og ikke gi opp håpet helt!

Anonymkode: 35df4...38b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laura80 skrev (58 minutter siden):

Tja, men også at de ser ut som dine, dvs sterkere (men negative) og så enda mer negative igjen og så sterkere igjen etter hvert, for så bli helt positiv. At de kan vingle opp og ned før de blir positive. Ville ikke tolket testene dine som om du har hatt el, dag 8 er ekstremt tidlig og vil gi en dårlig eggløsning fordi egget ikke ville være godt nok modnet eller slimhinnen godt nok oppbygget. Men også fordi 0.33 ikke er spesielt høyt, den er også negativ selv om den er sterkere enn 0.17. 

Så godt å høre, regns med at d ikke var noe positivt enda - men ble litt redd for at dette tydet på at EL ikke kommer til å komme😅 

Anonymkode: 89c16...905

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere! Jeg har korte LH-topper (typ maks noen timer). Har begynt å bruke Clearblue digital denne måneden (skal ha EL en gang rundt imorgen/til helga hvis jeg har rett). Det står man bare trenger å teste en gang per dag og at den plukker opp mer enn strimler. Mtp så kort LH-topp vil den kunne plukke opp en LH-topp da? Noen med erfaringer? 

Så langt har jeg bare en tom sirkel..

Anonymkode: ad3ee...9db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg el? eller snart? - kan jeg begynne å ha sex fra i dag?

image.thumb.jpeg.04a2ea78a58ab3031033ab43e59b4857.jpeg

 

Anonymkode: 89c16...905

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Har jeg el? eller snart? - kan jeg begynne å ha sex fra i dag?

image.thumb.jpeg.04a2ea78a58ab3031033ab43e59b4857.jpeg

 

Anonymkode: 89c16...905

Ja det tror jeg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym3940 skrev (1 time siden):

Er denne positiv? Den er ikke like fyldig som teststrek men likevel sterk i fargen.

20220614_120606.jpg

Ja det mener jeg ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er denne positiv? 🤭CB3CB1F5-14E4-4FD5-9461-EF8B19A7A96D.thumb.jpeg.fa381954600258979869f797f8cacd07.jpeg
Er på første runde med letrozole, CD 15. 

Anonymkode: d9da0...00c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Er denne positiv? 🤭CB3CB1F5-14E4-4FD5-9461-EF8B19A7A96D.thumb.jpeg.fa381954600258979869f797f8cacd07.jpeg
Er på første runde med letrozole, CD 15. 

Anonymkode: d9da0...00c

Ja ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tessiekd skrev (33 minutter siden):

Ja ☺️

Babyplan testen også? 🤭

Anonymkode: d9da0...00c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Babyplan testen også? 🤭

Anonymkode: d9da0...00c

Ja jeg ville ihvertfall tolket den som positiv ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Dette er min første ordentlige syklus etter en MA, som varte i 4 mnd ca. Har derfor må tracket min nye syklus nøye, med et ønske om å se at den er stabil igjen slik som de en gang var før jeg ble gravid for over 6 mdn siden. 
 

hva tenker dere om den siste prøven? Den er kanskje ikke helt positiv enda?

4A62059D-6551-46AD-8E39-EF465C086412.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 hour ago, Roffhvit said:

Hei! Dette er min første ordentlige syklus etter en MA, som varte i 4 mnd ca. Har derfor må tracket min nye syklus nøye, med et ønske om å se at den er stabil igjen slik som de en gang var før jeg ble gravid for over 6 mdn siden. 
 

hva tenker dere om den siste prøven? Den er kanskje ikke helt positiv enda?

4A62059D-6551-46AD-8E39-EF465C086412.jpeg

Er den tatt i dag? Jeg ville testa igjen senere og eventuelt også kveld hvis den ikke blir positiv for den ser ganske sterk ut! Ikke positiv, men nært. Min så helt likens ut i morges, så jeg skal teste igjen rundt 12. 😃 Har du forresten noe symptomer på EL også? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

s0la skrev (20 minutter siden):

Er den tatt i dag? Jeg ville testa igjen senere og eventuelt også kveld hvis den ikke blir positiv for den ser ganske sterk ut! Ikke positiv, men nært. Min så helt likens ut i morges, så jeg skal teste igjen rundt 12. 😃 Har du forresten noe symptomer på EL også? 

Den er tatt i morges ja😄da får jeg ta en ny test om ikke så lenge!

 I følge Flo-appen skal eggløsning skje rundt disse dager også, så det stemmer jo bra med «stigende» tester. Så vi har vært proaktive med å legge inn litt aksjer de siste dagene. 
 

Har noen svake murringer, men det har jeg hatt litt av og på den siste uken. Økt utflod. Ikke sett eggløsningsslimet enda, har kunne sett det tidligere. 
 

Hva med deg?😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roffhvit skrev (1 time siden):

Den er tatt i morges ja😄da får jeg ta en ny test om ikke så lenge!

 I følge Flo-appen skal eggløsning skje rundt disse dager også, så det stemmer jo bra med «stigende» tester. Så vi har vært proaktive med å legge inn litt aksjer de siste dagene. 
 

Har noen svake murringer, men det har jeg hatt litt av og på den siste uken. Økt utflod. Ikke sett eggløsningsslimet enda, har kunne sett det tidligere. 
 

Hva med deg?😊

Tatt en ny test nå. Nå kan man vel si at denne er positiv?😊

 

0CB02C21-376B-43F1-BCCB-1414CA9654FA.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roffhvit skrev (25 minutter siden):

Tatt en ny test nå. Nå kan man vel si at denne er positiv?😊

 

0CB02C21-376B-43F1-BCCB-1414CA9654FA.jpeg

Positiv den😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...