Gå til innhold

Hva er en vellyket mann i dine øyne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Utseende falmer, utdanning er forever. Blir mer imponert av en smart mann med høye ambisjoner som er gjennomsnittlig pen enn en modellpen mann med VGS-utdanning. 

Vet det ikke er de eneste to eksisterende alternativene (min mann er en kjekk psykolog), men jeg forstår det som at det er dette TS spør om. 

Anonymkode: b0403...7ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BearMama

En vellykket mann for meg er en mann som har en jobb han trives med. En som viser meg respekt, kjærlighet, lojalitet. En som er der for meg uansett. Min bestevenn og elsker. En som er en god far for barnet mitt. En som har egne minner og tør å stå for dem. En som ikke tolererer urettferdighet eller at andre mennesker blir behandlet dårlig. En med selvsrespekt og som behandler partneren sin likestilt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hallo!

Som overskriften.

F.eks

 Ville du gått for Modellkjekk men helt gjennomsnittlig jobb 

eller over gjennomsnittet kjekk men høy utdanning?

Anonymkode: 7451e...49b

Hvem av disse to jeg ville valgt kommer jo helt an på hvem av dem jeg hadde best kjemi med. Skal ikke si at hverken jobb eller utseende spiller inn, men hverken gjennomsnittelige utseende eller gjennomsnittelig jobb er noe problem for min del, hvis vi har god kjemi. Til syvende og sist er det det som avgjør hvem jeg ville gått for. 

Hva er en vellykket mann? En mann med en jobb som han trives i og som han synes er givende, ordnet økonomi (trenger ikke være rik, bare man er økonomisk fornuftig), gode verdier, behandler folk rundt seg bra, gjerne noen hobbyer eller noe han er engasjert i, god hygiene og være normalt «huslig» (vet hvordan man skrur på støvsugeren og vaskemaskina liksom). En som tar ansvar.

Anonymkode: df272...f22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nja...Det er mange som betegner seg som snille, men som er svært bitre/har et sinne osv. Under sinne finner man alltid frykt da, men sånne folk klarer ikke å leke snille i lengden.

En mann som har ting på stell og som har det bra med seg selv er en snill og bra mann. At man kaller seg selv snill men egentlig bare er bitter så er man ergo ikke vellykket.

 

Anonymkode: 1935b...319

Det er godt mulig men jeg ser ikke hvordan innlegget ditt i sørlig grad svarer på det jeg skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

185 og passe veltrent. Enten god jobb eller utdanning, helst begge. Bør ha de grunnleggende tingene som hus, bil og økonomi i orden. Trenger ikke være A-kjendis, men godt likt i kommunen/regionen han bor i, og som blir invitert på tilstelninger. Glad i naturopplevelser og har gjennomført et større prosjekt, som et spesielt fjell, eller naturområdet eller en seilas for eksempel.

Anonymkode: a6991...1a7

Hva har høyde å gjøre med å være vellykket?

Anonymkode: 5fa94...bc7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man lager en slik tråd om kvinner så vil man bli kalt kvinnehater ganske raskt.

Anonymkode: 5fa94...bc7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ThotSlayer
51 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva har høyde å gjøre med å være vellykket?

Anonymkode: 5fa94...bc7

For henne. Da har hun fått seg en kjekk mann og en høy mann, og kan dermed få status fra andre kvinner.

Du skjønner vel glatt at alle disse tingene hun skriver om er ting hun selv kan ta nytte av. Hvis du koker det enda lenger ned, så innser du etterhvert at kvinner endrer hele tiden sitt syn på hva en kvalitetsmann er ut fra hva hun selv kan få nytte av.

Men for å svare TS: for meg er en vellykket mann en som lærer seg å maksimere sine avkastninger innefor det han satser på med minimal innsats.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, ThotSlayer skrev:

Men for å svare TS: for meg er en vellykket mann en som lærer seg å maksimere sine avkastninger innefor det han satser på med minimal innsats.

Altså at han er effektiv? En effektiv mann for deg er en vellykket mann?

Anonymkode: 0619a...3f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen kan faktisk bedømme andres vellykkethet. Hvorvidt om man er vellykket avhenger kun deg selv, og om du har nådd de målene du SELV har satt deg, og ikke hva andre anser som vellykket.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThotSlayer
11 hours ago, AnonymBruker said:

Altså at han er effektiv? En effektiv mann for deg er en vellykket mann?

Anonymkode: 0619a...3f4

La meg gi noen eksempler: Hvis du som mann satser lite på børsen, men ender opp med å tjene masse, så har du lykkes

Hvis du som mann leser minimalt til eksamener, men fortsatt får toppkarakterer, så har du lykkes

Hvis du som mann bruker minimalt med tid på trening, men klarer å oppnå skikkelig gode resultater, så har du lykkes

Osv.

Det hele handler om talent, kunnskap, teknikk og ikke minst resultater. 

Så er det jo det faktum at han kan øke sin suksess om han legger i mer arbeid. Men det at han når toppen i det han driver med, med minmalt arbeid er for meg tegn på en virkelig vellykket mann. 

Endret av ThotSlayer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, herzeleid skrev:

Det er godt mulig men jeg ser ikke hvordan innlegget ditt i sørlig grad svarer på det jeg skriver.

Da må du isåfall lese en gang til og ikke bare skumlese eller ignorere det jeg skriver vettu.

Vellykkhet er ikke bare penger og goder, men at du er fornøyd med deg selv på ekte.

Å ha masse cash, men å være sint og sur og bitter gjør deg ikke vellykket. Det gjør deg bare rik.

 

Anonymkode: 1935b...319

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, ThotSlayer skrev:

For henne. Da har hun fått seg en kjekk mann og en høy mann, og kan dermed få status fra andre kvinner.

Du skjønner vel glatt at alle disse tingene hun skriver om er ting hun selv kan ta nytte av. Hvis du koker det enda lenger ned, så innser du etterhvert at kvinner endrer hele tiden sitt syn på hva en kvalitetsmann er ut fra hva hun selv kan få nytte av.

Men for å svare TS: for meg er en vellykket mann en som lærer seg å maksimere sine avkastninger innefor det han satser på med minimal innsats.

Høyde har ingenting å gjøre med om man er vellykket å gjøre. 

Anonymkode: 5fa94...bc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som er snill og grei, har empati, "ser ut som folk", er aktiv, tar vare på kropp og helse, har utdanning, jobb og økonomi i orden. En vellykket mann trenger ikke være modellkjekk, ha lang universitetsutdanning eller være søkkrik, men i mitt univers, er en vellykket mann en som har ambisjoner og som vil noe 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ThotSlayer
3 hours ago, AnonymBruker said:

Høyde har ingenting å gjøre med om man er vellykket å gjøre. 

Anonymkode: 5fa94...bc7

Nei, men HUN blir vellykket ;) Ergo er det attraktivt med en høy mann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, ThotSlayer skrev:

Nei, men HUN blir vellykket ;) Ergo er det attraktivt med en høy mann

Må være det dummeste jeg har lest på en stund😂😂 

Anonymkode: c2de2...6be

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.3.2019 den 19.35, AnonymBruker skrev:

Hallo!

Som overskriften.

F.eks

 Ville du gått for Modellkjekk men helt gjennomsnittlig jobb 

eller over gjennomsnittet kjekk men høy utdanning?

Anonymkode: 7451e...49b

Ingen av dem høres "vellykket" ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tenker aldri på vellykkhet i menn. Det jeg ser etter i mennesker, er hvordan de er. Hvor i livene sine de er, er ikke viktig. Siden det ikke er noe jeg tenker på til vnlig, så har jeg ikke noe spesielt bilde av hva en vellykket mann er. Tror jeg ville vært mer tiltroende til å se for emg en kynisk mann i dress som ser på seg selv som bedre enn andre og utnytter de han kan

Anonymkode: bfc26...855

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThotSlayer
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Må være det dummeste jeg har lest på en stund😂😂 

Anonymkode: c2de2...6be

Jeg vet, jeg fikk den samme reaksjonen da jeg innså at kvinner virkelig er så enkle, og at en høy mann er status ovenfor ANDRE kvinner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En vellykket mann for meg er en som har lagt fra seg sexistiske holdninger mot både damer og menn og er trygg på seg selv. 

Anonymkode: 91b78...40c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En vellykket mann er en mann som er den beste versjonen av seg selv. Dette innebærer en mann som tar ansvar for sitt eget liv, sine egne valg og sin egen situasjon.

Dette handler ikke om utseende eller utdanning isolert sett. Er du stygg så bør du uansett være så flott som du har potensial for å være. Er du dum og ikke har forutsetninger for å ta høyere utdanning - bli så flink du kan med hendene dine. 

En slik mann vil alltid være på likefot med hvem som helst og kan føre seg med stolthet i enhver sammenheng.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...