Gå til innhold

Hva er en vellyket mann i dine øyne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hallo!

Som overskriften.

F.eks

 Ville du gått for Modellkjekk men helt gjennomsnittlig jobb 

eller over gjennomsnittet kjekk men høy utdanning?

Anonymkode: 7451e...49b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

en som ringer til meg når jeg er alene, og trenger en å prate med, det e r en vellykket mann for meg. En mann som får meg til å smile og løfte meg opp når jeg føler meg utsatt og utrygg. En mann som setter pris på mine verdier og snakker dem opp. 

Hilsen kvinne, 23

Anonymkode: 102ae...66c

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En vellykket mann er for meg en som har fått på plass det rette verdisynet sitt.

"Den som vet prisen på alt, vet ikke verdien av noe."

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han siste jeg falt for var så langt ifra modell det er mulig å komme. Ikke spesiellt kjekk, kraftig overvektig og ingen utdannelse. Bra jobb ig økonomi ig eget sted å bo.

Vi ble kjent og jeg likte å snakke med han. Han var helt super som en venn, men så fikk vi følselser for hverandre og holdt sammen i 3 år. Da ville jeg ta forholdet ett skritt lenger, nemlig flytte sammen. Det ville ikke han, han ville ikke binde seg.

Dermed er jeg nå singel.

Drømmemann er som han, men at han tør å satse på en fremtid.

Anonymkode: 226f4...c34

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om en mann er vellykket har ikke noe med jobben hans å gjøre, ihvertall!

For meg er en vellykket mann en som er trygg på seg selv og egne verdier (det betyr ikke at han aldri er usikker). En som er omsorgsfull og ikke har behov for å skryte av seg selv. En som lever bevisst, ikke bare går med strømmen, men tenker selv.

En som vet at lykke ikke har noe med penger å gjøre, men med takknemlighet, latter og nærhet.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hallo!

Som overskriften.

F.eks

 Ville du gått for Modellkjekk men helt gjennomsnittlig jobb 

eller over gjennomsnittet kjekk men høy utdanning?

Anonymkode: 7451e...49b

Den som kjemien er best med.

Anonymkode: f492e...50f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

185 og passe veltrent. Enten god jobb eller utdanning, helst begge. Bør ha de grunnleggende tingene som hus, bil og økonomi i orden. Trenger ikke være A-kjendis, men godt likt i kommunen/regionen han bor i, og som blir invitert på tilstelninger. Glad i naturopplevelser og har gjennomført et større prosjekt, som et spesielt fjell, eller naturområdet eller en seilas for eksempel.

Anonymkode: a6991...1a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

185 og passe veltrent. Enten god jobb eller utdanning, helst begge. Bør ha de grunnleggende tingene som hus, bil og økonomi i orden. Trenger ikke være A-kjendis, men godt likt i kommunen/regionen han bor i, og som blir invitert på tilstelninger. Glad i naturopplevelser og har gjennomført et større prosjekt, som et spesielt fjell, eller naturområdet eller en seilas for eksempel.

Anonymkode: a6991...1a7

Du høres litt ut som en golddigger. Sorry😂 Hvorfor er det viktig at han er godt likt i kommunen han bor i. Bør ikke menn gå sine egne veier og ikke bry seg for mye om hva andre tenker om han? Å være godt likt= å slikke ræva til masse mennesker. Dette er egenskaper jeg IKKE liker..

Anonymkode: c2de2...6be

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

185 og passe veltrent. Enten god jobb eller utdanning, helst begge. Bør ha de grunnleggende tingene som hus, bil og økonomi i orden. Trenger ikke være A-kjendis, men godt likt i kommunen/regionen han bor i, og som blir invitert på tilstelninger. Glad i naturopplevelser og har gjennomført et større prosjekt, som et spesielt fjell, eller naturområdet eller en seilas for eksempel.

Anonymkode: a6991...1a7

Tenk på hvilke signaler du gir til unge mennesker som leser dette, enten du er kvinne med store krav eller mann som troller..

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

185 og passe veltrent. Enten god jobb eller utdanning, helst begge. Bør ha de grunnleggende tingene som hus, bil og økonomi i orden. Trenger ikke være A-kjendis, men godt likt i kommunen/regionen han bor i, og som blir invitert på tilstelninger. Glad i naturopplevelser og har gjennomført et større prosjekt, som et spesielt fjell, eller naturområdet eller en seilas for eksempel.

Anonymkode: a6991...1a7

Det var interessante...krav?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vellykket eller bra? Ser for meg ut som mange svarer på hva en bra mann er, ikke nædvendigvis en vellykket? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minst 1.90, mørk, veltrent, tjener 800k++

 

 

 

 

 

Kødda.

Anonymkode: 6f0d7...669

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En vellykket mann er en som gir meg alt jeg peker på. 

Anonymkode: 80607...8ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En vellykket mann er

— sikker på seg selv

— har respekt for seg selv og alle andre

— har god humor

— bruker ikke mesteparten av fritiden foran en skjerm

— er sosial

— er omsorgsfull

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann har en inntekt under snittet. Han er ikke typisk kjekk eller veltrent, men for meg er han verdens peneste. Er snill, omsorgsfull og en fantastisk far. For meg er det en vellykket mann. 

Anonymkode: 44c2f...c16

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Svaret er ikke så svart/hvitt som du spør om. En vellykket mann for meg er en som har funnet seg selv. At han er fullkommen. Vet hva han liker, ikke liker, hva han vil jobbe med og hva slags medmenneske han vil være for andre. Selvsikker og selvbevisst. Karismatisk. Tar vare på seg selv og de rundt seg. Konstant i utvikling. Villig til å prøve nye ting. 

... og selvfølgelig kjekk, høy og enten mørk eller mørk blond:)

Anonymkode: a9e03...62d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sistnevnte var egentlig bare mine personlige preferanser. Hehe

Anonymkode: a9e03...62d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En midt i mellom de du nevner. En gjennomsnitlig mann med en gjennomsnitlig kropp og jobb. 

Som er snill, kjærlig, bryr seg om meg og ikke er overfladisk. 

Anonymkode: 96e21...853

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...