Gå til innhold

Kan dere falle for gutter på rundt 173cm?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 162, og så lenge jeg kan bruke heler uten at jeg blir høyere enn mannen er det 0 stress. Mellom 170 og 180 ett sted er bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat  164, 173 og 184 vil jeg nok ungått om mulig.

Anonymkode: f88b1...cdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kunne jeg. Foretrekker menn nær min egen høyde (jeg er 170). Har aldri vært tiltrukket av høye menn, de blir bare for store. Truende, nærmest

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 163,5. Så for meg blir 173 nesten litt for høy.:sjenert:

Pluss at jeg må ærlig innrømme at penis størelse er viktigere i mitt hode.:flau:

Men at hverken høyde eller penis størrelse er det viktigeste eller en dealbreaker for meg, da personligheten og kjemi er viktigst.

Anonymkode: 9d645...aa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Diamant

Høyden spiller ingen rolle.Blir jeg forelsket så gjør jeg det uansett om han er 170 eller 190!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.2.2019 den 14.50, Herix skrev:

Det er ikke høyden ved en gutt jeg faller for

Det er bredden :)

Fun fact. Den høyeste som er målt var 174. Han levde ikke lenge. Muligens slo han hodet ofte der ingen andre menn har slått hodet før.

Endret av MortenMinstelønn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har opplevd "kjærlighet ved første blikk" 1 gang i mitt liv, vi var sammen i 5 år.  Han var (er) akkurat under 1.70, jeg er 1.83. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min er 1.72 og er den deiligste i verden. 

Anonymkode: a0658...406

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.2.2019 den 14.49, AnonymBruker skrev:

Hei.

Jeg vet jeg er.kjekk til en viss grad. Det har jeg hort mange ganger. Men föler jeg kan bli valgt bort til tross for de  som er høyere enn meg.

Nå vet jeg at jenter blir sammen med lavere gutter, så det er ikke sporsmalet. Men heller om dere ville falt for en, seksuell tiltrekning ved förste blikk, sellvom han ikke er 180 liksom.

 

Crusher du for eksempel på de hoye/lave pa skolen, jobb. Osv.

Jeg er 173cm.

Anonymkode: 56720...081

nei  minstekravet er 182 cm og 35 milimeter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid hatt draget på damer, er 175. Og høyden har aldri hatt noe å si. Jeg har vært sammen med jenter som har vært 10 cm høyere en meg. De liker helheten, og sjarmen min. Men så har jeg også ikke kastet bort tiden min på kvinner som ikke er interessert av ulike grunner. Om de er åpne på at det er høyden, så tenker jeg at det hadde vært en gyllen mulighet for å sortere vekk hvem som burde blitt en genetisk blindvei eller ikke 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.3.2019 den 1.00, logicoverfeelings skrev:

nei  minstekravet er 182 cm og 35 milimeter

Hahaha si det når du ikke er anonym a.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere bør egentlig dø ensomme dere som ikke dater "lave" menn. Håper dere ender opp uelskede og med en singel gravstein med bare deres navn på. Mennesker som setter slike krav fortjener ikke å elskes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotYou

Er 174, og kunne ha falt for en mann som har vært oppmot 10 cm lavere. Har forelsket meg i kortere gutter flere ganger før jeg møtte kjæresten. Så lenge jeg ikke er et hode høyere så ville det ikke vært et problem for meg. Mannen har noen kamerater som er lavere enn meg. To av de er sammen med lengre jenter. Hun ene er vell rundt 180, og de er kjempefine sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen min var rundt samme høyde, og jeg tenkte aldri at han var lav. Selv er jeg 164, så det er jo helt super høyde for min del

Anonymkode: 42bd3...c2a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tenker så og si aldri på høyden til gutter, så ja. Er 162 cm, så er ikke akkurat ei høy jente- kanskje derfor jeg aldri tenker over høyden til folk. 

Anonymkode: 384da...bd8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er noe grunt og sytete over denne idiotiske høydedebatten. "Buhu de pene damene vil ha høye menn, stakkars meg".

Jeg hadde ALDRI byttet ut fantastiske mannen min på 1.75 for en slaur bare fordi han var høy. 

Anonymkode: 24d35...6ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Luciddreamer skrev:

Dere bør egentlig dø ensomme dere som ikke dater "lave" menn. Håper dere ender opp uelskede og med en singel gravstein med bare deres navn på. Mennesker som setter slike krav fortjener ikke å elskes.

Det gjør ikke mennesker som skrive slikt som deg heller :)

Anonymkode: 0a05a...aa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har datet en på 196 før, og dater nå en på kanskje 170-175. Ja, vet ikke hvor høy han er, men han er hvert fall høyere enn meg, men likevel `lav´. Jeg har også en tendens til å undervurdere høyden til andre :o Trodde jeg var mye høyere enn venninna mi, så så jeg et bilde av oss sammen og jeg er visst lavere. Eneste jeg synes er dumt er at jeg har mange søte sko med litt hæler som jeg ikke vet om jeg tør å gå med nå, og det synes jeg er kjempetrist! Jeg liker ikke å gå med 10 cm hæler, men jeg elsker kilehæler. Nå tør jeg bare ikke. For å svare på spørsmålet ditt; Ja, jeg kan det! Jeg holder på å gjøre det nå! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...