Gå til innhold

Kan dere falle for gutter på rundt 173cm?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg vet jeg er.kjekk til en viss grad. Det har jeg hort mange ganger. Men föler jeg kan bli valgt bort til tross for de  som er høyere enn meg.

Nå vet jeg at jenter blir sammen med lavere gutter, så det er ikke sporsmalet. Men heller om dere ville falt for en, seksuell tiltrekning ved förste blikk, sellvom han ikke er 180 liksom.

 

Crusher du for eksempel på de hoye/lave pa skolen, jobb. Osv.

Jeg er 173cm.

Anonymkode: 56720...081

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 171 selv og hadde ikke hatt noe imot det. Det er ikke høyden ved en gutt jeg faller for, og har vært sammen med gutter som er lavere enn meg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sammen med en mann som er 173 cm :) Han er helt fantastisk og har vært forelsket i ham siden første stund.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei.

Jeg vet jeg er.kjekk til en viss grad. Det har jeg hort mange ganger. Men föler jeg kan bli valgt bort til tross for de  som er høyere enn meg.

Nå vet jeg at jenter blir sammen med lavere gutter, så det er ikke sporsmalet. Men heller om dere ville falt for en, seksuell tiltrekning ved förste blikk, sellvom han ikke er 180 liksom.

 

Crusher du for eksempel på de hoye/lave pa skolen, jobb. Osv.

Jeg er 173cm.

Anonymkode: 56720...081

Beklager, du må være minst 175 cm for at damene skal like deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen kvinner ville blitt sammen med deg. Er bare å gi opp. Har du ikke lest på kg før?

Anonymkode: 30915...f25

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker korte menn. Høye menn blir rett og slett litt mye å forholde seg til fordi jeg er ganske lav selv. Syns ærligtalt det ser helt rart ut med disse lange reklene av noen menn som går å leier på damer som er under 1.60. Spesielt om dama i tillegg er tynn. Ser ut som de leier rundt på et barn. 

Anonymkode: 791aa...e84

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker said:

Ingen kvinner ville blitt sammen med deg. Er bare å gi opp. Har du ikke lest på kg før?

Anonymkode: 30915...f25

Er nok du som ikke har lest på KG før. Heller ikke denne tråden.

Anonymkode: e7eee...bf3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er nok du som ikke har lest på KG før. Heller ikke denne tråden.

Anonymkode: e7eee...bf3

Tror bare noen kvinner skriver det for være politisk korrekte. De fleste må ha en mann på over 180. Har lest nok tråder her inne til å se hvor overfladiske de fleste er.

Anonymkode: 30915...f25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geirfuglen

Jeg har lest disse sakene i det siste, og synes det er helt rart at kvinner er så opptatte av høyden. Jeg er selv 175 og har vært sammen med menn som er lavere enn meg. Brukte jammen høye hæler også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, og jeg tenker egentlig ikke på deg som lav heller.

Er selv 172, og skulle jeg sett for meg "den perfekte" kroppen på en fantasimann hadde han vært sirka like høy som meg.

Har også en samboer som er noen cm kortere enn meg. Høyde har særdeles lite å si for hvem jeg faller for, er andre både yttre og indre attributter som kommer langt over det på den "lista". Har også datet en jeg tipper var rundt 160, og har til sammenligning også vært sammen med en på ca 190, var ikke høyden som ble dealbreakeren for meg i de tilfellene heller..

Endret av heipådegsann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Tror bare noen kvinner skriver det for være politisk korrekte. De fleste må ha en mann på over 180. Har lest nok tråder her inne til å se hvor overfladiske de fleste er.

Anonymkode: 30915...f25

Du skrev INGEN kvinner. 

Anonymkode: e7eee...bf3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du skrev INGEN kvinner. 

Anonymkode: e7eee...bf3

Ja ingen menes tilnærmet 0, altså svært liten sjangse å finne..

Anonymkode: 30915...f25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, og preferansen min har alltid gått mot "lave" menn selv om høyde sjelden er utslagsgivende for hvem jeg dater/blir sammen med (er selv 166, +/- 170 er sexy). De fleste har vel en eller annen "grense" i begge ender, typ under 155 og over 210 el., hvor høyden blir et issue selv for de som ikke har noen høydepreferanser, men 173 er jo godt innenfor uansett.

Anonymkode: 728cd...b6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gifter meg snart med en på 173..så da tenker jeg vel at det må kalles det ultimate "sammen" Jeg er for øvrig 169.

Til sist handler det mer om kjemi, samhørighet, kommunikasjon og alt det andre- høyde er ikke så viktig. I alle fall ikke for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk lav er bedre enn høy! Er selv 163.

Jeg vil helst ha en mann som er under 185, i hvertfall, slik at jeg slipper å stå på en bruskasse for å nusse - eller få kink i nakken 😅 Også synes jeg det ser litt rart ut med en fyr på 190 ved siden av meg. Det er selvsagt ikke høyden som avgjør, men mellom 170 og 180 synes jeg høres helt perfekt ut. Hadde heller ikke hatt noe problem med enn mann som var lavere enn det, men skjelden jeg møter menn som er lavere enn meg egentlig. 

Mulig det er tilfeldigheter, men synes gjerne de lave mennene har finest kropp. Velproporsjonerte på et vis? Litt vanskelig å forklare, men. Min idealhøyde er i hvertfall menn som er under gjennomsnittet 😍

Anonymkode: 8063f...c85

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv faller jeg mer for menn som er like høye som meg selv eller noen cm lavere. Selv er jeg 171. Hvis mannen er mellom 165-185 så er det perfekt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...