Gå til innhold

Kan dere falle for gutter på rundt 173cm?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest ThotSlayer

Det viktigste er at du læer å crushe på deg selv, og at du bygger deg et godt liv alene først

Ikke fall i den fella hvor du ikke klarer legge merke til kvinnfolk som faktisk viser interesse i deg. 

Det ordner seg med tiden. Bruk energien din på å bli en god mann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Foretrekker korte menn. Høye menn blir rett og slett litt mye å forholde seg til fordi jeg er ganske lav selv. Syns ærligtalt det ser helt rart ut med disse lange reklene av noen menn som går å leier på damer som er under 1.60. Spesielt om dama i tillegg er tynn. Ser ut som de leier rundt på et barn. 

Anonymkode: 791aa...e84

Klarer du virkelig ikke å se forskjell på voksne kvinner og barn? Kanskje du trenger en tur til Specsavers.

Anonymkode: 1b484...00d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden er absurd, på samme måte som om spørsmålet var om dere kunne falle for en kar med en penis på 13 cm. Når noen faller, så er det av helt andre ting en en meterstokk. Og når de faller, så vet de at de er i mål.  😇

Anonymkode: 13c3a...aa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Mrs.Under skrev:

Jeg gifter meg snart med en på 173..så da tenker jeg vel at det må kalles det ultimate "sammen" Jeg er for øvrig 169.

Til sist handler det mer om kjemi, samhørighet, kommunikasjon og alt det andre- høyde er ikke så viktig. I alle fall ikke for meg!

Jeg gir det ekteskapet 173 dager. Vennligst hold oss oppdatert.

Anonymkode: e27f5...1f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å herlighet! Ser du menn på din høyde rundt omkring som er sammen med kvinner? Der har du svaret ditt. 

Anonymkode: a258c...c9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei.

Jeg vet jeg er.kjekk til en viss grad. Det har jeg hort mange ganger. Men föler jeg kan bli valgt bort til tross for de  som er høyere enn meg.

Nå vet jeg at jenter blir sammen med lavere gutter, så det er ikke sporsmalet. Men heller om dere ville falt for en, seksuell tiltrekning ved förste blikk, sellvom han ikke er 180 liksom.

 

Crusher du for eksempel på de hoye/lave pa skolen, jobb. Osv.

Jeg er 173cm.

Anonymkode: 56720...081

Min kjæreste er 173. Så ja. Fant han på tinder..

Kvinne på 160!

Anonymkode: 5f5eb...a37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns menn på rundt 1,70 + er mer sexy enn høye menn ofte. De er som regel litt mer smidige og energiske har jeg funnet ut. Høyere menn er flotte de også, men ikke så sexy. Det en faller for til syvende og sist er personligheten. 

Anonymkode: 22ad8...421

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er heldig Ts, jeg er 182 og får null interesse for høyden min. Ingen som fetisjerer den 😐

Anonymkode: 31e24...1a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt!

Jeg kan skjønne at jenter som synes at de selv er litt for høye, ikke ønsker en kjæreste som er lavere enn dem. Da kommer de til å se høyere ut og litt "mandig".

Selv er jeg lav/gjennomsnittlig, så høyde på gutter er noe jeg aldri har hengt meg opp i. Var sammen med en som bare er noen få cm høyere enn meg, og tenkte aldri over det.

Men jeg har mange andre krav ;);););) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 1,73. 

Da jeg var yngre, var jeg veldig opptatt av at guttene skulle være betydelig høyere enn meg. Helst 1,90 eller mer. 

I tiden jeg var mest ute på byen, var det høye stiletthæler som var mote (80-tallet). så med mine 1,73 tippet jeg fort over 1,80 med litt hæler. 

I mange år drev jeg og flørtet og hadde korte forhold. Og var veldig opptatt av at gutta skulle være høye. 

Så traff jeg min mann. Han er 1,76. Altså 3 cm høyere enn meg. I tillegg hadde han "feil" hårfarge, "feil" øyenfarge - i forhold til de meningsløse kriteriene jeg levde etter i så mange år. 

Nå er det 19 år siden vi ble et par. 

Jeg ville ikke byttet ham ut med noen andre. Han er personen jeg vil leve med. Og jeg skammer meg dypt og inderlig over å ha forkastet så mange fine gutter og menn fordi de ikke oppfylte "kravene" jeg hadde som ung og dum. 

 

Anonymkode: 1aa71...209

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menn på 1.80-1.90 fanger nok oppmerksomheten min mest, men lav høyde er ikke dealbreaker, og jeg kan godt både finne de attraktive og anse som kjærestemateriale. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Exen min er 175, jeg er 172. 

Den største damemagneten jeg vet om er 170

Anonymkode: 8c4b2...1cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.2.2019 den 22.48, AnonymBruker skrev:

Absolutt!
Så lenge han ikke var ei pingle. ;)

Anonymkode: 20b9b...2d3

Mike tyson var 178 og den mest frykta bokseren gjennom tidene. 105-110 kilo med bare muskler og banka profesjonelle boksere på 2 meter med letthet. Så er ikke høyden det kommer ann på. De beste bryterne er også under 180. Jo høyere de er jo hardere faller de er noe som heter. Menn på rundt 178 som er godt trent og sterk har lavt tyngdepungt. Et mareritt for en høy hengslete mann over 185.

Anonymkode: 30915...f25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 28.2.2019 den 14.49, AnonymBruker skrev:

Hei.

Jeg vet jeg er.kjekk til en viss grad. Det har jeg hort mange ganger. Men föler jeg kan bli valgt bort til tross for de  som er høyere enn meg.

Nå vet jeg at jenter blir sammen med lavere gutter, så det er ikke sporsmalet. Men heller om dere ville falt for en, seksuell tiltrekning ved förste blikk, sellvom han ikke er 180 liksom.

 

Crusher du for eksempel på de hoye/lave pa skolen, jobb. Osv.

Jeg er 173cm.

Anonymkode: 56720...081

Jeg har verdens diggeste elsker, det var instant seksuell kjemi som var helt syk! Jeg er 165 og tipper han er kanskje 5 ca høyere enn meg. Min lengste ungdomskjæreste var også 170. Mannen jeg giftet meg med var 182. Har aldri tenkt på høyden, tror det er høye jenter som er redde for å føle seg ufeminine som bryr seg om det. Så det har jo ikke noe med mannen å gjøre, egentlig, men at de selv ikke føler seg bra som større.

Anonymkode: 18aac...312

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen problemer med å være sammen med en mann på 173, gjerne lavere også! 

Anonymkode: 3bac4...dff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er selv 170. Første kjæreste var 174 - han var veldig pen, nummer to var 170 cm og han var veldig flink og hadde så mye selvtillit og integritet som gav han veldig drag på damene. 

Etablere meg med en høyere mann, 180, men det var nok nr to som var den rette, hadde ikke gjort det slutt om jeg hadde visst bedre. 

Mitt råd er uansett høyde; selvtillit (den trygge med senkede skuldre, ikke den bajaes-selvtilliten) er det beste kortet du kan ha. 

Anonymkode: e386d...a36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...