Gå til innhold

metteask.blogg.no

Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

Trude4 skrev (5 minutter siden):

Ja i vaktskiftet. Tror ikke alle som er ansatt der er på samme vaktskifte. 

Nei, men da sier hun fortsatt mye om mange.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er jeg drittlei taushetsplikt-opplegget😅 hva er vitsen med å kverulere videre? 

En ting jeg ikke forstår er hvorfor Mette (og andre influencere) kjøper ting fra AliExpress eller i Ebay og selger det til mer enn det dobbelte + frakt? Tror de at folk er dumme som ikke sjekker sånne ting før man kjøper🤪 

Enhjørningen koster 70-80 kroner og de sovende stjerner koster 7 (!) kroner med gratis frakt. Blir litt ran å tidoble prisen.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en ting som er sikkert, hun har oppnådd et par ting den godeste Mette, hun har nok ikke hatt et uhell men har heller hatt kalkulert risiko fordi på denne måten er hun sikret at vi omtaler henne. Vi vet at hun har sagt at hun ikke leser her inne, vel det er nok så motbevist som det kan gjentatte ganger. Hun har lært godt hos ABD og den drar hun med seg videre. Jeg kommer til å avfølge henne  og hvis det stemmer at sjefen hennes har godkjent at hun ikke har brutt taushetsplikten, vel det sier like mye om denne sjefen da.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor fra inn jobb, brukere, ansatte og sjef i en personlig blogg? Det blir ikke riktig uansett hvordan du vrir og vender på det. Dette blir rett og slett for dumt, masse grining og tårer, kontakt med arbeidsgiver og så reklame for kinaræl i egen nettbutikk. For ett komplett kaos. 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

panzerpølsa skrev (2 minutter siden):

Hvorfor fra inn jobb, brukere, ansatte og sjef i en personlig blogg? Det blir ikke riktig uansett hvordan du vrir og vender på det. Dette blir rett og slett for dumt, masse grining og tårer, kontakt med arbeidsgiver og så reklame for kinaræl i egen nettbutikk. For ett komplett kaos. 

Snapchat ikke blogg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mette i 2020 vs Mette i 2021. I fjor var korona superskummelt og nordmenn egoistiske, i år vil hun ikke vaksineres.

0A854B22-43E5-4DA8-B37F-9754D141389D.jpeg

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (1 minutt siden):

Mette i 2020 vs Mette i 2021. I fjor var korona superskummelt og nordmenn egoistiske, i år vil hun ikke vaksineres.

0A854B22-43E5-4DA8-B37F-9754D141389D.jpeg

Ouch.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Xmasclovn said:

Hun føler det trossalt i magen, at vaksinene er livsfarlige. 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Citha skrev (Akkurat nå):

Helsepersonell i Norge 👏🏼👏🏼 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Citha skrev (3 minutter siden):

Ja, og så er de for raskt utviklet og hun har ikke tatt stilling til evt utfordringer knyttet til å være uvaksinert.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tasjansen skrev (43 minutter siden):

Det er en ting som er sikkert, hun har oppnådd et par ting den godeste Mette, hun har nok ikke hatt et uhell men har heller hatt kalkulert risiko fordi på denne måten er hun sikret at vi omtaler henne. Vi vet at hun har sagt at hun ikke leser her inne, vel det er nok så motbevist som det kan gjentatte ganger. Hun har lært godt hos ABD og den drar hun med seg videre. Jeg kommer til å avfølge henne  og hvis det stemmer at sjefen hennes har godkjent at hun ikke har brutt taushetsplikten, vel det sier like mye om denne sjefen da.

Hva mener du? Hun sier jo stadig at hun leser her inne! Har jo til og med hatt innlegg om det. Synes hun nevner det nærmest ukentlig.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (1 minutt siden):

Ja, og så er de for raskt utviklet og hun har ikke tatt stilling til evt utfordringer knyttet til å være uvaksinert.

Men dersom man må ha vaksinepass for å komme inn steder og eventuelt ta ulønnet karantene, må hun jo revurdere det. Hun har bare ikke tatt stilling til det ennå. 👏🏼

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lady T skrev (På 11.8.2021 den 19.36):

Folk får gjøre som de vil ang vaksinen. Det kan være mange ulike, personlige grunner til at noen ikke vil ta den (eller avvente).

MEN ... de som velger å ikke ta den bør holde meningene sine for seg selv, så de ikke påvirker andre til å ikke ta den. 
Det er nå min mening 😉

Jeg ble ekstremt syk etter svineinfluensevaksinen (om det har sammenheng fikk jeg aldri vite), men har likevel valgt å ta corona-vaksinen. 

Så vi skal avskaffe ytringsfriheten?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Fru Uperfekt skrev (12 minutter siden):

Så vi skal avskaffe ytringsfriheten?

Neida, selvfølgelig ikke. Det er bare min mening at de kan gjøre akkurat som de vil, men de trenger vel ikke fortelle om det til hele verden... 

Endret av Lady T
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Au da, for ei smørje. Dette med taushetsplikt er svært strengt og det skal en helsefagarbeider ha kontroll på. Og de som sier at dette IKKE er brudd på taushetsplikt - hva slags planet bor dere på? Selv om det finnes langt alvorligere brudd enn dette, betyr ikke det at dette er greit. Mette har jobbet mange år i helsevesenet og skal vite dette. At hun er impulsiv og liksom skal «bygge seg et image» som «åpen og ærlig» blogger - vel… Dama er over 40 år. Tror jeg ville holdt meg til koselige oppdateringer om oppussing av campingvogn (det likte jeg faktisk å se/lese), hage og matlaging om jeg var henne. Å blande inn jobb og attpåtil vaksinestatus (både egen og beboernes) er et skikkelig «foot in mouth»-øyeblikk. Veldig uheldig og jeg kan tenke meg at hun vil få en skrape for dette av arbeidsgiver i beste fall.

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lady T skrev (41 minutter siden):

Neida, selvfølgelig ikke. Det er bare min mening at de kan gjøre akkurat som de vil, men de trenger vel ikke fortelle om det til hele verden... 

Men du argumenterer jo ⬆️ imot ytringsfriheten

Å ha et fritt samfunn med ytringsfrihet betyr at en skal tåle å få høre/lese osv. ting en ikke liker eller er enig i

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
Fru Uperfekt skrev (1 minutt siden):

Men du argumenterer jo ⬆️ imot ytringsfriheten

Å ha et fritt samfunn med ytringsfrihet betyr at en skal tåle å få høre/lese osv. ting en ikke liker eller er enig i

Å ha et ytringsfritt samfunn betyr også frihet under ansvar at vi også må tenke oss om hvordan vi ytrer oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...