Gå til innhold

metteask.blogg.no


Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

Xmasclovn skrev (18 minutter siden):

Oi. Jeg ble nevnt. Blir jeg kjendis i bloggverden nå? 🤩

Fra spøk til alvor. Der var det mye feil og misforståelser. Men ikke minst, ordet netthets. ABD var og veldig på den der. Jeg lurer litt hvilken vei dette vil ta…

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

GulleGull skrev (3 timer siden):

Ja det er forskjell på burde/skulle ha gjort og hvordan virkeligheten fungerer.  Skjønner ikke helt hva annet «feil» hun har gjort som gjør at du mener at det er en fase som burde vært over? Om noen gjør noe overilt betyr jo ikke at det er feil eller galt, hun er kanskje en litt stresset person som gjør ting litt kjapt, men har vel etter det jeg har sett lagt seg flat om hun angrer på noe. 

Det jeg mente var at såpass lenge som Mette har vært i bloggverdenen, i tillegg til alder, for ikke å snakke om "blemmer" tidligere (de som har fulgt med på bloggen vet hvilke det er snakk om, er ikke fristet til å gjenta dem her igjen). Derfor mener jeg hun nå bør vite bedre om hun ikke ønsker oppmerksomhet av alle slag. Og idet du trykker publiser, så har du faktisk mistet all kontroll. Da synes jeg (min mening) at man etter hvert burde ha lært. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (1 time siden):

Legg merke til at hun som har vært ivrigst til å forsvare MA i tråden her nevnes i innlegget som en av dem som sitter å hetser MA 24/7.😜

Endret av Christiane_W
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Christiane_W said:

Legg merke til at hun som har vært ivrigst til å forsvare MA i tråden her nevnes i innlegget som en av dem som sitter å hetser MA 24/7.😜

Til og med jeg blir nevnt! Jeg har vært aktiv i denne tråden i ca et kvarter. Pluss ett innlegg tidligere. 

Noen som vil ha autografen min?

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knokkel

At en bjelpepleier, husmor, mor, kone og bestemor fra Bergen klarer å engasjere så til de grader er for meg ubegripelig.

Ikke er hun spennende å lese, ikke lever hun et spennende liv, ikke fjoller hun seg opp med innsprøytninger både her og det, ikke eier hun en eneste designerveske…………. hun er bare litt kjedelige Mette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Citha skrev (1 minutt siden):

Til og med jeg blir nevnt! Jeg har vært aktiv i denne tråden i ca et kvarter. Pluss ett innlegg tidligere. 

Noen som vil ha autografen min?

Jeg kjenner jeg nesten er litt skuffet jeg. Får litt følelsen av å bli holdt utenfor. Jeg har også kritisert valgene og de dårlige avgjørelsene hennes, men ingen oppmerksomhet å få 😅Jeg tror jeg har vært her ca to min lengre enn deg, så dette blir rett og slett forskjellsbehandling! 🤭🙃

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ina89 skrev (1 time siden):

Der var helgens underholdning spikret 👏🏼 Konspirasjonsteorier mot M.A faktisk. Artig lesing 🤭

Hvor mange slike innlegg har denne dixierose skrevet nå. Blir hun aldri lei. Det som er litt gøy er att MA har kommentert og vært kritisk til denne dixierose.(inne på tråden hennes) Men nå er de bloggvenninner😂

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (2 timer siden):

Hæ omg🤣 jeg sitter visst her inne 24/7 😂 jeg har skrevet noen få kommentarer på flere måneder. Ja, ja kom med sannheter da iallfall. Merkeligste innlegget jeg har sett på lenge.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lilletyrkia skrev (10 minutter siden):

Hæ omg🤣 jeg sitter visst her inne 24/7 😂 jeg har skrevet noen få kommentarer på flere måneder. Ja, ja kom med sannheter da iallfall. Merkeligste innlegget jeg har sett på lenge.

Nå må du passe deg lilletyrkia ellers får du ett blogginnlegg på nakken😂😂

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru Uperfekt skrev (4 timer siden):

Har jeg skrevet/sagt det? Please ikke lek amøbe er du snill… 

Men kjære deg da. Du drar det vel langt her. Ja, du skrev at jeg ikke hadde rett til å kneble noen .. som var grunnen til at jeg svarte som jeg gjorde (...) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (6 minutter siden):

Nå må du passe deg lilletyrkia ellers får du ett blogginnlegg på nakken😂😂

Ja, jeg har aldri skrevet så mye stygt som det hun Dixie gjorde, eller hun som kommenterte gjorde. At vi ikke er verdt dritten i doskåla engang 🤣 Altså hvem sier sånn og itillegg kaller andre for mobbere, tapere, tragisk liv osv. Kanskje se litt på seg selv også. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Christiane_W skrev (54 minutter siden):

Legg merke til at hun som har vært ivrigst til å forsvare MA i tråden her nevnes i innlegget som en av dem som sitter å hetser MA 24/7.😜

Sånn er det når du hamrer løs på tastaturet uten å sette deg ordentlig inn i noe😆 Slik hun skriver fremstår det også at de nevnte nick er gjengangere i flere/mange bloggertråder kun med hensikt å mobbe. Vet ikke med andre her, men jeg er ikke aktiv på noen andre rampelystråder. Har kommentert et par ganger på 2 andre tråder for «hundre» år siden.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Murstein skrev (34 minutter siden):

Hvor mange slike innlegg har denne dixierose skrevet nå. Blir hun aldri lei. Det som er litt gøy er att MA har kommentert og vært kritisk til denne dixierose.(inne på tråden hennes) Men nå er de bloggvenninner😂

Please link til dixietråden🙌🏻 Visste ikke at den fantes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lilletyrkia skrev (27 minutter siden):

Hæ omg🤣 jeg sitter visst her inne 24/7 😂 jeg har skrevet noen få kommentarer på flere måneder. Ja, ja kom med sannheter da iallfall. Merkeligste innlegget jeg har sett på lenge.

Ja, og jeg er veldig aktiv i perioder, for så å forsvinne i flere uker/mnd. Men andre vet sikkert bedre- at jeg lever her. Ikke har jeg hverken jobb eller et liv utenom🤷🏻‍♀️

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Orly skrev (11 minutter siden):

Jaha, jeg ble altså nevnt  som en sv de, fascinerende.  24/7 faktisk, lurer på hva de på jobben hadde sagt da

Du får vel sparken hvis de finner ut at du bare hetser på KG dagen lang🤪

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (4 minutter siden):

Du får vel sparken hvis de finner ut at du bare hetser på KG dagen lang🤪

Helt klart🤪

skal man kritisere bør man la være å overdrive hverfall, blir så dumt 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (26 minutter siden):

Det har jeg ikke tatt stilling til. Ønsker deg en god dag❤️

Magisk 🤪

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...