Gå til innhold

metteask.blogg.no


Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

Xmasclovn skrev (45 minutter siden):

Det har jeg ikke tatt stilling til. Ønsker deg en god dag❤️

HAHAHA! Humor på høy nivå.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Xmasclovn skrev (45 minutter siden):

Ja, og jeg er veldig aktiv i perioder, for så å forsvinne i flere uker/mnd. Men andre vet sikkert bedre- at jeg lever her. Ikke har jeg hverken jobb eller et liv utenom🤷🏻‍♀️

Jeg ramlet innom her for noen uker siden etter tips fra lunsjrommet på jobb, og jeg vet egentlig ikke hva jeg skal si. Her er det altså så mange festlige karakterer at jeg ikke helt klarer å tro på at de er ekte.
Btw, jeg har heller ikke jobb, liv, hus, familie og andre ting å bedrive tiden med. Når jeg ikke er her sitter jeg kun med argusøyne for å følge med på hva M.A foretar seg. Det er derfor jeg kan så lite om vaksinefremstillingen og taushetsplikt f.eks. 

😅🥳

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ina89 skrev (5 timer siden):

Dette stemmer jo ikke. M.A gråt på Snapchat, vurderte om hun måtte snakke med sjefen sin osv fordi hun hadde delt detaljer fra arb.plass som er brudd på taushetsplikt. Her gjentok hun opptil flere ganger nøyaktig hva det var hun hadde skrevet, og delte dermed disse opplysningene videre til enda flere mennesker enn de som allerede hadde fått det med seg. Dette var FØR hun snakket med sin leder. Lenge før. Før hun snakket med lederen sin om overtrampet rakk hun både å reklamere for nettbutikken sin og sove noen timer. Hun roet seg fordi EN FØLGER sa det ikke var så farlig. 
Senere derimot snakket hun med sin leder, (Det er tydelig at hennes leder er av en annen oppfatning enn lederne i min kommune og det skal hun kanskje være glad for m.t.p konsekvenser), som sa «det gikk greit» IKKE at det ikke var brudd på taushetsplikt, det var en konklusjon hun selv kom med helt på slutten av storyen hun la ut. 

Det kan jo også hende at hennes leder ønsker å unngå å bli hengt ut i Mette sine sosiale medier? Og dermed ikke tok affære? Jeg sier ikke at det er greit, men enkelte er det lettere å føye seg etter enn å følge reglene, fordi det følger mye bråk i kjølvannet av å håndtere enkelte mennesketyper.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FotbaIlflua skrev (Akkurat nå):

Det kan jo også hende at hennes leder ønsker å unngå å bli hengt ut i Mette sine sosiale medier? Og dermed ikke tok affære? Jeg sier ikke at det er greit, men enkelte er det lettere å føye seg etter enn å følge reglene, fordi det følger mye bråk i kjølvannet av å håndtere enkelte mennesketyper.

Som om jeg skulle sagt det selv 👏🏼
Dog mener jeg at en leder bør inneha nok intergritet og ha sterk nok ryggrad til å være i stand til å takle vanskelige mennesker, men ser absolutt problemstillingen. Det var tross alt ikke det største overtrampet, selv om det absolutt var ett overtramp av en ganske klar og tydelig plikt man bør ha godt innarbeidet i dette yrket. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ina89 skrev (7 minutter siden):

Som om jeg skulle sagt det selv 👏🏼
Dog mener jeg at en leder bør inneha nok intergritet og ha sterk nok ryggrad til å være i stand til å takle vanskelige mennesker, men ser absolutt problemstillingen. Det var tross alt ikke det største overtrampet, selv om det absolutt var ett overtramp av en ganske klar og tydelig plikt man bør ha godt innarbeidet i dette yrket. 

Det er jeg helt enig med deg i. Dessverre er det sånn at selv om man har integritet og ryggrad kan det i enkelttilfeller være smartest å la være for å potensielt ikke skape enda større problemer i etterkant. Dette gjelder mennesker med lav grad av selvinnsikt som fort kan finne på å lage bråk basert på egne misforståelser. Gjerne godt hjulpet av tillitsvalgte, verneombud og fagforeninger som rasler med sablene i tide og utide.

Endret av FotbaIlflua
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lilletyrkia skrev (1 time siden):

Ja, jeg har aldri skrevet så mye stygt som det hun Dixie gjorde, eller hun som kommenterte gjorde. At vi ikke er verdt dritten i doskåla engang 🤣 Altså hvem sier sånn og itillegg kaller andre for mobbere, tapere, tragisk liv osv. Kanskje se litt på seg selv også. 

Gått livets harde skole?🙈

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FotbaIlflua skrev (2 minutter siden):

Det er jeg helt enig med deg i. Dessverre er det sånn at selv om man har integritet og ryggrad kan det i enkelttilfeller være smartest å la være for å potensielt ikke skape enda større problemer i etterkant. Dette gjelder mennesker med lav grad av selvinnsikt som fort kan finne på å lage bråk basert på egne misforståelser. Gjerne godt hjulpet av tillitsvalgte, verneombud og fagforeninger som rasler med sablene i tide og utide.

Man har truffet noen av disse opp gjennom 🙃

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (4 timer siden):

Dette er bare helt fantastisk! God dag, mann økseskaft, snakk om å møte seg selv i døra... En blogger skriver en flammende forsvarstale på vegne av en annen blogger fordi brukerne på kvinneguiden hetser og mobber en stakkars bloggvenninne.

Ironisk nok er dixierose den slemmeste av dem alle. Karakteristikaene hun bruker på brukere her inne er langt over streken, og mye mer hetsende enn noe som har blitt skrevet her inne.

I tillegg farer hun med direkte løgn, som å insinuere at det er følgere fra Kvinneguiden som har meldt Anna Rasmussen og Kristin Gjelsvik (Gjelsvik ja, ikke Gjeldsvik, Dixie) til barnevernet. Dokumentasjon på dette, takk? 

Noe av det aller morsomste, og som også tydelig viser hvor lite kunnskap Dixie har om hva som egentlig blir skrevet her på Kvinneguiden er når hun bruker Mettes aller mest innbitte forkjemper her inne, Heartgirl, som et eksempel på de som hetser og mobber Mette daglig. 

Blogg i vei, Dixie, men sett deg gjerne inn i saken før du skriver og pass på at du ikke går i samme fella og gjør akkurat det samme du beskylder andre for å gjøre. Glasshuset singler høylytt rund deg.

Endret av FotbaIlflua
  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lilletyrkia skrev (1 time siden):

Joda, men det trenger ikke være en hateside og en elskeside. Jeg er ikke enig med alt som kritiseres selv om jeg er enig i enkelte ting, jeg hater ikke Mette, jeg mobber henne ikke. Det trenger ikke være dere og oss 🥳🦄

Enig i det. Jeg forsvarer heller ikke alt hun gjør, selvom det sikkert virker sånn siden jeg sjelden kritiserer bloggere jeg reagerer på. Blir mer til at jeg svarer på kritikk her inne som jeg reagerer på. Betyr ikke at jeg tror at dere alle er mobbere eller hatere, men noe av kritikken er helt bak mål, i mine øyne. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FotbaIlflua skrev (6 minutter siden):

Dette er bare helt fantastisk! God dag, mann økseskaft, snakk om å møte seg selv i døra... En blogger skriver en flammende forsvarstale på vegne av en annen blogger fordi brukerne på kvinneguiden hetser og mobber en stakkars bloggvenninne.

Ironisk nok er dixierose den slemmeste av dem alle. Karakteristikaene hun bruker på brukere her inne er langt over streken, og mye mer hetsende enn noe som har blitt skrevet her inne.

I tillegg farer hun med direkte løgn, som å insinuere at det er følgere fra Kvinneguiden som har meldt Anna Rasmussen og Kristin Gjelsvik (Gjelsvik ja, ikke Gjeldsvik, Dixie) til barnevernet. Dokumentasjon på dette, takk? 

Noe av det aller morsomste, og som også tydelig viser hvor lite kunnskap Dixie har om hva som egentlig blir skrevet her på Kvinneguiden er når hun bruker Mettes aller mest innbitte forkjemper her inne, Heartgirl, som et eksempel på de som hetser og mobber Mette daglig. 

Blogg i vei, Dixie, men sett deg gjerne inn i saken før du skriver og pass på at du ikke går i samme fella og gjør akkurat det samme du beskylder andre for å gjøre. Glasshuset singler høylytt rund deg.

Ja, det står dårlig til med både selvinnsikt og leseforståelsen der i huset. Har bladd i bloggen litt og ser at det ikke er første gangen hun skal «forsvare» en blogger ved å bli mer hetsende og stygg enn de hun beskylder for er. Interessant.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FotbaIlflua skrev (30 minutter siden):

Det kan jo også hende at hennes leder ønsker å unngå å bli hengt ut i Mette sine sosiale medier? Og dermed ikke tok affære? Jeg sier ikke at det er greit, men enkelte er det lettere å føye seg etter enn å følge reglene, fordi det følger mye bråk i kjølvannet av å håndtere enkelte mennesketyper.

Det der blir bare spekulasjoner da. Du skal ha kreds for kreativ tankegang, for jeg hadde aldri kommet på å trekke den konklusjonen...

Men nå tror jeg M er en godt likt kollega, og jeg tror ikke hun ville hengt ut sjefen dersom sjefen ga henne pes for dette. Da tror jeg heller M hadde lagt seg flat. Slik tolker jeg M’s mennesketype. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som har mer innsikt i Rampelyset som vil svare på om denne Dixierose er samme dama som Heartgirl stadig pjatter om når hun råder oss til å avfølge MA hvis vi ikke liker henne?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (1 minutt siden):

Noen her som har mer innsikt i Rampelyset som vil svare på om denne Dixierose er samme dama som Heartgirl stadig pjatter om når hun råder oss til å avfølge MA hvis vi ikke liker henne?

Etter en kjapp kikk på dixiroses tråd kan vi vel konkludere med det ja.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Murstein skrev (2 timer siden):

Hvor mange slike innlegg har denne dixierose skrevet nå. Blir hun aldri lei. Det som er litt gøy er att MA har kommentert og vært kritisk til denne dixierose.(inne på tråden hennes) Men nå er de bloggvenninner😂

Nå leste jeg gjennom tråden til dixirose kun pga denne kommentaren. Fant ikke en eneste kommentar fra M der?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christiane_W skrev (2 timer siden):

Legg merke til at hun som har vært ivrigst til å forsvare MA i tråden her nevnes i innlegget som en av dem som sitter å hetser MA 24/7.😜

Vedkommende har jo kritisert pixirose noe veldig da, så ikke sååå rart hun ble nevnt av pixirose 😉

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lady T skrev (4 minutter siden):

Etter en kjapp kikk på dixiroses tråd kan vi vel konkludere med det ja.

Ja, hvis ikke det er noen andre hun sikter til🤷🏻‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lady T skrev (22 minutter siden):

Nå leste jeg gjennom tråden til dixirose kun pga denne kommentaren. Fant ikke en eneste kommentar fra M der?

MA har kommentert flere ganger der! På samme vis som hun kommenterer her på sin egen tråd! 🙂

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lady T skrev (1 time siden):

Det der blir bare spekulasjoner da. Du skal ha kreds for kreativ tankegang, for jeg hadde aldri kommet på å trekke den konklusjonen...

Men nå tror jeg M er en godt likt kollega, og jeg tror ikke hun ville hengt ut sjefen dersom sjefen ga henne pes for dette. Da tror jeg heller M hadde lagt seg flat. Slik tolker jeg M’s mennesketype. 

Selvsagt er det spekulasjoner, på samme måte som dine slutninger og tolkninger av Mette i dette innlegget. Personlig erfaring er at enkelte mennesker slipper unna og ikke må stå til rette for sine handlinger rett og slett fordi de er så slitsomme å håndtere. Jeg kjenner ikke Mette, så jeg vet selvsagt ikke om dette gjelder henne. Jeg snakker ut fra det hun har delt selv i sine kanaler, som for meg i stor grad framstår som ukritisk, emosjonelt, ureflektert og i enkelte tilfeller fullstendig kunnskapsløst. Ureflekterte mennesker er "farlige", fordi de kan reagere uforventet og skape mye støy og problemer. Når man ikke selv innser når man gjør feil, er det sjelden at andre når inn med budskapet og at de faktisk tar det til seg. I slike tilfeller kan det være lite konstruktivt å ta den kampen fordi man kommer ingen vei.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lady T skrev (2 timer siden):

Det blir vel bare spekulasjoner. Er det heartgirl du tror er M? Det tror ikke jeg. 
 

M har kommentert her for lenge siden og signerte med navn, så nicket hennes er kjent. 

Tenker att det vi tror og det vi vet får være opp til oss selv!   Når det er sagt er det fullt mulig å endre både profil og nick! 🙂

Endret av Murstein
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (1 time siden):

Noen her som har mer innsikt i Rampelyset som vil svare på om denne Dixierose er samme dama som Heartgirl stadig pjatter om når hun råder oss til å avfølge MA hvis vi ikke liker henne?

Haha, blir bare dummere og dummere dette. Heartgirl skreiv for to måneder siden at til de som skriver offentlig så må en få lov til å kommentere innholdet 🤣

Mens de som gjør det til Mette får repeterende innlegg om å ikke gjøre det.🤪

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...