Gå til innhold

metteask.blogg.no


Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

Visvas skrev (1 minutt siden):

Vi tar screenshot ene og alene for at Mette har kalt oss løgnere fordi hun har redigert etter vi har sett det og de som kommer etterpå har ikke peiling på at det er faktisk Mette selv som er løgneren. Som nekter for at hun selv hadde skrevet det før hun fjernet. Hun skal ikke få kalle meg løgner en gang til, derav screenshot. 

Men hvis problemet ditt her er at hun har blitt "arrestert" for noe hun har gjort og så prøvde å dekke over det slik hun alltid gjør så har du et seriøst problem. 

MA og andre bloggere har helt rett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Visvas skrev (1 minutt siden):

Vi tar screenshot ene og alene for at Mette har kalt oss løgnere fordi hun har redigert etter vi har sett det og de som kommer etterpå har ikke peiling på at det er faktisk Mette selv som er løgneren. Som nekter for at hun selv hadde skrevet det før hun fjernet. Hun skal ikke få kalle meg løgner en gang til, derav screenshot. 

Men hvis problemet ditt her er at hun har blitt "arrestert" for noe hun har gjort og så prøvde å dekke over det slik hun alltid gjør så har du et seriøst problem. 

AMEN !!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det var et uhell, så sletter du det fortest mulig. Du sletter det ikke og så forteller det samme høyt og tydelig som hun gjorde.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (1 minutt siden):

MA og andre bloggere har helt rett. 

Helt rett om hva da ? Du fremstår som naiv når du prøver og forsvare hennes gjentatte brudd på taushetsplikten !!

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skremmende lav nivå hos enkelte - åpenbart store mangler i den juridiske kompetansen.

Loven er absolutt når det kommer til taushetsplikt. Dette er regulert i mange forskjellige lover, og i dette tilfellet er det Lov om Helsepersonell som gjelder.  Uavhengig av forsett hos den som bryter loven vil et lovbrudd være et faktum når det kan bevises brudd på taushetsplikten eller den som har begått lovbruddet erkjenner å ha begått lovbruddet.  

 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Citha skrev (Akkurat nå):

😂😂

I hva?

 

Det må være en spøk. En parodi, hva som helst! Men dette kan ikke være seriøst 🤭

 

 

 

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (12 minutter siden):

Kan du forsvare når noen tar skjermbilde av MA sin snapp for å dele på KG slik som noen gjorde da hun oppdaget feilen? Det er en annens opphavsrett å dele et sånt skjermbilde selv om hun har offentlig snapp. 

Flere her inne er fulle av skadefro når MA er uheldig og gjør en feil som hun selv oppdaget. 

Det er ikke lett for mange her å være perfekt uten feil her i livet. 

Kutt ut da. Hub har delt det på offentlig blogg og du nektet jo for hun hadde gjort det, det ble lagt ut bevis men nå skal du altså ta de som gjorde det også istedenfor å si MA har gjort noe dumt

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (17 minutter siden):

Kan du forsvare når noen tar skjermbilde av MA sin snapp for å dele på KG slik som noen gjorde da hun oppdaget feilen? Det er en annens opphavsrett å dele et sånt skjermbilde selv om hun har offentlig snapp. 

Flere her inne er fulle av skadefro når MA er uheldig og gjør en feil som hun selv oppdaget. 

Det er ikke lett for mange her å være perfekt uten feil her i livet. 

Nå var det skjermbilde fra blogg, ikke snap. Og nei. det var ikke hun selv som oppdaget det. Hør og se snappen hennes fra i dag der hun sier at etter hun ble gjort oppmeksom på dette slettet hun kommentaren. En av grunnene til at det ble delt skjermbilde er jo fordi du blant annet nektet for at hun hadde skrevet dette. Jeg personlig har ikke noe i mot personen Mette. Men når hun deler dette på en offentlig blogg reagerer jeg og flere til. Hun ønsker og være en influenser og ønsker tilbakemeldinger, men gjelder det utelukkende positive tilbakemeldinger ?

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nobile skrev (16 minutter siden):

Hva skjer ? Hva har Mette evt brutt taushetsplikten om ? 

Hun har ikke brutt taushetsplikten. Hun har kommet sine kritikere i forkjøpet og snakket med sjefen. Sjefen skryter av innlegget hennes i BT 😄 Hun har ikke brutt taushetsplikten som noen av oss her inne sa. 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nobile skrev (21 minutter siden):

Hva skjer ? Hva har Mette evt brutt taushetsplikten om ? 

Om beboere der hun jobber

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heartgirl skrev (5 minutter siden):

Hun har ikke brutt taushetsplikten. Hun har kommet sine kritikere i forkjøpet og snakket med sjefen. Sjefen skryter av innlegget hennes i BT 😄 Hun har ikke brutt taushetsplikten som noen av oss her inne sa. 

 

Så du mener det er greit å fortelle om helsetilstanden til brukere/pasienter på en offentlig blogg?

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tarantulla
Heartgirl skrev (2 minutter siden):

Hun har ikke brutt taushetsplikten. Hun har kommet sine kritikere i forkjøpet og snakket med sjefen. Sjefen skryter av innlegget hennes i BT 😄 Hun har ikke brutt taushetsplikten som noen av oss her inne sa. 

 

Hvordan vet du alt dette? Det er selvfølgelig kjempebra hvis hun har snakket med sjefen. 

Jeg liker Mette, men når hun velger å dele såpass mye i sosiale medier må hun også stå for feilene hun gjør. Og hun må også være profesjonell nok til å forstå hvorfor det blir såpass sterke reaksjoner, til tross for at hun ikke mente noe vondt med det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (6 minutter siden):

Hun har ikke brutt taushetsplikten. Hun har kommet sine kritikere i forkjøpet og snakket med sjefen. Sjefen skryter av innlegget hennes i BT 😄 Hun har ikke brutt taushetsplikten som noen av oss her inne sa. 

 

Jeg er imponert over all informasjonen du sitter på om Mette 🤔

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

tarantulla skrev (2 minutter siden):

Hvordan vet du alt dette? Det er selvfølgelig kjempebra hvis hun har snakket med sjefen. 

Jeg liker Mette, men når hun velger å dele såpass mye i sosiale medier må hun også stå for feilene hun gjør. Og hun må også være profesjonell nok til å forstå hvorfor det blir såpass sterke reaksjoner, til tross for at hun ikke mente noe vondt med det. 

 

esmeralda1 skrev (1 minutt siden):

Jeg er imponert over all informasjonen du sitter på om Mette 🤔

Følg henne på snap, da. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diamant20 skrev (4 minutter siden):

Så du mener det er greit å fortelle om helsetilstanden til brukere/pasienter på en offentlig blogg?

Hun har ikke brutt taushetsplikt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

esmeralda1 skrev (2 minutter siden):

Jeg er imponert over all informasjonen du sitter på om Mette 🤔

Ja ikke sant! 😂

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...