Gå til innhold

metteask.blogg.no


Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

Ja håper hun er sosial med jenta etter hvert, de trenger jo det for å fungere normalt i samfunnet. 

Mette sa hun skal ha dagmamma til henne så hun får fortsette med å jobbe natt så virker ikke som det blir barnehage helt med det første. 

Akkurat nå er hun jo liten og korona styrer verden, men hun vil jo trenge mer innputt. 

Endret av Visvas
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser mannen til Mette får meldinger av folk som sier hvor fæl hun er mot han og at hun lurer han. Om det er noen her som sender meldinger -så lurer jeg på hva dere driver med evt?! Man kan ikke legge seg oppi noe man ikke har full oversikt over i andres ekteskap, det er snakk om voksne folk som prøver å finne ut av tingene selv og mannen til Mette har vel ikke bedt om råd fra ukjente folk?! Lar meg stadig vekk forundre over enkelt voksne folk altså...

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (58 minutter siden):

Ser mannen til Mette får meldinger av folk som sier hvor fæl hun er mot han og at hun lurer han. Om det er noen her som sender meldinger -så lurer jeg på hva dere driver med evt?! Man kan ikke legge seg oppi noe man ikke har full oversikt over i andres ekteskap, det er snakk om voksne folk som prøver å finne ut av tingene selv og mannen til Mette har vel ikke bedt om råd fra ukjente folk?! Lar meg stadig vekk forundre over enkelt voksne folk altså...

Dette blir jo bRe spekulasjoner fra din side

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har det jo vært noe styr med tidligere og jeg må si meg forundret over at hun ikke forsto dette skulle komme igjen spesielt etter hva hun har vist "oss" den siste tiden. Tenkte på det når hun reklamerte for hans snap, om hun higer på et vis etter dette dramaet? 

Den beskjeden på snap hjelper vel ikke H og Mette. Om noen ønsker å ødelegge så har hun da med den beskjeden gitt de dem gleden de ønsket å oppnå for alle å se. 

Men for alt vi vet så kan det være velmenende råd han har fått? 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visvas skrev (14 minutter siden):

Men for alt vi vet så kan det være velmenende råd han har fått? 

 

Som for eksempel? Hva råd kan han få som er velmenende nå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trude4 skrev (35 minutter siden):

Som for eksempel? Hva råd kan han få som er velmenende nå? 

Seriøst? 

Vi vet jo ikke tonen i meldingene han har fått og hva som står skrevet, eller gjør du det kanskje? 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det dummeste hun gjorde var vell å legge ut hans snap og insta. Folk elsker jo stort sett drama og da er det fort gjort og sende litt,og si ting som kan komme uheldig ut.  Sier absolutt ikke at det er rett å gjøre det,  helt klart ikke. Men dette burde hun jo tenkt på siden hun får så mye kritikk selv så er det naturlig at noen slenger med leppa til han også. Stakkars de nærmeste som blir dratt inn i alt dette,  er det virkelig vært det? 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visvas skrev (1 time siden):

Seriøst? 

Vi vet jo ikke tonen i meldingene han har fått og hva som står skrevet, eller gjør du det kanskje? 

Hadde ikke spurt om eg viste..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (3 timer siden):

Dette blir jo bRe spekulasjoner fra din side

Spekulasjoner om det er folk her som sender? Jeg spurte bare om det var det  og om det var det så lurte jeg på hva man ønsket å oppnå med det...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder sånne forhold så elsker folk drama. Meget spesielt at hun i det hele tatt la ut hans snap og Instagram, og meget spesielt at han vil ha andre norske damer på sin snap og. Jeg forstår liksom ikke poenget. Hun vet jo det fort kan bli mye drama, det så hun jo ved bloggen og, der folk skreiv at de hadde møtt han og vært med han. Og jo jeg syns og det er meget spesielt av norske å sende sånne meldinger til han, jeg forsvarer de ikke, jeg forstår virkelig ikke hvorfor de gidder. Men jeg er heller ikke overrasket. Det burde ikke hun heller bli. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tildittbeste skrev (1 time siden):

Det dummeste hun gjorde var vell å legge ut hans snap og insta. Folk elsker jo stort sett drama og da er det fort gjort og sende litt,og si ting som kan komme uheldig ut.  Sier absolutt ikke at det er rett å gjøre det,  helt klart ikke. Men dette burde hun jo tenkt på siden hun får så mye kritikk selv så er det naturlig at noen slenger med leppa til han også. Stakkars de nærmeste som blir dratt inn i alt dette,  er det virkelig vært det? 

Er det ikke bare for folk å la vær å sende meldinger til mannen da? Man sender vel mest sannsynlig disse meldingene for tidsfordriv og for å fyre litt opp. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lilletyrkia skrev (1 minutt siden):

Når det gjelder sånne forhold så elsker folk drama. Meget spesielt at hun i det hele tatt la ut hans snap og Instagram, og meget spesielt at han vil ha andre norske damer på sin snap og. Jeg forstår liksom ikke poenget. Hun vet jo det fort kan bli mye drama, det så hun jo ved bloggen og, der folk skreiv at de hadde møtt han og vært med han. Og jo jeg syns og det er meget spesielt av norske å sende sånne meldinger til han, jeg forsvarer de ikke, jeg forstår virkelig ikke hvorfor de gidder. Men jeg er heller ikke overrasket. Det burde ikke hun heller bli. 

Det har du helt rett i. Hva er vitsen..både med å sende og masse norske damer på snap lista eller hvor de nå sender han meldinger 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (Akkurat nå):

Er det ikke bare for folk å la vær å sende meldinger til mannen da? Man sender vel mest sannsynlig disse meldingene for tidsfordriv og for å fyre litt opp. 

Jo men tydeligvis noen som ikke klarer det da. Kalles de ikke nett troll og har dette nesten som en jobb da?🤔

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen som syntes det er rart at hun la ut snap'en hans.. Og vips så kom meldingen hvor hun ber folk slutte å sende ham meldinger.. Hun vet nok utmerket godt hva hun skal gjøre for å holde liv i dramaet rundt seg. Nå kan man hevde at vi her inne hjelper til, men forskjellen er at det er ikke vårt privatliv som blir øst ut til hele verden. Livet som hjemmeværende husmor begynner å bli kjedelig kanskje.. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanelisvingen skrev (9 minutter siden):

Ingen som syntes det er rart at hun la ut snap'en hans.. Og vips så kom meldingen hvor hun ber folk slutte å sende ham meldinger.. Hun vet nok utmerket godt hva hun skal gjøre for å holde liv i dramaet rundt seg. Nå kan man hevde at vi her inne hjelper til, men forskjellen er at det er ikke vårt privatliv som blir øst ut til hele verden. Livet som hjemmeværende husmor begynner å bli kjedelig kanskje.. 

Merkelig for meg at han legger til ukjente mennesker,  så det er jo å be om bråk..men som du sier god pr for å få litt drama i hverdagen igjen..

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror hun hadde blitt mer stabil og fått et bedre liv med noen venninner. Det kan ikke være bra i lengen, spesielt nå som hun i permisjon fra jobben, og kun ha familien og omgås. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Twistdott skrev (1 time siden):

Hvilke drittfolk er det som sender melding til en annens mann. Det er ikke til å tro, spør du meg 

Det er vel en av medaljens baksider ved å være en offentlig person, ikke at jeg forsvarer det, langt der i fra. Men noen klarer vel ikke å dy seg, da. Kommer kanskje som et resultat av at bloggeren ikke har vært særlig restriktiv når det gjelder å publisere om problematikk i samlivet deres. Det har blitt for mye privat, mest belyst fra hennes side. 

Bloggen kunne vært så bra om hun hadde vært mer nøktern om det private, og heller fokusert og satt seg mer inn i tyrkisk kultur, kulturforskjeller, visumproblematikk og avstandsutfordringer. Det er tryggere tema å skrive om, mer interessant og ikke så utleverende. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forsvarer det overhode ikke, forstår ikke hvordan folk kan gjøre slik, hvis dette da er gjort i verste mening. 

Helt i starten av forholdet hadde de en runde med noe liknende, så jeg forstår virkelig ikke at de "promoterte" H sin snap og insta. Ikke forstår jeg at H vil ha random norske damer på snappen sin heller. Det er ikke normalt for en tyrker i et fast trofast forhold, det tørr jeg faktisk påstå. Jeg klarer ikke tro at de ikke så dette komme, spesielt så usympatisk som Mette har framstått i flere situasjoner etter de fikk barnet. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...