Gå til innhold

metteask.blogg.no


Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

Nussepus skrev (1 minutt siden):

Fóre katten med røkelaks. Hvor dum går det an å bli🤦🏼‍♀️

Måtte le litt av den snapen. «Gir det til katten så går det ikke i søppelet» 

nå kan ikke jeg mye om katter, men spiser de virkelig en hel baguett med røkelaks og egg?😅

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Amaryllish skrev (31 minutter siden):

Måtte le litt av den snapen. «Gir det til katten så går det ikke i søppelet» 

nå kan ikke jeg mye om katter, men spiser de virkelig en hel baguett med røkelaks og egg?😅

Nei såklart ikke. Og de skal heller ikke ha røkelaks. Det er alt for mye salt i det. Hun kunne like gjerne gitt det til babyen. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (13 timer siden):

Nei såklart ikke. Og de skal heller ikke ha røkelaks. Det er alt for mye salt i det. Hun kunne like gjerne gitt det til babyen. 

Egentlig litt rart å kjøpe disse produktene, for hun er jo en person som ikke spiser hva som helst. At det er spennende med denne maten, det er nå litt merkelig spør du meg. Men etter livstegnet å regne så holder hun på i samme sporet. 🤔

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tildittbeste skrev (38 minutter siden):

Egentlig litt rart å kjøpe disse produktene, for hun er jo en person som ikke spiser hva som helst. At det er spennende med denne maten, det er nå litt merkelig spør du meg. Men etter livstegnet å regne så holder hun på i samme sporet. 🤔

4 baguetter til.. 40-50 kroner og hun sparer penger? De var fra dagen før, sa hun, så da måtte hun spise 3 + den til katten samme kveld. Hadde skjønt det hvis hun har et samarbeid met TooGoodToGo, men da ville det nok vært merket. Hun må få gjøre hva hun vil, selvfølgelig og hun virket jo veldig fornøyd med innholdet. Selv hadde jeg klaget 😄

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbakepå toogoodtogokjøret igjen ja, kaste bort penger på å redde mat hun ikke spiser/syns er godt. 

Ett tips til deg Mette, sjekk datovarediskene på butikkene på morgenen i stede. Kjøp mat som er nedpriset 40-50%, kjøtt,meieriprodukter osv. Da får du velge selv hva du vil bruke pengene på, å slipper kaste bort penger på ting du ikke liker.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Twistdott
Tildittbeste skrev (3 timer siden):

Egentlig litt rart å kjøpe disse produktene, for hun er jo en person som ikke spiser hva som helst. At det er spennende med denne maten, det er nå litt merkelig spør du meg. Men etter livstegnet å regne så holder hun på i samme sporet. 🤔

Å reise rundt i matbutikker for å hamstre  baguetter fra dagen før er virkelig ikke noe sjakktrekk, men katta ble jo glad.... om ikke annet. 
Hun synes det er spennende, og jeg forstår det ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Twistdott skrev (2 timer siden):

Å reise rundt i matbutikker for å hamstre  baguetter fra dagen før er virkelig ikke noe sjakktrekk, men katta ble jo glad.... om ikke annet. 
Hun synes det er spennende, og jeg forstår det ikke. 

Det er vel fordi det absolutt ikke skjer noe i livet hennes for tiden og da blir TgTg spennende. Tragisk! 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lilletyrkia skrev (1 minutt siden):

Og mannen🤷

Aldri. Han har bidratt med det hun trengte han til. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det er i overkant mye «kritikk» av Mette, om man ønsker å bruke penger på og syntes det er litt spennende å «jakte» too-good-to-go mat, så er vel ikke det tragisk -Hun skader jo ingen ved å gjøre det og ihvertfall ikke deg og meg ?!
Og syntes det er i overkant å si at hun har brukt mannen sin til det hun trengte han til, hvor har man det fra?? Må si jeg blir litt satt ut av en del ting som blir skrevet her.  

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (7 timer siden):

Syntes det er i overkant mye «kritikk» av Mette, om man ønsker å bruke penger på og syntes det er litt spennende å «jakte» too-good-to-go mat, så er vel ikke det tragisk -Hun skader jo ingen ved å gjøre det og ihvertfall ikke deg og meg ?!
Og syntes det er i overkant å si at hun har brukt mannen sin til det hun trengte han til, hvor har man det fra?? Må si jeg blir litt satt ut av en del ting som blir skrevet her.  

Før hun kjente han så planla de å lage baby. Før det igjen,hadde hun tenkt på andre muligheter. Og etter hun fikk datteren så har mannen omtrent forsvunnet. Synes du det er veldig rart at folk reagerer på det? De har jo ikke engang prøvd. Man burde jo iallfall prøve når man er gift og har barn sammen.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lilletyrkia skrev (1 time siden):

Før hun kjente han så planla de å lage baby. Før det igjen,hadde hun tenkt på andre muligheter. Og etter hun fikk datteren så har mannen omtrent forsvunnet. Synes du det er veldig rart at folk reagerer på det? De har jo ikke engang prøvd. Man burde jo iallfall prøve når man er gift og har barn sammen.

Helt enig.  Om en har fulgt hun en stund, så er det slett ikke rart å tenke litt sånn..Han ble brått borte og ikke ble det turer ned til Tyrkia heller, et at testen ble positiv. Hadde de søkt for lenge siden, han hadde kunne vært her nå, og de kunne prøvd å bo sammen i baby tiden. Tenk hvor mye han har gått glipp av, med sitt første barn.  

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tildittbeste skrev (8 minutter siden):

Helt enig.  Om en har fulgt hun en stund, så er det slett ikke rart å tenke litt sånn..Han ble brått borte og ikke ble det turer ned til Tyrkia heller, et at testen ble positiv. Hadde de søkt for lenge siden, han hadde kunne vært her nå, og de kunne prøvd å bo sammen i baby tiden. Tenk hvor mye han har gått glipp av, med sitt første barn.  

Eg husker at hun var i Tyrkia som gravid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trude4 skrev (32 minutter siden):

Eg husker at hun var i Tyrkia som gravid

En gang da kanskje. Snakker iallefall ikke om hver mnd som var et "must" tidligere 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Twistdott

Jeg synes også mye skurrer, men det kan vel hende at hun er blitt mer privat på dette området. Det kan kanskje hende at hun jobber i kulissene, og at ha  snart er her. 

Ang det å kjøpe halvgamle baguetter, så er det bare veldig rar ting å bruke penger på. All den stund  hun er litt kresen også, så kan hun risikere bare få «kattemat» 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Twistdott skrev (9 minutter siden):

Jeg synes også mye skurrer, men det kan vel hende at hun er blitt mer privat på dette området. Det kan kanskje hende at hun jobber i kulissene, og at ha  snart er her. 

Ang det å kjøpe halvgamle baguetter, så er det bare veldig rar ting å bruke penger på. All den stund  hun er litt kresen også, så kan hun risikere bare få «kattemat» 

«Kattemat» som katten absolutt ikke skal spise!

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (33 minutter siden):

«Kattemat» som katten absolutt ikke skal spise!

Nemlig. Å gi en katt røkelaks er hva jeg kaller galskap og idioti. Altfor mye salt og katter skal ikke ha salt. Skjønner ikke at hun tør gi den det en gang, eller vet hun ikke at katter ikke skal ha salt? Visste ikke at hun hadde katt en gang jeg, men nå er det lenge siden jeg har vært noe særlig inne på bloggen hennes og Snapchat har jeg ikke. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (40 minutter siden):

Nemlig. Å gi en katt røkelaks er hva jeg kaller galskap og idioti. Altfor mye salt og katter skal ikke ha salt. Skjønner ikke at hun tør gi den det en gang, eller vet hun ikke at katter ikke skal ha salt? Visste ikke at hun hadde katt en gang jeg, men nå er det lenge siden jeg har vært noe særlig inne på bloggen hennes og Snapchat har jeg ikke. 

Men hun følger jo ikke med på nyheter, leser ikke, hun gikk ikke på svangerskapskontroll så hvordan skal man kunne forvente at hun vet noe om katter🤷‍♀️

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...