Gå til innhold

metteask.blogg.no

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Dævendøtte
Skrevet

AB ønsker å ta dialogen et annet sted enn i media, var rette ræva som feis.

Ref Dagbladets forside. 

Gjest Dævendøtte
Skrevet
1 minutt siden, Felis skrev:

Og så kommer dette:

https://www.dagbladet.no/kjendis/full-krangel-etter-influenserkurs/72101379

Må jo le litt, hun er sur for at deltakerne ikke har tatt det med henne (hvilket de beviselig har) men så slenger hun på røret flere ganger under samtalen med journalisten. Der bekreftet hun vel hvorfor de ikke tar det med henne 😂

Dot er SoMe spesialisten sin, det...

Du kom meg i forkjøpet ;) 

Gjest Lama_Drama
Skrevet

AB har lovd å promotere over 100 stykker. Per nå vet jeg kun om to av disse. Mulig hun har promotert flere, men at de 100 ikke er blitt toppbloggere er helt klart. 

Skrevet

Se og hør har også utfyllende artikkel om saken nå 👏👏

• Liker 22
Skrevet

Kult for alle bedriftene å bli dratt inn i sølet hennes... 

• Liker 27
Skrevet
11 minutter siden, Flettfrid said:

Innlegget AB har del på insta

ABI https://imgur.com/gallery/6CAjJWy

NOEN må seriøs ta tak, den dama kunne trengt litt hjelp og det er ikkje tull :( 

• Liker 25
Gjest Nina1975
Skrevet

Mette må bare være ett prakteksemplar av ‘ulv i fåreklær’

🤣🤣

Tror ikke ab hadde sett for seg at snille, gode ‘unnskyld for at jeg finnest-Mette’ kan bite slik i fra seg👏

Gjest CecilieX
Skrevet
17 minutter siden, Nina1975 skrev:

Mette må bare være ett prakteksemplar av ‘ulv i fåreklær’

🤣🤣

Tror ikke ab hadde sett for seg at snille, gode ‘unnskyld for at jeg finnest-Mette’ kan bite slik i fra seg👏

Det er nesten det morsomste med hele saken. MA skriver selv at hun nådde en grense og da er det slutt på naivitet og snillhet. Ingen så det her komme, minst av alt AB. 

Det er helt utrolig hvor store oppslag det her har fått, i motsetning til en del andre saker som AB har vært involvert i og som hun har kommet uskadet fra. Jeg skulle gjerne visst hva som gjør at dette har fått så stor oppmerksomhet. 

Skrevet

Saken er ute i media. Se og hør😂

• Liker 7
Skrevet
4 minutter siden, CecilieX skrev:

Det er nesten det morsomste med hele saken. MA skriver selv at hun nådde en grense og da er det slutt på naivitet og snillhet. Ingen så det her komme, minst av alt AB. 

Det er helt utrolig hvor store oppslag det her har fått, i motsetning til en del andre saker som AB har vært involvert i og som hun har kommet uskadet fra. Jeg skulle gjerne visst hva som gjør at dette har fått så stor oppmerksomhet. 

Enig, utrolig hvor mye større dette blir slått opp enn hva vi har sett av tidligere saker. Jeg spiser min hatt og berømmer MA for å levere det hun har skrevet om at "det kommer mer". Jeg trodde dette bare ville bli en ny runde med "ikkeno. Media har tidligere gjort saker vedr. AB til underholdning og  "kjendiseri", tatt for god fisk at all kritikk er hat mot henne - og fokusert på hennes side av saker - og dermed gjort det til "ikkeno". 

• Liker 40
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet
14 minutter siden, CecilieX skrev:

Fordi MA har kontakter innenfor media? Hun var vel i Dagbladet når hun giftet seg? 

Skrevet
6 minutter siden, Surikatt skrev:

Saken er ute i media. Se og hør😂

Og Dagbladet, TV2 og alle lokalavisene i Amedia (1,4 abonnenter) Tro om kanskje media har skjønt at dette er litt mer en bloggerkrangel som bør tas direkte uten å lage offentlig skittentøyvask...

• Liker 41
Skrevet
22 minutter siden, CecilieX said:

Garantert fordi alle har fått nok og er drittlei av AB sine sprell 😊

• Liker 23
Skrevet

Jeg (som sikkert mange fler) er åpen for å høre AB`s profesjonelle tilbakmeldinger ift det som har blitt fremlagt i media siste dager,  - For fra en som hevder seg å være en suksessrik forettningskvinne og gründer så kan vi vel forevente seriøse svar fra henne på "massiv" kritikk mot en av hennes bedrifter? Kritikken kommer jo nå tilsynelatende fra "hele medie-Norge"?? . Er den IG-posten det hun har å si? 

• Liker 31
Gjest spaniasol
Skrevet
1 time siden, Isild skrev:

Jeg (som sikkert mange fler) er åpen for å høre AB`s profesjonelle tilbakmeldinger ift det som har blitt fremlagt i media siste dager,  - For fra en som hevder seg å være en suksessrik forettningskvinne og gründer så kan vi vel forevente seriøse svar fra henne på "massiv" kritikk mot en av hennes bedrifter? Kritikken kommer jo nå tilsynelatende fra "hele medie-Norge"?? . Er den IG-posten det hun har å si? 

Det viktigste er faktisk at kritikken mot ABIP og eventuelt Blogghuset har vært framført av flere, og at den har vært saklig, dokumentert og etterrettelig. Sånt er god mat for avisredaksjonene. Det hadde ikke vært kjekt om Davidsen personlig hadde blitt nedsablet med usakeligheter og hets. Selv om hun tilsynelatende har tydd til slike virkemidler selv, hadde det ikke styrket motparten om de hadde gått i samme grøft.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...