Populært innlegg Felis Skrevet 6. februar 2020 Populært innlegg #7001 Skrevet 6. februar 2020 1 minutt siden, WinWin skrev: Veldig stille i båten til AB.... Overhode ikke! Hun har kommet med et bat shit crazy innlegg. Innlegget er en lang forsvarstale forkledd som reklame. Hun takker de bak løshåret, spraytannen og resten av oppussingen for at hun ser 15 år yngre ut. Men dessverre må hun si nei til gutter i 20 årene, fordi hun nå er opptatt. Og så synes hun at vi skal være snille mot hverandre og ikke drive med drittslenging. Og hvis man er misfornøyd må man ta det ansikt til ansikt. Det er kun rom for positivitet! Videre bryr hun seg ikke et døyt om drittslengingen, for sånt hever hun seg over. For hun har skyhøye heler. Drøssevis av mennesker støtter henne og hun takker mamma og pappa igjen (har en mistanke om hvorfor) Og så avslutter hun med at hun er en stakkars alenemor som gråter bak sminken. Omtrent sånn... 57
Populært innlegg Felis Skrevet 6. februar 2020 Populært innlegg #7002 Skrevet 6. februar 2020 (endret) Og så kommer dette: https://www.dagbladet.no/kjendis/full-krangel-etter-influenserkurs/72101379 Må jo le litt, hun er sur for at deltakerne ikke har tatt det med henne (hvilket de beviselig har) men så slenger hun på røret flere ganger under samtalen med journalisten. Der bekreftet hun vel hvorfor de ikke tar det med henne 😂 Dot er SoMe spesialisten sin, det... Endret 6. februar 2020 av Felis 74
Gjest Dævendøtte Skrevet 6. februar 2020 #7003 Skrevet 6. februar 2020 AB ønsker å ta dialogen et annet sted enn i media, var rette ræva som feis. Ref Dagbladets forside.
Gjest Dævendøtte Skrevet 6. februar 2020 #7004 Skrevet 6. februar 2020 1 minutt siden, Felis skrev: Og så kommer dette: https://www.dagbladet.no/kjendis/full-krangel-etter-influenserkurs/72101379 Må jo le litt, hun er sur for at deltakerne ikke har tatt det med henne (hvilket de beviselig har) men så slenger hun på røret flere ganger under samtalen med journalisten. Der bekreftet hun vel hvorfor de ikke tar det med henne 😂 Dot er SoMe spesialisten sin, det... Du kom meg i forkjøpet
Populært innlegg hufsaaaaa Skrevet 6. februar 2020 Populært innlegg #7005 Skrevet 6. februar 2020 Haha! Fantastisk at hun slenger på røret til Dagbladet. Og ikke bare én gang, men to! Man kunne jo nesten ikke fått bedre eksempel på hvordan hun liker å kommunisere med de som våger å stille spørsmål. Selvgjort er velgjort, si! 72
Gjest Lama_Drama Skrevet 6. februar 2020 #7006 Skrevet 6. februar 2020 AB har lovd å promotere over 100 stykker. Per nå vet jeg kun om to av disse. Mulig hun har promotert flere, men at de 100 ikke er blitt toppbloggere er helt klart.
enkefru Skrevet 6. februar 2020 #7007 Skrevet 6. februar 2020 Se og hør har også utfyllende artikkel om saken nå 👏👏 22
Zenhouse Skrevet 6. februar 2020 #7008 Skrevet 6. februar 2020 2 timer siden, Surikatt skrev: Hvem bryr seg, egentlig? En gjeng som oppfører seg som tenåringer og så er de voksne. Helt utrolig. Send de til rektor. Den forsto jeg ikke helt. Mette Ask står opp mot svindel og trusler og har fått saken stort ut i media. Dette er ikke tenårings-fjas. https://www.dagbladet.no/kjendis/full-krangel-etter-influenserkurs/72101379 46
Flettfrid Skrevet 6. februar 2020 #7009 Skrevet 6. februar 2020 (endret) Innlegget AB har del på insta ABI https://imgur.com/gallery/6CAjJWy Endret 6. februar 2020 av Flettfrid 26
marthes Skrevet 6. februar 2020 #7010 Skrevet 6. februar 2020 Kult for alle bedriftene å bli dratt inn i sølet hennes... 27
Influenseren Skrevet 6. februar 2020 #7011 Skrevet 6. februar 2020 11 minutter siden, Flettfrid said: Innlegget AB har del på insta ABI https://imgur.com/gallery/6CAjJWy NOEN må seriøs ta tak, den dama kunne trengt litt hjelp og det er ikkje tull 25
Gjest Nina1975 Skrevet 6. februar 2020 #7012 Skrevet 6. februar 2020 Mette må bare være ett prakteksemplar av ‘ulv i fåreklær’ 🤣🤣 Tror ikke ab hadde sett for seg at snille, gode ‘unnskyld for at jeg finnest-Mette’ kan bite slik i fra seg👏
Gjest CecilieX Skrevet 6. februar 2020 #7013 Skrevet 6. februar 2020 17 minutter siden, Nina1975 skrev: Mette må bare være ett prakteksemplar av ‘ulv i fåreklær’ 🤣🤣 Tror ikke ab hadde sett for seg at snille, gode ‘unnskyld for at jeg finnest-Mette’ kan bite slik i fra seg👏 Det er nesten det morsomste med hele saken. MA skriver selv at hun nådde en grense og da er det slutt på naivitet og snillhet. Ingen så det her komme, minst av alt AB. Det er helt utrolig hvor store oppslag det her har fått, i motsetning til en del andre saker som AB har vært involvert i og som hun har kommet uskadet fra. Jeg skulle gjerne visst hva som gjør at dette har fått så stor oppmerksomhet.
Isild Skrevet 6. februar 2020 #7015 Skrevet 6. februar 2020 4 minutter siden, CecilieX skrev: Det er nesten det morsomste med hele saken. MA skriver selv at hun nådde en grense og da er det slutt på naivitet og snillhet. Ingen så det her komme, minst av alt AB. Det er helt utrolig hvor store oppslag det her har fått, i motsetning til en del andre saker som AB har vært involvert i og som hun har kommet uskadet fra. Jeg skulle gjerne visst hva som gjør at dette har fått så stor oppmerksomhet. Enig, utrolig hvor mye større dette blir slått opp enn hva vi har sett av tidligere saker. Jeg spiser min hatt og berømmer MA for å levere det hun har skrevet om at "det kommer mer". Jeg trodde dette bare ville bli en ny runde med "ikkeno. Media har tidligere gjort saker vedr. AB til underholdning og "kjendiseri", tatt for god fisk at all kritikk er hat mot henne - og fokusert på hennes side av saker - og dermed gjort det til "ikkeno". 40
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 6. februar 2020 #7016 Skrevet 6. februar 2020 14 minutter siden, CecilieX skrev: Det er nesten det morsomste med hele saken. MA skriver selv at hun nådde en grense og da er det slutt på naivitet og snillhet. Ingen så det her komme, minst av alt AB. Det er helt utrolig hvor store oppslag det her har fått, i motsetning til en del andre saker som AB har vært involvert i og som hun har kommet uskadet fra. Jeg skulle gjerne visst hva som gjør at dette har fått så stor oppmerksomhet. Fordi MA har kontakter innenfor media? Hun var vel i Dagbladet når hun giftet seg?
Felis Skrevet 6. februar 2020 #7017 Skrevet 6. februar 2020 6 minutter siden, Surikatt skrev: Saken er ute i media. Se og hør😂. Og Dagbladet, TV2 og alle lokalavisene i Amedia (1,4 abonnenter) Tro om kanskje media har skjønt at dette er litt mer en bloggerkrangel som bør tas direkte uten å lage offentlig skittentøyvask... 41
Influenseren Skrevet 6. februar 2020 #7018 Skrevet 6. februar 2020 22 minutter siden, CecilieX said: Det er nesten det morsomste med hele saken. MA skriver selv at hun nådde en grense og da er det slutt på naivitet og snillhet. Ingen så det her komme, minst av alt AB. Det er helt utrolig hvor store oppslag det her har fått, i motsetning til en del andre saker som AB har vært involvert i og som hun har kommet uskadet fra. Jeg skulle gjerne visst hva som gjør at dette har fått så stor oppmerksomhet. Garantert fordi alle har fått nok og er drittlei av AB sine sprell 😊 23
Isild Skrevet 6. februar 2020 #7019 Skrevet 6. februar 2020 Jeg (som sikkert mange fler) er åpen for å høre AB`s profesjonelle tilbakmeldinger ift det som har blitt fremlagt i media siste dager, - For fra en som hevder seg å være en suksessrik forettningskvinne og gründer så kan vi vel forevente seriøse svar fra henne på "massiv" kritikk mot en av hennes bedrifter? Kritikken kommer jo nå tilsynelatende fra "hele medie-Norge"?? . Er den IG-posten det hun har å si? 31
Gjest spaniasol Skrevet 6. februar 2020 #7020 Skrevet 6. februar 2020 1 time siden, Isild skrev: Jeg (som sikkert mange fler) er åpen for å høre AB`s profesjonelle tilbakmeldinger ift det som har blitt fremlagt i media siste dager, - For fra en som hevder seg å være en suksessrik forettningskvinne og gründer så kan vi vel forevente seriøse svar fra henne på "massiv" kritikk mot en av hennes bedrifter? Kritikken kommer jo nå tilsynelatende fra "hele medie-Norge"?? . Er den IG-posten det hun har å si? Det viktigste er faktisk at kritikken mot ABIP og eventuelt Blogghuset har vært framført av flere, og at den har vært saklig, dokumentert og etterrettelig. Sånt er god mat for avisredaksjonene. Det hadde ikke vært kjekt om Davidsen personlig hadde blitt nedsablet med usakeligheter og hets. Selv om hun tilsynelatende har tydd til slike virkemidler selv, hadde det ikke styrket motparten om de hadde gått i samme grøft.
Fremhevede innlegg