Visvas Skrevet 2. februar 2020 #6821 Skrevet 2. februar 2020 Synes også språket er mye bedre, helt annen flyt i de siste innleggene som jeg har lest (ikke lest alle). 10
Populært innlegg Influenseren Skrevet 2. februar 2020 Populært innlegg #6822 Skrevet 2. februar 2020 36 minutter siden, JaVel said: Trusler virker, synd men sant. Mer behagelig å forsvinne stille og rolig ut fra en konflikt enn å være den som står opp mot skolens bølle. Tro hva hun evn truer dem med? Frata dem de gj.snittelige 300 klikkene de har i døgnet da eller? Ikkje kan hun love dem gull og grønne skoger heller, det har hun allerede gjort før de begynte på kurset - Ble dårlig både med gull og skoger. Å smyge inn 1000 like/følgere på Insta ble oppdaget i det øyeblikket det skjedde så eg lurer VIRKELIG på hva AB har på de andre bloggerne? En ting eg kan bekrefte er at AB er seig! Ja VIRKELIG seig! Har et eksempel; Eg vant en premie på bloggen hennes julen 2015 da hun plukket ut meg som leser i kalenderen hun hadde på det tidspunktet (Ja eg leste/kommenterte litt fra og til en gang i tiden). Hun hadde fått sponset premier for hver dag hele desember, min premie var en sånn "To Go" Smoothie. Vel, det varte og det rakk og ingen premie kom. Hun hadde lagt meg til som venn på FB så eg sendte henne noen mld via messenger og hun lovet på tro og ære hver gang og premien "skal sendes i morgen". ALLTID mye hjerter og digge di digg. Eg lot det etter hvert gå lengre og lenge mellom hver gang eg etterlyste premien. Det var nå blitt en prinsippsak for meg for den premien skulle eg ha. For hver gang hun svarte meg hadde hun alltid en unnskyldning og det var alltid noen andre som hadde i oppgave å sende den og hun skulle hver gang sjekke. Hun skulle sjekke med sponsorene etc og en gang lurte hun også på hvilken BOK det var eg hadde vunnet!?! Hun sa ved en anledning at det var normalt at det gikk ca 1 år før premien ble sende!!! Akkurat det har eg veldig vanskelig å tro på. Vel, for mitt vedkomne tok det HELE 3 ÅR! Rett før jul 2018 kom det en smoothie greie i posten, påfølgende dag kom det mail fra AB hvor hun lurte om eg nå var fornøyd! Akkurat denne situasjonen nevnte eg en gang i kommentarfeltet på BloggOmToppblogger da situasjonen AB var et tema der, hadde ikkje før postet kommentaren før det plinget inn en mail fra AB. Det var bla bla og hvordan eg kunne snakke dritt om henne i andre sitt kommentarfelt. Om det ikkje var bedre at eg kontaktet henne! Vel, det hadde eg jo gjort mange ganger. Til slutt så slettet hun hele samtalen på messenger (men eg har jo selvfølgelig screenshoo), der etter blokket hun meg alle plasser. Gjerne like godt for den dama der? Vel, eg ville ikkje vært i krangel med henne for å si det sånn! Om hun ikkje er direkte farlig så er eg overbevist om at hun kan gjøre mye skade med sine løgner. 91
Kollontaj Skrevet 2. februar 2020 #6823 Skrevet 2. februar 2020 Løgnere har generelt gode kår i vårt samfunn. Vi er vant til å stole på hverandre og samfunnet er bygget på tillit i alle ledd. 33
Consita Skrevet 2. februar 2020 #6824 Skrevet 2. februar 2020 1 minutt siden, Kollontaj skrev: Løgnere har generelt gode kår i vårt samfunn. Vi er vant til å stole på hverandre og samfunnet er bygget på tillit i alle ledd. Og der tror jeg du er inne på noe vesentlig. Nordmenn er på mange måter naive og godtroende, og gudskjelov for det. Men mange evner ikke å se at samfunnet er i forandring og at noen mennesker utnytter dette på værst tenkelig måte. Veldig ubehagelig å være vitne til. 23
Skrottefar Skrevet 2. februar 2020 #6825 Skrevet 2. februar 2020 10 minutter siden, Influenseren skrev: Hun sa ved en anledning at det var normalt at det gikk ca 1 år før premien ble sende!!! Akkurat det har eg veldig vanskelig å tro på. Vel, for mitt vedkomne tok det HELE 3 ÅR! Rett før jul 2018 kom det en smoothie greie i posten, påfølgende dag kom det mail fra AB hvor hun lurte om eg nå var fornøyd! I hvilken verden tar det minst 1 år før man får en premie? Må kun være i AB-verden det da 🤣 29
Kollontaj Skrevet 2. februar 2020 #6826 Skrevet 2. februar 2020 2 minutter siden, Consita skrev: Og der tror jeg du er inne på noe vesentlig. Nordmenn er på mange måter naive og godtroende, og gudskjelov for det. Men mange evner ikke å se at samfunnet er i forandring og at noen mennesker utnytter dette på værst tenkelig måte. Veldig ubehagelig å være vitne til. Nettopp. 6
JaVel Skrevet 2. februar 2020 #6827 Skrevet 2. februar 2020 46 minutter siden, Visvas skrev: Synes også språket er mye bedre, helt annen flyt i de siste innleggene som jeg har lest (ikke lest alle). Det samme har jeg merket. 6
Gjest Justsaying Skrevet 2. februar 2020 #6828 Skrevet 2. februar 2020 2 timer siden, Influenseren skrev: Tro hva hun evn truer dem med? Frata dem de gj.snittelige 300 klikkene de har i døgnet da eller? Ikkje kan hun love dem gull og grønne skoger heller, det har hun allerede gjort før de begynte på kurset - Ble dårlig både med gull og skoger. Å smyge inn 1000 like/følgere på Insta ble oppdaget i det øyeblikket det skjedde så eg lurer VIRKELIG på hva AB har på de andre bloggerne? En ting eg kan bekrefte er at AB er seig! Ja VIRKELIG seig! Har et eksempel; Eg vant en premie på bloggen hennes julen 2015 da hun plukket ut meg som leser i kalenderen hun hadde på det tidspunktet (Ja eg leste/kommenterte litt fra og til en gang i tiden). Hun hadde fått sponset premier for hver dag hele desember, min premie var en sånn "To Go" Smoothie. Vel, det varte og det rakk og ingen premie kom. Hun hadde lagt meg til som venn på FB så eg sendte henne noen mld via messenger og hun lovet på tro og ære hver gang og premien "skal sendes i morgen". ALLTID mye hjerter og digge di digg. Eg lot det etter hvert gå lengre og lenge mellom hver gang eg etterlyste premien. Det var nå blitt en prinsippsak for meg for den premien skulle eg ha. For hver gang hun svarte meg hadde hun alltid en unnskyldning og det var alltid noen andre som hadde i oppgave å sende den og hun skulle hver gang sjekke. Hun skulle sjekke med sponsorene etc og en gang lurte hun også på hvilken BOK det var eg hadde vunnet!?! Hun sa ved en anledning at det var normalt at det gikk ca 1 år før premien ble sende!!! Akkurat det har eg veldig vanskelig å tro på. Vel, for mitt vedkomne tok det HELE 3 ÅR! Rett før jul 2018 kom det en smoothie greie i posten, påfølgende dag kom det mail fra AB hvor hun lurte om eg nå var fornøyd! Akkurat denne situasjonen nevnte eg en gang i kommentarfeltet på BloggOmToppblogger da situasjonen AB var et tema der, hadde ikkje før postet kommentaren før det plinget inn en mail fra AB. Det var bla bla og hvordan eg kunne snakke dritt om henne i andre sitt kommentarfelt. Om det ikkje var bedre at eg kontaktet henne! Vel, det hadde eg jo gjort mange ganger. Til slutt så slettet hun hele samtalen på messenger (men eg har jo selvfølgelig screenshoo), der etter blokket hun meg alle plasser. Gjerne like godt for den dama der? Vel, eg ville ikkje vært i krangel med henne for å si det sånn! Om hun ikkje er direkte farlig så er eg overbevist om at hun kan gjøre mye skade med sine løgner. Flisespikkeri, men om hun sletter samtalen så skal vel du ha den uansett i din innboks??
Gjest Deltidsmamma Skrevet 2. februar 2020 #6829 Skrevet 2. februar 2020 Jeg syntes det er blitt en bra blogg MA har fått seg men samtidig føler jeg att hun virkelig melker hele dette blogg kurset for hva det er verdt. Og det syntes jeg at nok er litt så der men....
Felis Skrevet 2. februar 2020 #6830 Skrevet 2. februar 2020 1 minutt siden, Deltidsmamma skrev: Jeg syntes det er blitt en bra blogg MA har fått seg men samtidig føler jeg att hun virkelig melker hele dette blogg kurset for hva det er verdt. Og det syntes jeg at nok er litt så der men.... Det er jo sånn bransjen er, da. Det er tross alt bedre å melke svindelavsløringer enn å melke for eksempel et brudd, som Anne Brith gjorde? Eller trusler mot datteren. Eller en kjønnsleppe på rømmen... Den kjønnsleppa, eller valken som hun hevdet det var, kom faktisk i avisa. Hvor ironisk er det ikke hvis media tar tak i det, men ikke forretningsmetodene hennes? 29
Influenseren Skrevet 3. februar 2020 #6831 Skrevet 3. februar 2020 3 hours ago, Justsaying said: Flisespikkeri, men om hun sletter samtalen så skal vel du ha den uansett i din innboks?? Nei, samtalen mellom henne og meg er no helt blank. Man kan nå slette snakkeboblene i messenger, både dine egne og alle sine. 2
Isild Skrevet 3. februar 2020 #6832 Skrevet 3. februar 2020 Så at det ble lagt ut i AB-tråden at en blogger som heter Rossibella.no også har skrevet litt om sine (negative) erfaringer med kurset. Hun går ikke i detalj, men det er tydelig at hun ikke var fornøyd. Hun skriver at : "Jeg er samtidig veldig glad for at flere fra kurset fant ut det samme, og at vi endelig går videre med saken" https://www.rossibella.no/2020/02/med-eller-ute-av-abip/ Så da betyr det vel fortsatt at flere har gått sammen for å `gå videre med saken`, og at MA ikke står igjen alene. 41
Embla82 Skrevet 3. februar 2020 #6833 Skrevet 3. februar 2020 46 minutter siden, Isild skrev: Så at det ble lagt ut i AB-tråden at en blogger som heter Rossibella.no også har skrevet litt om sine (negative) erfaringer med kurset. Hun går ikke i detalj, men det er tydelig at hun ikke var fornøyd. Hun skriver at : "Jeg er samtidig veldig glad for at flere fra kurset fant ut det samme, og at vi endelig går videre med saken" https://www.rossibella.no/2020/02/med-eller-ute-av-abip/ Så da betyr det vel fortsatt at flere har gått sammen for å `gå videre med saken`, og at MA ikke står igjen alene. Det kan ha vært dette Mette mente med at det skulle komme noe i dag? 3
Veslefrikk Skrevet 3. februar 2020 #6834 Skrevet 3. februar 2020 1 minutt siden, Embla82 skrev: Det kan ha vært dette Mette mente med at det skulle komme noe i dag? Og hvis det er det hun mener, så syns jeg det begynner å bli useriøst og at hun virkelig melker denne saken så godt det lar seg gjøre. Men det er det i så fall bare hun selv som taper på i lengden. 8
Isild Skrevet 3. februar 2020 #6835 Skrevet 3. februar 2020 Akkurat nå, Embla82 skrev: Det kan ha vært dette Mette mente med at det skulle komme noe i dag? Kanskje. Det er nok ikke så mange som får det med seg på en helt ukjent blogg men. Hvis det de tenker er at de vil nå ut til fremtidige deltagere så gjør de jo det hvis nye deltagere googler tidligere deltagere før de melder seg på. De fleste googler jo det meste i dag. 3
Gjest spaniasol Skrevet 3. februar 2020 #6836 Skrevet 3. februar 2020 19 minutter siden, Embla82 skrev: Det kan ha vært dette Mette mente med at det skulle komme noe i dag? Hvis dette var det store som skulle skje (mulig ikke "store" var med i beskrivelsen, men forventningene var der) så er det som å røre i Middelhavet med teskje. Værsågod! Et nytt uttrykk er født!😊
Jammf Skrevet 3. februar 2020 #6837 Skrevet 3. februar 2020 Det linkes nå også til en annen, ukjent blogger som, på ett akk så dårlig språk, takker for de advarslene hun fikk fra MA og ikke meldte seg på kurset. Sikkert helt greit det ettersom det frontes barn i badeland med badetøy... kan være Abip sier ett og annet om fronting av barn nesten uten klær- hva vet jeg 8
Isild Skrevet 3. februar 2020 #6838 Skrevet 3. februar 2020 Jeg så for meg at det store skulle være litt større enn dette ja. Men det er gjort i god bloggstil da - hauset opp stenmingen om at "nå kommer det store", og etter et par uker med "bare vent å se", så blir det ofte bare et lite "pfffftt" det som kommer, hvis det kommer i hele tatt. 13
Influenseren Skrevet 3. februar 2020 #6839 Skrevet 3. februar 2020 16 minutter siden, spaniasol said: Hvis dette var det store som skulle skje (mulig ikke "store" var med i beskrivelsen, men forventningene var der) så er det som å røre i Middelhavet med teskje. Værsågod! Et nytt uttrykk er født!😊 I følge forhåndsannonseringen så hadde eg absolutt forventet noe med mer tyngde i enn hva disse to bloggerene presenterte i dag...Det er verken noe jordskjelv og absolutt ingen krusning i middelhavet nei 😫 Hadde håpet på noe med mer smell i for det er det som må til om AB skal tas. Dette tror eg bare gir AB en god latter dessverre 14
Justlooking Skrevet 3. februar 2020 #6840 Skrevet 3. februar 2020 Det kan jo hende at ikke dette er alt, og at det kommer mer? 10
Fremhevede innlegg