Visvas Skrevet 9. november 2019 #4141 Del Skrevet 9. november 2019 44 minutter siden, Kritt skrev: Hun sier hun reiser ned (blant annet) for å være sikker på at papirene rekker frem innen klagefristen. Da er det billigere og sikrere å sende papirene med DHL eller lignende; det koster vel rundt 500 kr. Kvittering får hun også. Tror de koster opp mot 1500, men det er uansett ikke hennes papirer de skal ha det er hans. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visvas Skrevet 9. november 2019 #4142 Del Skrevet 9. november 2019 1 minutt siden, Tildittbeste skrev: Enkelt og greit at han ikke vil returnere etter opphold da de anser han ikke har nok ting som skulle tilsi at han vil dra tilbake. Og som knytter han til Tyrkia De har også påpekt at de giftet seg (for) fort. Så jeg vil tro de må ha en STERK plan den dagen de skal søke familiegjenforening. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tildittbeste Skrevet 9. november 2019 #4143 Del Skrevet 9. november 2019 8 minutter siden, Visvas skrev: De har også påpekt at de giftet seg (for) fort. Så jeg vil tro de må ha en STERK plan den dagen de skal søke familiegjenforening. Ja det tror jeg også slik jeg Skjønner systemet. Ikke lett og komme seg unna et evt proforma stempel og her har jo da et gull kort de kan dra opp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tildittbeste Skrevet 9. november 2019 #4144 Del Skrevet 9. november 2019 Vil ikke svikte sin sønn med å flytte til Sverige. Men vil svikte sitt ufødte barn og barnefar/ ektemann med og ikke se på Sverige som en utvei. Stakkars de som må stå i dette om det blir enden på visa. Håper virkelig ikke det 59 minutter siden, Visvas skrev: De har også påpekt at de giftet seg (for) fort. Så jeg vil tro de må ha en STERK plan den dagen de skal søke familiegjenforening. Ja det tror jeg også slik jeg Skjønner systemet. Ikke lett og komme seg unna et evt proforma stempel og her har jo da et gull kort de kan dra opp. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kritt Skrevet 9. november 2019 #4145 Del Skrevet 9. november 2019 Litt søtt hvordan hun legger ut stadig nye snaps med forsvarstaler i forhold til kommentarer her inne, f.eks. Sverige-løsningen 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest expatityrkia Skrevet 9. november 2019 #4146 Del Skrevet 9. november 2019 3 timer siden, Zenhouse skrev: I grunnen ingen dum ide... Selve turen og hvordan den gjennomføres har jeg ingen kommentar til.. jo en ting- hadde det vært meg, ville jeg heller scannet papirer og sendt klagen elektronisk. Tyrkia er vel et moderne land i den forstand? Jeg hadde følt meg utrygg på å levert fra meg papirer i en skranke... men nå vet jeg jo heller ikke om man får bekreftelse der på levert osv Tyrkia har en papirmølle av en annen verden. Søknader kan leveres på nett, men de skal ha papirer på det meste levert direkte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 9. november 2019 #4147 Del Skrevet 9. november 2019 23 minutter siden, Kritt skrev: Litt søtt hvordan hun legger ut stadig nye snaps med forsvarstaler i forhold til kommentarer her inne, f.eks. Sverige-løsningen 😊 Jeg brast ut i høylytt latter i går. Da la hun ut en snapstory hvor hun ville ha tips om termingrupper. Og da hadde hun bl.a hørt at det kanskje var noen på et forum som het noe med KK eller noe sånt...! Altså hvor dum er det mulig å gjøre seg. Alle vet at hun er meget bevisst dette forumet og er veldig orientert om hva som skrives her inne, og i perioder er veldig aktiv selv også. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tildittbeste Skrevet 9. november 2019 #4148 Del Skrevet 9. november 2019 28 minutter siden, Kritt skrev: Litt søtt hvordan hun legger ut stadig nye snaps med forsvarstaler i forhold til kommentarer her inne, f.eks. Sverige-løsningen 😊 Og den var ikke mye ok sett i forhold til et ufødt barn og en herremann i Tyrkia 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Consita Skrevet 9. november 2019 #4149 Del Skrevet 9. november 2019 Jeg blir ganske lei meg nå den eneste rådgivningen hun har er KG. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kritt Skrevet 9. november 2019 #4150 Del Skrevet 9. november 2019 11 minutter siden, Veslefrikk skrev: Jeg brast ut i høylytt latter i går. Da la hun ut en snapstory hvor hun ville ha tips om termingrupper. Og da hadde hun bl.a hørt at det kanskje var noen på et forum som het noe med KK eller noe sånt...! Altså hvor dum er det mulig å gjøre seg. Alle vet at hun er meget bevisst dette forumet og er veldig orientert om hva som skrives her inne, og i perioder er veldig aktiv selv også. Hadde ikke bladet KK et forum? Aner ikke om det eksisterer lenger. Eller kanskje var det en omskriving av KG 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 9. november 2019 #4151 Del Skrevet 9. november 2019 3 minutter siden, Kritt skrev: Hadde ikke bladet KK et forum? Aner ikke om det eksisterer lenger. Eller kanskje var det en omskriving av KG 🙄 Det var garantert en omskriving av KG. Hele settingen tydet på det. 😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 9. november 2019 #4152 Del Skrevet 9. november 2019 1 time siden, Tildittbeste skrev: Vil ikke svikte sin sønn med å flytte til Sverige. Men vil svikte sitt ufødte barn og barnefar/ ektemann med og ikke se på Sverige som en utvei. Stakkars de som må stå i dette om det blir enden på visa. Håper virkelig ikke det Ja det tror jeg også slik jeg Skjønner systemet. Ikke lett og komme seg unna et evt proforma stempel og her har jo da et gull kort de kan dra opp. Det er vel sikkert ikke så lett å flytte til Sverige når man er i jobb her i Norge. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 9. november 2019 #4153 Del Skrevet 9. november 2019 (endret) 46 minutter siden, Veslefrikk skrev: Det var garantert en omskriving av KG. Hele settingen tydet på det. 😂 Og akkurat nå, midt i et familieselskap, la hun ut en snap med link til "termingrupper" på kk.no 😂😂😂. Snakk om å følge intenst med på hva som skjer i denne tråden. Endret 9. november 2019 av Veslefrikk 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MoKath Skrevet 9. november 2019 #4154 Del Skrevet 9. november 2019 1 hour ago, Kritt said: Litt søtt hvordan hun legger ut stadig nye snaps med forsvarstaler i forhold til kommentarer her inne, f.eks. Sverige-løsningen 😊 Må vel være enklere og billigere for sønn å besøke de i Sverige enn å ta med seg baby på fly til Tyrkia. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tildittbeste Skrevet 9. november 2019 #4155 Del Skrevet 9. november 2019 17 minutter siden, Honey Dew skrev: Det er vel sikkert ikke så lett å flytte til Sverige når man er i jobb her i Norge. Nå var vell forslaget og flytte når hun skulle ut i permisjon. Selvsagt er ikke det en enkel løsning. Men hun har faktisk et ufødt barn og en mann hun må ta hensyn til også. Regner med at han har sett for seg et liv i Norge da han bestemte seg for å gifte seg og få barn med en norsk dame 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 9. november 2019 #4156 Del Skrevet 9. november 2019 Hvis dere søker på KK forum så kommer faktisk KK mamma forum opp, hun som veldig mange andre har nok brukt det før. Så at det skal være en omskriving for KG tviler jeg på. Hva om dere prøver å lytte til det hun faktisk sier innimellom i stede for å vri og vrenge på hver minste ting. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_fjong1 Skrevet 9. november 2019 #4157 Del Skrevet 9. november 2019 Rart at hun har råd til å reise til Tyrkia så kjapt etter hun måtte ta opp mer lån. Nå har hun plutselig god råd igjen. Det er så typisk mennesker som ikke har kontroll på økonomien sin å drive på slik! 🙄 Men hun kan jo ikke ha sååå god råd når hun kun kjøpte gave til en av tvillingene , så kjøpte eksen gave til den andre. Gaver som koster 399 kr pr stk. Men Tyrkia har hun råd til. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tranedatter Skrevet 9. november 2019 #4158 Del Skrevet 9. november 2019 Forstår ikke, hvorfor er Sverige et alternativ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 9. november 2019 #4159 Del Skrevet 9. november 2019 54 minutter siden, Frøken_fjong1 skrev: Rart at hun har råd til å reise til Tyrkia så kjapt etter hun måtte ta opp mer lån. Nå har hun plutselig god råd igjen. Det er så typisk mennesker som ikke har kontroll på økonomien sin å drive på slik! 🙄 Men hun kan jo ikke ha sååå god råd når hun kun kjøpte gave til en av tvillingene , så kjøpte eksen gave til den andre. Gaver som koster 399 kr pr stk. Men Tyrkia har hun råd til. Hun forklarte at Tyrkiaturen skulle hun betale med penger hun tjente på bloggen. Å de samarbeidet om å kjøpe gaver til tvillingene, slil at de fikk like. Er det ille at de spleiser på gaver å nå da? Prisen på gaven bør jo ikke ha så jævla stor betydning. For de om hun sier de kjøpte en hver,betalte en hver så var det sikkeer felles gaver fra de, no som kalles å spleise her jeg bor. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tildittbeste Skrevet 9. november 2019 #4160 Del Skrevet 9. november 2019 5 minutter siden, tranedatter skrev: Forstår ikke, hvorfor er Sverige et alternativ? Fordi da kan de benytte seg av noe som heter eøs løsning og da skal det være enklere og komme til Norge via Sverige 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg