Gå til innhold

metteask.blogg.no


Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, plasticfantastic skrev:

Hvis man følger et influencer program og er på kurs burde hun vel oppdatere masse?

Kanskje det ikke er så bra...

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Moongirl skrev:

Kanskje det ikke er så bra...

Men det er det nok ingen av dem som tør å innrømme..

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, plasticfantastic skrev:

Forresten veldig merkelig at en som kaller seg for introvert og ikke har tid eller interesse. Drar på et kurs med så mange ukjente mennesker, og i tillegg velger å dele rom med en som hun kun har møtt en gang.

 Mens hun orka ikke besøke mannen sin. 🙄

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, lilletyrkia skrev:

 Mens hun orka ikke besøke mannen sin. 🙄

Trenger ikke det nå som hun har blitt gravid.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, plasticfantastic skrev:

Forresten veldig merkelig at en som kaller seg for introvert og ikke har tid eller interesse. Drar på et kurs med så mange ukjente mennesker, og i tillegg velger å dele rom med en som hun kun har møtt en gang.

Er det merkelig?  😅 Jeg er selv introvert. Jeg trives i eget selskap, kjeder meg ikke alene og henter energi ved å være alene. På jobb er jeg mer opptatt av å gjøre en god jobb enn av det sosiale. Allikevel drar jeg selvfølgelig på kurs og i forskjellige anledninger der det er kjente og ukjente for meg. Å være introvert betyr ikke at man aldri er sammen med andre mennesker eller unngår alt av slike situasjoner som Mette nå deltar på.

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan da ikke være mye positivt som skjer i Tromsø, når et innlegg igjen må handle om å klage på kommentar fra lesere.  Tromsø en by du aldri har vært, eller et kurs med mange nye folk og en kurs leder som er all over. Trist. Ja må bare si det igjen.  Bloggen har blitt kjedelig, veldig kjedelig.  Og flere fra kurset har endret samme retning, fra ok blogger til kjedelige og akkurat samme skriveform og oppbygging.  Kommer ikke på toppen av slikt🤔

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Lady T skrev:

Er det merkelig?  😅 Jeg er selv introvert. Jeg trives i eget selskap, kjeder meg ikke alene og henter energi ved å være alene. På jobb er jeg mer opptatt av å gjøre en god jobb enn av det sosiale. Allikevel drar jeg selvfølgelig på kurs og i forskjellige anledninger der det er kjente og ukjente for meg. Å være introvert betyr ikke at man aldri er sammen med andre mennesker eller unngår alt av slike situasjoner som Mette nå deltar på.

Det er jo greit nok. Dette kan jeg også komme meg greit igjennom selv om det koster som introvert.

Men dette ekstreme behovet over å bli sett, være midtpunkt på kg, den største drømmen er å være på tv and so on. 

Dette får jeg ikke helt til å samsvare med å være introvert? 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Visvas skrev:

Det er jo greit nok. Dette kan jeg også komme meg greit igjennom selv om det koster som introvert.

Men dette ekstreme behovet over å bli sett, være midtpunkt på kg, den største drømmen er å være på tv and so on. 

Dette får jeg ikke helt til å samsvare med å være introvert? 

Introvert/ekstrovert handler om hvordan man får energi. Ekstroverte får energi av å være med andre mennesker, introverte får energipåfyll av å være alene. Det er fullt mulig å være utadvendt og introvert.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, FotbaIlflua skrev:

Introvert/ekstrovert handler om hvordan man får energi. Ekstroverte får energi av å være med andre mennesker, introverte får energipåfyll av å være alene. Det er fullt mulig å være utadvendt og introvert.

Hun skrev det i forbindelse med at hun satt på hotellrommet og ville være alene. Hun har valgt å ikke ha venninner. 

Jeg ser ikke dette som veldig utadvendt/ sosial av seg? 

Endret av Visvas
Rettet feil
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Visvas skrev:

Hun skrev det i forbindelse med at hun satt på hotellrommet og ville være alene. Hun har valgt å ikke ha venninner. 

Jeg ser ikke dette som veldig sosial av seg?

Det er jeg helt enig med deg i. Det var respons på at det var merkelig at hun kaller seg introvert og fremdeles ønsker mye oppmerksomhet rundt seg selv.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, FotbaIlflua skrev:

Introvert/ekstrovert handler om hvordan man får energi. Ekstroverte får energi av å være med andre mennesker, introverte får energipåfyll av å være alene. Det er fullt mulig å være utadvendt og introvert.

Det sier seg selv at det å være både utadvendt og Introvert ikke går an. Da er man ambivert. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, DianaV skrev:

Det sier seg selv at det å være både utadvendt og Introvert ikke går an. Da er man ambivert. 

Det er en utbredt misforståelse at introvert/inadvendt er det samme. Det er det ikke. Det er fullt mulig å være utadvendt selv om man trenger tid alene for å lade batteriene. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, FotbaIlflua skrev:

Det er jeg helt enig med deg i. Det var respons på at det var merkelig at hun kaller seg introvert og fremdeles ønsker mye oppmerksomhet rundt seg selv.

Ja var knotete skrevet av meg, jeg mente selvfølgelig helheten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, FotbaIlflua skrev:

Det er en utbredt misforståelse at introvert/inadvendt er det samme. Det er det ikke. Det er fullt mulig å være utadvendt selv om man trenger tid alene for å lade batteriene. 

Ja, og da er man ambivert.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å tro mer og mer at hun faktisk ble gravid når hun var der nede med sønnen. Pga størrelsen på magen, jeg er også en som får mage ganske fort når jeg har vært gravid. Enda raskere med barn nummer to. Men ikke i nærheten av så stor mage som hun har nå, så tidlig..

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, plasticfantastic skrev:

Begynner å tro mer og mer at hun faktisk ble gravid når hun var der nede med sønnen. Pga størrelsen på magen, jeg er også en som får mage ganske fort når jeg har vært gravid. Enda raskere med barn nummer to. Men ikke i nærheten av så stor mage som hun har nå, så tidlig..

Enig med deg, og det har jeg nå trodd ei stund. Blir moro og se om et par tre uker etter ul 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er jo fullt mulig å være både introvert og lite sosial, men likevel dra på kurs. Både intro- og ekstroverte kan ha godt av å utfordre seg selv og gå litt utenfor komfortsonen av og til. 

Synes heller ikke det er noe rart at hun valgte bort DDE-konsert til fordel for en rolig kveld på hotellet, det var sikkert akkurat det energipåfyllet hun trengte for å klare seg gjennom resten av helgen. Ser ut som hun og roomien WL har funnet tonen, og det er jo hyggelig for dem. 

Vi må nesten gi Mette en break, dama er gravid, jobber natt, og har etter eget utsagn mange (økonomiske) bekymringer. Skjønner godt at hun ikke er så gira på fest og fyll. Jeg er kritisk til samarbeidet med AB, og skjønner ikke det store behovet for å eksponere seg i alle kanaler, men synes likevel Mette får mye tyn nå. Hadde tonen her inne vært mildere om Mette hadde slått ut håret på dansegulvet med AB i går? 

Endret av Opi
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Tildittbeste skrev:

Enig med deg, og det har jeg nå trodd ei stund. Blir moro og se om et par tre uker etter ul 

Ja, eller om ungen kommer en stund før termin 😂

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Opi skrev:

Synes heller ikke det er noe rart at hun valgte bort DDE-konsert til fordel for en rolig kveld på hotellet, det var sikkert akkurat det energipåfyllet hun trengte for å klare seg gjennom resten av helgen. 

Fikk vel ikke lov av mannen haha, for å få lov å dra måtte hun vel love å holde seg inne på hotell rommet. Så hun ikke blir påkjørt eller blir snakket til av det motsatte kjønn på veien til eventen 😉

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, plasticfantastic skrev:

Fikk vel ikke lov av mannen haha, for å få lov å dra måtte hun vel love å holde seg inne på hotell rommet. Så hun ikke blir påkjørt eller blir snakket til av det motsatte kjønn på veien til eventen 😉

😂😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...