Justlooking Skrevet 31. august 2021 #14381 Del Skrevet 31. august 2021 Mettea skrev (7 minutter siden): Tusen takk. Jeg har vært usikker på om jeg ønsket å fortsette å blogge lenge og har nå tatt avgjørelsen. Har skrevet til blogg.no at de må slette bloggen min for godt, så det mener jeg skjer i morgen da vedkommende mente det var best i begynnelsen på måneden. Vurdere å ta til meg rådene om å kun fokusere på DIY, oppussing, mat og slike ting... Så blir kanskje blogg om det en gang i fremtiden Jeg er såpass ute at jeg måtte Google DIY 😅Men du er kreativ og arbeidsom og det hørtes ut som en god ide. Mye du kan blogge om uten å bli for personlig, trenger ikke engang å ha ditt eget navn på bloggen. Jeg er også såpass ute at jeg har verken snap eller Instagram, så jeg liker bloggformatet. (Synes også det er interessant å høre om hvordan mannen din har det her i landet og det virker som han har klart seg veldig bra så langt.) 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Influenseren Skrevet 31. august 2021 #14382 Del Skrevet 31. august 2021 3 hours ago, Mettea said: Hei dere. Jeg har sagt at jeg beklager og jeg har sagt at jeg dummet meg ut. Jeg la meg ned i grusen og både skammet meg og følte meg dritt. Mye dårlige tanker om meg selv som ingen har godt av å gå rundt med. Men måten dere reagerer er virkelig overdrevet og henger ikke på greip med den feilen jeg gjorde. Ja, jeg lagde meg en fake bruker da det var massivt med kritikk. Jeg brukte den brukeren til å forsvare meg selv og prøvde å få frem at en del av det som har blitt sagt opp igjennom har vært både overdrivelser, spekulasjoner og løgn. Dessverre er jeg tydeligvis håpløs på å takle kritikk og mitt forsøk på å forsvare har garantert fyrt tilbake på meg med at tråden både ble mer løftet og mer sint. Det tar jeg helt og holdent på mine skuldre. Jeg har også brukt brukeren på å lage en tråd om Kjerringtanker da hun skrev et blogginnlegg om meg, med mitt navn og hvor jeg ble latterliggjort med fullt navn flere ganger (ja jeg vet det også er bloggnavn) . Jeg prøvde å snakke med henne uten at det hjalp og jeg ble sint og lagde en tråd om henne, noe jeg har innrømmet for lenge siden. Om dere går inn og leser, så har jeg absolutt ikke vært så ufin og stygg som noen her hevder. Og alt jeg har skrevet der, har jeg også skrevet direkte til henne. Men det var helt klart idiotisk av meg å gjøre og noe jeg burde ha holdt meg for god til. Jeg brukte og brukeren litt inne på debatten om AB. Det hadde jeg glent, men det stemmer ja. Har slettet blogg og snapchat fordi jeg ser at jeg ikke takler denne kritikken mer. Av en eller annen grunn blir kritikken her inne mye mer dominerende og vond enn den på egen blogg og i kommentarfeltet på avisinnlegg. Det har kanskje noe med at jeg har vært delaktig i denne tråden som "tenkerformye" (sa klart ifra at det var meg), Trude som var min falske konto og deretter Mette som var den jeg lagde når det ble så mye rundt vaksine valget mitt. Så med å være delaktig så ble det kanskje mer nært og vondt!? I allefall.. Jeg har sagt beklager og jeg har sagt at jeg forstår at mange er sinte. Så skjønner ikke hva mer dere ønsker? Jeg har og takket de som har vist omsorg og det skulle da bare mangle!? Jeg vil aldri komme tilbake med en blogg eller snapchat hvor jeg er så personlig og privat som jeg var på metteask.blogg.no. Og det er fordi jeg helt tydelig ikke klarer å takle baksiden med å være så åpen og ærlig. Bloggen er slettet og snapchat er slettet. Jeg forstår og at dere blir usikre på alle og tror de er meg, fordi det faktisk stemte med Trude. Mitt ord her vil dere garantert aldri tro uansett. Men jeg har kun hatt to hbir jeg gar sagt det var meg og en som var falsk. Eg bare lurer...ja eg er den litt nysgjerrige typen...Hvordan kan du ha innrømt for lenge siden at du startet tråden om henne? Det var jo vitterlig Trude4 som startet tråden om Kjerringtanker?? Trude4 ble avslørt i helga..Er det noe eg ikkje skjønner her? Bare lurer... 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnAngel Skrevet 31. august 2021 #14383 Del Skrevet 31. august 2021 Mettea skrev (28 minutter siden): Seriøst? 😮 gjorde jeg det? Det kan jeg ikke huske.. Men om det er sant så er det virkelig æsj ja 😮 hjelpes.... Ja, det gjorde du. Du skrev om at dere prøvde å bli gravide, og ble anbefalt (eller du leste det på nett, akkurat det husker jeg ikke) at han skulle bare ha èn utløsning om dagen. Det var ikke samme innlegg som "Lage baby i hule", som selvsagt innbefatter det flere har skrevet; sex. Så too much information. Har dermed fortsatt ikke forstått hva som har blitt løyet om deg her inne, for dette er sant at du selv har skrevet på bloggen. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mettea Skrevet 31. august 2021 #14384 Del Skrevet 31. august 2021 FotbaIlflua skrev (16 minutter siden): Sannheten er subjektiv, ikke objektiv. Ingen er inni ditt hode, men det du formidler tolkes av andre. Siden vi ikke er deg, er det faktisk helt umulig å tolke det du formidler akkurat slik som du mener det. Det går ikke an. Som mottaker av budskapene dine over lengre tid, tolkes de i lys av summen av alt du har formidlet hittil. Det vil selvsagt farge budskapet, men det vet du jo fra før. For å bruke eksempelet over med blogginnlegg som heter Lage barn i huler. Hvordan tenkte du at det skulle tolkes? Og var det da IKKE naturlig å trekke slutningen om at dere hadde sex, inkludert utløsning, når du allerede hadde informert leserne om at dere hadde lite privatliv i foreldrenes hus og prøvde å få barn? Det innlegget angret jeg på og slettet. Men blir brukt jevnlig her inne for å fremstille meg dårlig igjen og igjen.. Det var et idiot innlegg og jeg slettet det. Men blir lagt frem som mye verre enn det var, igjen og igjen. Om du leste kommentaren jeg siterte så skrev vedkommende: «Det er ikke hets og hat å skrive sannheten selv om du ikke liker den. Det du skriver og gjør tolkes og oppfattes av mottaker. Du kan ikke si at mottakers oppfatning er hat og hets». Og det er nettopp dette som gjentar seg. At noen skriver ting som om det er sannheten når det egentlig er en tolkning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leselusa Skrevet 31. august 2021 #14385 Del Skrevet 31. august 2021 hvorfor drar du tråden videre? Når du vil at den skal stoppe? Nok nå!! 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Influenseren Skrevet 31. august 2021 #14386 Del Skrevet 31. august 2021 8 minutter siden, Mettea said: Jeg sendte henne mail og beklaget for hva jeg skrev om henne i mars. Hun godtok beklagelsen min, men la så ut et innlegg som jeg absolutt ikke opplevde som noe positivt (snarere tvert i mot). Jeg sendte mail med spørsmål om hun kunne slette, eller ihvertfall fjerne navnet mitt i overskriften, men fikk aldri svar. Det innlegget på toppen av alt annet knuste meg. Jeg skrev ingenting ufint, men omtrent tryglet om å få slippe alt det negative. Mange skrev innlegg til og om meg... Jeg vet ikke hva som er reelt eller hvem som brukte meg. Men jeg setter helt klart mer pris på de innleggene som viste omtanke. Jeg prøver ikke å styre noe, som noen her har kommentert. Men jeg spurte... Og det må da være lov. Kremt, du sendte mail til Kjerringtanker ETTER at hun posten blogginnlegget sitt,greit å ta det hele i riktig rekkefølge 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hei2016 Skrevet 31. august 2021 #14387 Del Skrevet 31. august 2021 Mettea skrev (2 minutter siden): Det innlegget angret jeg på og slettet. Men blir brukt jevnlig her inne for å fremstille meg dårlig igjen og igjen.. Det var et idiot innlegg og jeg slettet det. Men blir lagt frem som mye verre enn det var, igjen og igjen. Om du leste kommentaren jeg siterte så skrev vedkommende: «Det er ikke hets og hat å skrive sannheten selv om du ikke liker den. Det du skriver og gjør tolkes og oppfattes av mottaker. Du kan ikke si at mottakers oppfatning er hat og hets». Og det er nettopp dette som gjentar seg. At noen skriver ting som om det er sannheten når det egentlig er en tolkning. Så att ”lage barn i huler” har inte alls med sex att göra? Och när blev ”sex” värre än att ”laga barn”? Ursäkta frågan, men jag tror det är två sidor av samma sak? 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mettea Skrevet 31. august 2021 #14388 Del Skrevet 31. august 2021 Influenseren skrev (4 minutter siden): Eg bare lurer...ja eg er den litt nysgjerrige typen...Hvordan kan du ha innrømt for lenge siden at du startet tråden om henne? Det var jo vitterlig Trude4 som startet tråden om Kjerringtanker?? Trude4 ble avslørt i helga..Er det noe eg ikkje skjønner her? Bare lurer... Ikke så lenge siden... Men i starten da jeg forsnakket meg som Trude. Da sa jeg at jeg hadde laget tråd om Kjerringtanker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leselusa Skrevet 31. august 2021 #14389 Del Skrevet 31. august 2021 Mettea skrev (Akkurat nå): Ikke så lenge siden... Men i starten da jeg forsnakket meg som Trude. Da sa jeg at jeg hadde laget tråd om Kjerringtanker. Så... en eller to dager siden?? 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla82 Skrevet 31. august 2021 #14390 Del Skrevet 31. august 2021 Har du tenkt over at du utleverer din egen fremstilling av H til alle som vil lese i hans nye land hvor han ikke kjenner noen andre enn deg? Du ser deg selv som det store offeret her, men du har valgt oppmerksomheten om og om igjen og du har vært i gamet og gjort runddansen lenge nok til at du bør skjønne hva du gjør. Skjønne at du selv gjør ditt eget privatliv og intime detaljer til underholdning og fritt for debatt. H har ikke sjans til å forstå akkurat hva bloggingen din innebærer. Han kjenner bare deg, er prisgitt at du velger å la ham være i Norge hvor datteren hans kommer til å være samme hva som skjer, og prisgitt din fremstilling av hva konsekvensene av bloggingen er. Er du virkelig den sårbare part i alt dette? 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visvas Skrevet 31. august 2021 #14391 Del Skrevet 31. august 2021 (endret) Leselusa skrev (2 minutter siden): Så... en eller to dager siden?? Ja, kjempelenge siden! Endret 31. august 2021 av Visvas 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedy Lamarr Skrevet 31. august 2021 #14392 Del Skrevet 31. august 2021 Leselusa skrev (2 minutter siden): hvorfor drar du tråden videre? Når du vil at den skal stoppe? Nok nå!! Hedy Lamarr skrev (17 minutter siden): Lurer fremdeles på det mange allerede har spurt om: Når tråden ikke var aktiv, hvorfor kom «Trude», dvs du, inn og kommenterte og holdt liv i tråden? Hun svarer ikke på det 😏 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mettea Skrevet 31. august 2021 #14393 Del Skrevet 31. august 2021 AnAngel skrev (6 minutter siden): Ja, det gjorde du. Du skrev om at dere prøvde å bli gravide, og ble anbefalt (eller du leste det på nett, akkurat det husker jeg ikke) at han skulle bare ha èn utløsning om dagen. Det var ikke samme innlegg som "Lage baby i hule", som selvsagt innbefatter det flere har skrevet; sex. Så too much information. Har dermed fortsatt ikke forstått hva som har blitt løyet om deg her inne, for dette er sant at du selv har skrevet på bloggen. Kjerringråd altså, ja jeg husker noe sånt. Innlegget hadde ikke ordet sex eller noe om sex. Kun at vi ikke fikk tid for oss selv i huset og måtte derfor gå ut for å få tid alene. Begge deler er idiotiske innlegg, selv om de ikke var så gale som mage her vil få det til å være. Men forstår at det for noen er viktig å bruke alt for det det er verdt - Internett glemmer aldri sant? Er sant det.. Men det er borte fra Internett og det er kun her inne det blir gjentatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mettea Skrevet 31. august 2021 #14394 Del Skrevet 31. august 2021 Influenseren skrev (4 minutter siden): Kremt, du sendte mail til Kjerringtanker ETTER at hun posten blogginnlegget sitt,greit å ta det hele i riktig rekkefølge Nei jeg sendte mail først, så postet hun innlegget og så sendte jeg to nye mail hun ikke svarte på. Jeg har bevis på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Influenseren Skrevet 31. august 2021 #14395 Del Skrevet 31. august 2021 1 minutt siden, Mettea said: Ikke så lenge siden... Men i starten da jeg forsnakket meg som Trude. Da sa jeg at jeg hadde laget tråd om Kjerringtanker. 2 minutter siden, Mettea said: Ikke så lenge siden... Men i starten da jeg forsnakket meg som Trude. Da sa jeg at jeg hadde laget tråd om Kjerringtanker. Du forsnakket deg i helga? "Noe jeg har innrømmet for lenge siden.." Merkelig, hadde du ikkje skrevet med feil profil ville det jo aldri kommet frem så noen innrømmelse er det jo ikkje, ei heller lenge siden kun et par dager. Alle kunne jo da se at det var du som Trude4 som startet den tråden. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FotbaIlflua Skrevet 31. august 2021 #14396 Del Skrevet 31. august 2021 Mettea skrev (10 minutter siden): Det innlegget angret jeg på og slettet. Men blir brukt jevnlig her inne for å fremstille meg dårlig igjen og igjen.. Det var et idiot innlegg og jeg slettet det. Men blir lagt frem som mye verre enn det var, igjen og igjen. Om du leste kommentaren jeg siterte så skrev vedkommende: «Det er ikke hets og hat å skrive sannheten selv om du ikke liker den. Det du skriver og gjør tolkes og oppfattes av mottaker. Du kan ikke si at mottakers oppfatning er hat og hets». Og det er nettopp dette som gjentar seg. At noen skriver ting som om det er sannheten når det egentlig er en tolkning. Vedkommende du siterte var meg, jeg vet godt hva jeg skrev. Jeg er mer usikker på leseforståelsen din. Jeg gjentar meg selv; sannheten er subjektiv, altså har ulik mening for hver enkelt. Du kan derfor, aldri noensinne, kunne fortelle din sannhet slik at andre tolker den 100% slik du intenderer. Det er umulig. ALT man oppfatter er dermed en tolkning, ikke en sannhet, inkludert din tolkning av denne tråden. At den i hovedsak består av hets og hat er DIN TOLKNING, ikke en sannhet. Andre tolker den annerledes. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FotbaIlflua Skrevet 31. august 2021 #14397 Del Skrevet 31. august 2021 Mettea skrev (13 minutter siden): Det innlegget angret jeg på og slettet. Men blir brukt jevnlig her inne for å fremstille meg dårlig igjen og igjen.. Det var et idiot innlegg og jeg slettet det. Men blir lagt frem som mye verre enn det var, igjen og igjen. Om du leste kommentaren jeg siterte så skrev vedkommende: «Det er ikke hets og hat å skrive sannheten selv om du ikke liker den. Det du skriver og gjør tolkes og oppfattes av mottaker. Du kan ikke si at mottakers oppfatning er hat og hets». Og det er nettopp dette som gjentar seg. At noen skriver ting som om det er sannheten når det egentlig er en tolkning. Verre enn det var? Hva mener du med det? Du skrev det du skrev, hverken mer eller mindre. Hvordan det oppfattes kan du ikke kontrollere. Det er en naturlig slutning å trekke at man har sex og utløsning om man skal lage barn. Også om barnet forsøkes laget i en hule. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mettea Skrevet 31. august 2021 #14398 Del Skrevet 31. august 2021 Embla82 skrev (3 minutter siden): Har du tenkt over at du utleverer din egen fremstilling av H til alle som vil lese i hans nye land hvor han ikke kjenner noen andre enn deg? Du ser deg selv som det store offeret her, men du har valgt oppmerksomheten om og om igjen og du har vært i gamet og gjort runddansen lenge nok til at du bør skjønne hva du gjør. Skjønne at du selv gjør ditt eget privatliv og intime detaljer til underholdning og fritt for debatt. H har ikke sjans til å forstå akkurat hva bloggingen din innebærer. Han kjenner bare deg, er prisgitt at du velger å la ham være i Norge hvor datteren hans kommer til å være samme hva som skjer, og prisgitt din fremstilling av hva konsekvensene av bloggingen er. Er du virkelig den sårbare part i alt dette? Han kjenner flere enn meg. Han har venner og skolekamerater. Hvorfor skulle ikke han kunne klare å forstå hva bloggingen min innebærer? Han var selv her inne å leste i starten, men har klart å la være i lang tid nå. Han er den som trøster meg når jeg har hatt det vanskelig og han ble skuffet over at jeg slettet bloggen. Hüseyin er ikke stakkarslig og kan fint gi beskjed om han ikke er enig med noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spirå12 Skrevet 31. august 2021 #14399 Del Skrevet 31. august 2021 Mettea skrev (3 minutter siden): Kjerringråd altså, ja jeg husker noe sånt. Innlegget hadde ikke ordet sex eller noe om sex. Kun at vi ikke fikk tid for oss selv i huset og måtte derfor gå ut for å få tid alene. Begge deler er idiotiske innlegg, selv om de ikke var så gale som mage her vil få det til å være. Men forstår at det for noen er viktig å bruke alt for det det er verdt - Internett glemmer aldri sant? Er sant det.. Men det er borte fra Internett og det er kun her inne det blir gjentatt. Nei, Mette. Du tok det opp da du svarte meg. Og da benektet du at du hadde skrevet noe om utløsning. Men som jeg skrev tidligere. Dette er bare å sette på kontoen " too much infirmation" og gå videre. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mettea Skrevet 31. august 2021 #14400 Del Skrevet 31. august 2021 Influenseren skrev (4 minutter siden): Du forsnakket deg i helga? "Noe jeg har innrømmet for lenge siden.." Merkelig, hadde du ikkje skrevet med feil profil ville det jo aldri kommet frem så noen innrømmelse er det jo ikkje, ei heller lenge siden kun et par dager. Alle kunne jo da se at det var du som Trude4 som startet den tråden. Jeg innrømmet raskt at jeg hadde skrevet en tråd om Kjerringtanker jo. Ikke alle hadde fått det med seg og det ble i tillegg skrevet at jeg hadde skrevet dritt om andre bloggere. Så jeg sa som sant er at jeg hadde skrevet om henne, ingen andre. Det jeg har skrevet er heller ikke så voldsomt som noen har prøvd å få det til å være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg